„Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
1 | Data: Styczen 21 2009 15:41:38 |
Temat: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | |
Autor: wojkop | Tomasz Pawlos jest z wykształcenia nauczycielem, ale swoje prawdziwe powołanie 2 |
Data: Styczen 21 2009 17:19:56 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Majak |
Tomasz Pawlos jest z wykształcenia nauczycielem, ale swoje prawdziwe powołaniePozdrawiam Maciek -- DRZ400E R6 3 |
Data: Styczen 21 2009 19:10:44 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Monster |
o gustach się nie dyskutuje,ale najgorsze dla mnie jest to że popsuł ładnegoAle ten no jest po prostu paskudny. jeśli się nie mylę GL1000:-( Monster BMW R1100S 4 |
Data: Styczen 21 2009 22:20:42 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: zbigi | Monster napisał(a): Użytkownik "Majak" napisał w wiadomości Przy zalozeniu, ze materialem wejsciowym byl ladny GL ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 5 |
Data: Styczen 21 2009 18:05:36 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Hinek | Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie 6 |
Data: Styczen 21 2009 19:02:34 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: zbigi | Hinek napisał(a): Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwieAwcalebonie! -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 7 |
Data: Styczen 21 2009 19:53:28 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | Hinek pisze: Warto zwrocic uwage na siedzenie w tym bohomazie. Jest tak sprytnie skonstruowane, ze sprezyna amortyzatora z cala pewnoscia zmiazdzy i urwie To jest wlasnie typowe podejscie ludzi ktorzy na customizing patrza przez pryzmat praktycznosci. Tacy nigdy nie pojma o co w tym kaman... BTW. Pomysl fajny. Tu i tam traci tandeta i cieciem kosztow ale gdyby chlopak mial budzet 10x taki jaki mial to by z tego bylo cos naprawde zajebistego. Niestety w Polsce customizing dopiero raczkuje i jeszcze duzo wody uplynie w Wisle i Odrze zanim tacy ludzie beda wzbudzac podziw i uznanie. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 8 |
Data: Styczen 21 2009 22:12:32 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: morghul | BTW. Pomysl fajny. Tu i tam traci tandeta i cieciem kosztow ale gdyby Mówisz o kocu gaśniczym na wydechu przyłapanym drutem miedzianym? ;))) Moto nie wygląda ogólnie źle ale mi się inny rodzaj customów podoba. Mam nadzieję że te Ural z galerii to jeszcze nie skończony bo ta ryflówka kłuje w oczy, coś paskudnego... -- ETERSTAR Dawid Talarczyk 9 |
Data: Styczen 21 2009 22:21:31 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | morghul pisze: Mówisz o kocu gaśniczym na wydechu przyłapanym drutem miedzianym? ;))) To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu w HD. Z tym ze nie jest to chyba oryginalny amerykanski Thermo-Tec tylko jakas podroba. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Styczen 21 2009 23:59:59 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: morghul | To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu w HD. Oj... ja to wiem ;) Podoba mi się owijanie wydechów taśmą i nie tego sie czepiam, tylko tego przepięknego druta ;) -- ETERSTAR Dawid Talarczyk 11 |
Data: Styczen 22 2009 09:39:27 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Arni | morghul pisze: a mógł trytytką przyłapac ))To tasma termoizolacyjna. Sam taka mialem na poprzednim wydechu w HD. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX 12 |
Data: Styczen 22 2009 10:54:51 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: morghul | a mógł trytytką przyłapac )) Hehhe ;) to juz by było mistrzostwo ;) Już stalowa opaska by tak oczojebna nie była imho ;) -- ETERSTAR Dawid Talarczyk 13 |
Data: Styczen 22 2009 17:49:13 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | morghul pisze: Oj... ja to wiem ;) Podoba mi się owijanie wydechów taśmą i nie tego sie czepiam, tylko tego przepięknego druta ;) Ale tak sie to wlasnie robi. Drutem. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 14 |
Data: Styczen 22 2009 19:04:42 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: morghul | Ale tak sie to wlasnie robi. Drutem. Nie mam zamiaru się z tobą spierać w tym względzie bo jak by nie patrzeć jesteś jednym z autorytetów w tym temacie na grupie ale mnie się tak po prostu nie podoba ;) nie twierdze, że tak się nie robi bo w temacie nie siedzę ale myślę że można by to jakoś estetyczniej wykończyć. Pasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość nowocześnie stylizowane. -- ETERSTAR Dawid Talarczyk 15 |
Data: Styczen 22 2009 23:39:42 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | morghul pisze: Pasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość nowocześnie stylizowane. W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja. Wystarczy zobaczyc jakie motocykle w niedawnych wyborach: http://amdchampionship.com -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 16 |
Data: Styczen 24 2009 21:15:21 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Steel+Creations | Kuczunapisal morghul pisze: nowocześniePasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość stylizowane. W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja. http://amdchampionship.com Kocham ten kraj.I tą fale krytyki na temat mojego projektu.Tu drucik a tam sprężynka.Bez komentarza.Jak dobrze,że swiat nie kończy sie nad Wisłą.Tam ludzie doceniaja prace i wizje.Faktem jest że jest sporo niedociagnięć ale obecnie w trakcie przygotowań do wystawy i bedzie duuużo bardziej dopracowany. A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego GL 1000? Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie zniszczyłem.Proszę o uzasadnienie. Ps.Czy Pan Hinek jest motocyklowym ekshibicjonistą? Ja jestem ale w innym tego słowa znaczeniu.Tak więc "jaj" mi nie urwie,ale jaja mam by zawinać drucik i zrobiłem tak bo tak mi sie podoba. Nie estetycznie? O estetykę dbam w jamie ustnej a reszta to tylko moja prywatna sprawa i własne spojrzenie na swiat. Pozdrawiam. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 17 |
Data: Styczen 24 2009 21:18:45 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Steel+Creations | Steel+Creationsnapisal Kuczunapisal morghul pisze: nowocześniePasowało by może to moto w stylu oldschoolowym ale to raczej dość W ostatnich czasach oldskool i nowoczesnosc dosyc mocno sie przenikaja. http://amdchampionship.com Kocham ten kraj.I tą fale krytyki na temat mojego projektu.Tu drucik a tam -- Pozdrawiam pana Kuczu.Jest nielicznym człowiekiem,który ma otwarte oczy i szersze spojrzenie na świat. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 18 |
Data: Styczen 26 2009 08:21:37 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kefir | Elou! Steel+Creationsnapisal Przeczytawszy wszystko co napisales mozna dojsc do wniosku ze bez Twego dziela i opinii wyrazonej na grupie, zapewnie, nie byloby szansy poznac gdzie lezy linia podzialu pomiedzy slepym ciemnogrodem a ludzmi o szerokich choryzontach ;) Wracajac do meritum. czyli samego dziela: sa w nim smaczki bardzo przyciagajace uwage, z "ducikami" takze uwazam ze ludzie sie niecvo czepiaja, tym bardziej ze wydechy uznalem za najlepiej wysmakowane. Samo dzielo jednak, IMVHO sprawia dziwaczne wrazenie. Czy to za z powodu duzej ilosci blachy czy tez sposobu jej uformowania (proporcje, polaczenia krzywizn i linii prostych) nie sprawia to wrazenia jednej zgranej calosci. Pewna surowosc stylu miesza sie z polaciami pomalowanej na zloto blachy. Pewnie trzeba bylo zamaskowac nieco pewne pozostalosci GL1000. Najprawdopodobniej to wrazenie jest "zasluga" zle wykonanych fotografii (polecam szczegolnej uwadze ostatnia w linkowanym artykule - wyglada jakby sprzet byl krzywy lub pozbawiony zdluznej osi symetrii. Tak czy tak, bardzo chetnie bym obejrzal te maszyne na zywo Nie przejmowalbym sie tym jednak szczegolnie - w koncu to Twoje pierwsze kroki a zdobycie Wiedzy Tajemnej znakomitosciom customizingu zajelo wiele lat i, z pewnoscia, pare nieco nieudanych przedsiewziec. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 19 |
Data: Styczen 24 2009 22:41:21 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Hinek | Użytkownik "Steel+Creations" napisał Tu Pan Hinek. Przykro mi ze nie masz poczucia humoru. Jestes nadwrazliwy. Ale to przywilej artystow.. Twoje dzielo mi sie nie podoba. Ale to jest moje subiektywne odczucie. Nie obiektywne! Nie zaprzeczysz jednak ze ma prawo do wlasnego zdania. Niemniej uwazam, ze swiat bylby nudny bez odrobiny szalenstwa :) Pozdr -- Hinek Deauville i inne.. 20 |
Data: Styczen 24 2009 22:44:18 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Hinek | P.S. 21 |
Data: Styczen 24 2009 22:58:01 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Steel+Creations | Hineknapisal P.S.Sęk w tym,ze poczucie humoru mam na bardzo wysokim poziomie, i to bynajmniej nie moja opinia:) Co do "czytnika" to jest bzdurny szczegół.A żeby byc powaznie traktowanym? Nie zalezy mi na tym wcale. Prosze dajmy spokój, bo to zakrawa na absurd.Chyba inne wartosci wyznajemy. To czy nazwiesz mój projekt bohomaz,gówno czy inny pejoratywny zwrot to jest mi to obojetne.Ale ktos kiedys pewnie zwróci uwage na brak szacunku.To co dla nas jest gównem dla innych złotem.Choc w sumie to i tak "miękkie" okreslenie.Bywały juz mocniejsze.Tylko czemu to wszystko dzieje sie w Polsce.Na zagranicznych forach nigdy nie spotkałem sie z takimi negatywnymi opiniami i agresywnym zachowaniem.Czemu tak jest? Ps.A z tymi "jajkami" to pomieszałeś świat bajek z rzeczywistym:) Bez urazy. Pozdrawiam -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 22 |
Data: Styczen 25 2009 00:38:24 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Hinek | Użytkownik "Steel+Creations" napisał Nie rozumiesz o co chodzi z tym "czytnikiem", ale zostawmy to. A co do reszty..Jesli cos tworzysz nie tylko dla siebie, musisz sie liczyc z krytyka. Tworca nie jest "swieta krowa". Nie jest brakiem szacunku wyrazenie swojej opinii o czyims dziele. W przeciwnym wypadku wszelka krytyka bylaby niemozliwa - a to przeciez zabiloby sztuke :) Pozdr -- Hinek Deauville i inne.. 23 |
Data: Styczen 25 2009 10:07:31 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Steel+Creations | Hineknapisal Użytkownik "Steel+Creations" napisałNie czyzalezy mi na tym wcale. Prosze dajmy spokój, bo to zakrawa na absurd. inny pejoratywny zwrot to jest mi to obojetne.Ale ktos kiedys pewnie zwróciNie rozumiesz o co chodzi z tym "czytnikiem", ale zostawmy to. Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:) Pozdrawiam. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 24 |
Data: Styczen 25 2009 11:32:58 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: (pj) | Steel+Creations pisze: Hineknapisal Ale, k&*#a, wersal! ;-) :-P Pytanie: "gdzie rzemiosło przechodzi w sztukę?" jest odwieczne. No i jak bardzo autor identyfikuje się ze swym dziełem, czy z "twórcy, staje się tworzywem"...? ;-) Mi się dzieło podoba, właśnie ze względu na "fusion" oldskulu i nowoczesności. Pewnie dałoby się je jeszcze "podpicować", ztjuningować i co tam jeszcze... i jak rozumiem, to wymaga kasy, której - tu cytat przedpiszcy - jak zwykle w Polsce, "nad w Wisłą", brakuje. Nie podoba mi się natomiast - typowe dla "artystów znad Wisły" - przeświadczenie o misyjności swych poczynań i pretensja do widza, że nie kuma o co kaman - czytaj: jest za głupi / zbyt ograniczony, by pojąć bezmiar geniuszu "emocjonalnej uczty" i innowacyjnej, na skalę światową, kreatywności autora. Howgh. -- pozdr pj gsx1300r 25 |
Data: Styczen 25 2009 11:41:28 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Steel+Creations | (pj)napisal Steel+Creations pisze: Ale, k&*#a, wersal! ;-) :-P Pytanie: "gdzie rzemiosło przechodzi w sztukę?" jest odwieczne. No i jak Mi się dzieło podoba, właśnie ze względu na "fusion" oldskulu i Nie podoba mi się natomiast - typowe dla "artystów znad Wisły" - Howgh. 95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to tak ma byc i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt podoba sie.To byłby dramat."Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie podoba sie-tez fajnie.Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna wizja.Brrrrrrr......Budujac go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem uwagę to jego praktyczność.Więc nie ma co szukać tego co tam nie ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu konstrukcjach. "..twórca czy juz tworzywo..." to mysle, balansowanie na krawedzi...ale często tworzywo;) Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i niedociagnięć. Pozdrawiam. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 26 |
Data: Styczen 25 2009 14:09:25 | Temat: Per aspera ad astra& - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: wojkop |
Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz Ja jednak mam nadzieję, że "ten drucik" zostawisz. Nie wiem czemu, ale mnie właśnie ten szczegół urzekł! Uważam, że jest bardzo "wymowny" i bardziej w klimacie niż fabryczna opaska. Co do sztuki - to pewien artysta (nie mogę sobie teraz przypomnieć jego nazwiska) napisał: "Wszystko co jest w stanie przyciągnąć na dłużej naszą uwagę jest dziełem sztuki!" Moim zdaniem to jest najlepszy komentarz do motocykli "custom". P.S. Przepraszam z góry, ze używam czytnika Onet, ale nie mam programu obsługującego pocztę. Pozdr! wojkop rockers.webd.pl -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 27 |
Data: Styczen 25 2009 13:46:34 | Temat: Re: Per aspera ad astra& - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Steel+Creations | wojkopnapisal Steel+Creations pisze: Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz Ja jednak mam nadzieję, że "ten drucik" zostawisz. Nie wiem czemu, ale mnie Co do sztuki - to pewien artysta (nie mogę sobie teraz przypomnieć jegosztuki!" Moim zdaniem to jest najlepszy komentarz do motocykli "custom". P.S. Przepraszam z góry, ze używam czytnika Onet, ale nie mam programu Pozdr! "ten drucik" zostaje na 1000%!!! Nawet nie bede go zdejmował by nie złamał sie:):):) to "wisienka na deserze":) taki "drucik" a tyle emocji, Panowie jestem zaszczycony i chyle czoła."Aby istnieć, człowiek musi się buntować"Albert Camus Wojkop, przeciez wiesz...;) Pozdrawiam. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ 28 |
Data: Styczen 26 2009 16:51:02 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: morghul | 95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to tak ma byc i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt podoba sie.To byłby dramat. Zaraz zaraz, jakie 95 osób? To tylko ja tak stwierdziłem ;) Drucik, jak drucik, swoje zadanie spełnia, kolor też pasuje ale... niech będzie że się czepiam ;). Stalowa opaska fabryczna może i by nie pasowała ale wycięty pasek z blachy miedzianej... to by mi się bardziej widziało i widać by było że ten szczegół też twórca dopieścił. Ja nie twierdze, że drut nie działa, tylko moim skromnym zdaniem nie pasuje stylistycznie do motocykla i trochę razi w porównaniu z pozostałymi elementami w które poszło tyle pracy. "Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie podoba sie-tez fajnie. A ja odniosłem wrażenie po twoich wypowiedziach, że właśnie nie fajnie że zwróciłem uwagę. Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna wizja.Brrrrrrr......Budujac go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem uwagę to jego praktyczność.Więc nie ma co szukać tego co tam nie ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu konstrukcjach. Z tym się zgadzam, sam zresztą napisałeś ze drucika nie ruszasz bo pęknie, kwintesencja niepraktyczności ;) Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i niedociagnięć. Trzymam kciuki mimo drucika ;) Chociaż sam styl do mnie nie przemawia to doceniam i szanuję ogrom pracy wsadzony w maszynę P.S. W kraju nad Wisłą czasem docenia się pracę mimo że gust spaczony i nie nadąża za trendami z zagranicy ;) Pozdrawiam -- ETERSTAR Dawid Talarczyk 29 |
Data: Styczen 25 2009 18:50:09 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | WIADRO pisze: kto mi powie(Kuczu liczę na ciebie) jak wyznacza się ten poziom Wiesz, ja nigdy nie oceniam pomyslu tworcy. Kazdy moze miec swoja wizje i z tym nie dyskutuje. Dla mnie liczy sie poziom wykonania i konsekwencja w projekcie. Lubie gdy wszystko pasuje do siebie i w calosci widac zamierzony cel. Nie moze byc miejsca na tymczasowosc i przypadkowosc. Akurat w omawianym projekcie jest pomysl i konsekwencja. Nie rozumiem tych kol od japonca ale moze taki byl zamysl. Nie wiem. Ja bym pare rzeczy zrobil inaczej ale to nie moj motocykl, moj wlasnie powstaje :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 30 |
Data: Styczen 26 2009 08:16:07 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | WIADRO pisze: jaka jest definicja customa? Motocykl inny niz fabryczny. Przerobiony lub zbudowany od podstaw. Streetfightery to tez customy :) czy każdy musi mieć serce V2? czy inny to profanacja? Silnik nie ma znaczenia. Moze byc custom na bazie MZ250 albo Triumph Rocket III :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 31 |
Data: Styczen 26 2009 16:18:50 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: zbigi | Kuczu napisał(a): WIADRO pisze:Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 32 |
Data: Styczen 27 2009 07:57:47 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | zbigi pisze: Kuuuczuuuu... Moge byc dumny, ze cenisz i szanujesz moja prace? ;) Mowisz o tym swoim smietniku z wydechami od Poloneza ? ;) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 33 |
Data: Styczen 28 2009 02:45:35 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: zbigi | Kuczu napisał(a): zbigi pisze:Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we Wleniu! Albo jeszcze lepiej - zabiore ci poranny jogurcik - ty zly rokersie ty :P -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 34 |
Data: Styczen 28 2009 08:13:01 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Kuczu | zbigi pisze: Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we Wleniu! Uwazaj zebys sobie nie wyklul oka moja nowa wysoka kierownica :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 35 |
Data: Styczen 28 2009 16:22:43 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: Jacot | zbigi wrote: Ty, tyy, tyyyy... Ugh!... Napluje ci na te twoja sztywna padake we Piss on hd?:) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ 36 |
Data: Styczen 26 2009 16:17:59 | Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: zbigi | Steel+Creations napisał(a): Kocham ten kraj. Ja, mimo wszystko, tez. :) I tą fale krytyki na temat mojego projektu. Bede wredny i zlosliwy - jak na nauczyciecla, to popelniasz zbyt wiele bledow gramatycznych i interpunkcyjnych ;) Tu drucik a tam sprężynka.Bez komentarza. A dlaczego? Skoro wlasnie to wzbudzilo najwiecej kontrowersji? Mnie tam miedziany (koniecznie!) drucik na bandazu wydechu baaardzo pasuje. Jaki i nie widze zagrozenia dla potencjalnego ojcostwa jezdzca w sprezynie tylnego zawieszenia widocznej pomiedzy dwoma polsiedzeniami. ;) A w jakim kontekscie "zniszczyłem" pieknego GL 1000? Posiadałem kilka sztuk tego modelu ale żadnego nie zniszczyłem.Proszę o uzasadnienie. O ile rozumiem intencje krytyka, to chodzilo o zmniejszenie swiatowego stanu orginalnych GL1000 o jeden egzemplarz. ;) BTW jezeli moge wyrazic swoja krytyczna opinie, to razi mnie kontrast pomiedzy lewym ramieniem wahacza, a orginalnym prawym. I zeby nie bylo - nie jestem milosnikiem symetrii, a wrecz przeciwnie ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 37 |
Data: Kwiecien 21 2009 12:59:53 | Temat: Re:Per aspera ad astra - jak powstała "ZłotaĆma" | Autor: wojkop | Troche zdjec z Mistrzostw Europy Customow w Maintz: |