Użytkownik "glizda" napisał
Ty i Twoje auto to dobry przykład zbyt małego silnika w aucie.
1.8 w 406 jest OK dla oszczędnych ale akceptujących powolną jazdę - wtedy
spali mało.
Podejrzewam, że 2.0 albo nawet 3.0 spaliłby Ci tyle samo a nie musiałbyś
tak
deptać w gaz ;)
Nie wiem jak teraz, ale w momencie gdy szukalem auta w 2005 roku podaz na
rynku 406 w wersji kombi z silnikiem benzynowym, bo taki mnie interesowal,
na dodatek w dobrym stanie nie byla na tyle duza zebym mogl sobie dowolnie
wybierac wersje silnika. Chociaz faktycznie motor 2,0 byl moim faworytem. A
propos deptania musze przyznac, ze moja noga do najciezszych nie nalezy.
Pozdrawiam Jacek
--
P406 2000r. 1,8 (16V) BREAK LPG Landirenzo IGSystem
6 |
Data: Grudzien 07 2007 01:28:13 |
Temat: Re: 406 - LPG v Diesel |
Autor: |
On 7 Gru, 08:52, "glizda" wrote:
Ty i Twoje auto to dobry przykład zbyt małego silnika w aucie.
1.8 w406jest OK dla oszczędnych ale akceptujących powolną jazdę - wtedy
spali mało.
Podejrzewam, że 2.0 albo nawet 3.0 spaliłby Ci tyle samo a nie musiałbyś tak
deptać w gaz ;)
To prawda. Ja mam 2.2 benzyniaka w 406-stce i pali w miescie 11,5 :-)
|