W dniu 2011-07-27 14:09, Franc pisze:
PS.
Zostały Mazda i Citroen, ponieważ oba modele kosztują ok. 100 tys. złotych
(cennikowo) dla doże wyposażonych wersji. Inne (Seat, Ford kosztują już o
wiele więcej)
co do silnikow - rakieta te samochody nie beda, ale do sprawnego poruszania sie wystarcza
mazda 5 ma przesuwane drzwi,
c4gp ma lepsze wyposazenie w cenie no i IMHO atrakcyjniejszy wyglad (wrazenie subiektywne)
c4gp jest tez na pierwszych miejcach niezawodnosci w klasie mini-vanow (rynek brytyjski i niemiecki)
w c4gp (pierwsza generacja) skarza sie na lamanie gabek w poduszkach bocznych przednich foteli (w wersjach nizszych wyposazeniowo) - nie wiem, czy to poprawiono w nowej generacji
w c4gp mozesz domowic tylne zawieszenie pneumatyczne (przydaje sie do poziomowania auta przy zaladunku i za/rozladunku)
--
pozdr
Adam (AL)
TG
3 |
Data: Lipiec 27 2011 14:03:46 |
Temat: Re: Citoren C4 GP a Mazda 5 |
Autor: Waldek Godel |
Dnia Wed, 27 Jul 2011 14:43:54 +0200, AL napisał(a):
co do silnikow - rakieta te samochody nie beda, ale do sprawnego
poruszania sie wystarcza
mazda 5 ma przesuwane drzwi,
c4gp ma lepsze wyposazenie w cenie no i IMHO atrakcyjniejszy wyglad
(wrazenie subiektywne)
c4gp jest tez na pierwszych miejcach niezawodnosci w klasie mini-vanow
(rynek brytyjski i niemiecki)
Przy okazji będzie znacznie tańszy w serwisowaniu, bo pod spodem to jest
aktualny model Berlingo, oprócz tylnego zawieszenia.
w c4gp mozesz domowic tylne zawieszenie pneumatyczne (przydaje sie do
poziomowania auta przy zaladunku i za/rozladunku)
a to nie jest przypadkiem obowiązkowy standard?
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
4 |
Data: Lipiec 27 2011 15:10:53 | Temat: Re: Citoren C4 GP a Mazda 5 | Autor: Franc |
Dnia Wed, 27 Jul 2011 14:03:46 +0100, Waldek Godel napisał(a):
a to nie jest przypadkiem obowiązkowy standard?
Z tego co pamiętam z materiałów Citroena, tylne zawieszenie pneumatyczne to
opcja.
--
Franc
| |