Grupy dyskusyjne   »   zakatowaÅ‚em turbinÄ™

zakatowa³em turbinÄ™



1 Data: Listopad 30 2014 22:08:53
Temat: zakatowa³em turbinÄ™
Autor: megrimsPL 

Wydawa³o by siÄ™, ¿e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
PrzekrÄ™ci³o siÄ™ na liczniku 50 kkm i ka³u¿a oleju pod autem.
Chyba trzeba wrócić do V12.



2 Data: Listopad 30 2014 22:19:39
Temat: Re: zakatowa³em turbinÄ™
Autor: P.B. 

Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisa³(a):

Wydawa³o by siê, ¿e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekrêci³o siê na liczniku 50 kkm i ka³u¿a oleju pod autem.
Chyba trzeba wróciæ do V12.

Ty chyba jeste¶ taki przypadek jak kole¶, który jak skasowa³ trzeci
niezniszczalny telefon CAT, to mu nie chcieli wymieniæ na czwarty. Kasê
oddali i powiedzieli, ¿eby sobie Samsunga Solida kupi³. W Samsungu
wy¶wietlacz zbi³ w dniu zakupu :)
Zobaczysz jedyna marka premium, jaka Ci sprzeda furê, to za chwilê bêdzie
Tata :) Tylko pamiêtaj, ¿eby dop³aciæ za poduszki powietrzne :)


--
Pozdrawiam,
Przemek

3 Data: Listopad 30 2014 14:28:04
Temat: Re: zakatowa³em turbinê
Autor:

W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 u¿ytkownik megrimsPL napisa³:

Wydawa³o by siê, ¿e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekrêci³o siê na liczniku 50 kkm i ka³u¿a oleju pod autem.
Chyba trzeba wróciæ do V12.

Na biednego nie trafi³o.

4 Data: Grudzien 02 2014 13:12:10
Temat: Re: zakatowa³em turbinê
Autor: depros 

W dniu 2014-11-30 23:28,  pisze:

W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:08:52 UTC+1 u¿ytkownik megrimsPL napisa³:
Wydawa³o by siê, ¿e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekrêci³o siê na liczniku 50 kkm i ka³u¿a oleju pod autem.
Chyba trzeba wróciæ do V12.

Na biednego nie trafi³o.

Na jakiej podstawie stwierdzasz?

5 Data: Listopad 30 2014 23:39:20
Temat: Re: zakatowa³em turbinÄ™
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Sun, 30 Nov 2014 22:08:53 +0100, megrimsPL napisa³(a):

Wydawa³o by siê, ¿e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekrêci³o siê na liczniku 50 kkm i ka³u¿a oleju pod autem.

Ka³u¿a oleju to raczej nie turbina.
Turbina jest zamkniêta i jakby siê nie rozpad³a, to ka³u¿ê oleju najwy¿ej
mo¿esz wypluæ wydechem (zazwyczaj w postaci siwego dymu).

Pewnie jaki¶ wê¿yk piardn±³ i tu zas³uga wtedy nie Twojej jazdy, a
"solidnej niemieckiej roboty", no chyba ¿e klasycznie rozwali³e¶ miskê
olejow±.

6 Data: Grudzien 01 2014 19:44:49
Temat: Re:zakatowa?em turbin?
Autor: megrims 

megrimsPL  Wrote in message:

Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekr?ci?o si? na liczniku 50 kkm i ka?u?a oleju pod autem.
Chyba trzeba wróci? do V12.


Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
 na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.  Bez sensu.
--


-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

7 Data: Grudzien 01 2014 20:10:51
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Autor: Maciek 

Dnia Mon, 1 Dec 2014 19:44:49 +0100 (CET), megrims napisa³(a):

Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
 na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
 Bez sensu.

Nie marudz. Po gwarancji sie dowiesz, ze Twoj porszak ma tylko 4
wymienialne czesci - dwie przednie i dwie tylne cwiartki ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

8 Data: Grudzien 02 2014 13:11:35
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Autor: depros 

W dniu 2014-12-01 19:44, megrims pisze:

megrimsPL  Wrote in message:
Wydawa?o by si?, ?e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
Przekr?ci?o si? na liczniku 50 kkm i ka?u?a oleju pod autem.
Chyba trzeba wróci? do V12.


Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
  na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
  Bez sensu.

Z sensem. Popsu³o siÄ™ coÅ› co nie mia³o prawa, dlatego wymieniajÄ… na nowe ¿ebyÅ› po¿y³ i kupi³ kolejny model.

9 Data: Grudzien 02 2014 14:48:57
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Autor: abn140 



¿eby¶ po¿y³ i kupi³ kolejny model.

ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala.
prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko.....
pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy...
i?
po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa?

-- -- --
dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od
za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak.

10 Data: Grudzien 02 2014 17:55:13
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Autor: Lewis 

W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:

dla watkodawcy to Hummer. Ten najwiekszy. Zaturbic pod 1000 KM, miejsce od
za siedzeniem kierowcy do konca auta przeznaczyc na bak.


I co z tym robić? :D



--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl

11 Data: Grudzien 03 2014 10:37:12
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Autor: depros 

W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:

¿eby¶ po¿y³ i kupi³ kolejny model.

ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala.
prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko.....
pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy...
i?
po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa?

Co za ró¿nica? Mo¿na tylko pogdybaæ. Z jakiego¶ powodu polecia³a uszczelka co nie powinno siê zdarzyæ i taka naprawa jest poza mo¿liwo¶ciami technicznymi serwisu. Zrobi± studium przypadku co zrobili ¼le-> studiom op³acalno¶ci naprawy ->a)naprawa b)przetopienie. Najwiêcej kosztuje wiedza i zbudowanie marki reszta to py³ i powietrze;]

12 Data: Grudzien 02 2014 08:59:07
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Autor: Bolko 

Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
 na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
 Bez sensu.
Z ciekawo¶ci zapytam:
Jak d³ugo bêdzie czeka³ na now± skrzynie?
Jak d³ugo bêdzie trwaæ naprawa?
Dali auto zastêpcze?(zrobi³e¶ zdjêcia samochodowi)
Masz wk³ad w³asny jak walniesz zastêpczym?

13 Data: Grudzien 04 2014 09:54:54
Temat: Re: zakatowa³em turbinÄ™
Autor: Trybun 

W dniu 2014-11-30 o 22:08, megrimsPL pisze:

Wydawa³o by siÄ™, ¿e 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
PrzekrÄ™ci³o siÄ™ na liczniku 50 kkm i ka³u¿a oleju pod autem.
Chyba trzeba wrócić do V12.

"Zakatowana turbina" i ka³u¿a oleju. Na polskiego Sherlocka to siÄ™ raczej nie nadajesz.

zakatowałem turbinę



Grupy dyskusyjne