1.9TDI po remoncie....
1 | Data: Marzec 30 2007 18:36:27 |
Temat: 1.9TDI po remoncie.... | |
Autor: Marcin | Mialem remont w 1.9TDI 130km 2 |
Data: Marzec 30 2007 17:39:04 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 30 Mar 2007 18:36:27 +0200, Marcin napisał(a): Mialem remont w 1.9TDI 130km Niemożliwe.. musi to jakieś francuskie TDI BP, MSPANC -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 3 |
Data: Marzec 30 2007 18:56:34 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Marcin napisał(a): Mialem remont w 1.9TDI 130km Usługę? Jedyne rozwiązanie to powrót do warsztatu i reklamacja. -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 4 |
Data: Marzec 30 2007 19:01:16 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Maks | Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości Mialem remont w 1.9TDI 130km Jeśli szczeliny pierścieni są prawidłowe, to pojeździj jeszcze z 7000. Do dotarcia. -- Pozdrawiam Maks 5 |
Data: Marzec 30 2007 17:06:02 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: | On 30 Mar, 19:01, "Maks" wrote: Użytkownik "Marcin" napisał w bzdura coś zrąbali jeżeli nie masz rachunku to kicha znowu remont w innym zakładzie .. jakie to autko że zdechł TDI ??? 6 |
Data: Marzec 30 2007 19:48:34 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Marcin |
7 |
Data: Marzec 30 2007 19:52:56 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: kml |
Jesli to ich wina to naprawia/oddadza kase za naprawe. Teraz to i tak nic nie zdziałasz. Walnij browarka, rozpal grilla a zacząć nabuzowywać się możesz w niedziele wieczorem tak żeby wstać wściekły jak osa w poniedzielnik rano :) -- pozdrawiam kml 8 |
Data: Marzec 30 2007 22:32:38 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Maks | Użytkownik napisał w wiadomości bzdura coś zrąbali jeżeli nie masz rachunku to kicha znowu remont w A co mogli zrąbać innego wg. Ciebie??????????????? Dla początkowego okresu użytkowania nawet producent dopuszcza do 1l/1000 km. -- Pozdrawiam Maks 9 |
Data: Marzec 30 2007 23:03:55 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Marcin |
Użytkownik napisał w wiadomości Ale jedzie jakby zdechlo mu 40KM!!! 10 |
Data: Marzec 30 2007 23:14:06 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Filip | Marcin wrote: Ale jedzie jakby zdechlo mu 40KM!!! A podlaczyli wszystko? Podepnij go pod vaga i zobacz czy nie masz bledow... -- /Pozdrawiam, Filip/ A6, 2.5 TDI V6, Tiptronic - :) http://www.brianmoss.com/home.htm www.c3cars.com http://tinyurl.com/fhpfn http://www.wikings.pl/~kafar/pms/Mechanik_i_Granada.jpg PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++ 11 |
Data: Marzec 30 2007 23:36:35 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Marcin |
Marcin wrote: Vag mowic ze bledow brak. Jeden mechanik powiedzial ze za mala dawka paliwa, drugi ze dobra, zobaczymy co powie trzeci... 12 |
Data: Marzec 30 2007 23:48:19 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Maks | Uzytkownik "Marcin" napisal w wiadomosci Uzytkownik "Filip" napisal w wiadomosci Tym sie nie sugeruj. Bledy wyskakuja rzadko i niewiele mówia. Optymalna dawka dla AFN'a (taki podejrzewam) jest 4mg/hub. Mozesz miec 3,4 - 6. To tez w niczym nie przeszkadza. -- Pozdrawiam Maks 13 |
Data: Marzec 30 2007 23:38:26 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Maks | Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości Użytkownik "Maks" napisał w wiadomości A wiiiiiiiidzisz... :) Sprawdź rozrząd, ale dokłanie! Na wałku rozrządu nie ma klina! Przed założeniem górnego koła rozrządu trzeba unieruchomić koło zamachowe w ustalonym punkcie i ustawić wałek rozrządu liniałem w szczelinie przy pompie (VAG jakiśtam), oczywiście krzywkami pierwszego gara do góry :). Wg mnie wpływ na zużycie oleju ma to niewielki, ale na te 40KM potężny. Teraz możesz podpiąć VAG-a i sprawdzić statyczny kąt początku wtrysku (Basic Settings 04). Jak wszystko gra, zabierz się za wężyki od N75 i AGR. Sprawdź szczelność AGR. To w kwestii tych 40KM. Ale równie dobrze może byś to, o czym mówiłem. Za mała szczelina w pierścieniach powodująca klinowanie się rozgrzanego pierścienia w cylindrze i szybkie zużycie gładzi/pierścienia. Ale tu objawy są dość wyraźne wcześniej. Może być też za mała szczelina w tłoku, co powoduje klinowanie się pierścienia w tłoku i słabe uszczelnienie komory spalania. Tu pasuje zarówno zużycie oleju, jak i utrata mocy, najczęściej równocześnie i z niezłym dymieniem. -- Pozdrawiam Maks 14 |
Data: Marzec 31 2007 00:00:01 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Marcin |
Ale równie dobrze może byś to, o czym mówiłem. Za mała szczelina w pierścieniach powodująca klinowanie się rozgrzanego pierścienia w cylindrze i szybkie zużycie gładzi/pierścienia. Ale tu objawy są dość wyraźne wcześniej. Dzieki za informacje. A tak z ciekawosci, jakie sa to objawy? 15 |
Data: Marzec 31 2007 00:22:39 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Maks | Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości Użytkownik "Maks" napisał w wiadomości Zależy od wielkości tej szczeliny, od przegrzewania silnika, gwałtownej utraty mocy, przez "niekręcenie" przy odpalaniu na gorąco, aż po zatrzymanie slinika. Jeśli szczelina jest tylko trochę za mała, to można czasem nie zauważyć, ale i zużycie gładzi jest wtedy powolniejsze. Ja stawiam na szczelinę w tłoku (niewłaściwe tłoki/pierścienie), rozrząd, lub pomyłkę przy wężykach podciśnienia. (tu zużycie oleju nie pasuje). Jeszcze turbina mogła zostać uszkodzona przy demontażu (ułamanie łopatki, jakiś udar) i olej ucieka przez łożyska turbiny. Trudno tak na odległość.... Ale lepiej dla Ciebie, żeby to był np. rozrząd. Wprawne oko na VAG-u też to zobaczy (duże korekcje wtrysków), ale najlepiej sprawdzić statycznie. -- Pozdrawiam Maks 16 |
Data: Marzec 30 2007 19:46:38 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: PeJot - Krk | Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości Mialem remont w 1.9TDI 130km chyba 130kkm x 5 ... pozdro PeJot 17 |
Data: Marzec 30 2007 19:49:07 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Marcin |
Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości pomylka, 130KM 18 |
Data: Marzec 30 2007 19:54:41 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Alti |
Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości A to dlaczego? Każdy silnik da sie zabić w kilkadziesiąt km. Starczy że brakło któregoś z płynów. Np. pękła miska od uderzenia, wylał się olej a kierownik stweirdził ze musi dojechać do domu i chuj. Wojtek 19 |
Data: Marzec 30 2007 20:57:16 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: PeJot - Krk | Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości Mialem remont w 1.9TDI 130km A da się ale jak widzę przebiegi o jakich ludzie nieraz mówią i to dla TDI jeżdżonego po autobahn'ach to śmiać mi się chce ;) A tutaj chodziło jednak o KM ... PeJot 20 |
Data: Marzec 31 2007 00:36:48 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: J.F. | On Fri, 30 Mar 2007 19:54:41 +0200, Alti wrote: Mialem remont w 1.9TDI 130kmchyba 130kkm x 5 ... Te komputery coraz madrzejsze - stwierdzi taki ze oleju nie ma, temperatura za wysoka, wylaczy silnik i ch* :-) J. 21 |
Data: Marzec 30 2007 23:58:07 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: PiotrVW | Witam 22 |
Data: Marzec 31 2007 00:03:07 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Marcin |
Witam Nigdzie nie napisalem ze katowalem go od wyjazdu z warsztatu. Napisz mi jak mam to sprawdzic? Bo w rurce do IC jest olej (i ma byc - tak mi powiedziano) a jak mam sprawdzic czy nie ma go tam za duzo? 23 |
Data: Marzec 31 2007 00:25:31 | Temat: Re: 1.9TDI po remoncie.... | Autor: Maks | Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości Nigdzie nie napisalem ze katowalem go od wyjazdu z warsztatu. Idealnie byłoby 0. Ale to się rzadko nawet w nowych udaje. Może być troszkę (powiedzmy - tłuste ścianki). W żadnym wypadku nie "ma być". -- Pozdrawiam Maks |