Krotko, czy ktos ma BLOSa + kompensacje parownika zrobiona i czy to ma sens,
czy jednak blos na tyle jest doskonaly ze przy wysprzegleniu wogle nie
istnieje problem gasniecia silnika (przy oryginalnie otworzonym dolocie z
przodu samochodu) ?
Z tego, co si  naczytalem przed montazem - BLOS eliminuje problem z
gasnieciem przy wysprzegleniu - ale nie jestem fachowcem, wiec nie
recze za ta teorie. Mam BLOSa ze zrobion  kompensacja parownika,
jeszcze mi nie zgasl na gazie przy zmianie biegu (zrobilem juz 15kkm w
roznych warunkach).
pozdrawiam
Adam
| 3 | 
Data: Pa?dziernik 08 2007 19:30:53 | 
| Temat: Re: BLOS a kompensacja ? | 
| Autor: Marek P.  | 
.. Mam BLOSa ze zrobion  kompensacja parownika, 
 jeszcze mi nie zgasl na gazie przy zmianie biegu 
 
Rozumiem , a pytanko , gdzie masz wprowadzona rurke kompensacyjna z  
parownika ? gdzies z przodu przed filtrem (w dolocie) czy w okolicach za  
blosem/przed blosem zaraz przed przepustnica? Pytam bo rozne sa szkoly.
 
Pozdrawiam
 | 4 | 
Data: Pa?dziernik 08 2007 21:51:44 |  | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? |  | Autor: nobody  |  
. Mam BLOSa ze zrobion  kompensacja > Rozumiem , a pytanko , gdzie masz  
wprowadzona rurke kompensacyjna z parownika ? gdzies z przodu przed filtrem  
(w dolocie) czy w okolicach za blosem/przed blosem zaraz przed  
przepustnica? Pytam bo rozne sa szkoly. 
 
Blos nie potrzebuje kompensacji a wylot kompensacji z parownika mozesz  
zostawic pusty lub zaslepic.
 | 5 | 
Data: Pa?dziernik 13 2007 00:06:08 |  | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? |  | Autor: TOM  |  
Panowie, 
Mam pytanie: co to jest BLOS? 
U mnie tez gasnie ale jak skrecam w lewo, bo w prawo nieco rosna obroty ::))) 
 
Pozdrawiam. 
 
Użytkownik "nobody"  napisał w wiadomości  
 >. Mam BLOSa ze zrobion  kompensacja > Rozumiem , a pytanko , gdzie masz >wprowadzona rurke kompensacyjna z parownika ? gdzies z przodu przed >filtrem (w dolocie) czy w okolicach za blosem/przed blosem zaraz przed >przepustnica? Pytam bo rozne sa szkoly. 
 
Blos nie potrzebuje kompensacji a wylot kompensacji z parownika mozesz zostawic pusty lub zaslepic. 
 
 
 
| 6 | 
Data: Pa?dziernik 09 2007 00:31:24 |  | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? |  | Autor: Adam Adamaszek  |  
Rozumiem , a pytanko , gdzie masz wprowadzona rurke kompensacyjna z parownika ? 
 
Miedzy BLOS, a przepustnice, zaraz przy przepustnicy. 
Czy pomaga i dlaczego tak - nie wiem, tak zrobil gazownik.
 
pozdr 
AA
 | 7 | 
Data: Pa?dziernik 09 2007 02:00:26 |  | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? |  | Autor: Waldemar K  |  
Witam, 
 
Mia em II generacj  i gas  mi na luzie przy V>80km/h, juz po zabiegach 
z odwracaniem dolotu (wcze niej od 40 km/h). Po za o eniu BLOS'a (bez 
kompensacji) problem znikn   w 100%, auto zachowuje si  identycznie 
jak na benzynie (testowa em do 160 km/h). Jednym s owem na podstawie 
moich do wiadcze  kompensacja dla BLOSa nie jest potrzebna. 
 
Pozdrowienia, 
 
WaldeK. 
 
 | 8 | 
Data: Pa?dziernik 09 2007 20:06:28 |  | Temat: Re: BLOS a kompensacja ? |  | Autor: stona  |  
Marek P. pisze: 
 Witam! 
 
 
Witam !
 
  Zastanawiam sie teraz czy przy blosie
 wystepuje problem gasniecia spowodowany otwartym dolotem i przy wysprzegleniu gasnie ? Bo gdzies czytalem ze niektorzy maja blosa i do tego tez dorabiaja kompensacje bo blos tez nie redukuje tego problemu zbytnio... 
Krotko, czy ktos ma BLOSa + kompensacje parownika zrobiona i czy to ma sens, czy jednak blos na tyle jest doskonaly ze przy wysprzegleniu wogle nie istnieje problem gasniecia silnika (przy oryginalnie otworzonym dolocie z przodu samochodu) ? 
 
 
ja nie mam kompensacji, malo tego mam zalozony filtr stozkowy ktory wyprowadzony jest prawie za grillem i nie ma problemu gasniecia. tylko ze ja nie wysprzeglam bo mam ASB. mozesz obejrzec zdjecia jak to mam zalozone  http://valhalla.vline.pl/~db-stona/files/web_merc/ tytuly zdjec bl_1.jpg bl_2.jpg itd.
  
Pozdrawiam i dziekuje za informacje.  
 
Pozdrawiam
  |  |  |  |  |  |