Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
1 | Data: Pa?dziernik 20 2015 14:25:26 |
Temat: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | |
Autor: HubertO | Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. 2 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 14:31:44 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie bÄdÄ mieli wiÄkszoć. Chyba, że jak wygraja to juz nie bÄdÄ siÄ podlizywac kierowcom. Mam nadziejÄ, że tylko w tym zakresie:) 3 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 14:51:11 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "Czesław WiĹniak" napisał w wiadomoĹci Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie bÄdÄ mieli ByÄ może PiS był przeciw, bo obawiał siÄ wzrostu iloĹci wypadków w czasie swoich rzÄ dów. Ryzyko takie istnieje w poczÄ tkowym okresie. ByÄ może pod koniec kadencji Parlamentu w 2019 PiS zdecyduje siÄ poprzeÄ ten projekt Bublewicz. 4 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 16:49:39 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Czesław WiĹniak" napisał w wiadomoĹci grup Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Z tych Bublewiczow ? No tak, z tych. A w rejestrze korzysci "konferencja Challenge Bibendum sfinansowana przez Michelin" Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi procedurÄ uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeĹstwo pieszego zostało Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie bÄdÄ mieli wiÄkszoć. Chyba, że jak wygraja to juz nie bÄdÄ siÄ podlizywac kierowcom. Mam nadziejÄ, że tylko w tym zakresie:) A co Ty - od pol roku z polityka obyty ? Jak wygraja, to sami taki projekt zglosza, przeglosuja i powiedza, ze to ich zasluga :-) https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow pierwsze glosowanie: http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31 odrzucenie odrzucenia Senatu http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53 w Senacie - za odrzuceniem ustawy http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian. J. 5 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 22:53:26 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomoĹci Użytkownik "Czesław WiĹniak" napisał w wiadomoĹci grup PiS był przeciw, PSL przeciw i duża czÄć PO też była przeciw. W sumie to upadło. 6 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 01:01:11 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Dnia Tue, 20 Oct 2015 22:53:26 +0200, HubertO napisał(a): Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości No nie - z PO najpierw wszyscy poparli, potem w Senacie 13 z 57 bylo przeciw, ponownie w Sejmie tylko 6 zmienilo zdanie. Czyli praktycznie wszyscy poslowie z PO sa za .. J. 7 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 05:01:04 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Dnia Tue, 20 Oct 2015 22:53:26 +0200, HubertO napisał(a): Z PO nie wszyscy najpierw poparli. Poparło 190, wszystkich było 199. W Senacie z PO 31 poparło, wszystkich było 57. W Sejmie ponownie: za było 178, wszystkich było 197, czyli 12 mniej niż za pierwszym razem. 8 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 11:23:20 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "HubertO" napisał w wiadomości grup pierwsze glosowanie: 9 nieobecnych czy z innych przyczyn nieglosujacych. Wszyscy obecni poparli, nikt sie nawet nie wstrzymal. Prosze nie wybielac partii na sile - za swoje czyny w Sejmie trzeba ponosic odpowiedzialnosc przed wyborcami :-) W Senacie z PO 31 poparło, wszystkich było 57. 13 przeciw, 2 wstrzymujacych, 11 nie glosowalo. W Sejmie ponownie: za było 178, wszystkich było 197, 6 przeciw, 4 wstrzymalo, 9 nie glosowalo .. cos mi sie tu nie zgadza .... a, w miedzyczasie 2 odeszlo z klubu ... J. 9 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 09:46:54 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2015-10-20 o 16:49, J.F. pisze: Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian. Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. ChoÄby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogÄ pokazaÄ, że im siÄ pomysł przeciwników podoba. Cały ich polityczny byt polega na negacji. Nieważne co negujÄ , ważne, że negujÄ i o tym krzyczÄ . -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 10 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 10:37:11 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. ChoÄby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogÄ pokazaÄ, że im siÄ pomysł przeciwników podoba. Nie bij piany. Dokładnie to samo robiło PO gdy przez krótki okres rzÄ dziło PiS i teraz gdy opozycja zgłasza jakiekolwiek projekty. Totalna negacja. W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny bufon swoja drogÄ ), a nie PiS. W jednej i drugiej partii zdania były podzielone, chociaż rzeczywiĹcie wiÄkszoć senatorów PiS była za odrzuceniem co mnie nieznacznie wkurwiło:) 11 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 11:07:34 | Temat: Re: Beata Bublewicz ... szkoda Ĺrodowiska. | Autor: HubertO | Użytkownik "Czesław WiĹniak" napisał w wiadomoĹci W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny Dlaczego uważasz, że pieszy ma aż tak duże trudnoĹci z przejĹciem na drugÄ stronÄ ? Z moich obserwacji wynika, że nie ma takiego problemu. WszÄdzie nawtykali Ĺwiateł . Tam gdzie nie ma Ĺwiateł to pieszy nie czeka dłużej jak minutÄ. Bardzo czÄsto baran zatrzymuje siÄ przed przejĹciem chociaż za nim jadÄ tylko ja i nikt wiÄcej, a pieszy stoi. Nie ma potrzeby dawaÄ pieszym dodatkowe pierwszeĹstwo. Szkoda Ĺrodowiska. Dodatkowe spaliny i pył z okładzin hamulcowych bÄdziemy wdychaÄ wszyscy. 12 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 11:33:33 | Temat: Re: Beata Bublewicz ... szkoda Ĺrodowiska. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny Mam inne zdanie na ten tematy i nie byloby tylu swiatel, zwłaszcza w miejscach gdzie wczesniej potracono pieszego. No ale do cywilizacji to trzeba dorosnac... albo nie, podobnie jak z wyrzucaniem smieci. Wplyw na srodowsko bylby tak marginalny, ze podnoszenie tej kwestii jest smieszne. 13 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 22:23:39 | Temat: Re: Beata Bublewicz ... szkoda Ĺrodowiska. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-21 o 11:07, HubertO pisze: Szkoda Ĺrodowiska.OczywiĹcie, dlatego trzeba robiÄ porzÄ dne DRy, chodniki, komunikacje miejskÄ i zostawiÄ samochody wtedy, kiedy nie sÄ konieczne. Znacznie wiÄcej Ĺrodowisko zyska niż straci na przepuszczaniu pieszych. O zdrowiu nie wspomnÄ. -- "LubiÄ pracowaÄ, a nawet palÄ siÄ do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogÄ całymi godzinami siedzieÄ i patrzyÄ na niÄ " 14 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 11:04:46 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomoĹci grup W dniu 2015-10-20 o 16:49, J.F. pisze: Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian. Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. ChoÄby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogÄ pokazaÄ, że im siÄ pomysł przeciwników podoba. No nie, tak zawsze to nie http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=27 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=24 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=23 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=22 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=21 itd zmieniajac nr glosowania. J. 15 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 20:57:39 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: PlaMa | W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. SiÄ powtórzÄ z siostrzanej grupy... W dawnych czasach spamerów rzucano na areny, przybijano im jedno jÄ dro do podłogi i wypuszczano słonie wytrenowane w gwałceniu. To były dobre czasy. 16 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 21:27:38 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: 17 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 22:05:01 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeĹstwie Ja nie, bo nie moj okreg. Poza tym nalezy do szmaciarskiej PO, ale ta jej probe przepchniecia ustawy to popieralem:) 18 |
Data: Pa?dziernik 20 2015 21:57:30 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: re |
Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeĹstwieO, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. -- - .... a oddajÄ c głos na niÄ dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek. Ale spoko, może Ty też jeszcze nie wpadłeĹ na to, że dawanie pierwszeĹstwa pieszym jest szkodliwe społecznie. 19 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 00:29:36 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: PlaMa | W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze: dawanie mocne słowa... 20 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 21:56:36 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze: ... a oddajÄ c głos na niÄ dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkichA Ty oddajÄ c głos komuĹ innemu dajesz pełnomocnictwo wybiórcze jakoĹ? podpowiedz jak, też tak uczyniÄ. -- "LubiÄ pracowaÄ, a nawet palÄ siÄ do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogÄ całymi godzinami siedzieÄ i patrzyÄ na niÄ " 21 |
Data: Pa?dziernik 22 2015 09:15:54 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Maciek | W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze: ... a oddajÄ c głos na niÄ dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach,Eeeee. Jak coĹ siÄ nie podoba, to w demokratycznym paĹstwie zawsze można zebraÄ podpisy i wystÄ piÄ z wnioskiem o referendum :-D -- Pozdrawiam Maciek 22 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 05:00:13 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomoĹci W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeĹstwie O, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. Uzasadnij swoje stanowisko. Przy obecnych przepisach pieszy nie jest dyskryminowany, a samochody nie spalajÄ wiÄcej paliwa, zanieczyszczajÄ c Ĺrodowisko. Kierowca jest obowiÄ zany zmniejszyÄ prÄdkoć, aby nie narażaÄ pieszych wchodzÄ cych na przejĹcie. 23 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 06:27:07 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 21.10.2015 05:00, HubertO wrote: O, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. To ja, chociaż nie bÄdÄ na niÄ głosował mogÄ? 1 - pierwszeĹstwo to rzecz ważna - powiedziałbym fundamentalna. Zasadniczo albo siÄ je ma, albo nie. To nie mechanika kwantowa - ma byÄ jasno okreĹlone. 2 - kierowca jest obowiÄ zany, ale tego nie robi, gdyż jest przekonany, że mimo, że pieszy ma pierwszeĹstwo, to tak naprawdÄ on ma pierwszĹstwo. 3 - pierwszeĹstwo pod warunkiem, że nic nie jedzie nazywaz siÄ fachowo "ustÄ pienie pierwszeĹstwa" Shrek. 24 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 22:06:00 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze: Shrek zrobił to za mnie.O, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. Jestem i kierowcÄ , i rowerzystÄ , i pieszym. Pada deszcz, a ja stojÄ, stojÄ, stojÄ. Mało kultury u wiÄkszoĹci kierowców widzÄ. Moja żona zdawała na pj w zeszłym roku. Instruktor jÄ uczył i powtarzał, jedziemy jeĹli pieszy nie wchodzi na ulicÄ. A ona bidula nie wiedziała, kiedy on wejdzie, czy siÄ zatrzyma itd. Dużo niejasnoĹci i zastanawiania, niepewnoĹci. Na egzaminie wlazła jej baba przed maskÄ :) A ja jej powtarzałem, że jak pieszy siÄ zbliża do pasów to lepiej siÄ zatrzymaÄ i go przepuĹciÄ ;) Co z tego co mówiÄ przepisy dzisiaj, skoro jak coĹ siÄ stanie to mu pieszy wtargnÄ ł nagle. A tak, kierowca, bezpieczny w aucie, musi pomyĹleÄ wczeĹniej i braÄ na barki konsekwencje bardziej niż obecnie. A tam, gdzie sÄ korki, zatory etc, potrzebne sÄ Ĺwiatła na żÄ danie, pÄtle indukcyjne i co tam jeszcze technika nam daje. -- "LubiÄ pracowaÄ, a nawet palÄ siÄ do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogÄ całymi godzinami siedzieÄ i patrzyÄ na niÄ " 25 |
Data: Pa?dziernik 23 2015 11:48:27 | Temat: Re: Beata ... | Autor: HubertO | Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomoĹci
A ja, pieszy, jak stojÄ, to krótko, bo nigdy nie zdarzyło siÄ żeby jechał sznur samochodów z dużÄ prÄdkoĹciÄ , zderzak przy zderzaku, dłużej niż dwie minuty. Zawsze jest luka i bez problemów przechodzÄ. Do czekania to zmuszajÄ mnie tylko Ĺwiatła. U wiÄkszoĹci kierowców widzÄ kulturÄ, u niektórych przesadnÄ , bo baran zatrzymuje siÄ, a za nim jadÄ tylko ja i nikt wiecej, a pieszy stoi. Co z tego co mówiÄ przepisy dzisiaj, skoro jak coĹ siÄ stanie to mu pieszy Warto mieÄ kamerÄ w samochodzie. Dużo jest też kamer monitoringu miejskiego, monitoringu sklepów, banków. Ĺatwiej ustaliÄ winnego. 26 |
Data: Pa?dziernik 26 2015 00:30:35 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Dnia Wed, 21 Oct 2015 22:06:00 +0200, Jawi napisał(a): W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze: No, to jest jakis argument. Ale ... ile sekund tak stales, a ile metrow szedles ? Zeby sie nie okazalo, ze po 30s samochody przejechaly, a moknales i tak 5 minut ... J. 27 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 17:37:10 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Cavallino | W dniu 20.10.2015 o 21:27, Jawi pisze: W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: Kapelusz PLONK 28 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 06:07:00 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jaszczomp | HubertO pisze: Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Nie doć, ze z PełO to jeszcze głupoty wymyĹla. 29 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 12:34:14 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: neelix |
Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy siÄ tylko kasa. Doć tego! -- Pozdrawiam neelix 30 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 14:30:52 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "neelix" napisał w wiadomoĹci grup Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy siÄ tylko kasa. Doć tego! Ano - cos w tym jest, i sie ladnie odzwierciedla w sonadazach, ale tak prawde mowiac: -swiatla ... glupota, ale niemal nieistotna, -fotoradary ... tak prawde mowiac, to mam wrazenie, jakby to ktos wprowadzal, ale sabotowal jednoczesnie. Malo dokuczliwe, a teraz jeszcze te naprawde dokuczliwe gminom zabrali. -egzaminy ... mimo roznych zmian, to zaloze sie, ze kandydaci je jednak zdaja. -punkty ... ostatnio polecieli, ale wczesniejsza zmiana przeszla bez echa - trudniej stracic PJ niz wczesniej, za 24 pkt po raz pierwszy nalezy sie tylko kurs reedukacyjny. No nic - komu sie nie podobaja, niech glosuje na innych. J. 31 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 15:47:43 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 21.10.2015 12:34, neelix wrote: Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. I moim zdaniem to akurat dobrze. ChoÄ rzeczywiĹcie teraz piesi, motocykliĹci i rowerzyĹci siÄ mniej wyróżniajÄ z tłumu. O sensownoĹci można dyskutowaÄ i racjÄ każdy bÄdzie miał jak dupÄ - własnÄ . Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie). Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to Zależy o co ci konkretnie chodzi. JeĹli o teoriÄ to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeĹli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od koĹca (a co to ciÄ obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuĹciÄ). Pogłoski o długoĹci drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy siÄ coĹ takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał siÄ z takiej sytuacji instruktorowi). Legło czasem wykonanie i sam bym przez to mało co nie oblał - masz film z podnoszÄ cymi siÄ półzaporami i migajÄ cymi czerwonymi. Stopklatka - zapory jakieĹ 60 stopni do ziemi - pytanie czy możesz jechaÄ. Prawidłowa odpowiedź tak;) Plac z tego co wiem siÄ nie różni niczym (dla samochodów), bo dla moto to inna bajka. IMHO jeĹli ktoĹ oblewał samochodem, to rzeczywiĹcie w wiÄkszoĹci były ku temu powody (choÄ nie zdawałem, ale praktyka siÄ chyba nie zmieniła, a teoria jest z grubsza ta sama). JeĹli moto, to prawdopodobnie nie wyrobił slalomu wolnego (który w zamyĹle miał byÄ chyba symulacjÄ przeciskania siÄ w korku, a wyszedł sztuczkÄ cyrkowÄ ) gladiusem, który słabiej skrÄca niż mój chopper. Co wiÄcej w wiÄkszoĹci wynikało to z faktu, że wsiadasz na moto, na którym z definicji nie masz obycia i od razu musisz woltyżerkÄ uprawiaÄ. Jak byĹ mógł zrobiÄ rundkÄ próbnÄ to pewnie zdawalnoć byłaby o 50% wyższa. Inna sprawa, że nie mam pojÄcia po co tego wymagaÄ na prawku. Przecież wiadomo, że wszyscy to robiÄ na 1 bez sprzÄgła czyli z umiejÄtnoĹciami czy praktykÄ nic to wspólnego nie ma. PojeżdzÄ miesiÄ c to siÄ naumiejÄ . A dopóki siÄ nie naumiejÄ to lepiej dla nich, żeby w korkach stali grzecznie, a nie wydawało im siÄ, że umiejÄ siÄ przeciskaÄ. Tym bardziej rozdwojenie jaźni, że jakby siÄ ktoĹ próbował przeciskaÄ na egazminie, to najprawdopodobniej by z rÄki oblał, albo przynajmniej został opierdolony przez egaminujÄ cego... stojÄ cego w korku w... aucie;) Shrek. 32 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 16:24:02 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomoĹci grup On 21.10.2015 12:34, neelix wrote: Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota.I moim zdaniem to akurat dobrze. ChoÄ rzeczywiĹcie teraz piesi, motocykliĹci i rowerzyĹci siÄ mniej wyróżniajÄ z tłumu. O sensownoĹci można dyskutowaÄ i racjÄ każdy bÄdzie miał jak dupÄ - własnÄ . Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez kozery powiem o 200% :-P A naprawde to jakby pogorszylo. Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie). Jak dostaniesz mandat za jazde bez swiatel w sloneczne poludnie to zmienisz zdanie. Oczywiscie mozna miec automatycznie wlaczane lampki LED, wtedy nawet akumulator nie cierpi. A pomagaja takie lampki w widocznosci jak cholera :-) Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania toZależy o co ci konkretnie chodzi. JeĹli o teoriÄ to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeĹli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od koĹca (a co to ciÄ obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuĹciÄ). Pogłoski o długoĹci drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy siÄ coĹ takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał siÄ z takiej sytuacji instruktorowi). No ale opublikowane nie sa, to sie nie dowiemy. Sprawdzic tez nie mozna. I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno. Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko po prostu nie mozna bylo przetrenowac i chocby do tych zapor podniesionych o 60 stopni przyzwyczaic. A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo. J. 33 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 18:41:35 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote: Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie ByÄ może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny. Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej Może i bym siÄ zgodził, gdyby nie to, że raz mnie zatrzymali i w koĹcu puĹcili a innym razem zamrygali długimi z naprzeciwka;) Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania toZależy o co ci konkretnie chodzi. JeĹli o teoriÄ to sam kierunek zmian Ty mnie mniej bardziej wierzÄ w doĹwiadczenia swoje, innych ludzi z którymi siłÄ rzeczy gadasz przed placem i po i instruktorami niż w doniesienia z Faktu. I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno. A to akurat mnie nie dziwi. Wielu po prostu zakuwało te stare i jak pojawiły siÄ na myĹlenie to smutek. Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko Akurat zapory były ewidentnym błÄdem technicznym (za krótki film) i nie ma siÄ do czego przyzwyczajaÄ, tylko trzeba poprawiÄ. ZresztÄ jak już ktoĹ oblewał to zwykle nie dwoma czy trzema punktami. Czasami to ludzkie pojÄcie przechodziło jak można np dostaÄ 1/3 punktów:) A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. Za to były oderwane od rzeczywistoĹci. Shrek. 34 |
Data: Pa?dziernik 26 2015 01:43:02 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Dnia Wed, 21 Oct 2015 18:41:35 +0200, Shrek napisał(a): On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote: No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz. A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. Az tak bardzo nie. Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi zaporami. J. 35 |
Data: Pa?dziernik 26 2015 08:38:19 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote: A naprawde to jakby pogorszylo. I co - statystyki im spadły? Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku. A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. To powiedz, co cię obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni? Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi. Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście polegli. Z tym że sama idea jest słuszna, a kwestie techniczne i transparentność, a co za tym idzie poprawnośc zapewnioną przez open source pytań można rozwiązać. IMHO nowe pytania są znacznie lepsze, bo dotyczą "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz ogarnąć na drodze w rzeczywistości. Zdawałem zarówno na starych jak i nowych i takie jest moje zdanie. Każdy ma prawo do innego;) Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( A2 w założeniu była na słabsze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowaną krowę i musisz nią wyprawiać sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku do ziemi dosięgając na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej wykonała zawrotkę przez cały plac i na pełnej kurwie wjechała w płot (taki solidny, zabrali ją nieprzytomną do szpitala, co dalej nie wiem, ale teraz jakieś śmieszne śiatki powiesili, tak jakby miały zatrzymać 200kg + jeżdzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmiękła rura i przed placem dawali do zrozumienia, żeby na siebie uważać a oni troszkę przymkną oko na prękość przy slalomie szybkim. Sam dostałem zjebkę od egzaminatora za dodanie gazu przy wyjeżdzie z szybkiego, bo wymogi wymogami, ale mokro było, więc... Shrek. 36 |
Data: Pa?dziernik 26 2015 09:56:37 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote: No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.A naprawde to jakby pogorszylo.Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny. I co - statystyki im spadły? Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej. Az pewnego roku spadku nie bylo. To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili. Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku. No wiesz, jak u nas wprowadzali, to w Niemczech przy wyjezdzie z tunelu byla tablica "Licht ?". Po polsku: "Swiatla ?" Teraz juz nie ma :-) Za to nie bylo problemow jak chocby z tymiTeż były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi. No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych tez nie :-) Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście polegli. O rzetelnosc chodzi. W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni. Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8 J. 37 |
Data: Pa?dziernik 26 2015 19:38:32 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 26.10.2015 09:56, J.F. wrote: I co - statystyki im spadły? Może. Nie upieram się, że nie. Choć koincydencja, to trochę mało. Za dużo zmiennych. Za to nie bylo problemow jak chocby z tymiTeż były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś Zupełnie bez nie. Ale wynik bez treningu miałem znacznie lepszy na nowych niż starych. Zreszą nowych jest wpizdu i chba nadal są tajne, więc wszystkich i tak 10 razy nie przelecisz. Trzeba myśleć. Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście Raz, że wiedza kompletnie bezużyteczna, bo ty masz wiedzieć komu _ty_ masz ustąpić pierwszeństwa, dwa, że nie do końca zgodna z prawdą. Bywały sytuacje, gdzie zgodnie z prawem ktoś mógł pojechać wcześniej (bo ten któremu miał ustąpić, stał bo miał ustąpić innemu - w tej sytuacji jak nikomu innemu nie wadzisz, możesz jechać, bo pierwszeństwa nie wymuszasz) I w efekcie ostatniego mogło nie być, bo pojechał np drugi;) Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie Oczywiście, że tak, z tym, że z zasady przecież nie umiesz jeździć na zdawaniu pierwszego prawka (chyba, że nielegalnie jeździsz wcześniej). Ja byłem w otyle dobrej sytauacji, że 200 kilogramaowy motocykl jest dla mnie fizucznie do opanowania. Co ma zroblić laska która waży 50kg i ma 160cm wzrostu? Chce zrobić A2 na małe motocykle, a odstaje 200kg krowę i nie dosięga stopami do ziemi?
Tu masz naszych https://www.youtube.com/watch?v=ALpRNVy1SOQ I w sumie po rozgrzewce parogodzinnej też bym teraz tak zrobił, więc się da (ćwiczyłem to właśnie w CSP i dawało radę). Pytanie czy to jest umiejętność której należy wymagać na egzaminie po 30 godzinach jazdy na motocyklu. Teraz to bym to plac zrobił... no może nie z palcem w dupie, bo druga ręka jest do sprzęgła przydatna, a robienie tego na jedynce bez gazu to jakaś porażka techniczna (a tak się robi na egzaminie). Shrek 38 |
Data: Pa?dziernik 21 2015 19:01:13 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: re |
Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. I moim zdaniem to akurat dobrze. ChoÄ rzeczywiĹcie teraz piesi, motocykliĹci i rowerzyĹci siÄ mniej wyróżniajÄ z tłumu. O sensownoĹci można dyskutowaÄ i racjÄ każdy bÄdzie miał jak dupÄ - własnÄ . Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie). -- - No jak nie jest jak jest. MuszÄ załÄ czaÄ Ĺwiatła rÄcznie mimo, że automatycznie załÄ czajÄ siÄ, ale jak zapada zmierzch a nie w Ĺrodku dnia nie wiadomo po ...ja. Ĺťebym nie musiał odbieraÄ sobie tego komfortu automatycznoĹci musiałbym zamontowaÄ dzienne LEDy a to zarówno koszt LEDów jak i koszt ich montażu. 39 |
Data: Pa?dziernik 23 2015 11:49:58 | Temat: Re: Beata ... | Autor: HubertO | Użytkownik "neelix" napisał w wiadomoĹci
PiSlamistów propaganda zrobiła ci wodÄ z mózgu. Na okrÄ gło PiSlamiĹci powtarzajÄ to zaklÄcie i widaÄ, że wryło ci siÄ w mózg. Nic rzeczowego, konkretnego nie potrafiÄ powiedzieÄ. Dla nich liczy siÄ tylko kasa. Tak, zgadza siÄ. Dla PiSlamistów liczy siÄ tylko kasa. Z SKOKów wyprowadzili miliardy. Wszyscy musimy za to zapłaciÄ. Twarz PiSu, Hofman nie gardził nawet drobnymi. |