Tacie najpierw powiedzieli, że ma do wymiany końcówkę drążka (wnioskuję po
cenie - część miała kosztować 50 zł), a teraz kiedy pojechał się umówić,
bez oglądania auta zawyrokowali, że cały drążek i część+robota podrożały w
sumie trzykrotnie. Ale to norauto i nie wiem, co o tym myśleć . :) Są jakieś
powody uzasadniające wymianę całego drążka? Kiedy jest taka potrzeba?
Wprowadźcie mnie trochę w temat, bo się zastanawiam, czy wysyłać tatę
gdzieś na konsultację, czy dać sobie spokój.
Chodzi o Lagunę I
--
Samotnik
2 |
Data: Marzec 18 2008 13:21:27 |
Temat: Re: Cały drążek kierowniczy, czy tylko końcówka? |
Autor: Danny |
Dnia Tue, 18 Mar 2008 12:10:45 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):
Tacie najpierw powiedzieli, że ma do wymiany końcówkę drążka (wnioskuję po
cenie - część miała kosztować 50 zł), a teraz kiedy pojechał się umówić,
bez oglądania auta zawyrokowali, że cały drążek i część+robota podrożały w
sumie trzykrotnie. Ale to norauto i nie wiem, co o tym myśleć . :) Są jakieś
powody uzasadniające wymianę całego drążka? Kiedy jest taka potrzeba?
na drążku kierowniczym jest (zawsze?) przegub przy wejściu do przekładni
kierowniczej - jak końcówka drążka była wybita to czasami ten przegub na
drążku dostaje luzu - wtedy wymienia się drążek
--
Pozdrawiam
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
President Wilson + Sirtel Gamma
3 |
Data: Marzec 18 2008 12:26:50 | Temat: Re: Cały drążek kierowniczy, czy tylko końcówka? | Autor: Samotnik |
Dnia 18.03.2008 Danny napisał/a:
Tacie najpierw powiedzieli, że ma do wymiany końcówkę drążka (wnioskuję po
cenie - część miała kosztować 50 zł), a teraz kiedy pojechał się umówić,
bez oglądania auta zawyrokowali, że cały drążek i część+robota podrożały w
sumie trzykrotnie. Ale to norauto i nie wiem, co o tym myśleć . :) Są jakieś
powody uzasadniające wymianę całego drążka? Kiedy jest taka potrzeba?
na drążku kierowniczym jest (zawsze?) przegub przy wejściu do przekładni
kierowniczej - jak końcówka drążka była wybita to czasami ten przegub na
drążku dostaje luzu - wtedy wymienia się drążek
Kumam. A czy po wymianie końcówek drążków też trzeba ustawiać zbieżność?
--
Samotnik
Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/
Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/
4 |
Data: Marzec 18 2008 13:31:21 | Temat: Re: Cały drążek kierowniczy, czy tylko końcówka? | Autor: AL |
Samotnik pisze:
Dnia 18.03.2008 Danny napisał/a:
Tacie najpierw powiedzieli, że ma do wymiany końcówkę drążka (wnioskuję po
cenie - część miała kosztować 50 zł), a teraz kiedy pojechał się umówić,
bez oglądania auta zawyrokowali, że cały drążek i część+robota podrożały w
sumie trzykrotnie. Ale to norauto i nie wiem, co o tym myśleć . :) Są jakieś powody uzasadniające wymianę całego drążka? Kiedy jest taka potrzeba?
na drążku kierowniczym jest (zawsze?) przegub przy wejściu do przekładni
kierowniczej - jak końcówka drążka była wybita to czasami ten przegub na
drążku dostaje luzu - wtedy wymienia się drążek
Kumam. A czy po wymianie końcówek drążków też trzeba ustawiać zbieżność?
raczej tak,
gdyz nie masz gwarancji, ze nawet jak policzysz ilosc zwojow wkrecanego gwintu na nowej koncowce to zbieznosc zostanie zachowana jak przed wymiana.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
| | |