Krotko, czy ktos ma BLOSa + kompensacje parownika zrobiona i czy to ma sens,
czy jednak blos na tyle jest doskonaly ze przy wysprzegleniu wogle nie
istnieje problem gasniecia silnika (przy oryginalnie otworzonym dolocie z
przodu samochodu) ?
Z tego, co si naczytalem przed montazem - BLOS eliminuje problem z
gasnieciem przy wysprzegleniu - ale nie jestem fachowcem, wiec nie
recze za ta teorie. Mam BLOSa ze zrobion kompensacja parownika,
jeszcze mi nie zgasl na gazie przy zmianie biegu (zrobilem juz 15kkm w
roznych warunkach).
pozdrawiam
Adam
3 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 19:30:53 |
Temat: Re: BLOS a kompensacja ? |
Autor: Marek P. |
.. Mam BLOSa ze zrobion kompensacja parownika,
jeszcze mi nie zgasl na gazie przy zmianie biegu
Rozumiem , a pytanko , gdzie masz wprowadzona rurke kompensacyjna z
parownika ? gdzies z przodu przed filtrem (w dolocie) czy w okolicach za
blosem/przed blosem zaraz przed przepustnica? Pytam bo rozne sa szkoly.
Pozdrawiam
4 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 21:51:44 | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? | Autor: nobody |
. Mam BLOSa ze zrobion kompensacja > Rozumiem , a pytanko , gdzie masz
wprowadzona rurke kompensacyjna z parownika ? gdzies z przodu przed filtrem
(w dolocie) czy w okolicach za blosem/przed blosem zaraz przed
przepustnica? Pytam bo rozne sa szkoly.
Blos nie potrzebuje kompensacji a wylot kompensacji z parownika mozesz
zostawic pusty lub zaslepic.
5 |
Data: Pa?dziernik 13 2007 00:06:08 | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? | Autor: TOM |
Panowie,
Mam pytanie: co to jest BLOS?
U mnie tez gasnie ale jak skrecam w lewo, bo w prawo nieco rosna obroty ::)))
Pozdrawiam.
Użytkownik "nobody" napisał w wiadomości
>. Mam BLOSa ze zrobion kompensacja > Rozumiem , a pytanko , gdzie masz >wprowadzona rurke kompensacyjna z parownika ? gdzies z przodu przed >filtrem (w dolocie) czy w okolicach za blosem/przed blosem zaraz przed >przepustnica? Pytam bo rozne sa szkoly.
Blos nie potrzebuje kompensacji a wylot kompensacji z parownika mozesz zostawic pusty lub zaslepic.
6 |
Data: Pa?dziernik 09 2007 00:31:24 | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? | Autor: Adam Adamaszek |
Rozumiem , a pytanko , gdzie masz wprowadzona rurke kompensacyjna z parownika ?
Miedzy BLOS, a przepustnice, zaraz przy przepustnicy.
Czy pomaga i dlaczego tak - nie wiem, tak zrobil gazownik.
pozdr
AA
7 |
Data: Pa?dziernik 09 2007 02:00:26 | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? | Autor: Waldemar K |
Witam,
Mia em II generacj i gas mi na luzie przy V>80km/h, juz po zabiegach
z odwracaniem dolotu (wcze niej od 40 km/h). Po za o eniu BLOS'a (bez
kompensacji) problem znikn w 100%, auto zachowuje si identycznie
jak na benzynie (testowa em do 160 km/h). Jednym s owem na podstawie
moich do wiadcze kompensacja dla BLOSa nie jest potrzebna.
Pozdrowienia,
WaldeK.
8 |
Data: Pa?dziernik 09 2007 20:06:28 | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? | Autor: stona |
Marek P. pisze:
Witam!
Witam !
Zastanawiam sie teraz czy przy blosie
wystepuje problem gasniecia spowodowany otwartym dolotem i przy wysprzegleniu gasnie ? Bo gdzies czytalem ze niektorzy maja blosa i do tego tez dorabiaja kompensacje bo blos tez nie redukuje tego problemu zbytnio...
Krotko, czy ktos ma BLOSa + kompensacje parownika zrobiona i czy to ma sens, czy jednak blos na tyle jest doskonaly ze przy wysprzegleniu wogle nie istnieje problem gasniecia silnika (przy oryginalnie otworzonym dolocie z przodu samochodu) ?
ja nie mam kompensacji, malo tego mam zalozony filtr stozkowy ktory wyprowadzony jest prawie za grillem i nie ma problemu gasniecia. tylko ze ja nie wysprzeglam bo mam ASB. mozesz obejrzec zdjecia jak to mam zalozone http://valhalla.vline.pl/~db-stona/files/web_merc/ tytuly zdjec bl_1.jpg bl_2.jpg itd.
Pozdrawiam i dziekuje za informacje.
Pozdrawiam
| | | | | |