Grupy dyskusyjne   »   C5 proszę o poradę przed zakupem.

C5 proszę o poradę przed zakupem.



1 Data: Grudzien 27 2008 14:01:57
Temat: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Bogdan 

Witam.

Znalazłem ogłoszenie (http://otomoto.pl/citroen-c5-C7327493.html C5 2001r, 2l diesel, 169 000 km), w którym, piszą:

"MIESIĄC TEMU WYMIENIŁEM KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWU MASOWYM(TO CZEKA KAŻDEGO KTO MA TEN MODEL-KOSZT 2200 ZŁ-ORGINAŁ LUKAS)DODATKOWO WYMIENILEM KOŁO PASOWE ZE SPSZĘGIEŁKIEM ALTERNATORA(KOSZT 600 ZŁ)".



I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej technice jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 200 tyś. km?



2 Data: Grudzien 27 2008 15:32:31
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Kuba 

Znalazłem ogłoszenie (http://otomoto.pl/citroen-c5-C7327493.html C5
2001r,  2l diesel, 169 000 km), w którym, piszą:
"MIESIĄC TEMU WYMIENIŁEM KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWU MASOWYM(TO CZEKA
KAŻDEGO KTO MA TEN MODEL-KOSZT 2200 ZŁ-ORGINAŁ LUKAS)DODATKOWO WYMIENILEM
KOŁO PASOWE ZE SPSZĘGIEŁKIEM ALTERNATORA(KOSZT 600 ZŁ)".
I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim
przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej
technice  jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 200 tyś. km?

Poszukaj w archiwum. Znadziesz dziesiątki postów o tej tematyce. Fakt, C5
HDi ma problemy z kołem dwumasowym i kołem pasowym.

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl
Volvo V70 TDI, '99, 219 kkm; Toyota Corolla, '04,
154 kkm;

3 Data: Grudzien 27 2008 17:53:30
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Irokez 

Użytkownik "Kuba"  napisał w wiadomości

Znalazłem ogłoszenie (http://otomoto.pl/citroen-c5-C7327493.html C5
2001r,  2l diesel, 169 000 km), w którym, piszą:
"MIESIĄC TEMU WYMIENIŁEM KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWU MASOWYM(TO CZEKA KAŻDEGO KTO MA TEN MODEL-KOSZT 2200 ZŁ-ORGINAŁ LUKAS)DODATKOWO WYMIENILEM KOŁO PASOWE ZE SPSZĘGIEŁKIEM ALTERNATORA(KOSZT 600 ZŁ)".
I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej
technice  jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 200 tyś. km?

Poszukaj w archiwum. Znadziesz dziesiątki postów o tej tematyce. Fakt, C5 HDi ma problemy z kołem dwumasowym i kołem pasowym.

I nie tylko HDi

U mnie koło pasowe po 150tyś. Dwumasowe jeszcze sie trzyma (mam 172tys)

Pozdrawiam.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

4 Data: Grudzien 27 2008 17:59:18
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Bob 

I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim
przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej
technice jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 200 tyś. km?

Mondeo 2.0 TDDI, koło dwumasowe - wymiana po 135 tys.

5 Data: Grudzien 27 2008 22:14:21
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: AL 

Bob pisze:

I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej technice jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 200 tyś. km?

Mondeo 2.0 TDDI, koło dwumasowe - wymiana po 135 tys.


a to TDDI w Mondeo nie ma przypadkiem czegos wspolnego z HDI?




W kazdym badz razie, bolaczka kola pasowego i dwumasowego to nic nowego we wspolczenych dieslach.

W HDI francuzi cos poprawili w 2003/4 roku (odnoscnie w/w bolaczki), wiec nowe kola powinny wytrzymac dluzej.

co do ceny: to niektorzy mowia, ze kolo dwumasowe da sie kupic < 1tys pln w ASO (nie spradzalem, nie mam/mialem tego problemu).

--
pozdr
Adam (AL)
TG

6 Data: Grudzien 27 2008 22:30:47
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Bob 

a to TDDI w Mondeo nie ma przypadkiem czegos wspolnego z HDI?
Nie bardzo :-),
ale pokazuje że problem żywotności doła dwumasowego jest dosyć powszechny.
Dotyczy też np.VW.

W każdym badz razie, bolaczka kola pasowego i dwumasowego to nic nowego we
wspolczenych dieslach.
No właśnie

7 Data: Grudzien 27 2008 21:43:39
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sat, 27 Dec 2008 22:14:21 +0100, AL napisał(a):

a to TDDI w Mondeo nie ma przypadkiem czegos wspolnego z HDI?


Zdecydowanie nie. Tylko TDCI i to nie wszystkie, bo wyłącznie 1.6 i 2.7.
Dwulitrowe HDI nie mają nic wspólnego z dwulitrowymi TDCI. Poza samą
konstrukcją common rail.

W kazdym badz razie, bolaczka kola pasowego i dwumasowego to nic nowego
we wspolczenych dieslach.

Pasowe w HDI są już poprawione i mają ZNACZNIE dłuższą trwałość

co do ceny: to niektorzy mowia, ze kolo dwumasowe da sie kupic < 1tys
pln w ASO (nie spradzalem, nie mam/mialem tego problemu).

Zalezy do jakiej marki, ale raczej jednak powyżej 1k, tyle że już niewiele.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

8 Data: Grudzien 28 2008 13:58:13
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Przemek 


Użytkownik "Bogdan"  napisał w wiadomości

Witam.

Znalazłem ogłoszenie (http://otomoto.pl/citroen-c5-C7327493.html C5 2001r,
2l diesel, 169 000 km), w którym, piszą:

"MIESIĄC TEMU WYMIENIŁEM KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWU MASOWYM(TO CZEKA
KAŻDEGO KTO MA TEN MODEL-KOSZT 2200 ZŁ-ORGINAŁ LUKAS)DODATKOWO WYMIENILEM
KOŁO PASOWE ZE SPSZĘGIEŁKIEM ALTERNATORA(KOSZT 600 ZŁ)".



I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim
przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej
technice jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 200 tyś. km?

Wiadomo ze citroeny sie sypia - znajomy kupil xsare picasso z hdi i po kilku
tys km zaczelo mu cos
stukac p rzy odpaleniu i gaszeniu pojechal do aso citroena tam zdiagnozowali
uszkodzone poduszki pod zespolem napedowym i wymienili po kolei komplet
- nie pomoglo ale ponad 1000zl poplynelo .Zniesmaczony podjechal do innego
duzego ale juz tym razem nie autoryzowanego warsztatu
i tam mechanik po otworzeniu maski od razu stwierdzil ze to dwumasa -
wymiana 3000zl. Razem kosztowalo go to wiec 4000 - od tej pory jak ktos mu
cos wspomni o ekonomicznych francuskich
HDI to sie gotuje -poprzednio jezdzil benzynowa meganka i 4000 to wydawal
przez poltorej roku na paliwo :) , ale przy wymianie auta dal sie namowic na
niby oszczednego diesla :)  (owczy ped )

9 Data: Grudzien 28 2008 13:18:47
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 28 Dec 2008 13:58:13 +0100, Przemek napisał(a):

HDI to sie gotuje -poprzednio jezdzil benzynowa meganka i 4000 to wydawal
przez poltorej roku na paliwo :) , ale przy wymianie auta dal sie namowic na
niby oszczednego diesla :)  (owczy ped )

Tak, oczywiście masz racje. To jeszcze oświeć nas, w którym to dieslu
common rail wymiana poduszki i koła dwumasowego kosztuje, powiedzmy, że
połowę. Czekam z niecierpliwoscią.

Aha.. twoja opowieść jest oczywiscie prawdziwa.
Bo przecież cenniki mówiące że poduszki silnika do Xsary HDI kosztują od
12,76 zl do 133,76 zł natomiast nowe kompletny zestaw koło zamachowe
dwumasowe plus kompletne sprzęgło plus śruby oryginał Valeo kosztują na
fakturę VAT poniżej 1500 zł to pewnie bajki złośliwych maniaków.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

10 Data: Grudzien 28 2008 14:25:48
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Bob 

Aha.. twoja opowieść jest oczywiscie prawdziwa.
Bo przecież cenniki mówiące że poduszki silnika do Xsary HDI kosztują od
12,76 zl do 133,76 zł natomiast nowe kompletny zestaw koło zamachowe
dwumasowe plus kompletne sprzęgło plus śruby oryginał Valeo kosztują na
fakturę VAT poniżej 1500 zł to pewnie bajki złośliwych maniaków.

Pewnie tak. Ale jak robiłem taką operację to jeszcze 8 stówek popłynęło za
robociznę i zbieżność.
Części kosztowały 2100, razem blisko 3 kpln ale do Mondka.

11 Data: Grudzien 28 2008 14:06:31
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 28 Dec 2008 14:25:48 +0100, Bob napisał(a):

Pewnie tak. Ale jak robiłem taką operację to jeszcze 8 stówek popłynęło za
robociznę i zbieżność.
Części kosztowały 2100, razem blisko 3 kpln ale do Mondka.

no właśnie.. a ja chciałem, żeby on podał te tanie auta w których ta
operacja jest znacznie tańsza od tego drogiego citroena.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

12 Data: Grudzien 28 2008 15:23:11
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: J.F. 

On Sun, 28 Dec 2008 14:06:31 +0000,  Waldek Godel wrote:

Dnia Sun, 28 Dec 2008 14:25:48 +0100, Bob napisał(a):
Pewnie tak. Ale jak robiłem taką operację to jeszcze 8 stówek popłynęło za
robociznę i zbieżność.
Części kosztowały 2100, razem blisko 3 kpln ale do Mondka.

no właśnie.. a ja chciałem, żeby on podał te tanie auta w których ta
operacja jest znacznie tańsza od tego drogiego citroena.

No wiesz .. w innych sie zasadniczo nie psuje .. o ile czlowiek dobrze
wybierze, tzn jednomasowe :-)

J.

13 Data: Grudzien 28 2008 16:29:24
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 28 Dec 2008 15:23:11 +0100, J.F. napisał(a):

No wiesz .. w innych sie zasadniczo nie psuje .. o ile czlowiek dobrze
wybierze, tzn jednomasowe :-)

podaj jaki jest wybór współczesnych diesli bez koła dwumasowego?
pompowtryskiwaczowe TDI sobie daruj, to nie jest współczesny diesel.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

14 Data: Grudzien 28 2008 17:30:03
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Bob 

No wiesz .. w innych sie zasadniczo nie psuje .. o ile czlowiek dobrze
wybierze, tzn jednomasowe :-)

Podaj jakiś max pięcioletni samochód w dieslu ze sprzęgłem bez koła
dwumasowego.
Pomijamy jakieś Dacie, Łady itp. co ne znaczy że są złe.

15 Data: Grudzien 28 2008 17:36:23
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Przembo 

*Bob* napisal(a) w

No wiesz .. w innych sie zasadniczo nie psuje .. o ile czlowiek dobrze
wybierze, tzn jednomasowe :-)
Podaj jakiś max pięcioletni samochód w dieslu ze sprzęgłem bez koła dwumasowego.
Pomijamy jakieś Dacie, Łady itp. co ne znaczy że są złe.

Praktycznie w kazdej lepszej marce autko klasy sredniej z silnikiem diesla moze byc bez kola dwumasowego :)

Pozdr

16 Data: Grudzien 28 2008 16:40:40
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 28 Dec 2008 17:36:23 +0100, Przembo napisał(a):

Praktycznie w kazdej lepszej marce autko klasy sredniej z silnikiem diesla
moze byc bez kola dwumasowego :)

Owszem, jak mechanik zdejmie fabrycznie montowane dwumasowe i założy
zwykłe. Ale jakby nie o tym jest dyskusja

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

17 Data: Grudzien 28 2008 19:22:03
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Przembo 

*Waldek Godel* napisal(a) w

Praktycznie w kazdej lepszej marce autko klasy sredniej z silnikiem
diesla  moze byc bez kola dwumasowego :)
Owszem, jak mechanik zdejmie fabrycznie montowane dwumasowe i założy
zwykłe. Ale jakby nie o tym jest dyskusja


Ale po co taka rzezba? Wystarczy kupic auto, w ktorym tlumieniem wstrzasow na styku silnik - skrzynia biegow zajmie sie plyn... U siebie mam takie fabryczne rozwiazanie.

Pozdr

18 Data: Grudzien 28 2008 18:26:29
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 28 Dec 2008 19:22:03 +0100, Przembo napisał(a):

Ale po co taka rzezba? Wystarczy kupic auto, w ktorym tlumieniem wstrzasow
na styku silnik - skrzynia biegow zajmie sie plyn...

Bo żaden producent nie produkuje automatu montowanego poprzecznie który
wytrzymuje moment obrotowy mocnego nowoczesnego diesla. Stąd ich praktyczna
niedostępność.
W zasadzie cośtam montował Panzerwagen do Touranów i chyba tyle. Aha - do
tych słabszych.


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

19 Data: Grudzien 28 2008 21:02:37
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Przembo 

*Waldek Godel* napisal(a) w

Bo żaden producent nie produkuje automatu montowanego poprzecznie który
wytrzymuje moment obrotowy mocnego nowoczesnego diesla. Stąd ich
praktyczna niedostępność.

Niestety, ale stad okreslenie "lepsze"... one maja silnik wzdluznie.

W zasadzie cośtam montował Panzerwagen do Touranów i chyba tyle. Aha - do
tych słabszych.

A po co parowac skrzynie do silnika umieszczonego poprzecznie z silnikiem umieszczonym wzdluznie? Tourany nawet najmocniejsze maja AT, z Tiguanem to inna bajka - zapewne o to Ci chodzilo ;)

Pozdr

20 Data: Grudzien 28 2008 22:00:10
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2008-12-28 21:02, *Przembo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

W zasadzie cośtam montował Panzerwagen do Touranów i chyba tyle. Aha - do
tych słabszych.

A po co parowac skrzynie do silnika umieszczonego poprzecznie z silnikiem umieszczonym wzdluznie? Tourany nawet najmocniejsze maja AT, z Tiguanem to inna bajka - zapewne o to Ci chodzilo ;)

Nie :) - napisał to o co mu chodziło, ale się pomylił ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

21 Data: Grudzien 28 2008 21:34:33
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Marcin J. Kowalczyk 

Bob pisze:

No wiesz .. w innych sie zasadniczo nie psuje .. o ile czlowiek dobrze
wybierze, tzn jednomasowe :-)

Podaj jakiś max pięcioletni samochód w dieslu ze sprzęgłem bez koła dwumasowego.

Peugeot 307 2.0HDi 90.

22 Data: Grudzien 28 2008 17:35:30
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sun, 28 Dec 2008 13:18:47 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Sun, 28 Dec 2008 13:58:13 +0100, Przemek napisał(a):

HDI to sie gotuje -poprzednio jezdzil benzynowa meganka i 4000 to wydawal
przez poltorej roku na paliwo :) , ale przy wymianie auta dal sie namowic na
niby oszczednego diesla :)  (owczy ped )

Tak, oczywiście masz racje. To jeszcze oświeć nas, w którym to dieslu
common rail wymiana poduszki i koła dwumasowego kosztuje, powiedzmy, że
połowę. Czekam z niecierpliwoscią.

W tym samym, w którym obniżenie osi o 10cm powoduje przepłynięcie 20 litrów
paliwa o 50cm do przodu :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

23 Data: Grudzien 28 2008 17:42:28
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: J.F. 

On Sun, 28 Dec 2008 17:35:30 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:

Dnia Sun, 28 Dec 2008 13:18:47 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Tak, oczywiście masz racje. To jeszcze oświeć nas, w którym to dieslu
common rail wymiana poduszki i koła dwumasowego kosztuje, powiedzmy, że
połowę. Czekam z niecierpliwoscią.

W tym samym, w którym obniżenie osi o 10cm powoduje przepłynięcie 20 litrów
paliwa o 50cm do przodu :D

Co nawiasem mowiac zmieni rozklad naciskow na osiach o jakies 3 kG :-)

J.

24 Data: Grudzien 29 2008 20:08:34
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Przemek 


Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Sun, 28 Dec 2008 13:58:13 +0100, Przemek napisał(a):

HDI to sie gotuje -poprzednio jezdzil benzynowa meganka i 4000 to wydawal
przez poltorej roku na paliwo :) , ale przy wymianie auta dal sie namowic
na
niby oszczednego diesla :)  (owczy ped )

Tak, oczywiście masz racje. To jeszcze oświeć nas, w którym to dieslu
common rail wymiana poduszki i koła dwumasowego kosztuje, powiedzmy, że
połowę. Czekam z niecierpliwoscią.

Aha.. twoja opowieść jest oczywiscie prawdziwa.
Bo przecież cenniki mówiące że poduszki silnika do Xsary HDI kosztują od
12,76 zl do 133,76 zł natomiast nowe kompletny zestaw koło zamachowe
dwumasowe plus kompletne sprzęgło plus śruby oryginał Valeo kosztują na
fakturę VAT poniżej 1500 zł to pewnie bajki złośliwych maniaków.

Przeciez napisalem poduszki byly wymieniane w ASO - nie moja wina ze tam
maja takie ceny.
Nie kazdy ma ochote, umiejetnosci i mozliwosci  aby sam wymieniac (rozumiem
ze dla Ciebie wymiana sprzegla czy nawet tych poduszek na parkingu pod
blokiem to latwizna i normalka
tzw robotka na jedno popoludnie)No chyba ze w tej nieszczesnej xsarze
sprzeglo mozna wymienic tak jak kiedys bylo w oplach tzn bez zdejmowania
skrzynii
  .Sa auta w ktorych na wymiane zarowki za 3 zl lepiej pojechac do mechanika
bo samemu (tzn bez odpowiedniej wprawy) mozna
dostac k... cy i stracic kilka godzin w czasie ktorych mozna zarobic
zajmujac sie tym co potrafi kilkukrotnie wiecej niz wezmie mechanik.

25 Data: Grudzien 29 2008 19:12:32
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 29 Dec 2008 20:08:34 +0100, Przemek napisał(a):

Przeciez napisalem poduszki byly wymieniane w ASO - nie moja wina ze tam
maja takie ceny.

Ależ nie ma żadnego problemu. Pokaż auto kompaktowe z dieslem common rail,
któremu we własnym ASO wymienią te same części za powiedzmy 3/4 ceny lub
mniej - czyli do 3000 zł
Czyli wymiana poduszki silnika oraz oddzielnie wymiana koła dwumasowego.
Czekam niecierpliwie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

26 Data: Grudzien 29 2008 22:12:04
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Przemek 


Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Mon, 29 Dec 2008 20:08:34 +0100, Przemek napisał(a):

Przeciez napisalem poduszki byly wymieniane w ASO - nie moja wina ze tam
maja takie ceny.

Ależ nie ma żadnego problemu. Pokaż auto kompaktowe z dieslem common rail,
któremu we własnym ASO wymienią te same części za powiedzmy 3/4 ceny lub
mniej - czyli do 3000 zł
Czyli wymiana poduszki silnika oraz oddzielnie wymiana koła dwumasowego.
Czekam niecierpliwie.

Wiesz co , nie wiem czy  jest sens o tym pisac - nie wiem czy jestes kibolem
ktory
z dopingowania ukochanej druzyny przezucil sie na fanatyka firmy
motoryzacyjnej czy twoj problem jest innego rodzaju ale
napisze to wyraznie:
ZNAJOMY WG MNIE NIEPOTRZEBNIE KUPIL NOWOCZESNEGO DIESLA ( NIEZALEZNIE OD
MARKI), BO PRZY JEGO ROCZNYCH
PRZEBIEGACH NAKLADY NA EKSPLOATACJE UZYWANEGO AUTA NIWECZA CALA KORZYSC ZE
ZMNIEJSZONEGO ZUZYCIA PALIWA
A ASO CITROENA W TORUNIU JEST PONIZEJ KRYTYKI I JAKBY KTOS Z OKOLICY TORUNIA
CHCIAL KUPIC CITROENA ( A NIE NAZYWA SIE WALDEK GODEL KTORY WSZYSTKO ROBI
"TYMI RENCAMI" ) I SERWISOWAC GO W WW ASO TO ODRADZAM .

pzdr

27 Data: Grudzien 29 2008 22:18:34
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Arni 

Przemek pisze:

A ASO CITROENA W TORUNIU JEST PONIZEJ KRYTYKI I JAKBY KTOS Z OKOLICY TORUNIA CHCIAL KUPIC CITROENA ( A NIE NAZYWA SIE WALDEK GODEL KTORY WSZYSTKO ROBI "TYMI RENCAMI" ) I SERWISOWAC GO W WW ASO TO ODRADZAM .

bo to jest ekipa po dawnym ASO FSO czyli Polmozbyt (jeszcze z ul.Poznanskiej). Jak widze niewiele sie tam zmieniło ;))

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

28 Data: Grudzien 29 2008 21:25:28
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 29 Dec 2008 22:12:04 +0100, Przemek napisał(a):

Wiesz co , nie wiem czy  jest sens o tym pisac - nie wiem czy jestes kibolem
ktory
z dopingowania ukochanej druzyny przezucil sie na fanatyka firmy
motoryzacyjnej czy twoj problem jest innego rodzaju ale
napisze to wyraznie:
ZNAJOMY WG MNIE NIEPOTRZEBNIE KUPIL NOWOCZESNEGO DIESLA ( NIEZALEZNIE OD
MARKI), BO PRZY JEGO ROCZNYCH

Do tej pory napisałeś wyraźnie, cytuję: "od tej pory jak ktos mu
cos wspomni o ekonomicznych francuskich, HDI to sie gotuje"
Prosiłem więc, żebyś wskazał coś zamian, jakąś naprawdę ekonomiczną
alternatywę. Zadowoli mnie cokolwiek, co będzie chocby o 25% tańsze w
obsłudze w ASO i będzie miało podobne parametry - czyli silnik diesel
common rail w aucie klasy kompakt. Przy czym wciąż mam nadzieję, ze starczy
ci klasy na rzeczowe argumenty i nie posuniesz się do maskowania ich braku
szczeniackimi bluzgami.


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

29 Data: Grudzien 29 2008 20:06:46
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Massai 

Waldek Godel wrote:


Aha.. twoja opowieść jest oczywiscie prawdziwa.

Ciekawi mnie co takiego nieprawdziwego znalazłeś w tej opowieści.
Jak się już tak mądrzysz, to wytłumacz łaskawie.

Bo przecież cenniki mówiące że poduszki silnika do Xsary HDI kosztują
od 12,76 zl do 133,76 zł natomiast nowe kompletny zestaw koło
zamachowe dwumasowe plus kompletne sprzęgło plus śruby oryginał Valeo
kosztują na fakturę VAT poniżej 1500 zł to pewnie bajki złośliwych
maniaków.

Normalka.
Tylko ten co cytuje te "bajki złośliwych maniaków", mógłby ciut ruszyć
pustą łepetyną.
Zanim zasugerujesz rozmówcy, że ten brednie wypisuje, może się zastanów
że w warsztacie samo kupienie podzespołów to tylko część kosztów.
Czekam niecierpliwie aż mi wskażesz warsztat gdzie za frajer dokonają
takiej wymiany, bez kosztów robocizny.

Czekam niecierpliwie. 

--
Pozdro
Massai

30 Data: Grudzien 31 2008 18:12:08
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem.
Autor: Marcin J. Kowalczyk 

Massai pisze:

Zanim zasugerujesz rozmówcy, że ten brednie wypisuje, może się zastanów
że w warsztacie samo kupienie podzespołów to tylko część kosztów.
Czekam niecierpliwie aż mi wskażesz warsztat gdzie za frajer dokonają
takiej wymiany, bez kosztów robocizny.

Wymiana sprzegla (robocizna) w peugeocie 307 2.0HDi - 263.11pln nettoq

C5 proszę o poradę przed zakupem.



Grupy dyskusyjne