Brak paliwa - benzyna a diesel
1 | Data: Kwiecien 08 2011 00:00:13 |
Temat: Brak paliwa - benzyna a diesel | |
Autor: tippyland | Czesc, 2 |
Data: Kwiecien 08 2011 09:10:00 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: wchpikus | Witam! nurtuje mnie kwestia pustego baku w benzynie i dieslu. Wiadomo, ze w A co ma katalizator do paliwa? Raczej nie chodzi o katalizator ale o smiecie w baku. Przy "dislu", nie wszystkie, ale sa modele co nie lubia zapowietrzenia ukladu paliwowego.. 3 |
Data: Kwiecien 09 2011 00:06:45 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
Raczej nie chodzi o katalizator ale o smiecie w baku. rozumiem, że "Ĺmieci" pływajÄ _po_ powierzchni paliwa? 4 |
Data: Kwiecien 08 2011 09:10:06 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: news-gazeta |
Wiadomo, ze w benzynie ze wzgledu na zamontowany katalizator nie wolno dopuscic do A skad takie dziwne stwierdzenie? Kat nie ma nic wspólnego z brakiem paliwa. Pozdrawiam - Darek. 5 |
Data: Kwiecien 08 2011 09:19:41 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: bratPit[pr] | nurtuje mnie kwestia pustego baku w benzynie i dieslu. Wiadomo, ze w cos potastales, w benzyniakach nie ma problemu, zazwyczaj to diesle bywaly klopotliwe w przypadku braku paliwa, choc teraz w dobie pomp pomocniczych w zbiorniku i to juz przestaje byc problem, brat 6 |
Data: Kwiecien 08 2011 07:34:48 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: | bratPit[pr] napisał(a): zazwyczaj to diesle bywaly klopotliwe w przypadku braku paliwa, choc teraz w dokladnie, stare wynalazki Pug 304 1.5D oraz 1.7D oplowski musialy byc odpowietrzane nowy D4D po wyssaniu resztek paliwa gasnie ;), po zatankowaniu odpalasz przechodzi w tryb awaryjny (np. niedziala pedal gazu), po kilkunastu sek. wraca wszystko do normy, poza swiecacym sie Check Engine ;) ale to po kilku minutach rowniez gasnie. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Kwiecien 08 2011 09:53:11 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Michał Gut | to samo w punto prawie 1.3 multijet - trzeba pochechłać go z 3-4 sekundy dluzej i tyle. 8 |
Data: Kwiecien 08 2011 00:54:22 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: tippyland | On 8 Kwi, 09:34, " " wrote: bratPit[pr] napisa (a): Z tego co slyszalem katalizator moze zostac uszkodzony w przypadku niedopalenia mieszanki, ktora przy ponownym rozruchu moze sie do niego dostac, myle sie? Jak zatem sprawdzic, czy nasz silnik diesla wyposazony jest w taka pompe pomocnicza i jakie czynnosci nalezy wykonac, jesli zabraknie paliwa w silnikach bez tej pompy, tzn. jak przebiega takie np. odpowietrzanie? 9 |
Data: Kwiecien 08 2011 08:16:12 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: | tippyland napisał(a): Z tego co slyszalem katalizator moze zostac uszkodzony w przypadku ja wiem, jedno moj D4D nie posiada dwumasy i DPF'a ;) i to jest dl amnie najwazniejsze, a czy ma zbiorniczek czy cos innego nie wiem ;) bylem daleko od instrukcji, nocna pora itp. nawet nie wiem czy mam katalizator ;) ale odpowietrzanie polega - tak zakladam, na bazie doswiadczen ze starymi Dieslami - taki zbiorniczek, z niby pompka ktora odkrecasz, pompujesz, wciskasz i dokrecasz potem odpalasz jak sie uda ;) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 10 |
Data: Kwiecien 08 2011 02:48:11 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | On 8 Kwi, 09:19, "bratPit[pr]" wrote: cos potastales, w benzyniakach nie ma problemu, A co z pompa paliwa? Nie moze sie np. zatrzec chodzac na sucho? WS 11 |
Data: Kwiecien 08 2011 12:14:15 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Olo | On 2011-04-08 11:48, WS wrote: On 8 Kwi, 09:19, wrote: a żeby chodziła pompa paliwa to musi chodzić silnik, a żeby chodził silnik musi mieć paliwo yntelygencie... chyba, że masz auto zagazowane... 12 |
Data: Kwiecien 08 2011 03:19:35 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | On 8 Kwi, 12:14, Olo wrote: a eby chodzi a pompa paliwa to musi chodzi silnik, a eby chodzi Ja mam elektryczna w baku i chodzi po wlaczeniu zaplonu. Wdziales gdzies spalinowa? Tzn. uwazasz,ze pompa podaje paliwo dopiero po uruchomieniu silnika? To skad sie tam bierze paliwo przed uruchomieniem - yntelygencie... ;) WS 13 |
Data: Kwiecien 08 2011 12:20:44 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Michal Gut | Ja mam elektryczna w baku i chodzi po wlaczeniu zaplonu. Wdziales zawor zwrotny. 14 |
Data: Kwiecien 08 2011 03:32:16 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | On 8 Kwi, 12:20, "Michal Gut" > Ja mam elektryczna w baku i chodzi po wlaczeniu zaplonu. Wdziales no, ale mowimy o sytuacji, w ktorej paliwo sie skonczylo ;) PS. wiem, ze nie musi byc pompa elektryczna np. w Syrenie byla membranowa "napedzana" roznica cisnien w bloku silnika, ale teraz juz chyba nikt takich udow nie robi... 15 |
Data: Kwiecien 08 2011 13:06:05 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Tmek |
On 8 Kwi, 12:20, "Michal Gut" PS. wiem, ze nie musi byc pompa elektryczna np. w Syrenie Robia, w motocyklach. I dzieki temu sa niezawodne. Tmek 16 |
Data: Kwiecien 08 2011 04:28:55 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | On 8 Kwi, 13:06, "Tmek" wrote: Robia, w motocyklach. hm... w CBR f4i mam tez elektryczna, w GSXFie (gaznikowyn) nie bylo pompy - paliwo z baku splywalo grawitacyjnie WS 17 |
Data: Kwiecien 08 2011 11:48:37 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: AZ | On 2011-04-08, WS wrote: Bo to nie sa pompy a jedynie kraniki podcisnieniowe. Przy wylaczonymRobia, w motocyklach. silniku kranik jest zamykany. Pompy sa przewaznie w motocyklach gdzie najnizsza czesc zbiornika nie jest na dostatecznej wysokosci wzgledem gaznikow. -- Artur 18 |
Data: Kwiecien 08 2011 04:54:51 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | On 8 Kwi, 13:48, AZ wrote: Bo to nie sa pompy a jedynie kraniki podcisnieniowe. Przy wylaczonym dokaldnie taki kranik mialem w GSXFie, pompy sa najczesciej (zawsze?) przy wtrysku WS 19 |
Data: Kwiecien 08 2011 14:25:30 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Andrzej Ĺawa | W dniu 08.04.2011 13:54, WS pisze: dokaldnie taki kranik mialem w GSXFie, pompy sa najczesciej (zawsze?) Oraz w motocyklach ze zbiornikiem niżej niż gaźnik. Zdaje siÄ Yamaha Virago miała zbiornik pod siedzeniem (to przed siedzeniem to była atrapa skrywajÄ ca jakieĹ inne komponenty). Na pewno Suzuki Epicuro miał podciĹnieniowÄ pompkÄ membranowÄ . 20 |
Data: Kwiecien 08 2011 13:18:14 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Olo | On 2011-04-08 12:19, WS wrote: On 8 Kwi, 12:14, wrote: pompa paliwa jest z reguły elektryczna znaffco Wdziales a co to ma do rzeczy? Tzn. uwazasz,ze pompa podaje paliwo dopiero po przy przekręceniu kluczyka pompa uruchamia się na chwile podając ciśnienie w układzie paliwowym... następny yntelygent 21 |
Data: Kwiecien 08 2011 05:02:40 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | te, yntelygent, zdecyduj sie moze, czy silnik musi chodzic, czy a eby chodzi a pompa paliwa to musi chodzi silnik, a eby chodzi On 8 Kwi, 13:18, Olo wrote: przy przekr ceniu kluczyka pompa uruchamia si na chwile podaj c Co sie dzieje, jesli paliwa w baku nie ma? Jak dlugo chodzi po przekreceniu kluczyka i co ja chlodzi i smaruje? :) WS 22 |
Data: Kwiecien 08 2011 16:49:21 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Olo | W dniu 2011-04-08 14:02, WS pisze: te, yntelygent, zdecyduj sie moze, czy silnik musi chodzic, czy ratunku Co sie dzieje, jesli paliwa w baku nie ma? Jak dlugo chodzi po tylko idiota kręci rozrusznikiem nie mając paliwa, jak widzę Tobie taki pomysł wpadł, o zgrozo, do głowy. Resztę wydedukuj sobie sam. Podsumowując - masakra jakaś.
23 |
Data: Kwiecien 08 2011 08:02:48 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: WS | On 8 Kwi, 16:49, Olo wrote: tylko idiota kr ci rozrusznikiem nie maj c paliwa, jak widz Tobie taki moze i tylko idiota, ale wiekszosc przypadkow, ktore widzialem typu "samochod nie odpala" konczyla sie calkowitym rozladowaniem akumulatora ;) , dodatkowo wiekszosc chiala pozyczyc pradu i dalej krecic... WS PS i nie byly to wcale blondynki ;) PS1 EOT ;) 24 |
Data: Kwiecien 08 2011 20:58:35 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: J.F. | On Fri, 8 Apr 2011 08:02:48 -0700 (PDT), WS wrote: On 8 Kwi, 16:49, Olo wrote: Ciekawe co wy zrobicie jak was to spotka .. zadzwonicie po lawete ? Assistance sie przydaje, ale kiedzy dzwonic - po 5, 10, czy 15s krecenia ? dodatkowo wiekszosc chiala pozyczyc pradu i dalej krecic... Bo to czasem daje pozytywny efekt. A czasem wrecz slychac ze jeszcze troche i silnik zapali .. J. 25 |
Data: Kwiecien 08 2011 20:38:52 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Irokez | Uzytkownik "WS" napisal w wiadomosci On 8 Kwi, 12:14, Olo wrote: o.. yntelygent. Ano paliwo sie bierze z tego, ze po przekreceniu kluczyka pompa pracuje okolo 3-4 sekund aby nabic przewody i sie wylacza. Az do momentu kiedy sie chce silnik odpalic. Nawet Lanos tak ma. Jak dlugo krecisz rozrusznikiem z pustym bakiem? Zanim zaczniesz wyzywac zasiegnij wiedzy, a tak tylko sie osmieszyles. -- Irokez 26 |
Data: Kwiecien 08 2011 14:51:29 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: bratPit[pr] | cos potastales, w benzyniakach nie ma problemu, pompa nie pracuje gdy nie ma paliwa bo silnik nie pracuje, pompa uruchamiana jest na kilka sekund po wlaczeniu zaplonu, pózniej w momencie krecenia rozrusznikiem - i teraz : a) gdy nie odpali pompa jest wylaczana, b) gdy odpali pompa pracuje dalej, brat 27 |
Data: Kwiecien 08 2011 02:55:00 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: hamberg | cos potastales, w benzyniakach nie ma problemu, ani w starenkim 1.9TD by Fiat ani w nowszym 2,4JTD po skonczeniu sie ropy wlewalem paliwo do baku i jechalem dalej (trzeba pokrec troche wiecej) 28 |
Data: Kwiecien 08 2011 14:59:36 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: bratPit[pr] | cos potastales, w benzyniakach nie ma problemu, ani w starenkim 1.9TD by Fiat ani w nowszym 2,4JTD po skonczeniu sie dlatego - jak tu juz ktos wczesniej zauwazyl - zalezy to od konstrukcji ukladu paliwowego, w Oplach bez pompy pomocniczej w zbiorniku ciezko jest odpalic bez odpowietrzania ukladu, w skrajnych przypadkach w silnikach 2.0D (82 i 100KM zdarza sie ze padnie pompa wtryskowa, a nawet jezeli nie padnie, tylko w koncu odpali to robi jej sie powazne "kuku" krecac na sucho - w konsekwencji takich dzialan pózniej i tak sie zatrze i jest placz, brat 29 |
Data: Kwiecien 08 2011 11:05:36 | Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel | Autor: Olo | On 2011-04-08 09:00, tippyland wrote: Czesc, i tak właśnie powstają urban legends... |