Grupy dyskusyjne   »   BMW K100

BMW K100



1 Data: Wrzesien 17 2008 06:16:14
Temat: BMW K100
Autor:

witam.  czy ktos jedzi takim sprzetem? . mam pytanie  jak sie
wymienia  plyn  chlodniczy  w takim motorze i jak sprawdza sie olej w
skrzyni biegow? to moj nowy nabytek  i  zaczynam sie z nim oswajac.
pzdr vivaldi



2 Data: Wrzesien 17 2008 13:47:12
Temat: Re: BMW K100
Autor: zarafiq 



witam.  czy ktos jedzi takim sprzetem? . mam pytanie  jak sie
wymienia  plyn  chlodniczy  w takim motorze i jak sprawdza sie olej w
skrzyni biegow? to moj nowy nabytek  i  zaczynam sie z nim oswajac.
pzdr vivaldi

http://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_dmptZUKQ5fMotorcycleQ5fParts?_nkw=bmw+k100+manual&_fromfsb=0&_trksid=m270.l1313

Takie co¶ wygooglałem:
http://www.ibmwr.org/ktech/k100-faq.shtml

9.3 Checking the Oil Level
The oil level on the K100 is not measured by means of a conventional dip stick. On the right-hand lower engine block is a "sight glass" which has a large red circle and a dot in the middle of it. The upper and lower portions of the circle represent the upper and lower oil level limits respectively. BMW recommends that the engine be at operating temperature, and the engine stopped for a few minutes, with the bike on the center stand on a level surface before the oil level is read.<<

Pozdrawiam,
zarafiq


--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

3 Data: Wrzesien 17 2008 16:14:00
Temat: Re: BMW K100
Autor: Rafik 

 pisze:

witam.  czy ktos jedzi takim sprzetem? . mam pytanie  jak sie
wymienia  plyn  chlodniczy  w takim motorze i jak sprawdza sie olej w
skrzyni biegow? to moj nowy nabytek  i  zaczynam sie z nim oswajac.
pzdr vivaldi
Witam !
Cegła - dobra rzecz :D - jakie nadwozie?. Po kolei. Płyn chłodniczy: aby dostać siÄ™ do korka musisz unieć bak (wystarczy unieć, nie trzeba zdejmować), wlew jest po prawej stronie w okolicy główki ramy. Dla przyzwoitoĹ›ci należy też odciÄ…gnąć płyn z zbiornika wyrównawczego. Korek spustowy płynu znajduje siÄ™ korpusie pompy wodno-olejowej z lewej strony. Potrzebne naczynie o pojemnoĹ›ci min. 4l. WykrÄ™cić korek poczekać aż zleci. ZakrÄ™cić (moment 9 Nm) korek spustowy, wlać płyn korkiem i uruchomić silnik, poczekać aż termostat siÄ™ otworzy, uzupełnić poziom do wysokoĹ›ci przewodu wyrównawczego, uzupełnić płyn w zbiorniku wyrównawczym. Poskładać, jeĽdzić i obserwować czy poziom jest OK.
Gdy bÄ™dziesz w okolicy pompy to poszukaj na przedniej dolnej krawÄ™dzi silnika otworu (prowadzÄ…cego w dół), jet to koniec kanału prowadzÄ…cego do przestrzeni pomiÄ™dzy uszczelniaczami w pompie - olejowym i wodnym. SprawdĽ czy jest drożny oraz czy nie kapie nic z niego.
Olej w skrzyni sprawdza się kluczem do regulacji zawieszenia, więcej tutaj:
http://www.boxer-motor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=57
oraz
http://www.flyingbrick.de/GB/technology.html

Gdyby coĹ› wiÄ™cej to pisz Ĺ›miało!

Pozdrawiam,
Rafik aka Loosiu
BMW: K75S (na sprzedaż) oraz K1100RS - czerwona :D

4 Data: Wrzesien 18 2008 08:34:16
Temat: Re: BMW K100
Autor:

witam.  dzieki bardzo za info
a  cegla  to k100 rt
..  musze zmienic  tarcze z tylu  i moze  gdzies tanierj tarcze by
zdobyl lub moze od jakiego modelu pasuje?/
pzdrawiam
bmw k100rt

5 Data: Wrzesien 20 2008 21:43:48
Temat: Re: BMW K100
Autor: Rafik 

 pisze:

.  musze zmienic  tarcze z tylu  i moze  gdzies tanierj tarcze by
zdobyl lub moze od jakiego modelu pasuje?/

Cała seria K100/75 ma te same tarcze z tyłu i przodu, k1100LT również tylnÄ…. Poszukaj czegoĹ› w dobrym stanie w używkach, rdzÄ… siÄ™ nie przejmuj, byle prosta była.

Pozdrawiam,
Rafik
BWM K75S - na sprzedaż, K1100RS - czerwona :D

BMW K100



Grupy dyskusyjne