Użytkownik "mkonst" napisał w wiadomości
Adampio wrote:
zinek pisze:
check raczej nie od tego - jakis blad czujnika wtrysku najczesciej.
Moze byc wszystko.
Zwierasz dwa styki złącza diagnostycznego (pod nogami pasażera) kawałkiem
drutu i wtedy lampka ilością mrugnięć wskazuje co konkretnie szwankuje.
Nie odłączaj akumulatora bo skasujesz pamięć zdarzeń. Szczegółów poszukaj
na forum Poloneza http://www.fsoptk.pl/forum/
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl
GG:1394783
Njalepiej złączem, ale u mnie go nie ma :/ przegrzebałem chyba wszystko od
strony pasażera, rozkreciłem cały schowek, wykładzine i nic nie znalazłem :(
Chyba poprzedni właściciel to wywalił.
--
Pozdrawiam,
Nod
8 |
Data: Listopad 21 2008 22:05:05 |
Temat: Re: |
Autor: Marcin J. Kowalczyk |
Nod pisze:
Njalepiej złączem, ale u mnie go nie ma :/ przegrzebałem chyba wszystko od strony pasażera, rozkreciłem cały schowek, wykładzine i nic nie znalazłem :(
Chyba poprzedni właściciel to wywalił.
Bo w Boschu nie ma tego zlacza... Bosch ma komputer pod maska i niestety nei wiem skad zdobyc soft do czytania auta :|
9 |
Data: Listopad 21 2008 22:32:29 | Temat: Re: Re: | Autor: Nod |
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" napisał w wiadomości
Nod pisze:
Njalepiej złączem, ale u mnie go nie ma :/ przegrzebałem chyba wszystko
od strony pasażera, rozkreciłem cały schowek, wykładzine i nic nie
znalazłem :(
Chyba poprzedni właściciel to wywalił.
Bo w Boschu nie ma tego zlacza... Bosch ma komputer pod maska i niestety
nei wiem skad zdobyc soft do czytania auta :|
hm... moze cos takiego: http://www.automex.pl/prod/przewody/bosch.php ?
gdzie dokładnie znajde to złącze?
10 |
Data: Listopad 21 2008 09:51:47 | Temat: Re: | Autor: Marcin J. Kowalczyk |
mkonst pisze:
check raczej nie od tego - jakis blad czujnika wtrysku najczesciej.
Moze byc wszystko.
Zwierasz dwa styki złącza diagnostycznego (pod nogami pasażera) kawałkiem drutu i wtedy lampka ilością mrugnięć wskazuje co konkretnie szwankuje. Nie odłączaj akumulatora bo skasujesz pamięć zdarzeń. Szczegółów poszukaj na forum Poloneza http://www.fsoptk.pl/forum/
Tak bylo w Abimex'ie. Plusy niestey maja Boscha (od polwy 1996 byl Bosch) i tam numer z drutem i lampka niestety nie przechodzi.
11 |
Data: Listopad 20 2008 21:05:16 | Temat: Re: świece w Polonezie | Autor: J.F. |
Użytkownik "Nod" napisał w wiadomości
Czy świece należy wymieniac co jakiś czas profilaktycznie czy
dopiero gdy całkowicie przestaną działać?
Jedni zalecaja profilaktycznie, a ja jakos nigdy nie zauwazylem
poprawy po takiej wymianie.
No ale jak ktos chce spokojny urlop, albo sie boi ze mu was
odpadnie to moze i profilaktycznie.
Mam Poloneza Atu+ z 97 roku i jeszcze inigdy nie wymieniałem
świec... w zimie świeci mi kontrolka "Check Engine" i nie wiem
czy to czasem nie od tego?
Raczej nie.
J.
12 |
Data: Listopad 20 2008 21:39:56 | Temat: Re: świece w Polonezie | Autor: Alti |
Użytkownik "Nod" napisał w wiadomości
Czy świece należy wymieniac co jakiś czas profilaktycznie czy dopiero gdy całkowicie przestaną działać?
Mam Poloneza Atu+ z 97 roku i jeszcze inigdy nie wymieniałem świec... w zimie świeci mi kontrolka "Check Engine" i nie wiem czy to czasem nie od tego?
Jak wymieniałem po 60kkm świece u siebie to różnica była kolosalna. Silnik miał wiecej mocy i chodził równiej/gładziej.
Znajomi jeżdżący na gazie mwią że jak po 30kkm zmieniają to też czują różnice.
Oczywiście czas miedzy wymianami jest zależny od silnika i świecy. Na przykład NGK ma normalne świece i tzw platynki. Te drugie robią 2x dłuższe przebiegi ale i kosztuja wiecej...
Wojtek
13 |
Data: Listopad 20 2008 22:10:00 | Temat: Re: | Autor: Adampio |
Nod pisze:
Czy świece należy wymieniac co jakiś czas profilaktycznie czy dopiero gdy całkowicie przestaną działać?
Ja (Caro+ '98 GSI) wymieniam przy okazji kazdej wymiany oleju czyli co 10kkm.
| | | | | |