Grupy dyskusyjne   »   C8/Ulysee/Phedra

C8/Ulysee/Phedra



1 Data: Styczen 28 2013 13:53:48
Temat: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Maciek 


Do jakiego stopnia Citroen C8, Lancia Phedra i Fiat Ulysee to "to samo auto
z roznymi znaczkami"?

Nie pytam oczywiscie o wystroj i wykonczenie, tylko o "kuchnie".

O C8 kraza straszne opinie - glownie o fatalnej elektryce/elektronice. O
Fiacie - niewiele lepsze, a Lancia Phedra ma opinie dosc niezawodnej, w
kazdym razie o elektronice wiele nie slychac.

Ile w tym prawdy, a ile oddzialywania znaczka i stereotypow?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio



2 Data: Styczen 28 2013 16:30:35
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: rz 



O C8 kraza straszne opinie - glownie o fatalnej elektryce/elektronice. O
Fiacie - niewiele lepsze, a Lancia Phedra ma opinie dosc niezawodnej, w
kazdym razie o elektronice wiele nie slychac.

Z pewnością P807, C8 i Fiatów jest sporo więcej niż Lanci Phedry.
Może stąd mało słychać narzekań na lanciowe wydanie :)

rafal

3 Data: Styczen 28 2013 22:19:10
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Maciek 

Dnia Mon, 28 Jan 2013 16:30:35 +0100, rz napisał(a):

Z pewnością P807, C8 i Fiatów jest sporo więcej niż Lanci Phedry.
Może stąd mało słychać narzekań na lanciowe wydanie :)

Malo budujacy wniosek :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

4 Data: Styczen 29 2013 10:48:38
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup

O C8 kraza straszne opinie - glownie o fatalnej elektryce/elektronice. O
Fiacie - niewiele lepsze, a Lancia Phedra ma opinie dosc niezawodnej, w
kazdym razie o elektronice wiele nie slychac.

Ile w tym prawdy, a ile oddzialywania znaczka i stereotypow?

A może po prostu jak ktoś kupił Lancię i "przepłacił" za znaczek to nie serwisuje swojego auta u pana Heńka przy pomocy młotka i dłuta tylko w ASO. Dlatego drugi użytkownik Lancii dostaje w miarę sprawne auto, a drugi użytkownik Fiata/Citroena dostaje obiekt eksperymentów rzeźbiarskich.

Pozdrawiam
Ergie

5 Data: Styczen 29 2013 11:22:55
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Maciek 

Dnia Tue, 29 Jan 2013 10:48:38 +0100, Ergie napisał(a):

A może po prostu jak ktoś kupił Lancię i "przepłacił" za znaczek to nie
serwisuje swojego auta u pana Heńka przy pomocy młotka i dłuta tylko w ASO.
Dlatego drugi użytkownik Lancii dostaje w miarę sprawne auto, a drugi
użytkownik Fiata/Citroena dostaje obiekt eksperymentów rzeźbiarskich.

Moze. Ale z przegladu Allegro/Otomoto wynika, ze Phedra i C8 sa w tej samej
cenie, albo Phedra nawet minimalnie tansza. Znalazlem tez opinie, zeby
omijac ASO Fiata i Lancii, bo Phedra/Ulysee to w srodku zabojad i tylko w
zabojadzkich serwisach potrafia go naprawic :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

6 Data: Styczen 29 2013 15:05:46
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup

Moze. Ale z przegladu Allegro/Otomoto wynika, ze Phedra i C8 sa w tej samej
cenie, albo Phedra nawet minimalnie tansza. Znalazlem tez opinie, zeby
omijac ASO Fiata i Lancii, bo Phedra/Ulysee to w srodku zabojad i tylko w
zabojadzkich serwisach potrafia go naprawic :)

Istotna jest cena zakupu, a tu wydaje mi się, że Phedra była najdroższa z tej trójki. A obecna cena wynika z małego prestiżu Lancii w Polsce.

Mnie z tej trójki kiedyś kilka osób polecało Ulysses ale nikt nie potrafił tego uzasadnić.

Inna kwestia, że jak w ASO przy salonie Fiata pytałem o sprzedaż Ulysses to mi powiedzieli że to kilkanaście sztuk na rok. No i stąd prosty wniosek, że mechanicy tego ASO nie mieli na czy nauczyć się jego obsługi :-)

Możliwe, że C8 miało większa sprzedaż to i serwis bardziej doświadczony.

Pozdrawiam
Ergie

7 Data: Luty 01 2013 21:14:52
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: scobowski 

W dniu 2013-01-29 15:05, Ergie pisze:

Mnie z tej trójki kiedyś kilka osób polecało Ulysses ale nikt nie
potrafił tego uzasadnić.
Ergie

Bo to to samo co inne, ale najtańszy w zakupie jako używany :) I najwcześniej miał silnik 13x koni :P

8 Data: Styczen 29 2013 16:49:24
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
O C8 kraza straszne opinie - glownie o fatalnej elektryce/elektronice. O
Fiacie - niewiele lepsze, a Lancia Phedra ma opinie dosc niezawodnej, w
kazdym razie o elektronice wiele nie slychac.

Ile w tym prawdy, a ile oddzialywania znaczka i stereotypow?

A może po prostu jak ktoś kupił Lancię i "przepłacił" za znaczek to nie serwisuje swojego auta u pana Heńka przy pomocy młotka i dłuta tylko w ASO. Dlatego drugi użytkownik Lancii dostaje w miarę sprawne auto, a drugi użytkownik Fiata/Citroena dostaje obiekt eksperymentów rzeźbiarskich.

Mówisz, że w przypadku aut o których mowa różnica w cenie obejmująca znaczek firmowy uzasadnia taką różnicę w serwisowaniu?

9 Data: Styczen 30 2013 09:23:14
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Mówisz, że w przypadku aut o których mowa różnica w cenie obejmująca znaczek firmowy uzasadnia taką różnicę w serwisowaniu?

Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują je w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.

Pozdrawiam
Ergie

10 Data: Styczen 30 2013 01:40:17
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Marcin Kiciński 

W dniu środa, 30 stycznia 2013 09:23:14 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:


Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują je
w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.


Może tak jest, ale Ulysse, C8 i Phedra to są właśnie w polskich warunkach droższe auta i nie sądzę żeby właściciel któregokolwiek z nich na wstępie rezygnował z usług ASO. Inna sprawa, że te auta najczęściej są do Polski sprowadzane jako używki (np. Ulysse już od wielu lat nie ma w ofercie Fiata w Polsce). No i raczej właściciel Fiata prędzej skusi się na wizytę w ASO, bo cena roboczogodziny jest dla Lancii 2 razy wyższa niż dla Fiata (przynajmniej w "moim" ASO).

Pozdrawiam
MK

11 Data: Styczen 30 2013 11:00:01
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2013-01-30 10:40, Marcin Kiciński pisze:

W dniu środa, 30 stycznia 2013 09:23:14 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują je
w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.


Może tak jest, ale Ulysse, C8 i Phedra to są właśnie w polskich warunkach droższe auta i nie sądzę
żeby właściciel któregokolwiek z nich na wstępie rezygnował z usług ASO.
Inna sprawa, że te auta najczęściej są do Polski sprowadzane jako używki (np. Ulysse już od wielu
lat nie ma w ofercie Fiata w Polsce).
No i raczej właściciel Fiata prędzej skusi się na wizytę w ASO, bo cena roboczogodziny
jest dla Lancii 2 razy wyższa niż dla Fiata (przynajmniej w "moim" ASO).

Pozdrawiam
MK


Nie ma w ofercie od kilku lat, bo chyba w 2008 zaprzestali produkcji tych autek...

12 Data: Styczen 30 2013 17:15:58
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
Mówisz, że w przypadku aut o których mowa różnica w cenie obejmująca znaczek firmowy uzasadnia taką różnicę w serwisowaniu?

Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują je w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.

Ale problem z tym, że wszystkie z tych aut są droższe i nie bardzo sie ceną różnią.

13 Data: Styczen 30 2013 18:54:53
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują je w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.

Ale problem z tym, że wszystkie z tych aut są droższe i nie bardzo sie ceną różnią.

Może się mylę, ale wydaje mi się, że gdy jeszcze były w sprzedaży to jednak Lancia była o 10-20% droższa od Fiata. Więc skoro ktoś był gotów płacić tyle za inny "lepszy" znaczek to pewnie tez bez zająknięcia płacił za serwis.

Pozdrawiam
Ergie

14 Data: Styczen 30 2013 18:58:40
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
Z tego co widzę, tak to wygląda - ludzie kupujący droższe auta serwisują je w ASO, ludzie kupujący tańsze auta serwisują je u pana Heńka.

Ale problem z tym, że wszystkie z tych aut są droższe i nie bardzo sie ceną różnią.

Może się mylę, ale wydaje mi się, że gdy jeszcze były w sprzedaży to jednak Lancia była o 10-20% droższa od Fiata. Więc skoro ktoś był gotów płacić tyle za inny "lepszy" znaczek to pewnie tez bez zająknięcia płacił za serwis.

Sugerujesz, że taki co był gotów kupić Fiata za 100 tys, na serwis już obowiązkowo żydził?
Na to twierdzenie właśnie nie ma mojej zgody.

15 Data: Styczen 30 2013 23:17:36
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Może się mylę, ale wydaje mi się, że gdy jeszcze były w sprzedaży to jednak Lancia była o 10-20% droższa od Fiata. Więc skoro ktoś był gotów płacić tyle za inny "lepszy" znaczek to pewnie tez bez zająknięcia płacił za serwis.

Sugerujesz, że taki co był gotów kupić Fiata za 100 tys, na serwis już obowiązkowo żydził?

Nie obowiązkowo, ale IMO prędzej się skusi na naprawę w tańszym warsztacie niż ktoś kto na takie same auto z innym znaczkiem wydał 20tys by mieć inny znaczek.

I nie ma znaczenia cena wyjściowa 100 tys tylko porównanie do innych aut w tym segmencie. Skoro ktoś kupił vana to znaczy, że go potrzebował, a że akurat najtańszy kosztował 100 tys to trudno oszczędzi się na czymś innym. Ja wiem, że się mówi "jak stać mnie na płaszcz to i na kapelusz i rękawiczki", ale w praktyce często widuje takie obrazki, że ktoś jedzie drogim autem w zimie na letnich gumach albo najtańszych zimówkach bo mu szkoda wydać dwa tysiące. Skoro nie dba o własny komfort i bezpieczeństwo ciężko mi podejrzewać, że jest bardziej skłonny by zostawić swoją kasę w dobrym serwisie.

Pozdrawiam
Ergie

16 Data: Styczen 30 2013 23:17:49
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Marcin Kiciński 

W dniu środa, 30 stycznia 2013 23:17:36 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:


Nie obowiązkowo, ale IMO prędzej się skusi na naprawę w tańszym warsztacie
niż ktoś kto na takie same auto z innym znaczkiem wydał 20tys by mieć inny
znaczek.


Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii - nawet w tym samym ASO. Zatem tańszy znaczek - tańszy serwis, więc większa szansa że "biedny" właściciel Ulysse przyjdzie jednak do ASO :)

Pozdrawiam
MK

17 Data: Styczen 31 2013 11:11:14
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: yabba 

Użytkownik "Marcin Kiciński"  napisał w wiadomości W dniu środa, 30 stycznia 2013 23:17:36 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:


Nie obowiązkowo, ale IMO prędzej się skusi na naprawę w tańszym warsztacie
niż ktoś kto na takie same auto z innym znaczkiem wydał 20tys by mieć inny
znaczek.


Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii - nawet w tym samym ASO. Zatem tańszy znaczek - tańszy serwis, więc większa szansa że "biedny" właściciel Ulysse przyjdzie jednak do ASO :)





Jeśli ma świadomość, że Phedra i Ulysee to takie same samochody.

--
Pozdrawiam,

yabba

18 Data: Styczen 31 2013 17:11:34
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii - nawet w tym samym ASO. Zatem tańszy znaczek - tańszy serwis, więc większa szansa że "biedny" właściciel Ulysse przyjdzie jednak do ASO :)





Jeśli ma świadomość, że Phedra i Ulysee to takie same samochody.

Nie zrozumiałeś chyba o co szło.....

19 Data: Styczen 31 2013 21:55:59
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: yabba 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości


Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii - nawet w tym samym ASO. Zatem tańszy znaczek - tańszy serwis, więc większa szansa że "biedny" właściciel Ulysse przyjdzie jednak do ASO :)





Jeśli ma świadomość, że Phedra i Ulysee to takie same samochody.

Nie zrozumiałeś chyba o co szło.....



Tak, faktycznie. Źle zrozumiałem wypowiedź poprzednika.


--
Pozdrawiam,

yabba

20 Data: Styczen 31 2013 11:22:04
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Maciek 

Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:17:49 -0800 (PST), Marcin Kiciński napisał(a):

 

Ale serwisowanie Fiata jest połowę tańsze niż Lancii

A czy to wynika z cen samej robocizny w ASO, czy ceny oryginalnych czesci
oznaczonych jako "do Fiata" tez sa nizsze?


--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

21 Data: Styczen 31 2013 17:10:50
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
Może się mylę, ale wydaje mi się, że gdy jeszcze były w sprzedaży to jednak Lancia była o 10-20% droższa od Fiata. Więc skoro ktoś był gotów płacić tyle za inny "lepszy" znaczek to pewnie tez bez zająknięcia płacił za serwis.

Sugerujesz, że taki co był gotów kupić Fiata za 100 tys, na serwis już obowiązkowo żydził?

Nie obowiązkowo, ale IMO prędzej się skusi na naprawę w tańszym warsztacie niż ktoś kto na takie same auto z innym znaczkiem wydał 20tys by mieć inny znaczek.

I nie ma znaczenia cena wyjściowa 100 tys tylko porównanie do innych aut w tym segmencie. Skoro ktoś kupił vana to znaczy, że go potrzebował, a że akurat najtańszy kosztował 100 tys to trudno oszczędzi się na czymś innym.

Nie znam ani jednej osoby, która by tak zrobiła, tj. kupiła NOWE auto OSOBOWE za 100 tys i serwisowała go u kowala.
Więc obstawiam, że po prostu fantazjujesz.

22 Data: Styczen 31 2013 17:20:08
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Nie znam ani jednej osoby, która by tak zrobiła, tj. kupiła NOWE auto OSOBOWE za 100 tys i serwisowała go u kowala.
Więc obstawiam, że po prostu fantazjujesz.

A ja znam tylko kilka przypadków osób prywatnych które po okresie gwarancji dalej serwisowały swoje auta w ASO. I dziwnym zbiegiem okoliczności sa to posiadacze Alfy, BMW i Volvo.

Znani mi posiadacze Vectr, Mondeo czy Lagun jak tylko skończyła się gwarancja przenieśli się do najtańszego warsztatu jaki znaleźli, ewentualnie do prawie najtańszego ale bliższego im miejsca zamieszkania.

Pozdrawiam
Ergie

23 Data: Styczen 31 2013 17:24:52
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
Nie znam ani jednej osoby, która by tak zrobiła, tj. kupiła NOWE auto OSOBOWE za 100 tys i serwisowała go u kowala.
Więc obstawiam, że po prostu fantazjujesz.

A ja znam tylko kilka przypadków osób prywatnych które po okresie gwarancji

Aaaaa, PO gwarancji, wcześniej nie wspominałeś o tym szczególe, Twoim zdaniem pewnie drobnym? ;-)


dalej serwisowały swoje auta w ASO. I dziwnym zbiegiem okoliczności sa to posiadacze Alfy, BMW i Volvo.

Znani mi posiadacze Vectr, Mondeo czy Lagun jak tylko skończyła się gwarancja

No tak, zapomniałem, że są jeszcze badziewne firmy samochodowe, które nie dają gwarancji na taki okres, po którym pierwszy właściciel zazwyczaj się rozstaje ze swoim autem.

24 Data: Styczen 31 2013 17:43:05
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

A ja znam tylko kilka przypadków osób prywatnych które po okresie gwarancji

Aaaaa, PO gwarancji, wcześniej nie wspominałeś o tym szczególe, Twoim zdaniem pewnie drobnym? ;-)

A to dla Ciebie to nie było oczywiste?

dalej serwisowały swoje auta w ASO. I dziwnym zbiegiem okoliczności sa to posiadacze Alfy, BMW i Volvo.

Znani mi posiadacze Vectr, Mondeo czy Lagun jak tylko skończyła się gwarancja

No tak, zapomniałem, że są jeszcze badziewne firmy samochodowe, które nie dają gwarancji na taki okres, po którym pierwszy właściciel zazwyczaj się rozstaje ze swoim autem.

Rzeczone vany były produkowane w latach 2002 - 2010. Zakładam, że pytający kupuje od pierwszego właściciela, więc średnio taki van będzie miał 6 lat. Nie wiem czy ktokolwiek z tej trójki dawał taką gwarancję.

Pozdrawiam
Ergie

25 Data: Styczen 31 2013 18:32:26
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
A ja znam tylko kilka przypadków osób prywatnych które po okresie gwarancji

Aaaaa, PO gwarancji, wcześniej nie wspominałeś o tym szczególe, Twoim zdaniem pewnie drobnym? ;-)

A to dla Ciebie to nie było oczywiste?

Oczywiście że nie, moje auto ma 7 lat gwarancji, następne będzie miało przynajmniej 5, więc stan "PO gwarancji" jest dla mnie stanem dziwnym i obcym. ;-)


Rzeczone vany były produkowane w latach 2002 - 2010. Zakładam, że pytający kupuje od pierwszego właściciela, więc średnio taki van będzie miał 6 lat.

Że jak?
6 lat to chyba górny wiek od pierwszego właściciela, a nie żadna średnia.


Nie wiem czy ktokolwiek z tej trójki dawał taką gwarancję.

Fiat razem z przedłużoną 4-5 lat dawał na pewno, więc Lancia też.
A Ty chyba mówiłeś o tym co było, a nie o tym co będzie.

26 Data: Luty 01 2013 13:22:27
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Ergie 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Rzeczone vany były produkowane w latach 2002 - 2010. Zakładam, że pytający kupuje od pierwszego właściciela, więc średnio taki van będzie miał 6 lat.

Że jak?
6 lat to chyba górny wiek od pierwszego właściciela, a nie żadna średnia.

Nie wiem, jak to liczysz. Skoro auto było produkowane od 2002 do 2010 to znaczy, że najstarsze od pierwszego właściciela może mieć 10 lat a najmłodsze 2. Wątkotwórca nie określił z jakiego rocznika chce kupić więc przyjąłem średnią czyli 6 lat.

Nie wiem czy ktokolwiek z tej trójki dawał taką gwarancję.

Fiat razem z przedłużoną 4-5 lat dawał na pewno, więc Lancia też.

Jaki procent właścicieli wykupuje przedłużoną gwarancję?

A Ty chyba mówiłeś o tym co było, a nie o tym co będzie.

Jak pisałem nie znam warunków jakie były w tamtych latach, ale zakładam, że gwarancja trwałą krócej niż 6 lat. Więc auta które są do kupienia są już po gwarancji i były serwisowane zależnie od woli właściciela gdziekolwiek od ASO do kowala.

Pozdrawiam
Ergie

27 Data: Luty 01 2013 16:58:48
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Ergie"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
Rzeczone vany były produkowane w latach 2002 - 2010. Zakładam, że pytający kupuje od pierwszego właściciela, więc średnio taki van będzie miał 6 lat.

Że jak?
6 lat to chyba górny wiek od pierwszego właściciela, a nie żadna średnia.

Nie wiem, jak to liczysz.

Obserwuję po ilu latach sprzedaje się auta kupowane jako nowe.
Firmy najczęściej po 3, a od nich jest duuuuuża część.

Skoro auto było produkowane od 2002 do 2010 to znaczy, że najstarsze od pierwszego właściciela może mieć 10 lat a najmłodsze 2.

LOL, niezła średnia, tyle że kompletnie bez sensu.

Fiat razem z przedłużoną 4-5 lat dawał na pewno, więc Lancia też.

Jaki procent właścicieli wykupuje przedłużoną gwarancję?

Z tych co to chcą na serwisie oszczędzić?
Ze znanych mi 100%. ;-)



A Ty chyba mówiłeś o tym co było, a nie o tym co będzie.

Jak pisałem nie znam warunków jakie były w tamtych latach, ale zakładam, że gwarancja trwałą krócej niż 6 lat.

Tak o rok.

Więc auta które są do kupienia są już po gwarancji

Dodaj że gdzieniegdzie.
Większość już dawno jest sprzedana następnym właścicielom.

28 Data: Styczen 29 2013 14:27:27
Temat: Re: C8/Ulysee/Phedra
Autor: ZIWK 

W dniu 2013-01-28 13:53, Maciek pisze:


Do jakiego stopnia Citroen C8, Lancia Phedra i Fiat Ulysee to "to samo auto
z roznymi znaczkami"?

Nie pytam oczywiscie o wystroj i wykonczenie, tylko o "kuchnie".

O C8 kraza straszne opinie - glownie o fatalnej elektryce/elektronice. O
Fiacie - niewiele lepsze, a Lancia Phedra ma opinie dosc niezawodnej, w
kazdym razie o elektronice wiele nie slychac.

Ile w tym prawdy, a ile oddzialywania znaczka i stereotypow?

To to samo auto - powstawało z tych samych części, w tej samej fabryce
w Lieu-Saint-Amand, w północnej Francji.

Oczywiście ma różne znaczki, różnie skompletowane wyposażenie i odmienne elementy nadające tożsamość - reflektory, maski, grille ,tylne klapy.
Aha i różnią się numeracją części zamiennych - nawet tych identycznych.

Mogą się różnić interfejsem diagnostycznym - Fiaty/Lancie niekoniecznie będą w pełni chciały gadać z Lexią, ale to jest moje przypuszczenie.

Co do zawodności - właśnie kwestia serwisowania daje taki, a nie inny obraz marki, szczególnie w naszym kraju, gdzie wielu użytkowników narzeka na jakość "francuzów" bo tak wypada, Fiat - "bez komentarzy" a Lancia - "to wyższa klasa - to się nie psuje..."

--
                      Wojciech Smagowicz

C8/Ulysee/Phedra



Grupy dyskusyjne