U¿ytkownik "Matt0961" napisa³ w wiadomo¶ci
Panowie, chce zapytaæ o dok³adne postêpowanie w przypadku wymiany i uzupe³niania plynu ch³odzacego w motocyklu. Chc±c uzupe³niæ p³yn musze to zrobiæ na zimnym czy nagrzanym silniku co do tego przeczyta³em kilka opinii i zdania s± podzielone? Co z odpowietrzaniem i p³ynem w samej ch³odnicy? Proszê o info.
Spusc stary plyn do zera. Potem pojezdzij bez plynu caly dzien. Nie przejmuj sie jak wskazowka bedzie wchodzic na czerwone, tak ma byc. Jak silnik bedzie dobrze zagrzany, najlepiej czerwony - wtedy lejesz nowy plyn. Roznica temperatur wciagnie go sama i nie trzeba nic odpowietrzac. Zrob tak i nikogo sie nie sluchaj. Inni beda Cie chcieli wprowadzic w blad.
--
Grzybol
3 |
Data: Czerwiec 26 2012 00:00:25 |
Temat: Re: Ch³odzenie silnika |
Autor: Kefir |
Elou!
On Jun 24, 4:47 pm, "Grzybol" wrote:
U¿ytkownik "Matt0961" napisa³ w
> Panowie, chce zapytaæ o dok³adne postêpowanie w przypadku wymiany i
> uzupe³niania plynu ch³odzacego w motocyklu. Chc±c uzupe³niæ p³yn musze to
> zrobiæ na zimnym czy nagrzanym silniku co do tego przeczyta³em kilka
> opinii i zdania s± podzielone? Co z odpowietrzaniem i p³ynem w samej
> ch³odnicy? Proszê o info.
Spusc stary plyn do zera. Potem pojezdzij bez plynu caly dzien. Nie przejmuj
sie jak wskazowka bedzie wchodzic na czerwone, tak ma byc. Jak silnik bedzie
dobrze zagrzany, najlepiej czerwony - wtedy lejesz nowy plyn. Roznica
temperatur wciagnie go sama i nie trzeba nic odpowietrzac. Zrob tak i nikogo
sie nie sluchaj. Inni beda Cie chcieli wprowadzic w blad.
Naprawde piekne. Warto dodac, ze to kacik porad stworzony specjalnie
dla scigacz.pl
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne.
|