On Sat, 17 May 2008 16:00:16 +0200,  Alti wrote: 
Pytam w kwestii czy mi spieprza pršd czy nie. Te 10mA to jest jak działa w 
aucie tylko zegarek.
Jak na zegarek LCD bez podswietlenia to duzo [bateryjne mikroampery
zuzywaja].
Jak na samochod malo - 1/4 Ah na dobe, po miesiacu znika 7Ah, nie to
jest przyczyna klopotow ...
J.
| 4 | 
Data: Maj 18 2008 16:00:34 | 
| Temat: Re: 10mA to dużo? | 
| Autor: Grejon  | 
J.F. pisze: 
 On Sat, 17 May 2008 16:00:16 +0200,  Alti wrote:  
Pytam w kwestii czy mi spieprza pršd czy nie. Te 10mA to jest jak działa w aucie tylko zegarek. 
 
 
Jak na zegarek LCD bez podswietlenia to duzo [bateryjne mikroampery 
zuzywaja]. 
 
No wiesz, sądząc po roczniku to tam może być wskazówkowy, ale 10 mA to jest faktycznie mało :). Pytanie ile ciągnie prądu po włączeniu alarmu, o ile tam jest takowy ;)
 
--  
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
 http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych
 | 5 | 
Data: Maj 19 2008 00:33:04 |  | Temat: Re: 10mA to dużo? |  | Autor: Alti  |  
 
Użytkownik "Grejon"  napisał 
 
 Jak na zegarek LCD bez podswietlenia to duzo [bateryjne mikroampery 
zuzywaja]. 
 
No wiesz, sądząc po roczniku to tam może być wskazówkowy, ale 10 mA to  
jest faktycznie mało :). 
 
Tak Panowie.... Czy nawigacja na panelu 17" nie ciągnie zbyt duzo prądu w  
moim gabusie rocznik 1970.... 
;-) 
Zegarek jest oczywiście analogowy.... 
Wojtek
 | 6 | 
Data: Maj 19 2008 11:28:14 |  | Temat: Re: 10mA to dużo? |  | Autor: bratPit[pr]  |  
 
 Pytam w kwestii czy mi spieprza pršd czy nie. Te 10mA to jest jak działa w 
aucie tylko zegarek. 
VW 1302LS '70 
 
np Opel podaje normę do 50 [mA] więc 10 nie powinno powodować kłopocików :-) 
brat
  |  |  |