Grupy dyskusyjne   »   Continental - dylemat

Continental - dylemat



1 Data: Marzec 13 2007 14:59:29
Temat: Continental - dylemat
Autor: Mel Udall 

Witam!

A4 avant 130 KM - 205/55 R16 91V
Continental Premium Contact 2 czy Sport?

Prosze nie piszcie o innych - mam juz dosyc - biore Conti.

Pozdrawiam
Mel Udall



2 Data: Marzec 13 2007 10:17:54
Temat: Re: Continental - dylemat
Autor: Pete 


Użytkownik "Mel Udall" wrote


A4 avant 130 KM - 205/55 R16 91V
Continental Premium Contact 2 czy Sport?

Zależy od Twojego stylu jazdy.  Jeśli lubisz jeździć ostro i szbyko, to
CSC2, a jeśli raczej spokojnie to CPC2 powinny wystarczyć.  Biorąc pod uwagę
że cena praktycznie ta sama, brałbym CSC2.

Pozdr.
Pete

3 Data: Marzec 13 2007 16:40:23
Temat: Re: Continental - dylemat
Autor: Mel Udall 

Witam!

Pete wrote:


Zależy od Twojego stylu jazdy.  Jeśli lubisz jeździć ostro i szbyko,
to CSC2, a jeśli raczej spokojnie to CPC2 powinny wystarczyć.  Biorąc
pod uwagę że cena praktycznie ta sama, brałbym CSC2.

Lubie szybko, ale nie startuje z piskiem opon :)
Tez wolalbym CSC2, ale jak ze scieralnoscia - wszelkie sporty kojarza mi sie
z szybkim zuzyciem.
I czy nie zachowuja sie gorzej na wodzie?

Pozdrawiam
Mel Udall

4 Data: Marzec 13 2007 12:00:18
Temat: Re: Continental - dylemat
Autor: Pete 


Użytkownik "Mel Udall" wrote

Lubie szybko, ale nie startuje z piskiem opon :)

Raczej chodziło mi o szybkie pokonywanie zakrętów, stabilność przy dużych
prędkościach i takie tam... :)


Tez wolalbym CSC2, ale jak ze scieralnoscia - wszelkie sporty kojarza mi
sie z szybkim zuzyciem.

Obie opony mają treadwear index 280, więc teoretycznie powinny tak samo
szybko się zużywać.


I czy nie zachowuja sie gorzej na wodzie?

Czemu?   Jakiś czas temu Car&Driver robił test opon z kategorii "max
performance" - CSC2 zajęły drugie miejsce tuż za Goodyear F1 GSD3.
http://www.tirerack.com/images/tires/tests/CandD_gy_f1_gs_d3/GDYR_Car_and_Driver_FINAL_from_Hachette.pdf

Oczywiście to tylko jeden test, a wiadomo że co test to inne wyniki.
Osobiście miałem kiedyś CSC2 i nie mogę im niczego złego zarzucić jako
oponie ulicznej z lekkim zacięciem sportowym.  Na tor się nie nadają, bo
mają za miękkie ścianki boczne, ale dzięki temu zachowują dobry komfort w
innych warunkach.  Nigdy nie miałem z nimi problemów na mokrej nawierzchni.

Pozdr.
Pete

5 Data: Marzec 13 2007 17:50:07
Temat: Re: Continental - dylemat
Autor: Mel Udall 

Witam!

Pete wrote:


Raczej chodziło mi o szybkie pokonywanie zakrętów, stabilność przy
dużych prędkościach i takie tam... :)

Jak najbardziej.

Obie opony mają treadwear index 280, więc teoretycznie powinny tak
samo szybko się zużywać.

A gdzies to wyczytal? Nie zebym watpil, po prostu jestem ciekawy.

Czemu?   Jakiś czas temu Car&Driver robił test opon z kategorii "max
performance" - CSC2 zajęły drugie miejsce tuż za Goodyear F1 GSD3.
http://www.tirerack.com/images/tires/tests/CandD_gy_f1_gs_d3/GDYR_Car_and_Driver_FINAL_from_Hachette.pdf
Oczywiście to tylko jeden test, a wiadomo że co test to inne wyniki.
Osobiście miałem kiedyś CSC2 i nie mogę im niczego złego zarzucić jako
oponie ulicznej z lekkim zacięciem sportowym.  Na tor się nie nadają,
bo mają za miękkie ścianki boczne, ale dzięki temu zachowują dobry
komfort w innych warunkach.  Nigdy nie miałem z nimi problemów na
mokrej nawierzchni.

Jesli zaraz ktos nie przedstawi 100% odmiennej opinii, to jutro zamawiam :)

Dzieki za info.

Pozdrawiam
Mel Udall

6 Data: Marzec 13 2007 14:50:26
Temat: Re: Continental - dylemat
Autor: Pete 


Użytkownik "Mel Udall" wrote

Obie opony mają treadwear index 280, więc teoretycznie powinny tak
samo szybko się zużywać.

A gdzies to wyczytal? Nie zebym watpil, po prostu jestem ciekawy.

http://tinyurl.com/yoxlwa

http://tinyurl.com/yulgjy

Co prawda nie ma tam akurat CPC2 w twoim rozmiarze, ale generalnie wskaźnik
ścieralności jest taki sam dla wszystkich rozmiarów.  Mógłbyś pewnie napisać
do Conti żeby Ci to potwierdzili.  I tak ten cały treadwear index to jest
taki palcem na wodzie pisany wskaźnik, że lepiej na nim zbytnio nie polegać.
Osobiście nie zdziwiłbym się, gdyby CPC2 jednak dało Ci trochę większy
przebieg niż CSC2.

Pozdr.
Pete

Continental - dylemat



Grupy dyskusyjne