Grupy dyskusyjne »
BMW 316
BMW 316
1 | Data: Marzec 16 2007 11:08:25 |
Temat: BMW 316 | |
Autor: Rudi | Witam! 2 |
Data: Marzec 16 2007 13:16:21 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: noker | Rudi napisał(a): Witam!jaki model?? E30 oder E36 ?? -- _ _ _ BMW e30 325iA _ _ | \ | | __ | | _ ___ _ __ __ __ ___ | | / | | \| |/ \| |/ / _ \ '__| \| \ / _ \ | |/ | | |\ | || | \ __/ | | |\ |\ | (_)(_| /| | |_| \_|\__/|_|\_\___|_| |_||_||_|\__ \_|_/ |_| . . : : : . . 2 2 1 3 9 1 7 . . : : : . . 3 |
Data: Marzec 16 2007 13:27:11 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Scyzoryk |
jaki model?? IMO e30 w tych latach nie bylo produkowane wiec zostaje e36. e30 do 91r pozniej jeszcze tylko kombi w tej budzie przez kilka lat klepali. -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) P.M.S edition + Uniden 510 / AT1200 GSX 550 4 |
Data: Marzec 16 2007 15:56:40 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Rudi |
jaki model?? E36 ma się rozumieć :) Rudi 5 |
Data: Marzec 16 2007 13:41:43 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Elwis | Noszę się z zamiarem kupna BMW 316 z roczników 91-93. Wiem, że stare aleod dawna cierpię na ten samochód :) a na młodszy mnie nie stać. PowiedzcieWybór marki jak najbardziej prawidłowy :-) ale wybór wersji silnikowej już nie. Silniki 1,6 i 1,8 typu M40 to klamory, które fabryka powinna bezpłatnie wymieniać na M43 w ramach gwarancji i dla zachowania swojego dobrego imienia :-) Jeżeli limituje Cię kasa to poszukaj E36 z tych roczników ale z silnikami 2.0 M50 - zupełnie inna kultura pracy, praktycznie bezobsługowe i nie wiele więcej palą od M40. Nie wiem czy chcesz jeździć na benzynie czy na LPG, jeżeli to drugie to musisz się liczyć z droższą instalacją gazową. Możesz też szukać E36 z rocznika od 1993 w górę z 4-cylindrowymi nowocześniejszymi silnikami M43, które mają metalowy kolektor i łańcuch rozrządu zamiast paska (jak to jest w M40). Jak chcesz poczytać na co zwrócić uwagę to proponuję temat: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367 -- ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~ Pozdrawia Elwis BMW E34 525tds touring executive '96 cosmosschwarz 6 |
Data: Marzec 16 2007 16:02:55 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Rudi |
Wybór marki jak najbardziej prawidłowy :-) ale wybór wersji silnikowej już Nie mam aspiracji Hołowczyca więc nie interesują mnie rakietowe przyspieszenia a te 100KM oferowane przez 1,6 w zupełności mi wystarcza. Chyba że chodzi o inne zachowania tych silników. Z kasą to jest tak, że mnie totalnie ogranicza, więc liczę się z tym, że jak nabędę to auto to nie będzie kasy na instalację LPG... i będę musiał chcąc czy nie jeździć na benzynie. W związku z tym interesuje mnie jak najniższe spalanie i to, że 2.0 pali niewiele więcej, bo niestety więcej i wcale mnie to nie pociesza. Nie wiem czy chcesz jeździć na benzynie czy na Do tej pory jeździłem Focusem 1,6 z LPG i było całkiem fajnie, ale sytuacja się zmieniła i trzeba się przesiąść na coś tańszego :) W Foce też miałem plastikowy kolektor....2900 za LPG Możesz też szukać E36 z rocznika od 1993 w górę z 4-cylindrowymi Cena!!! Niestety te roczniki to już z innej bajki cenowej... Jak chcesz poczytać na co zwrócić uwagę to proponuję temat: Tam już byłem, ale jeszcze chętnie zajrzę, dzięki. pozdrawiam Rudi 7 |
Data: Marzec 16 2007 19:43:42 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: kamil d | Rudi napisał(a): Z kasą to jest tak, że mnie Do tej pory jeździłem Focusem 1,6 z LPG i było całkiem fajnie, ale sytuacja się zmieniła i trzeba się przesiąść na coś tańszego :) I ta 316 '91/'93 będzie tańsza w eksploatacji niż Focus? Jakoś ciężko mi to pojąć... -- kamil d red 206 mysłowice www.patrz.fe.pl 8 |
Data: Marzec 16 2007 23:43:16 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: [konio] | Nie wiem ile chcesz wydac ale ja mam od miesiaca 316 z roku 1995 z silnikiem 9 |
Data: Marzec 17 2007 00:04:18 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Elwis | Nie mam aspiracji Hołowczyca więc nie interesują mnie rakietoweAleż mi nie chodzi o przyspieszenia - dobrze serwisowane 1,6 lub 1,8 pomyka całkiem żwawo co wiem po swoim przykładzie, miałem E30 316i. Jeżeli ogranicza Cię kasa przy zakupie to zapewnie przy serwisowaniu również, wnioskuję więc że nie ucieszysz się jeżeli powiem Ci, że silniki M40 wymagają zmiany paska rozrządu co 40-45kkm, a wymianę rolek i napinacza powinno się robić w zasadzie co drugą wymianę paska... Do tego dochodzi 80% prawdopodobieństwo, że po krótkim czasie (ze względu na przebieg oferowanych Beemek) będziesz musiał wymienić hydropopychacze zaworów i możesz zdziwić się jak mechnik przy okazji tej wymiany stwierdzi że wałek rozrządu jest wyjechany - to jest chyba największa bolączka tych silników. Oczywiście po wymianie całej "góry" będziesz mógł śmigać następne 200-250kkm ale wydatek rzędu 1500-2000zł może poszarpać kieszenią... W silnikach 6-cylindrowych w/w przypadlości nie występują. czasami lepiej jest dołożyć w momencie kupna 2-3 tys zł i mieć święty spokójMożesz też szukać E36 z rocznika od 1993 w górę z 4-cylindrowymi :-) -- ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~ Pozdrawia Elwis BMW E34 525tds touring executive '96 cosmosschwarz 10 |
Data: Marzec 16 2007 18:04:17 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Alti |
Witam! Tu sie nie ma z czym nosić, chopie. To są 4 garki w ciężkiej budzie. Powiedzcie proszę na co szczególnie zwracać uwagę. Żeby nie było 4 garkowe - to w pierwszej kolejności. A wdrugiej to na bmw-klub.pl masz tutoriala jak kupować bmw. Czy blachy były ocynkowane? Tak Wojtek 11 |
Data: Marzec 16 2007 19:53:27 | Temat: Re: BMW 316 | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 16 Mar 2007 18:04:17 +0100, Alti Żeby nie było 4 garkowe - to w pierwszej kolejności. A co jest złego w M42? Ja tam bym wolał 318 z M42 niż 320-kę z sześciocylindrową krową wiszącą nad przednią osią. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl |
BMW 316
Newsletter
Galerie zdjęć