Witam,
czy te silniki mają jakieś inne przypadłości oprócz problemów z wałkami 
rozrządu?
Kilka razy spotkałem się z zerwaniem śrubki mocującej napinacz paska 
wieloklinowego. Sama śrubka kosztuje kilka złotych ale naprawa ( nawet jeśli 
żaden inny element nie ucierpi ) kosztuje kilkaset złotych, choćby ze 
względu na paskudny dostęp. Czasem przy takiej okazji należy wymienić pasek 
i napinacz. Pierwszy objaw awarii - szwankujące wspomaganie kierownicy - po 
prostu pompa nie jest napędzana.
| 4 | 
Data: Grudzien 05 2008 08:03:03 | 
| Temat: Re: 2.5TDI V6 VW/Audi | 
| Autor: SCI012  | 
 
Użytkownik "GLS-AUTO"  napisał w wiadomości  
 
  
 
Witam, 
czy te silniki mają jakieś inne przypadłości oprócz problemów z wałkami  
rozrządu? 
 
 
Kilka razy spotkałem się z zerwaniem śrubki mocującej napinacz paska  
wieloklinowego. Sama śrubka kosztuje kilka złotych ale naprawa ( nawet  
jeśli żaden inny element nie ucierpi ) kosztuje kilkaset złotych, choćby  
ze względu na paskudny dostęp. Czasem przy takiej okazji należy wymienić  
pasek i napinacz. Pierwszy objaw awarii - szwankujące wspomaganie  
kierownicy - po prostu pompa nie jest napędzana. 
 
 Witam ogolnie zrobilem na tym silniku 240tys i poza awaria jaka podal  
kolega powyzej i uszkodzeniem lopatek visco nie ma zadnych problemow z tym  
silnikiem (nalezy spr czy dol silnika nie ma wyciekow oleju w okolicy 2 misy  
olejowej ,bo jak cieknie to wtedy gora nie jest odp smarowana i niestety  
leca walki rozrzadu ) to tak w skrocie ;)
 
Pozd A4 2.5 TDI V6 Quattro
 | 5 | 
Data: Grudzien 05 2008 12:05:26 |  | Temat: Re: 2.5TDI V6 VW/Audi |  | Autor: Auto  |  
Witam ogolnie zrobilem na tym silniku 240tys i poza awaria 
 
223 i pół tys (stan na dziś) na tym silniku (rok produkcji 1999) i żadnych  
awarii, wycieków, problemów z wałkami, zerowe zużycie oleju, 
do jazdy wspaniały, ale fakt faktem serwisanci mi dokuczają, przu każdym  
przeglądzie szukają wycieków, słuchają silnika i mówią jeszcze nic nie  
widać, jeszcze nic się nie dzieje (z podkreśleniem na jeszcze).
 
P.S 
Przebieg jest oryginalny
  |  |