Grupy dyskusyjne   »   Co do wymiany Bravo 99

Co do wymiany Bravo 99



1 Data: Maj 04 2009 12:02:52
Temat: Co do wymiany Bravo 99
Autor: DUZY 

Cześć,

mam fiata bravo 1.2 16V z 99 roku
przebieg oryginalny 127 tyś.

objawy, stuki w zawieszeniu i ogólne "rozklekotanie"
podpowiedzcie mi proszę co jest do wymiany przy tym przbiegu

w tamym roku były wymieniane amortyzatory, stuki pozostały.
od zaprzyjaznionego mechnika mam podpowiedz, ze to maglownica
jest do wymiany - jak to sprawdzić?
jezeli mam wymianiać, to będzie jedyny element używany, bo nowa
to jak wiecie koszt połowy samochodu :) kupię z rozbieranych na części
fiacików.
ale ok, co dalej? jakies gumy? jakie? które? gdzie? ile? co jeszcze?

z kolejnych rzeczy to co?
olej? filtry? tutaj własnie potrzebuje Waszej pomocy, bo nie chce pojechac
do mechanika, który skroi mnie za niewiedzę.

pozdrawiam :)



2 Data: Maj 04 2009 12:37:09
Temat: Re: Co do wymiany Bravo 99
Autor: Gregorr 

Użytkownik "DUZY"  napisał w wiadomości

Cześć,
mam fiata bravo 1.2 16V z 99 roku
przebieg oryginalny 127 tyś.
objawy, stuki w zawieszeniu i ogólne "rozklekotanie"
podpowiedzcie mi proszę co jest do wymiany przy tym przbiegu
w tamym roku były wymieniane amortyzatory, stuki pozostały.
od zaprzyjaznionego mechnika mam podpowiedz, ze to maglownica
jest do wymiany - jak to sprawdzić?
jezeli mam wymianiać, to będzie jedyny element używany, bo nowa
to jak wiecie koszt połowy samochodu :) kupię z rozbieranych na części
fiacików.
ale ok, co dalej? jakies gumy? jakie? które? gdzie? ile? co jeszcze?
z kolejnych rzeczy to co?
olej? filtry? tutaj własnie potrzebuje Waszej pomocy, bo nie chce pojechac
do mechanika, który skroi mnie za niewiedzę.
pozdrawiam :)

Na pewno sprawdź wszystkie gumy w zawieszeniu - tuleje wahaczy( wymienia się
kompletne wahacze), gumy na stabilizatorze. Również zawieszenie tylne do
kontroli. Jeśli maglownica używana to najpierw do serwisu na sprawdzenie i
ewentualną regenerację. Po co dwa razy wyjmować to samo jeśli okaże się
trefna?


gregorr

3 Data: Maj 04 2009 13:43:01
Temat: Re: Co do wymiany Bravo 99
Autor: DUZY 

mam fiata bravo 1.2 16V z 99 roku
przebieg oryginalny 127 tyś.
objawy, stuki w zawieszeniu i ogólne "rozklekotanie"
podpowiedzcie mi proszę co jest do wymiany przy tym przbiegu
w tamym roku były wymieniane amortyzatory, stuki pozostały.
od zaprzyjaznionego mechnika mam podpowiedz, ze to maglownica
jest do wymiany - jak to sprawdzić?
jezeli mam wymianiać, to będzie jedyny element używany, bo nowa
to jak wiecie koszt połowy samochodu :) kupię z rozbieranych na części
fiacików.
ale ok, co dalej? jakies gumy? jakie? które? gdzie? ile? co jeszcze?
z kolejnych rzeczy to co?
olej? filtry? tutaj własnie potrzebuje Waszej pomocy, bo nie chce
pojechac
do mechanika, który skroi mnie za niewiedzę.
pozdrawiam :)

Na pewno sprawdź wszystkie gumy w zawieszeniu - tuleje wahaczy( wymienia
się kompletne wahacze), gumy na stabilizatorze. Również zawieszenie tylne
do kontroli. Jeśli maglownica używana to najpierw do serwisu na
sprawdzenie i ewentualną regenerację. Po co dwa razy wyjmować to samo
jeśli okaże się trefna?

ok, napisz mi jakie tuleje wahaczy? całe wahacze?
czy bravo tez ma drążku stabilizatora? ile jest tam tych gum?
co w tylnim zawieszeniu?

no i co z elementami eksploatacyjnymi? jakie?

aha, ile to orintacyjnie kosztuje i ile moze kosztowac wymiana?

pozdrawiam

4 Data: Maj 04 2009 14:20:43
Temat: Re: Co do wymiany Bravo 99
Autor: Danny 

Dnia Mon, 4 May 2009 13:43:01 +0200, DUZY napisał(a):

Na pewno sprawdź wszystkie gumy w zawieszeniu - tuleje wahaczy( wymienia
się kompletne wahacze), gumy na stabilizatorze. Również zawieszenie tylne
do kontroli. Jeśli maglownica używana to najpierw do serwisu na
sprawdzenie i ewentualną regenerację. Po co dwa razy wyjmować to samo
jeśli okaże się trefna?

ok, napisz mi jakie tuleje wahaczy? całe wahacze?
czy bravo tez ma drążku stabilizatora? ile jest tam tych gum?
co w tylnim zawieszeniu?

kompletne wahacze przednie 90-200 zł/szt, łączniki stabilizatora - 15-30
zł/szt, jeżeli sworzeń wahacza jest w bardzo dobrym stanie (i oryginalny)
to można pokusić się o wymianę samych tulei wahaczy - bo z nowymi wahaczami
to los szczęścia - można dobrze trafić a można też po 10kkm wymieniać znowu

za wymianę wahaczy płaciłem ~200 zł



no i co z elementami eksploatacyjnymi? jakie?

wg uznania :) olej silnikowy to jakiś półsyntetyk 10W40, za filtr oleju  i
powietrza zapłaciłem 44 zł.
jak olej od wspomagania kierownicy jest ciemny - to zmień, albo
przynajmniej podmień część na nowy - zgodny z Dexron II (np. Mobil ATF 220)

--
Pozdrawiam
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
President Wilson + Sirtel Gamma

5 Data: Maj 05 2009 12:09:30
Temat: Re: Co do wymiany Bravo 99
Autor: wchpikus 

Sorry, poszlo na grupe a nie tam gdzie trzeba:(
Ale lol


wchpikus wrote:

Potwierdzamy przyjęcie zamówienia.

Podajemy numer zamówienia 24384

___________________________________________________________________
e-mail wygenerowany automatycznie
Na pytania dotyczące działania sklepu znajdą Państwo odpowiedzi na naszych stronach:
"Jak kupić?":
http://www.dipol.com.pl/wskazowki_dla_kupujacych_m230.htm
oraz "Regulamin":
http://www.dipol.com.pl/regulamin_sprzedazy_wysylkowej_firmy_dipol_m240.htm. Tok realizacji zamówienia można śledezić na  stronie
"Zamówienia":
http://www.dipol.com.pl/eshop/orders.php.


W razie potrzeby prosimy kontaktować się z nami za pomocą
Formularza kontaktowego:
http://www.dipol.com.pl/eshop/contact.php?subject=ZAMOWIENIA.





Danny wrote:
Dnia Mon, 4 May 2009 13:43:01 +0200, DUZY napisał(a):

Na pewno sprawdź wszystkie gumy w zawieszeniu - tuleje wahaczy( wymienia się kompletne wahacze), gumy na stabilizatorze. Również zawieszenie tylne do kontroli. Jeśli maglownica używana to najpierw do serwisu na sprawdzenie i ewentualną regenerację. Po co dwa razy wyjmować to samo jeśli okaże się trefna?
ok, napisz mi jakie tuleje wahaczy? całe wahacze?
czy bravo tez ma drążku stabilizatora? ile jest tam tych gum?
co w tylnim zawieszeniu?

kompletne wahacze przednie 90-200 zł/szt, łączniki stabilizatora - 15-30
zł/szt, jeżeli sworzeń wahacza jest w bardzo dobrym stanie (i oryginalny)
to można pokusić się o wymianę samych tulei wahaczy - bo z nowymi wahaczami
to los szczęścia - można dobrze trafić a można też po 10kkm wymieniać znowu

za wymianę wahaczy płaciłem ~200 zł


no i co z elementami eksploatacyjnymi? jakie?

wg uznania :) olej silnikowy to jakiś półsyntetyk 10W40, za filtr oleju  i
powietrza zapłaciłem 44 zł. jak olej od wspomagania kierownicy jest ciemny - to zmień, albo
przynajmniej podmień część na nowy - zgodny z Dexron II (np. Mobil ATF 220)



6 Data: Maj 19 2009 21:35:34
Temat: Re: Co do wymiany Bravo 99
Autor: ici 

Co byś nie wymienił grat gratem pozostanie.
Wymień se na nowszy samochód i zapommnij o problemach.
A tak wpadniesz tylko w pułapkę kosztów i nikt ci tego przy sprzedaży nie zwróci.
Piszę z autopsji.
Sam wpakowałem prawie równowartość tego co za nią dałem, a teraz wożę się ze sprzedażą.
Wszyscy patrzą tylko na rocznik i lakier, reszta może im klekotać i się kompletnie nie liczy.
Pożycz parę złotych i kup se wreszcie samochód.
Zapomnij o problemach.
Ja postawiłem znowu na "skośnego" w oynku, "niemiec" mi nie podpasował.
Poprzednio z resztą miałem "skośniaka" i nie żaluję.
Po 17 latach do dziś go nawet żona zajeździć nie może.
ici

Co do wymiany Bravo 99



Grupy dyskusyjne