Grupy dyskusyjne   »   By³o ?

By³o ?



1 Data: Sierpien 13 2010 09:59:12
Temat: By³o ?
Autor: mm 

http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/news/posluchaj-jak-sciemnia-handlarz,1516981,415

chyba to wzorcowy przedstawiciel tej grupy zawodowej :)

Ja mia³em kiedy¶ podobnie, ale osobi¶cie, jak zapyta³em kiedy¶ którego¶ handlarza w komisie tak pó³ ¿artem, w której stodole wyklepa³ maskê.
Nie do¶æ, ¿e wyjecha³ z podobnymi tekstami to jeszcze skoczy³ z piê¶ciami.



2 Data: Sierpien 13 2010 09:02:51
Temat: Re: By³o ?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 13 Aug 2010 09:59:12 +0200, mm napisa³(a):

http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/news/posluchaj-jak-sciemnia-handlarz,1516981,415

chyba to wzorcowy przedstawiciel tej grupy zawodowej :)


Ale o tym prawie ka¿dy wie (oprócz ciê¿kich frajerów).
Tu pos³uchaj jak ¶ciemnia ANALityk...
http://moto.onet.pl/1622034,1,kiedy-ceny-paliw-zabija-turbodiesle,artykul.html?node=9
to jest dopiero ¶ciema

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

3 Data: Sierpien 14 2010 12:05:23
Temat: Re: By³o ?
Autor: J.F. 

On Fri, 13 Aug 2010 09:02:51 +0100,  Waldek Godel wrote:

Tu pos³uchaj jak ¶ciemnia ANALityk...
http://moto.onet.pl/1622034,1,kiedy-ceny-paliw-zabija-turbodiesle,artykul.html?node=9
to jest dopiero ¶ciema

Hm, mam wrazenie ze blisko prawdy jest.
Diesle jakos wcale nie chca palic tak malo, benzyny za to coraz
oszczedniejsze, a cena za ON na stacji potrafi byc wyzsza.

W kazdym badz razie osobiscie uwazam ze zrobilem blad decydujac sie na
na mondeo diesla. Bylo gazowac.


J.

4 Data: Sierpien 14 2010 11:19:10
Temat: Re: By³o ?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sat, 14 Aug 2010 12:05:23 +0200, J.F. napisa³(a):

Hm, mam wrazenie ze blisko prawdy jest.
Diesle jakos wcale nie chca palic tak malo, benzyny za to coraz
oszczedniejsze, a cena za ON na stacji potrafi byc wyzsza.

nawet w krajach gdzie ON jest dro¿szy od benzyny diesle sprzedaj± siê
równie dobrze.
Z popularnym dieslem 1.6 czy 2.0 je¼dzi siê znacznie przyjemniej ni¿ z ma³±
wysokoobrotow± szlifierk± benzynow±, a 6-7 litrów w mie¶cie to jest wci±¿
istotnie mniej ni¿ 9-11
A co do gazowania - ludzie po to kupuj± auta, ¿eby mieæ równie¿ baga¿nik.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

5 Data: Sierpien 15 2010 01:17:51
Temat: Re: By³o ?
Autor: Lewis 

W dniu 2010-08-14 12:19, Waldek Godel pisze:

nawet w krajach gdzie ON jest dro¿szy od benzyny diesle sprzedaj± siê
równie dobrze.
Z popularnym dieslem 1.6 czy 2.0 je¼dzi siê znacznie przyjemniej ni¿ z ma³±
wysokoobrotow± szlifierk± benzynow±, a 6-7 litrów w mie¶cie to jest wci±¿
istotnie mniej ni¿ 9-11
A co do gazowania - ludzie po to kupuj± auta, ¿eby mieæ równie¿ baga¿nik.


Zawsze mo¿na jakie¶ 1.4T 160KM pal±ce w mie¶cie 8l/100km NoPb
Je¼dzi na pewno lepiej ni¿ jaki¶ ma³y diesel a i koszt 100km zbli¿ony.

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html
Pozdrawiam
Lewis

6 Data: Sierpien 15 2010 08:47:36
Temat: Re: By³o ?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 15 Aug 2010 01:17:51 +0200, Lewis napisa³(a):

Zawsze mo¿na jakie¶ 1.4T 160KM pal±ce w mie¶cie 8l/100km NoPb
Je¼dzi na pewno lepiej ni¿ jaki¶ ma³y diesel a i koszt 100km zbli¿ony.

ma³y diesel wci±¿ spali mniej o dwa litry, przy tym bêd±c w razie problemów
taniej serwisowalny - je¿eli masz na my¶li 1.4 TSI to ma OIDP sprê¿arkê i
kompresor...
Przy okazji diesel bêdzie z pewno¶ci± przyjemniejszy do jazdy maj±c sporo
równiejsz± charakterystykê. No i koszt zakupu bêdzie podobny - legendy o
wysokiej cenie zakupu diesla wziê³y siê z porównañ z wolnoss±cymi silnikami
1.4 i 1.6

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

7 Data: Sierpien 15 2010 10:11:53
Temat: Re: By³o ?
Autor: Lewis 

W dniu 2010-08-15 09:47, Waldek Godel pisze:

Dnia Sun, 15 Aug 2010 01:17:51 +0200, Lewis napisa³(a):

Zawsze mo¿na jakie¶ 1.4T 160KM pal±ce w mie¶cie 8l/100km NoPb
Je¼dzi na pewno lepiej ni¿ jaki¶ ma³y diesel a i koszt 100km zbli¿ony.

ma³y diesel wci±¿ spali mniej o dwa litry, przy tym bêd±c w razie problemów
taniej serwisowalny - je¿eli masz na my¶li 1.4 TSI to ma OIDP sprê¿arkê i
kompresor...
Przy okazji diesel bêdzie z pewno¶ci± przyjemniejszy do jazdy maj±c sporo
równiejsz± charakterystykê. No i koszt zakupu bêdzie podobny - legendy o
wysokiej cenie zakupu diesla wziê³y siê z porównañ z wolnoss±cymi silnikami
1.4 i 1.6


Na swoim przyk³adzie mogê powiedzieæ ¿e 2.0T z saab-a B205R maj±cy seryjnie 205KM rozk³ada wszystkie znane 2.5 2.4 2.2 diesle a nawet i 3.0 a w trasie pali 6.5l/100km w mie¶cie ³agodnie 9l/100, po odkrêceniu ile wlejesz... 3.0 w mie¶cie te¿ spala ko³o 10 wzwy¿.
Równiejsza charakterystyka diesla.... szkoda tylko ¿e w zakresie obrotów 1.700 do 3.500-4.000 mo¿na tym je¼dziæ, turbo benzyn± od 1.700 do 6.400 a nawet i du¿o wy¿ej w niektórych jednostkach. Taniej serwisowalny diesel? dwumasy, dziwne pompowtryskiwacze czy common rail co w turbobenzynie nie wystêpuje? ;)

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html
Pozdrawiam
Lewis

8 Data: Sierpien 15 2010 12:39:22
Temat: Re: By³o ?
Autor: BartekK 

W dniu 2010-08-15 10:11, Lewis pisze:

Na swoim przyk³adzie mogÄ™ powiedzieć ¿e 2.0T z saab-a B205R majÄ…cy
seryjnie 205KM rozk³ada wszystkie znane 2.5 2.4 2.2 diesle a nawet i 3.0
a w trasie pali 6.5l/100km w mieÅ›cie ³agodnie 9l/100, po odkrÄ™ceniu ile
wlejesz... 3.0 w mieÅ›cie te¿ spala ko³o 10 wzwy¿.
Ok, ale powiedz jakÄ… turbo-benzynÄ™ (na nasze polskie warunki) byÅ› realnie poleci³? Bo turbodiesel jaki by nie by³, jest popularny, i dobrze znany przez wielu naprawiaczy.
Saab nie jest tutaj najpopularniejszÄ… markÄ…, z czym wiÄ…¿e siÄ™ wiele potencjalnych atrakcji.
Volvo T5 mia³em, bez rewelacji (w serii, bo to soft-turbo na poziomie 1.3bar) a spalanie 9/100 w aucie wielkoÅ›ci focusa combi przy naprawdÄ™ spokojnej je¼dzie.
Na razie nie widzÄ™ zbyt du¿o konkretów o fordowskim 2.0T 200KM który w nowych mondeo jest dostÄ™pny...


--
| Bartlomiej Kuzniewski
|   GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

9 Data: Sierpien 15 2010 20:57:24
Temat: Re: By³o ?
Autor: Lewis 

W dniu 2010-08-15 12:39, BartekK pisze:

W dniu 2010-08-15 10:11, Lewis pisze:
Na swoim przyk³adzie mogÄ™ powiedzieć ¿e 2.0T z saab-a B205R majÄ…cy
seryjnie 205KM rozk³ada wszystkie znane 2.5 2.4 2.2 diesle a nawet i 3.0
a w trasie pali 6.5l/100km w mieÅ›cie ³agodnie 9l/100, po odkrÄ™ceniu ile
wlejesz... 3.0 w mieÅ›cie te¿ spala ko³o 10 wzwy¿.
Ok, ale powiedz jakÄ… turbo-benzynÄ™ (na nasze polskie warunki) byÅ›
realnie poleci³? Bo turbodiesel jaki by nie by³, jest popularny, i
dobrze znany przez wielu naprawiaczy.
Saab nie jest tutaj najpopularniejszÄ… markÄ…, z czym wiÄ…¿e siÄ™ wiele
potencjalnych atrakcji.
Volvo T5 mia³em, bez rewelacji (w serii, bo to soft-turbo na poziomie
1.3bar) a spalanie 9/100 w aucie wielkości focusa combi przy naprawdę
spokojnej je¼dzie.
Na razie nie widzÄ™ zbyt du¿o konkretów o fordowskim 2.0T 200KM który w
nowych mondeo jest dostępny...



Poleci³bym Subaru Impreze WRX STI ;) ale do tego trzeba mieć pieniÄ…dze na serwis, nieco taniej Saab 9-3 a zdecydowanie taniej Saab 9000 2.3T B235R do tego wiÄ™kszy IC, sportowy dolot, wydech ca³y 3" i program na ~300KM i Å›mia³o mo¿na latać. Wbrew pozorom jest du¿o serwisów specjalizujÄ…cych siÄ™ wy³Ä…cznie w SAAB/Volvo w wiÄ™kszoÅ›ci sÄ… to sympatycy i cz³onkowie SKP i z saab-em potrafiÄ… zrobisz wszystko, kwestia znalezienia takowego w swojej okolicy.
Co do wytrzyma³oÅ›ci silników sÄ…dzÄ™ ¿e 300kkm to tak ju¿ bli¿ej koÅ„ca. A jak ktoÅ› nie dba to i po 80kkm mo¿na mieć trupa.
A realnie rozwa¿y³bym jeszcze Megane RS jak ktoÅ› siÄ™ nie boi francuza ;)


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html
Pozdrawiam
Lewis

10 Data: Sierpien 15 2010 13:07:38
Temat: Re: By³o ?
Autor: DoQ 

Waldek Godel pisze:

ma³y diesel wci±¿ spali mniej o dwa litry, przy tym bêd±c w razie problemów
taniej serwisowalny - je¿eli masz na my¶li 1.4 TSI to ma OIDP sprê¿arkê i
kompresor...
Przy okazji diesel bêdzie z pewno¶ci± przyjemniejszy do jazdy maj±c sporo
równiejsz± charakterystykê. No i koszt zakupu bêdzie podobny - legendy o
wysokiej cenie zakupu diesla wziê³y siê z porównañ z wolnoss±cymi silnikami
1.4 i 1.6

Prosze cie, chyba w zyciu nie jechales turbodieslem o pojemnosci 1.4.
Bo napewno zadnym 1.4-1.8 TSI.




Pozdrawiam
Pawel

By³o ?



Grupy dyskusyjne