Grupy dyskusyjne   »   BSI - podmiana

BSI - podmiana



1 Data: Listopad 22 2006 15:13:34
Temat: BSI - podmiana
Autor: seebek 

Witam,
Mam Peugeota 406 2.0 ST `99 (po liftingu) i mam problem z licznikiem
kilometrów. Po uruchomieniu pokazują się same 9 i licznik rusza. Po
wyłączeniu zapłonu licznik ponownie ma same 9 :( (dzienny też się resetuje).
Zegary z licznikiem wymieniłem i nadal to samo, więc teraz czas na BSI
(używane). Pytanie brzmi - czy można od tak sobie go wymienić ? Czytałem, że
bedzie problem z immobiliserem, jeśli tak to kto może mi to zrobić (ASO,
serwis Bosch) ?

pozdrawiam,
Seba



2 Data: Listopad 23 2006 13:03:18
Temat: Re: BSI - podmiana
Autor: Marynarz 


Mam Peugeota 406 2.0 ST `99 (po liftingu) i mam problem z licznikiem
kilometrów. Po uruchomieniu pokazują się same 9 i licznik rusza. Po
wyłączeniu zapłonu licznik ponownie ma same 9 :( (dzienny też się
resetuje). Zegary z licznikiem wymieniłem i nadal to samo, więc teraz czas
na BSI (używane). Pytanie brzmi - czy można od tak sobie go wymienić ?
Czytałem, że bedzie problem z immobiliserem, jeśli tak to kto może mi to
zrobić (ASO, serwis Bosch) ?

Grabowski w Warszawie może ci to zrobić.
Istneje jeszcze jedna rzecz o której powinieneś wiedzeć. Przebieg w 406new i
nowszych jest zapisywany w BSI i zestawie liczników. Po tylko podłączeniu
używanego BSI, przebieg większy wskoczy na liczniki i odwrotnie. Jeżeli
podepniesz zestaw wskażniów a ma on większy przebieg niż BSI to przejdzie on
do BSI.
Nie ma problemu jeżeli podpinasz któryś z elemętów o niższym przebiegu.

--
Pozdrawiam
Tomek
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

3 Data: Listopad 23 2006 14:15:42
Temat: Re: BSI - podmiana
Autor: Rafal lisowski 

Witam. Grabowski oewnie i wie ale z doswiadcenia wiem Sam jezdze peugeotem i
takie cuda zdazaja sie gdy dochodzi do uszkodzenia listwy zaplonowej. Moze
to brzmi maloprawdopodobnie ale tak jest pzdr.
Użytkownik "seebek"  napisał w wiadomości

Witam,
Mam Peugeota 406 2.0 ST `99 (po liftingu) i mam problem z licznikiem
kilometrów. Po uruchomieniu pokazują się same 9 i licznik rusza. Po
wyłączeniu zapłonu licznik ponownie ma same 9 :( (dzienny też się
resetuje). Zegary z licznikiem wymieniłem i nadal to samo, więc teraz czas
na BSI (używane). Pytanie brzmi - czy można od tak sobie go wymienić ?
Czytałem, że bedzie problem z immobiliserem, jeśli tak to kto może mi to
zrobić (ASO, serwis Bosch) ?

pozdrawiam,
Seba




4 Data: Listopad 23 2006 14:29:41
Temat: Re: BSI - podmiana
Autor: seebek 


Użytkownik "Rafal lisowski"  napisał w wiadomości

Witam. Grabowski oewnie i wie ale z doswiadcenia wiem Sam jezdze peugeotem
i takie cuda zdazaja sie gdy dochodzi do uszkodzenia listwy zaplonowej.
Moze to brzmi maloprawdopodobnie ale tak jest pzdr.

Oprócz tego jest problem z mocą silnika na benzynie (na LPG jest OK) i
wygląda to tak jakby jeden cylinder nie palił. Cewka zapłonowa jest już
nowa, a wtryski po regeneracji - problem istnieje nadal :(

pzw,
Seba

5 Data: Listopad 23 2006 14:04:33
Temat: Re: BSI - podmiana
Autor: Marynarz 

Witam. Grabowski oewnie i wie ale z doswiadcenia wiem Sam jezdze peugeotem
i takie cuda zdazaja sie gdy dochodzi do uszkodzenia listwy zaplonowej.
Moze to brzmi maloprawdopodobnie ale tak jest pzdr.

Tak to prawda ale problem był w układach wtryskowych francuskiego SAGEMa
SL96 który był montowany do 1.8 16V i 1.4 8V. Silnik 2.0 16V RFV (XU10J4R)
ma układ BOSCH i tam nie było z tym problemów. Chyba że seebek ma SAGEMa.

--
Pozdrawiam
Tomek
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

6 Data: Listopad 23 2006 15:31:31
Temat: Re: BSI - podmiana
Autor: seebek 

Witam. Grabowski oewnie i wie ale z doswiadcenia wiem Sam jezdze peugeotem
i takie cuda zdazaja sie gdy dochodzi do uszkodzenia listwy zaplonowej.
Moze to brzmi maloprawdopodobnie ale tak jest pzdr.

Tak to prawda ale problem był w układach wtryskowych francuskiego SAGEMa
SL96 który był montowany do 1.8 16V i 1.4 8V. Silnik 2.0 16V RFV (XU10J4R)
ma układ BOSCH i tam nie było z tym problemów. Chyba że seebek ma SAGEMa.

Na pewno jest BOSCH, a problem z licznikiem wystapił po dyskotece
podświetlenia deski rozdzielczej. Zresztą kupiłem Puga w którym było cos
kopane przy zegarach (przerwana ścieżka kontrolki diagnostyki silnika,
pozrywane zaczepy) a na BSI też są ślady po śrubokręcie (ślady na
zatrzaskach). Dlatego postanowiłem wymienić zegary i BSI. ASO (Dąbrowa
Górnicza) oczywiście rozkłada ręce i wydaje mi się, że pracują tam same (bez
urazy) bezmózgi, którzy potrafią wymienić pół auta bez zastanowienia się co
może być przyczyną. Jeszcze jedno pytanie, mam BSI o numerze S108551300, BSI
D9 B3, a mogę zakupić S108551400, E BSI, D9, B4 - czy to zagra ? Mam wersję
ST z klimatronikiem, czujnikiem deszczu i 4 x Airbag.

pzw,
Seba

7 Data: Listopad 23 2006 15:16:55
Temat: Re: BSI - podmiana
Autor: Marynarz 

Na pewno jest BOSCH, a problem z licznikiem wystapił po dyskotece
podświetlenia deski rozdzielczej. Zresztą kupiłem Puga w którym było cos
kopane przy zegarach (przerwana ścieżka kontrolki diagnostyki silnika,
pozrywane zaczepy) a na BSI też są ślady po śrubokręcie (ślady na
zatrzaskach). Dlatego postanowiłem wymienić zegary i BSI. ASO (Dąbrowa
Górnicza) oczywiście rozkłada ręce i wydaje mi się, że pracują tam same
(bez urazy) bezmózgi, którzy potrafią wymienić pół auta bez zastanowienia
się co może być przyczyną. Jeszcze jedno pytanie, mam BSI o numerze
S108551300, BSI D9 B3, a mogę zakupić S108551400, E BSI, D9, B4 - czy to
zagra ? Mam wersję ST z klimatronikiem, czujnikiem deszczu i 4 x Airbag.


B3 to poziom BSI. B4 jest najwyższym poziomem BSI. Komputerem diagnostycznym
konfiguruje się różne funkcje konfiguracji samochodu.
Wersja B4 napewno będzie dobra do twojego 406.

Co do serwisów to nie mają zawiele możliwości. Peugeot nie umożliwia montażu
używanych komputerów. Mam na myśli BSI itp.
Tacy ludzie jak Grabowski mają sprzęt i możliwość mieszania w samym
sofcie.Mogą zczytać program z starego i wgrać w nowy komputer itp.
W polsce się jeszcze to opłaca bo cena robocizny jest tania w stosunku do
czesci.
Nawiasem mówiąc Grabowski ma komputer diagnostyczny peugeota.
--
Pozdrawiam
Tomek, Kingston upon Hull
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

BSI - podmiana



Grupy dyskusyjne