zmiany swiatel
1 | Data: Marzec 27 2007 16:08:40 |
Temat: zmiany swiatel | |
Autor: KUBA | Witam 2 |
Data: Marzec 27 2007 20:31:40 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: Alti |
Witam A po kiego miałby taki być? Jak jestem we Wrocławiu to raczej gówno mnie obchodzi czy w Białymstoku zaczyna sie już robić korek na głównym skrzyżowaniu w mieście czy też nie. Takie coś ma sens w obrębie jednego miasta (ZTCP to Wrocław ma a jak Wrocław ma to zapewne wszystkie inne większe miasta też będą mieć) Sa kamery i "liczniki" samochodow, ale czy swiatla maja mozliwosc i sa Tak. np w nocy migajhą pomarańczowe a w ciągu dnia na niektórych skrzyżowaniach jeden cykl trwa różnie (WRC skrzyżowania Brucknera i Kwidzyńskiej rano na lewoskręcie można się sesrać - 3 auta i koniec a popołudniu na luzaku) Rozumiem ze moglby byc To akurat nie jest żaden problem Wojtek 3 |
Data: Marzec 27 2007 22:41:24 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: KUBA |
obchodzi czy w Białymstoku zaczyna sie już robić korek na głównymChodzilo mi o centralizacje zarzadzania sygnalizacja w poszczegolnych miastach w polsce, zle sie wyrazilem Wydaje mi sie ze swiatla sa ustawiane tylko w jeden program. Rano wiekszy ruch jest w strone centrum i co dziwne taki sam problem jest jak wracam, w strone centrum wiecej samochodow stoi, pomimo ze wiekszy jest ruch od centrum. Wszystko jest do czasu gdy ktos nie zacznie krecic przy sterowaniu. Raz na miesiac jest zmiana i rano jade bez problemu a stoje w korkach wracajac. Ustawiajac np po 16 godzine zmiane przeplywu moznaby to bezproblemu rozwiazac To nie jest problem, ale wydaje mi sie ze to jest glownym powodem nie stosowania "zielonych fal" w miastach. Wystarczy ze zegary "rozjada" sie o sekunde na miesiac to roznica sekundy na np 20 swiatlach na kilka miesiecy rodzi problem. Napisalem tutaj poniewaz na grupie kiedys ktos pisal o dzialaniu kamer do zarzadzania ruchem wiec moze odezwie sie i wytlumaczy dlaczego nie mozna stosowac zmian programow w ciagu dnia, bo nie chce mi sie wierzyc ze to jest problem sprzetowy WojtekKUBA 4 |
Data: Marzec 27 2007 23:47:44 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: Tomasz Finke | KUBA wrote: stosowania "zielonych fal" w miastach. Wystarczy ze zegary "rozjada" sie o sekunde na miesiac to roznica sekundy na np 20 swiatlach na kilka miesiecy rodzi problem. A co to za problem, żeby synchronizować zegary szaf sterujących światłami choćby sygnałem DCF77? T. 5 |
Data: Marzec 28 2007 00:16:10 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: J.F. | On Tue, 27 Mar 2007 23:47:44 +0200, Tomasz Finke wrote: KUBA wrote: W Bialymstoku kiepsko dziala. Poza tym szafy masz rozniste, i nie wszedzie dorobienie prostej funkcji jest latwe .. wrecz chyba wszedzie jest trudne jesli producent nie zechce pomoc .. J. 6 |
Data: Marzec 28 2007 01:16:04 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: Tomasz Finke | J.F. wrote: Poza tym szafy masz rozniste, i nie wszedzie dorobienie prostej Widocznie źle sformułowali SIWZ do przetargu, synchronizacja czasu powinna być warunkiem koniecznym... a może w Białymstoku po prostu sygnał DCF77 już zanika? ;-) T. 7 |
Data: Marzec 28 2007 01:34:51 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: J.F. | On Wed, 28 Mar 2007 01:16:04 +0200, Tomasz Finke wrote: J.F. wrote: Sprzet kupowany w roznych czasach, na roznych koncepcjach, a potem sie jeszcze okaze ze chcesz dokupic firmy X do kompletu, ale nie wolno sie ograniczac, a Y jest tansza - wcale sie nie ma co dziwic. a może w Białymstoku po prostu sygnał DCF77 już zanika? ;-) Slabiutki jest. J. 8 |
Data: Marzec 28 2007 11:09:03 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: Alti |
Wydaje mi sie ze swiatla sa ustawiane tylko w jeden program. Wrocławski ZDiK ma sporo kamer w newralgicznych punktach miasta i próbuje na podstawie tego co widzi cośtam ustawiać. Wychodzi im to tak jak im wychodzi ale to dlatego że zgodnie z przysłowiem "dupy szkiełkiem nie podetrzesz" musimy mieć najpierw autostradową obwodnice Wrocławia i śródmiejską obwodnice. Bez tych dwóch za wiele nie zdziałają. Wojtek 9 |
Data: Marzec 28 2007 12:32:25 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: J.F. | On Wed, 28 Mar 2007 11:09:03 +0200, Alti wrote: Użytkownik "KUBA" napisał Wrocławski ZDiK ma sporo kamer w newralgicznych punktach miasta i próbuje na O wroclawskim ZDIK to mam bardzo niska opinie, byc moze nie uzasadniona, ale ciekaw jestem ile aut w korkach jest tranzytowych. I czy ta obwodnica srodmiejska duzo da, biorac pod uwage ze skrzyzowanie Hallera/Grabiszynska juz od dawna sie korkowalo. I gdzie jest most na Biskupinie ? :-) J. 10 |
Data: Marzec 28 2007 14:06:18 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: Alti |
On Wed, 28 Mar 2007 11:09:03 +0200, Alti wrote: O wrocławskim ZDiKu niewielu wrocławskich kierowców ma pochlebne zdanie... A co do ilości tranzytowych to na lewoskręcie na skrzyżowaniu powstańców/hallera to będzie z 60% a na szmym skrzyżowaniu hallera/grabiszynska jakdąc w kierunku estakady gądowskiej to będzie ze 20-30%. Całe to skrzyzowanie jest blokowane głównie przez przejazd kolejowy i zwężenie jedzdni do 1 pasa w każdą stronę. Myślę że o prolemie zapomnimy (przynajmniej na jakiś czas) jak rusza obie estakady nad przejadzem (pewnie jeszcze z 1.5roku) I gdzie jest most na Biskupinie ? :-) No sami mieszkańcy wielkiej wyspy powiedzieli stanowcze NIE juz parę lat temu. Nie to nie... Wojtek 11 |
Data: Marzec 28 2007 14:56:05 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: J.F. | On Wed, 28 Mar 2007 14:06:18 +0200, Alti wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Ale ja im taki drobniejszy brak pomyslunku bardzo zarzucam a nie claoksztalt - czemu np remontowali Obornicka, wtedy w przyzwoitym jak na wroclaw stanie, a na Krakowskiej mozna kola pogubic i miske rozwalic. Czemu na Ruska->Kazimierza nie ma warunkowej zielonej strzalki na dwoch pasach tylko na jednym, czemu robiono estakade i most millenijny, zaniedbujac remonty, jak jest to droga z nikad do nikad, czy musieli teraz rozkopac Grunwaldzki, a nie np za dwa lata, a teraz dokonczyc obwodnice itp.. A co do ilości tranzytowych to na lewoskręcie na skrzyżowaniu No, glowna droga wlotowa, ale mieszkancy miasta i okolic tez tam jada ... korek tam jest sredni .. no fakt, teraz to nie ma co patrzec bo jest objazd dla tirow.. a na szmym skrzyżowaniu Wlasnie nie bardzo, bo ja jade z Klecinskiej, mijam przejazd .. i jest korek az do skrzyzowania .. I gdzie jest most na Biskupinie ? :-) Jakby sie zawsze mieszkancow pytac to bysmy nigdzie nie dojechali :-) J. 12 |
Data: Marzec 28 2007 17:06:02 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: blackbird | (...) Czemu na Ruska->Kazimierza nie ma warunkowej zielonej Czyli wolno skrecac w prawo na czerwonym tylko ze skrajnie prawego pasa? Ja od dawna w miare mozliwosci jezdze, tak jak proponujesz i jeszcze mnie zadne represje z tego powodu nie spotkaly... czy musieli teraz rozkopac Grunwaldzki, a nie np za dwa lata, a Musieli. Gdyby byla obowodnica, to przez Grunwaldzki nie przebiegalaby juz DK8, podobnie bedzie chyba z DK5 - musisz sprawdzic, mnie to nigdy nie interesowalo, gdyz nie wierze w powstanie obwodnicy za mojego zycia. A co do ilości tranzytowych to na lewoskręcie na skrzyżowaniu Mozna bylo, komfortowo ominac :-). Za gmachem TV przez park i pojechac prosto z prawoskretu w odpowiednim momencie cyklu swiatel (wiem, ze byl zakaz), teraz to juz nie ma sensu, bo calkowicie rozkopali... 13 |
Data: Marzec 28 2007 11:00:16 | Temat: Re: zmiany swiatel | Autor: kuba (aka cita) | KUBA wrote: Witam w Poznaniu, na zdecydowanej wiekszosci skrzyzowan są czujniki indukcyjne w asfalcie. Jedynie co robią czujniki zegarowe, to wyłączają sygnalizacje (właczają mrugające pomaranczowe) na noc. -- pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.z.pl gg:tu był numer GG Mam kotka i nie zawaham sie go użyć ! |