Grupy dyskusyjne   »   406 - LPG v Diesel

406 - LPG v Diesel



1 Data: Grudzien 06 2007 21:33:45
Temat: 406 - LPG v Diesel
Autor: Szczepan Majdański 

wybieram to autko poniewaz mialem z nim duzo stycznosci;
jest bardzo udane i ogolnie podoba mi sie - szczegolnie gdy ma 4 el. szyby,
klimatronik,

teraz posostaje kwestia dieles v lpg

kto z was ma i ile to pali gazu w manualu - jezdze znajomego automatem na
gaz to spalanie ma zalezne ale srednio spokojnie ok 10l/100km
ropki lyknie ok 6 litra ?

dzieki



2 Data: Grudzien 06 2007 21:43:05
Temat: Re: 406 - LPG v Diesel
Autor: Marcin J. Kowalczyk 

Szczepan Majdański pisze:

kto z was ma i ile to pali gazu w manualu - jezdze znajomego automatem na gaz to spalanie ma zalezne ale srednio spokojnie ok 10l/100km
ropki lyknie ok 6 litra ?

mnie 2.0HDI w 307 pali wg komputera 6.3-6.8l po wroclawiu. Chociaz trasa do holandii (na autobanie kolo 170 utrzymywana predkosc) spalil ~8.8l wg komputera.

3 Data: Grudzien 07 2007 08:31:14
Temat: Re: 406 - LPG v Diesel
Autor: jacek_siemce 

Szczepan zapytal

kto z was ma i ile to pali gazu w manualu - jezdze znajomego automatem na
gaz to spalanie ma zalezne ale srednio spokojnie ok 10l/100km
ropki lyknie ok 6 litra ?

Witam
Bardzo rzadko sie zdazy zebym zszedl ponizej 12l/100km. Ale jazda glownie po
miescie i instalacja III generacji.

Pozdrawiam Jacek

--
P406 2000r. 1,8 (16V) BREAK LPG Landirenzo IGSystem

4 Data: Grudzien 07 2007 08:52:50
Temat: Re: 406 - LPG v Diesel
Autor: glizda 


Użytkownik "jacek_siemce" napisał

Witam
Bardzo rzadko sie zdazy zebym zszedl ponizej 12l/100km. Ale jazda glownie
po
miescie i instalacja III generacji.

Ty i Twoje auto to dobry przykład zbyt małego silnika w aucie.
1.8 w 406 jest OK dla oszczędnych ale akceptujących powolną jazdę - wtedy
spali mało.
Podejrzewam, że 2.0 albo nawet 3.0 spaliłby Ci tyle samo a nie musiałbyś tak
deptać w gaz ;)

5 Data: Grudzien 07 2007 10:10:54
Temat: Re: 406 - LPG v Diesel
Autor: jacek_siemce 

Użytkownik "glizda" napisał

Ty i Twoje auto to dobry przykład zbyt małego silnika w aucie.
1.8 w 406 jest OK dla oszczędnych ale akceptujących powolną jazdę - wtedy
spali mało.
Podejrzewam, że 2.0 albo nawet 3.0 spaliłby Ci tyle samo a nie musiałbyś
tak
deptać w gaz ;)

Nie wiem jak teraz, ale w momencie gdy szukalem auta w 2005 roku podaz na
rynku 406 w wersji kombi z silnikiem benzynowym, bo taki mnie interesowal,
na dodatek w dobrym stanie nie byla na tyle duza zebym mogl sobie dowolnie
wybierac wersje silnika. Chociaz faktycznie motor 2,0 byl moim faworytem. A
propos deptania musze przyznac, ze moja noga do najciezszych nie nalezy.

Pozdrawiam Jacek

--
P406 2000r. 1,8 (16V) BREAK LPG Landirenzo IGSystem

6 Data: Grudzien 07 2007 01:28:13
Temat: Re: 406 - LPG v Diesel
Autor:

On 7 Gru, 08:52, "glizda"  wrote:

Ty i Twoje auto to dobry przykład zbyt małego silnika w aucie.
1.8 w406jest OK dla oszczędnych ale akceptujących powolną jazdę - wtedy
spali mało.
Podejrzewam, że 2.0 albo nawet 3.0 spaliłby Ci tyle samo a nie musiałbyś tak
deptać w gaz ;)

To prawda. Ja mam 2.2 benzyniaka w 406-stce i pali w miescie 11,5 :-)

406 - LPG v Diesel



Grupy dyskusyjne