Grupy dyskusyjne »
Bravo
Bravo
1 | Data: Luty 23 2007 16:12:23 |
Temat: Bravo | |
Autor: Sadzik | Witam mam pytanie co do Fiata Bravo czy warto to auto kupowac jak jest z 2 |
Data: Luty 23 2007 16:40:01 | Temat: Re: Bravo | Autor: zinek |
Witam mam pytanie co do Fiata Bravo czy warto to auto kupowac jak jest z 1.4 omijaj - mechanicy maja o nim jak najgorsze zdanie. walek nie jest dostatecznie smarowany - wada konstrukcyjna. 3 |
Data: Luty 23 2007 17:03:35 | Temat: Re: Bravo | Autor: theStachoo | Witam! 1.4 omijaj - mechanicy maja o nim jak najgorsze zdanie. Nie wałek nie jest dostatecznie smarowany, tylko magistrala olejowa zatyka się, przez stosowanie marnych olejów i wałek się wyciera. Co do reszty zgadzam sie, lepiej dołozyć parę złotych i kupić 1.6. -- TheStachoo 4 |
Data: Luty 23 2007 16:01:28 | Temat: Re: Bravo | Autor: Rafal |
"Czy warto" to kwestia ceny przede wszystkim :) ale zakładając że nie odbiega istotnie od "rynkowej" - to nie warto z tym silnikiem. Powód - opisany przez przedpiszcę Co do wersji z innymi silnikami - warto (zwłaszcza JTD) ale należy się liczyć z niezbyt trwałym zawieszeniem ( na szczęście dość tanie w naprawie) i kilkoma innymi przypadłościami - jak np zacierający się trzpień tylnej wycieraczki (do naprawienia metodą "rozbierz, wyczyść, nasmaruj"), nie najlepszej jakości plastiki w środku (podatne na zarysowania, choc egzemplarze od 2000 roku miały je lepszej jakości). Za to auto ładne, raczej nie sprawiające problemów z poważniejszymi awariami (tzn takimi co uniemożliwiają dotarcie do celu, bądź wymagają natychmiastowego odwiedzenia mechanika), poza 1.4 i 1.2 dynamiczne. Silniki benzynowe 1.6, 1.8 i 2.0 niestety nie należą do zbyt ekonomicznych - zwłaszcza w mieście (w trasie za to palą mało). -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 5 |
Data: Luty 23 2007 18:49:10 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk |
Witam mam pytanie co do Fiata Bravo czy warto to auto kupowac jak jest z ogólnie Bravo jak najbardziej TAK tylko z dowolnym innym silnikiem. 1,2 jesli chcesz ekonomiczne auto, od 1,6 w gore jesli dynamiczne. 2,0 HGT rakieta :) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 6 |
Data: Luty 23 2007 19:23:52 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef | ogólnie Bravo jak najbardziej TAK tylko z dowolnym innym silnikiem. 1,2hmm a mozesz rozwinac ekonomiczne 1,2 jak to sie ma na liczbach ?, bo z tego co przegladalem rozne strony z opiniami to tak srednio bylo z tym spalaniem, lpg wychodzilo nie pamietam ile ale ponad 10 to jak na taki silnik b.duzo.. a auto ladne tylko wlasnie ta ekonomia moze ktos napisac jak to jest?? (np. moje megane kombi 1,4 16v pali gazu 9 cykl mieszany) Pzdr Michal 7 |
Data: Luty 23 2007 20:14:52 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk |
hmm a mozesz rozwinac ekonomiczne 1,2 jak to sie ma na liczbach ?, bo z Byly 1,2 12v i 1,2 16v. Nie wiem jak to dokladnie wyglada w Bravo ale ten drugi w Palio pali ok 6L na trasie i ok 8L w miescie (benzyny) Moj 1,6 gazu ciagnie 10 na trasie i 12-13 w miescie. IMO roznica spora :) Sa to te same silniki, tyle ze w innej budzie. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 8 |
Data: Luty 23 2007 22:45:18 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef |
no to ladnie.. wlasnie chcialem bravke jako 2 auto.. ale te wyniki ja skreslaja zdecydowanie :/ choc auto ladne bardzo... jednak seacik ibizka 1.4 z tego co wyczytalem 8-gora 9 lpg polyka.. 10 to moja megana choc byl nie wiem jak ja pilowal w miescie to max jaki spali.. (lpg sekwencja.) Megane 1.4 Tico 0.8 i :* GSX-R 600 9 |
Data: Luty 23 2007 23:58:25 | Temat: Re: Bravo | Autor: hamberg | skreslaja zdecydowanie :/ choc auto ladne bardzo... jednak seacik ibizka 1.4 ibizka to auto klase nizsze a spalanie zalezy glownie od masy a nie od silnika!!! Jak takie bravo wezmie do 10l/100 w _prawdziwym_ miescie to bedzie to bardzo dobry wynik wiem jak ja pilowal w miescie to max jaki spali.. (lpg sekwencja.) no popatrz, a mojemu koledze z pracy taka meganka polyka 12 benzyny w miescie - jednak te Twoje "9 max" i to jeszcze lpg to jakas lipa... 10 |
Data: Luty 24 2007 10:44:19 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef | > no popatrz, a mojemu koledze z pracy taka meganka polyka 12 benzyny wto choc przyjedziesz pojezdzimy i zobaczysz :)) i nie smuc stary bo jeszcze wiem ile mi auto pali.. to raz a dwa to o auto trzeba dbac i tez je serwisowac widac twoj kumpel ma rozklekotana fure.. 11 |
Data: Luty 24 2007 13:10:01 | Temat: Re: Bravo | Autor: Michał K. |
to choc przyjedziesz pojezdzimy i zobaczysz :)) i nie smuc stary bo jeszcze Określenie "pali w mieście " jest tak precyzyjne jak .... i tu mi sie fantazja skończyła. Miasto, a miasto to spora różnica i pisanie ile komu pali to jest delikatnie mówiąc pomyłka. Trzeba też wziąść pod uwage dystans jaki się jednorazowo robi, bo zimny silnik pali sporo więcej. U mnie Bravo 1.6 pali około 7,5l i nie nażekam. Jak komuś robi wielką różnice 1 litr gazu to niech do miasta sobie Tico kupi. To nie było złośliwe. Pozdrawiam 12 |
Data: Luty 24 2007 13:32:43 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef |
Określenie "pali w mieście " jest tak precyzyjne jak .... i tu mi sie Oczywiscie masz racje.. moze za wyjatkiem tego litra gazu :)), bo niby malo ale w przelozeniu na te 3-4 tys. jakie robie miesiecznie musze niestety spalanie potraktowac jako wazny element auta... 13 |
Data: Luty 24 2007 19:59:06 | Temat: Re: Bravo | Autor: hamberg | On Feb 24, 10:44 am, "Yzedef" wrote: > > no popatrz, a mojemu koledze z pracy taka meganka polyka 12 benzyny w nie pilismy wodki wiec nie jestem dla Ciebie starym. nie pisz mi ze smuce bo to tylko wyraznie pokazuje jaki jestes naiwny porownujac w ten sposob spalanie wiem ile mi auto pali.. to raz a dwa to o auto trzeba dbac i tez je ma fure w doskonalym stanie - jak nie potrafisz myslec logicznie to wskaze Ci o co mi dokladnie chodzi - ktos jezdzi autem w w-wie a inny w pcimiu dolnym. Jednemu bedzie w miescie palil 12l a drugiemu 7l na 100 - i co to ma niby pokazywac?? to taki troche przytyk na glupie pisanie ze 9l to jest max ile auto pali w miescie - daj mi Twoje autko w rece i zobaczysz ze i 15l spali bez zadnego problemu... 14 |
Data: Luty 24 2007 21:29:02 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef |
pewnie ze niepilismy bo z pizdami nie pije to raz, a dwa moze prace naukowa jakas napiszesz o spalaniu... wskaze Ci o co mi dokladnie chodzi - ktos jezdzi autem w w-wie a inny wawa to pcim dolny??? wez juz nie medrkuj bo rzygac sie chce.. to taki troche przytyk na glupie pisanie ze 9l to jest max ile auto hmm wiem wiem nie umiesz zmieniac biegow.. wiec na tej jedynce mysle ze by ci jeszcze lepiej wyszlo.. a slowem komentarza.. skoro ktos pisze ze ma takie i takie spalanie to chyba wie dobrze w jakich warunkach jezdzi i ile mu auto pali a takie pieprzenie kogos kto mysli iz zjadl wszystkie rozumu i wie lepiej choc nawet auta nie widzial to jaks jeden wielki kwas... wiec sory ale sam sobie zasluzyles na debilne odzywki... EOT 15 |
Data: Luty 24 2007 22:07:20 | Temat: Re: Bravo | Autor: hamberg | spadaj do kibla... 16 |
Data: Luty 24 2007 10:30:01 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk | no to ladnie.. wlasnie chcialem bravke jako 2 auto.. ale te wyniki ja no silniki fiata nie sa jakos mega oszczedne, ale za to potrafia sie odwdzieczyc :) Sa calkiem szybkie, moja bestia ;-) lapie setke w ok 10s i na trasie mozna bez stresu wyprzedzac :) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 17 |
Data: Luty 23 2007 23:33:32 | Temat: Re: Bravo | Autor: ..::||::.. | Byly 1,2 12v w zyciu 18 |
Data: Luty 24 2007 13:12:23 | Temat: Re: Bravo | Autor: Michał K. |
w zyciu Mylisz się. komarek do spokojnej jazdy jest bardzo dobry. Nie każdy musi piszczeć oponami na skrzyzowaniach. Komarki wyszły jak sie nie myle około 99 roku, wiec i cena bezie wyższ. Jak się da, brać BBMa po liftingu, znacznie łądniejszy w srodku i ma pare usprawnień. Pozdrawiam 19 |
Data: Luty 24 2007 13:13:55 | Temat: Re: Bravo | Autor: ..::||::.. | Mylisz się. komarek do spokojnej jazdy jest bardzo dobry. Nie każdy musi o czym ty piszesz? 20 |
Data: Luty 24 2007 13:49:35 | Temat: Re: Bravo | Autor: Michał K. |
Mylisz się. komarek do spokojnej jazdy jest bardzo dobry. Nie każdy musi Chodzi ci o komarka? To potoczna nazwa silnika 1.2 w brawach. Pozdrawiam 21 |
Data: Luty 24 2007 13:55:40 | Temat: Re: Bravo | Autor: ..::||::.. | Chodzi ci o komarka? To potoczna nazwa silnika 1.2 w brawach. polecam przeczytac uwaznie, zanim odpowie sie na jakis post w usenecie. czasem mozna zrobic z siebie pajaca. 22 |
Data: Luty 24 2007 15:03:07 | Temat: Re: Bravo | Autor: Michał K. |
polecam przeczytac uwaznie, zanim odpowie sie na jakis post w usenecie. Sam jesteś pajacem 23 |
Data: Luty 24 2007 20:24:43 | Temat: Re: Bravo | Autor: ..::||::.. | Sam jesteś pajacem no to odpowiem. juz ci pajacu napisali ze nie bylo 1,2 12v w zadnym fiacie. 24 |
Data: Luty 24 2007 01:17:26 | Temat: Re: Bravo | Autor: theStachoo | Witam! Byly 1,2 12v i 1,2 16v. 1.2 były 8V (60 i 75PS) i 16V (80-86PS) i tylko 16V wystepowały w Bravo/Brava zastepując 1.4 12V -- TheStachoo 25 |
Data: Luty 24 2007 10:34:21 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk |
1.2 były 8V (60 i 75PS) i 16V (80-86PS) i tylko 16V wystepowały w faktycznie. Myslalem ze te slabsze tez tam ladowali... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 26 |
Data: Luty 23 2007 21:22:37 | Temat: Re: Bravo | Autor: Danny | Dnia Fri, 23 Feb 2007 19:23:52 +0100, Yzedef napisał(a): ogólnie Bravo jak najbardziej TAK tylko z dowolnym innym silnikiem. 1,2hmm a mozesz rozwinac ekonomiczne 1,2 jak to sie ma na liczbach ?, bo z tego 6,8 litra średnie spalanie - 70% miasto, 30% trasa, noga umiarkowanie ciężka. Uno 1.4 paliło mi od 9,2 do 11 l gazu przy tych samych warunkach -- Pozdrawiam Danny Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition Cobra 19DX IV + Sirtel Gamma 27 |
Data: Luty 23 2007 19:27:52 | Temat: Re: Bravo | Autor: KrzysiekPP | ogólnie Bravo jak najbardziej TAK tylko z dowolnym innym silnikiem. 1,2 To nie tak ... ekonomiczne to moze tylko dlatego, ze taki silnik mniej wazy. Przez to trzeba troche mniej energii na rozpędzanie. Nic wiecej, jesli porownac litry/konie mechaniczne, to jest to taki sam paliwozerca jak pozostałe. -- Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/ 28 |
Data: Luty 23 2007 20:47:33 | Temat: Re: Bravo | Autor: --==Trotyl==-- |
Witam mam pytanie co do Fiata Bravo czy warto to auto kupowac jak jest z jak wogole mozna sie zastanawiac nad fiatem... ???? 29 |
Data: Luty 23 2007 21:42:49 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk |
jak wogole mozna sie zastanawiac nad fiatem... ???? boszzz... :) 30 |
Data: Luty 23 2007 22:41:24 | Temat: Re: Bravo | Autor: JanuSz | Użytkownik -- ==Trotyl==-- napisał:
Są tacy desperaci... Co gorsza nie tylko się zastanawiają, ale jeszcze tym jeżdżą. 31 |
Data: Luty 23 2007 22:48:24 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef | jak wogole mozna sie zastanawiac nad fiatem... ???? hmm ze tak powiem... ssij palke?? lubisz:) co jak co ale moze napiszesz czym jezdzisz pewnie jakims mesiem co ? jezu jak mnie wkurwiaja takie pedalki.. co jada bez zadnych konkretow.. bo tak!! i trendy jest pieprzyc glupoty.. i dla jasnosci nie jezdze fiatem i pracuje w firmie sprzedajacej japonskie auta.. ale nie pierodle ze one sa najlepsze... bo o konkretnych modelach mozan dyskotowac ze sa ok albo do dupy.. ale takie smuty bez zadnych argumentow w dupe sobie wsadz.. 32 |
Data: Luty 24 2007 09:30:55 | Temat: Re: Bravo | Autor: JanuSz | Użytkownik Yzedef napisał: Są tacy desperaci... Co gorsza nie tylko się zastanawiają, ale jeszcze tym jeżdżą. Noo, jak Ci przejdzie haj,to przemyśl to, co napisałeś, a zwłaszcza jak. Akurat jeżdżę fiatem (punto 1,3 Multijet) i niechętnie zamieniłbym na inne, po prostu przy swojej *cenie* wg mnie był najlepszy, zwłaszcza silnik. Chyba czujesz się niedowartościowany... 33 |
Data: Luty 24 2007 10:36:48 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk |
Noo, jak Ci przejdzie haj,to przemyśl to, co napisałeś, a zwłaszcza jak. i uwazasz sie za desperata?? :) dziwne... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 34 |
Data: Luty 24 2007 10:45:44 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef |
pewnie ma rozdwojenie jazni :)) 35 |
Data: Luty 24 2007 15:26:16 | Temat: Re: Bravo | Autor: JanuSz | Użytkownik Scyzoryk napisał: Noo, jak Ci przejdzie haj,to przemyśl to, co napisałeś, a zwłaszcza jak. Nie dodałem ;) myślałem, że czytający się domyślą... Na przyszłość będę pisał jaśniej. Pozdrawiam JanuSz 36 |
Data: Luty 24 2007 16:04:01 | Temat: Re: Bravo | Autor: Scyzoryk |
Nie dodałem ;) myślałem, że czytający się domyślą... no tak, bez ;-) roznie mozna to zrozumiec. Zatem pisz jasniej ;-) -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Siena HL 1,6 16v (LPG) PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 37 |
Data: Luty 23 2007 22:41:28 | Temat: Re: Bravo | Autor: Yzedef | jak wogole mozna sie zastanawiac nad fiatem... ????idz sobie pobiegaj... i tyle.. a murzyni to pedaly prawda?? 38 |
Data: Luty 23 2007 22:37:26 | Temat: Re: Bravo | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | jak wogole mozna sie zastanawiac nad fiatem... ???? Równie dobrze mogłeś zadać pytanie: "Jak to jest być normalnym... ????". -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały pług czystyszósty z kosiarką pod maską. President JFK (dłubnięty RySikiem39) + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 39 |
Data: Luty 24 2007 01:14:33 | Temat: Re: Bravo | Autor: theStachoo | Witam! Równie dobrze mogłeś zadać pytanie: "Jak to jest być normalnym... ????". "... inaczej?" ;-) -- TheStachoo 40 |
Data: Luty 24 2007 13:14:30 | Temat: Re: Bravo | Autor: Michał K. |
jak wogole mozna sie zastanawiac nad fiatem... ???? Kup sobie 15 letniego golfa 2, jest w tej samej cenie. Bedziesz na prawdę zadowolony. 41 |
Data: Luty 24 2007 15:36:29 | Temat: Re: Bravo | Autor: JanuSz | Użytkownik Michał K. napisał: Mam porównanie punto 1,2 8V i golfa IV 1,6. Golf był starszy o 3 lata i trochę droższy - w 2002 roku fiat był nowy, vw miał 3 lata, fiat kosztował 30000, golf 40000. Różnica odpowiednia do klasy auta - tu B, a tam C. Przez 3 lata oba przejechały ok. 100 Mm, golf palił prawie dwa razy tyle, co punto, psuł się dwa razy częsciej, naprawy były dwa razy droższe (jak fiat już był po gwarancji), na wartości oba straciły po ok 12000 zł. Nieco większy komfort i nieco większa prędkość nie wartały tej kasy wydanej na benzynę i naprawy golfa. Z obserwacji( mojej) wynika , że VW jest w swojej cenie dużo bardziej zawodnym autem, niż fiat. |
Bravo
Newsletter
Galerie zdjęć