BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)
1 | Data: Kwiecien 17 2011 19:13:05 |
Temat: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | |
Autor: turpin | Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne 2 |
Data: Kwiecien 17 2011 21:58:35 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: Kuczu | W dniu 2011-04-17 21:13, turpin pisze: Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne Tez tak mam. Idzie z tym zyc Zna ktoĹ› jakiĹ› inny sposób, niż Trzy Piwa? JakieĹ› rÄ™kawice z żelem, nakładki Zmien sobie manetki na jakies miekkie a na koncach kierownicy zamontuj ciezsze odwazniki. Pomaga tez wklejenie wewnatrz kierownicy, na koncach, walkow z jakiegos ciezszego metalu. Ja kiedys stosowalem nierdzewke. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 3 |
Data: Kwiecien 24 2011 20:29:27 | Temat: jeden sensowny post i Dwadzie¶cia Parę Totalnie Od Rzeczy | Autor: turpin | Dzięki Kuczu -- szukam jakich¶ antywibracyjnych manetek. 4 |
Data: Kwiecien 17 2011 22:36:13 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: Marcin Gardeła | Użytkownik " turpin" napisał w Zna kto¶ jaki¶ inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakie¶ Wiem, że łatwo doradzać, ale wydaje mi się, że jednak zmiana motocykla co¶ da. Ja tak miałem po Diversion 600, że jak zsiadałem po 400 km to bardzo mi mrowiły dłonie i długo to trwało, potem jak jeĽdziłem krótko Deauville to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na VFR nie mam żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po prostu nic się nie dzieje, żadnych problemów. -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL 5 |
Data: Kwiecien 18 2011 00:05:58 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: J_K_K | Użytkownik "Marcin Gardeła" napisał w wiadomo¶ci Użytkownik " turpin" napisał w S± specjalne rękawice antywibracyjne, ale design pewnie by nie odpowiadał ;-) Wiem, że łatwo doradzać, ale wydaje mi się, że jednak zmiana motocykla co¶ da. Ja tak miałem po Diversion 600, że jak zsiadałem po 400 km to bardzo mi mrowiły dłonie i długo to trwało, potem jak jeĽdziłem krótko Deauville to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na VFR nie mam żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po prostu nic się nie dzieje, żadnych problemów.Per analogiam z samochodu - podobne objawy dawały (pocz±tkowo) Ľle wyważone felgi a koniec końców okazało się, że s± "jajowate" (opona "chodziła" góra-dół). Po wymianie - jak ręk± odj±ł, mrowienia ustały. Pzdr JKK 6 |
Data: Kwiecien 18 2011 02:34:13 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: Lisciasty | On 17 Kwi, 21:13, " turpin" wrote: Zna kto¶ jaki¶ inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakie¶ rękawice z żelem, nakładki Daj sobie spokój z niewydarzonymi dwucylindrowcami, kup co¶ co wkręca się na obroty płynnie i nie telepie w czasie dłuższej przejażdżki :> Pozdrawiam Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/ -- Kawidło GPZ 550 '82 Tygrys '05 7 |
Data: Kwiecien 18 2011 16:17:32 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: Monster | W dniu 2011-04-18 11:34, Lisciasty pisze: Daj sobie spokój z niewydarzonymi dwucylindrowcami, kup co¶ co wkręca Ma po prostu cylindry nie tak jak trzeba:-) miałem pięć dwucylindrówek i tylko jedna swędziała:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 8 |
Data: Kwiecien 18 2011 22:05:46 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: Don Pedro | W dniu 2011-04-17 21:13, turpin pisze: Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne PocieszÄ™ CiÄ™, że jak na TL-u dojechaliĹ›my na ChorwacjÄ™, to mrowienie w kciuku ustÄ…piło mi po jakichĹ› trzech dniach. Good vibrations, jego mać :) pozdr DP 9 |
Data: Kwiecien 18 2011 23:55:58 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: KJ SiĹ‚a SĹ‚Ăłw | W dniu 2011-04-18 22:05, Don Pedro pisze: PocieszÄ™ CiÄ™, że jak na TL-u dojechaliĹ›my na ChorwacjÄ™, to mrowienie w W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas zdretwial jak rece :-) pardon my french, wysoka izbo. KJ 10 |
Data: Kwiecien 19 2011 07:27:12 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: Don Pedro | W dniu 2011-04-18 23:55, KJ Siła Słów pisze: W dniu 2011-04-18 22:05, Don Pedro pisze: JakoĹ› nigdy nie przekonywały mnie gÄ…bki - nie czujÄ™ wtedy dobrze kierownicy. W tym przypadku, choć kierownicÄ™ czuć było aż za bardzo, wydaje mi siÄ™, że taka już uroda TL-a. Pozdr DP 11 |
Data: Kwiecien 19 2011 23:33:50 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinÄ™) | Autor: Hinek |
I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie! No a single...to juz wogole bajka :) Pozdr -- Hinek 12 |
Data: Kwiecien 20 2011 04:44:38 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinÄ™) | Autor: Tmek |
Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał Po singlach masz usztywnienie wszystkiego. Tmek 13 |
Data: Kwiecien 20 2011 08:55:02 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: falco | W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze: I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie! Siema, hahaha... to już wiem czemu tak lubiÄ™ jeĽdzić Transalpem... ;) ;) ;) Ostatnio coraz wiÄ™cej dziewczyn też przesiada siÄ™ na Trampki, coĹ› w tym musi być... ;) ;) ;) Sorki za ot, bo w temacie nie pomogÄ™. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 14 |
Data: Kwiecien 20 2011 13:22:53 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: TaDzik | W dniu 20-04-2011 08:55, falco pisze: W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze:no to trzeba na takie dziewczyny uważać! Bo zapewne przesiadajÄ… siÄ™ po to by mieć wzwód :| Niebezpiecznie brać taka na plecaczek ;) coĹ› w tym musi być... ;) ;) ;)No właĹ›nie! ;)
No ja też -- Pozdro TaDzik a teraz lece odebrać moto! 15 |
Data: Kwiecien 21 2011 11:29:48 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: falco | W dniu 2011-04-20 13:22, TaDzik pisze: no to trzeba na takie dziewczyny uważać! Cholera o tym nie pomyĹ›lałem, masz racjÄ™, bo takie czasy, że do koĹ„ca nie wiesz czy rozmawiasz z NiÄ… czy Nim... ;) Całe szczęście, że na razie zdecydowanie jeżdżÄ™ jazdÄ™ solo a w plecaku co najwyżej wożÄ™ browary... ;) A co do drÄ™twienia dłoni, nóg, itp. przypadłoĹ›ci, to wiem, że zmiana motocykla, to nie taka łatwa decyzja, ale czÄ™sto latam z mieszanÄ… ekipÄ… i widzÄ…c jak co chwila prostujÄ… rÄ™ce czy nogi, cieszÄ™ gÄ™bÄ™, bo siedzÄ…c na Trampku nie mam z tym żadnych problemów. ;) Dupa zaczyna dawać znać o sobie najwczeĹ›niej po 150-200km, ale a czasem odłożÄ™ kasÄ™ i zrobiÄ™ ciut wyższÄ… kanapÄ™ z jakimiĹ› komfortowymi wkładkami by kompletnie na luzie latać od tankowania do tankowania... -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 16 |
Data: Kwiecien 21 2011 14:56:03 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-04-20 08:55, falco pisze: W dniu 2011-04-19 23:33, Hinek pisze: hahaha... to już wiem czemu tak lubiÄ™ jeĽdzić Transalpem... ;) ;) ;) I te dziewczyny w przeciwieĹ„stwie do tych na CB500 nie majÄ… 150cm bo na trampka trza im by było drabinÄ™ podstawiać...
Nie żałuj sobie... Nie za wysoki nie za niski v-storm ;) Pozdrawiam Rafał 17 |
Data: Kwiecien 21 2011 14:30:16 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: buzar | Użytkownik " turpin" napisał w wiadomo¶ci Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy Zanim zmienisz manetki/motocykl/ciezarki sprobuj poeksperymentowac z ulozeniem dloni wzgledem ramienia i ogolnym rozluznieniem rak. Mi pomaga jak przypilnuje zeby dlonie byly dokladnie w lini z ramieniem. W przypadku prawej reki trzeba "glebiej" zlapac manetke. Pomaga tez delikatne odciazenie rak i oparcie sie na chwile na tankbagu. I jeszcze jeden patecik pozwalajacy rozprostowac palce prawej reki: http://moto.allegro.pl/scottoiler-tempomat-crampbuster-wide-i1563216146.html -- pozdrawiam piotr buzar .. 18 |
Data: Kwiecien 21 2011 19:04:02 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: falco | W dniu 2011-04-21 14:30, buzar pisze: I jeszcze jeden patecik pozwalajacy rozprostowac palce prawej reki: Dokładnie o czym¶ podobnym ostatnio gadałem z kumplem czy kto¶ może się wypowiedzieć jak "tempomat" się sprawdza...? -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 19 |
Data: Kwiecien 21 2011 22:32:56 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: Tytus | Siemka wypowiedzie jak "tempomat" si sprawdza...? AZ uzywa i se chwali... T 20 |
Data: Kwiecien 22 2011 08:14:02 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: falco | W dniu 2011-04-22 07:32, Tytus pisze: AZ uzywa i se chwali... A jak siÄ™ to ma do grzanych minetek...? -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 21 |
Data: Kwiecien 22 2011 00:08:19 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: Tytus | Siemka 22 |
Data: Kwiecien 22 2011 07:35:55 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinÄ™) | Autor: AZ | On 2011-04-22, Tytus wrote: Ale nie mowisz tego w kontekscie zoltego chyba?? -- Artur ZZR 1200 23 |
Data: Kwiecien 22 2011 07:35:30 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinÄ™) | Autor: AZ | On 2011-04-22, falco wrote: Mam takie cudo, fajna sprawa na trasy, ulga jest naprawde duza gdy sieAZ uzywa i se chwali... wyjedzie juz poza miasto. Nie trzyma sie kurczowo rollgazu tylko lekko zacisnieta na nim dlon a reszte za nas robi nadgarstek. Najdrozszy kawalek plastiku w moim zyciu ale z czystym sumieniem moge polecic. Na poczatku trzeba sie do tego przyzwyczaic i uwazac zeby nie zrobic jakiegos kuku ale na TA Ci to nie grozi ;-) A, i w miescie mozna z tym spokojnie jezdzic, mi nie przeszkadzalo tylko trzeba sie przyzwyczaic. Co do grzanych minetek - spokojnie zaklada sie na zwykle gumy jak i te grubsze grzane. -- Artur ZZR 1200 24 |
Data: Kwiecien 22 2011 11:33:27 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: falco | W dniu 2011-04-22 09:35, AZ pisze: Mam takie cudo, fajna sprawa na trasy, ulga jest naprawde duza gdy sie Czy Ty jesteĹ› z Wawy? ChÄ™tnie bym podjechał pomacać... plasticzek rzecz jasna... ;) Jak coĹ›, to dodamy na pryw, żeby nie Ĺ›miecić. Na poczatku trzeba sie do tego przyzwyczaic i uwazac zeby nie zrobic Szydercy... ;) TA ma tyle koników, żeby mógł je spokojnie wykarmić i tej wersji bÄ™dÄ™ siÄ™ 3mał... ;) Co do grzanych minetek - spokojnie zaklada sie na zwykle gumy jak i te DziÄ™ki za konkrety i ostatnie pytanie czy można to szybko zdjąć/założyć, chyba, że jest tak jak mówisz, kwestia szybkiego przyzwyczajenia także do jazdy po mieĹ›cie... -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 25 |
Data: Kwiecien 22 2011 09:43:51 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinÄ™) | Autor: AZ | On 2011-04-22, falco wrote: Z Wawy, odezwij sie we wtorek to Ci moge nawet uzyczyc na testy. Trzy sekundy. -- Artur ZZR 1200 26 |
Data: Kwiecien 22 2011 16:58:38 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: falco | W dniu 2011-04-22 11:43, AZ pisze: Z Wawy, odezwij sie we wtorek to Ci moge nawet uzyczyc na testy. Kapitalnie!! Stawiam browara i odzywam siÄ™ we wtorek, poszło pw. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 27 |
Data: Kwiecien 28 2011 09:39:35 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-8 0 mil/godzinÄ™) | Autor: falco | W dniu 2011-04-22 11:43, AZ pisze: Z Wawy, odezwij sie we wtorek to Ci moge nawet uzyczyc na testy. Sorki, że na grupÄ™, ale nie dostałem odp. na pw, jak możesz, to odezwij siÄ™ na @. Co prawda jutro wyjeżdżam na MajówkÄ™, ale bÄ™dzie łatwiej siÄ™ umówić... ;) DziÄ™kujÄ™! -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 28 |
Data: Kwiecien 26 2011 21:37:13 | Temat: Re: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę) | Autor: buzar | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomo¶ci Co do grzanych minetek - spokojnie zaklada sie na zwykle gumy jak i tegrubsze grzane. W moim f800gs byl problem z taka nakladka, ale innego producenta. Manetka jest zbyt gladka i "tempomat" slabo sie w nia wczepial i sie obracal. Pomoglo obkrecenie piankowa tasm± dwustronna. Jednak takie rozwiazanie powoduje, ze nakladka trzyma sie sztywno manetki. A bywaja sytuacje, ze chcialo by sie zmienic jej pozycje ( zmieniajac np. predkosc przelotowa) Na miescie "wylaczam" tempomat dajac go w dol. -- pozdrawiam piotr buzar |