C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
1 | Data: Luty 08 2011 10:27:45 |
Temat: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | |
Autor: Czarek Daniluk | Hej. 2 |
Data: Luty 10 2011 02:59:28 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | On 8 Lut, 19:27, Czarek Daniluk wrote: 3 |
Data: Luty 10 2011 12:14:14 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: spa |
4 |
Data: Luty 10 2011 16:34:36 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: KJ Siła Słów | W dniu 2011-02-08 19:27, Czarek Daniluk pisze: Hej. IMO kasa w miare, pytanie ktora to wersja wyposazenia. Książka serwisowa gdzieś zaginęła. to zle. Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył, zadrapany czy zawadzil blotnikiem i tylem jak koziolkowal ? trza by dobrze obejrzec.
bardzo slusznie. Myślę o tym, tylko pytanie czy warto się w to pchać ? oczywiście do jezdzilem C5 kombi 2004 +/- 1 rok w dosc bogatej wersji (czytaj duzo elektroniki) od przebiegu chyba 80 kkm do chyba kolo 140 kkm. Nic sie duzego nie dzialo oprocz faktu ze po 100 kkm serwisy okresowe byly dosc drogie. Nieslawna elektryka citroena oprocz awarii wiazki prowadzacej do klapy kombi sprawowala sie bez problemu, silnik i mechanika rowniez. Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja nogi nie mam lekkiej. Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie. KJ 5 |
Data: Luty 10 2011 16:35:46 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: KJ Siła Słów | W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze:
Aaaa... FAP czy inne antypolution systemy - unikaj tego na ile tylko mozesz. KJ 6 |
Data: Luty 10 2011 08:40:02 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | On 10 Lut, 16:35, KJ Siła Słów wrote: W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze: Benzyna, więc nie dotyczy :) Pozdrawiam ! 7 |
Data: Luty 10 2011 18:53:07 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: KJ Siła Słów | W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze: Benzyna, więc nie dotyczy :) Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system fault". KJ 8 |
Data: Luty 10 2011 19:11:43 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze: W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze: Sonda, albo katalizator kaputt ;) Pozdrawiam ! 9 |
Data: Luty 11 2011 01:30:09 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: AL | Czarek Daniluk pisze: W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze:albo cewka -- pozdr Adam (AL) TG 10 |
Data: Luty 11 2011 17:35:50 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-11 01:30, AL pisze: Czarek Daniluk pisze:Czyli 4 do wymiany ;) Pozdrawiam ! PS: Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i rozdzielacz ? 11 |
Data: Luty 11 2011 18:50:35 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: J.F. | On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100, Czarek Daniluk wrote: Czyli 4 do wymiany ;)Sonda, albo katalizator kaputt ;)albo cewka Rozdzielacz jest zawodny. A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4 :-) J. 12 |
Data: Luty 11 2011 19:34:49 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze: On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100, Czarek Daniluk wrote:To widać jak są wieczne ;) Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to musisz wymieniać wszystkie ;) Pozdrawiam ! 13 |
Data: Luty 11 2011 19:46:08 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: J.F. | On Fri, 11 Feb 2011 19:34:49 +0100, Czarek Daniluk wrote: W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze: Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-) J. 14 |
Data: Luty 11 2011 20:10:00 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze: Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)Myślisz że to tylko producenci na F używają ? Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;) Pozdrawiam ! PS: Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;) 15 |
Data: Luty 11 2011 20:22:28 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: J.F. | On Fri, 11 Feb 2011 20:10:00 +0100, Czarek Daniluk wrote: W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze: No przeciez pisze ze moga sobie byc zespolone, bo sie ich nie wymienia, wiec jaka to roznica :-) PS: Tylko cale wtryskiwacze :-P J. 16 |
Data: Luty 11 2011 21:40:49 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-11 20:22, J.F. pisze: On Fri, 11 Feb 2011 20:10:00 +0100, Czarek Daniluk wrote:Daj Boże - przebieg niewiadomy, i wtryski nie domagają się wymiany. Pozdrawiam ;) PS: Tylko tyle że to zwykłe wtryski, żaden CR :D 17 |
Data: Luty 10 2011 16:49:22 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze: W dniu 2011-02-08 19:27, Czarek Daniluk pisze: SX
to wiem ;)
Obejrzany, prawdopodobnie była szkoda parkingowa, malowane z prawej strony doły obu drzwi i tylne zakole. Reszta miejsc - grubość lakieru w normie jak dla nowego pojazdu. Co do niby uderzenia w tył - po grubości lakieru na elementach nic nie wychodzi, może był tylko uszkodzony zderzak - klapa tył jak malowana w fabryce. Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli do jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie. Byłem nim w swoim warsztacie, obejrzeli, spojrzeli pod spód powiedzieli że akumulatory ciśnienia w zawieszeniu suche, że za te pieniądze to brać. Drugi warsztat który naprawia samochody dla firmy też twierdzi że za tyle warto go brać. Czyli jeśli nikt mnie nie przelicytuje to zostanę właścicielem znienawidzonego na F :) Pozdrawiam ! 18 |
Data: Luty 11 2011 09:26:48 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Mac | W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli do jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie. Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu. Przebieg ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej jezdzie do 11L w miescie. -- Mac 19 |
Data: Luty 11 2011 17:37:05 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze: Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu.Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic, lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;) Pozdrawiam ! 20 |
Data: Luty 11 2011 20:19:15 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: KJ Siła Słów | W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze: Nie ma tempomatu i podgrzewane zydle maja gleboki sens przy skorzanych siedzeniach, przy zwyklych znacznie mniejszy. KJ 21 |
Data: Luty 11 2011 21:37:38 | Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze: W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze: Tempomat sobie dołożysz. Zapewne tylko kwestia wpiÄcia manetki w przełÄ cznik zespolony i aktywacji przez LexiÄ. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." |