Witam
Idzie zima. Jak ogólnie wiadomo ople nie nalezą do wyjątkowo odpornych na
rdze samochodów. Moja Vectra ma już 8 lat. Chciałem ją jakoś zabezpieczyć
przed rdzą. Tylko niewiem za bardzo jak to zrobić. Interesuje mnie
zabezpieczenie podwozia, progów, nadkoli i dolnych części drzwi. Czytałem o
olejach, które wstrzykuje się w profile zamknięte działa to?:) Gdzie takie
cos można dostać? Ile to kosztuje? Jak się tego używa? co z zabezpieczeniem
podwozia?
Pozdrawiam
2 |
Data: Listopad 21 2008 09:20:21 |
Temat: Re: zabezpieczenie antykorozyjne |
Autor: krzysiek82 |
W profile zamknięte wpuszcza się fluidol pod ciśnieniem, po wyschnięciu trzeba udrożnić tylko otwoey fabryczne i po sprawie, warto także metodą natryskową pomalować spód specjalnym specyfikiem. ZADE bitexy bo to odpada z czasem.
--
krzysiek82
3 |
Data: Listopad 21 2008 15:22:31 | Temat: Re: zabezpieczenie antykorozyjne | Autor: Agent 0700 |
ZADE bitexy bo to odpada z czasem.
Zgadzam się, biteks odpada, trzeba go zmieszać z olejem i wtedy jest OK.
Pozdrawiam
Jacek
4 |
Data: Listopad 21 2008 16:23:01 | Temat: Re: zabezpieczenie antykorozyjne | Autor: Przemek |
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości
W profile zamknięte wpuszcza się fluidol pod ciśnieniem, po wyschnięciu
trzeba udrożnić tylko otwoey fabryczne i po sprawie, warto także metodą
natryskową pomalować spód specjalnym specyfikiem. ZADE bitexy bo to odpada
z czasem.
Tyle ze zabezpieczac najlepiej po zakupie nowego auta ewentualnie jak ma
rok a co kilka lat tylko poprawiac
, jak auto (opel) ma juz 8 lat i ruda zaczela je juz nadgryzac to
tryskanie konserwacja bedzie malo skuteczne.
5 |
Data: Listopad 21 2008 16:22:50 | Temat: Re: zabezpieczenie antykorozyjne | Autor: krzysiek82 |
Niestety jak się ruda wda to już nic nie pomoże, znajomemu w oplu wycinali progi bo był na nich nalot tylko nalot, po wycięciu progu okazało się, że na zewnątrz to był pikuś od środka tak skorodowane
że auto poszło na części :(
--
krzysiek82
6 |
Data: Listopad 21 2008 18:31:39 | Temat: Re: zabezpieczenie antykorozyjne | Autor: Pawel |
Przemek napisał(a):
Tyle ze zabezpieczac najlepiej po zakupie nowego auta ewentualnie jak ma
rok a co kilka lat tylko poprawiac
Nowe auto smarować dziegciem? ostatni model ktory tego wymagał nazywał się
Polonez ;)
Przecież jak któryś koleś za Twoją poradą posmaruje podłogę od spodu to
straci raz na zawsze gwarancję na całą budę :(
Pawel
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| | | | |