Corolla T-Sport ?
1 | Data: Marzec 14 2007 10:25:51 |
Temat: Corolla T-Sport ? | |
Autor: Jedrzej | Czesc 2 |
Data: Marzec 14 2007 11:22:53 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 14 Mar 2007 10:25:51 +0000 (UTC), Jedrzej Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w miescie ? Nie lepiej kupić D4D? Samochod bedzie uzywany 80% w trasie 20% w Przy spokojnej jeździe w takich warunkach każdy samochód spali niewiele. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 3 |
Data: Marzec 14 2007 12:49:43 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Jedrzej | Robert Rędziak napisał(a): On Wed, 14 Mar 2007 10:25:51 +0000 (UTC), Jedrzejmiescie ? > Jakie spalanie poza miastem ? Hm :) dieselek troche mniejsza moc, oraz koszmarnie drogie czesci i serwis. Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce tarczowe przod i tyl oraz wygodniejsze wnetrze. Jedrzej -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 4 |
Data: Marzec 14 2007 13:41:47 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 14 Mar 2007 12:49:43 +0000 (UTC), Jedrzej Nie lepiej kupić D4D? T-Sport, żeby konkretnie jeździł, musi być pociągnięty ponad 6krpm, coby poprzełączały się fazy i krzywki, i wymaga sprawnej ręki, która będzie mieszała drążkiem. oraz koszmarnie drogie czesci i serwis. A myślisz, że graty do T-Sporta będą za darmo? Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce W jeździe o kropelkę rodzaj tylnego hamulca nie ma znaczenia. oraz wygodniejsze wnetrze. Może fotele wygodniejsze (za to zawias twardszy), ale czy inne wersje wyposażeniowe nie mają fajnych foteli czy innych pierdów? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 5 |
Data: Marzec 14 2007 14:05:12 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Jedrzej | > Hm :) dieselek troche mniejsza moc, A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ? Gdzies znalazlem, ze lift podnosi moc w tym silniku o ok. 50KM, czyli wychodzi, ze tak kolo 140KM powinno byc bez dociskania go do 6krpm? Jedrzej -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 6 |
Data: Marzec 14 2007 14:18:29 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Dman-666 | Patrze a tu w szybce robal taki: ! Pewnie A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ? Calkiem niezle jak na kompakta: http://corollaclub.org//zdjecia/opisy/3/1074850773.jpg -- Dman-666 Jarek Srebrny, Stolec 7 |
Data: Marzec 14 2007 14:26:49 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 14 Mar 2007 14:05:12 +0000 (UTC), Jedrzej A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ? Z wykresu podanego przez Dmana wychodzi, że około 120. Całe 10 więcej od diesla... Jak dla mnie kupowanie TSporta do spokojno-ekonomicznego latania poza miastem nadal nie ma uzasadnienia. Co innego do proaktywnego latania, ale wtedy nie zadaje się pytania o spalanie, tylko się leje i cierpi w milczeniu ;> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 8 |
Data: Marzec 14 2007 14:54:40 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | > A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ? No ale jak kupujesz uzywany to patrzysz rowniez na inne rzeczy :) Takie jak czy byl bity, jaki ma przebieg, kto tym jezdzil... Jedrzej -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Marzec 14 2007 15:00:32 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 14 Mar 2007 14:54:40 +0000 (UTC), No ale jak kupujesz uzywany to patrzysz rowniez na inne rzeczy :) Takie jak W takim wypadku jeszcze ostrożniej podchodzę do wszelakich GTI -- zwykle nie kupuje się ich do taczania się, tylko do dawania w palnik. Nie każdy też dorósł do posiadania takiego auta, a i dzwony takim wózkom zdarzają się chyba częściej. Jak dla mnie to chciałbyś zjeść ciastko i mieć ciastko. Da się, tylko że potrzeba do tego dwóch ciastek. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 10 |
Data: Marzec 15 2007 11:26:26 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: |
Wytlumacz, jak rozumiesz (to wszechobecne, niepolskie i w kontekscie jezyka polskiego kompletnie bezsensowne) slowo "proaktywne" w kontekscie jeszcze latania. Tomek P.S. Jesli dobrze rozumiesz, to w nagrode podam Ci prawidlowe tlumaczenie "proactive". Tomek 11 |
Data: Marzec 15 2007 16:08:36 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 15 Mar 2007 11:26:26 GMT, Wytlumacz, jak rozumiesz (to wszechobecne, niepolskie i w kontekscie Pochrzaniło mi się z innym, nowomodnym, słowem ,,kreatywne'' (cudzysłów sobie zostaw). Wyszło zbyt dużo obcowania z takimi zwrotami jak ,,proactive security''. Liczę, ze Waść został tym wytłumaczeniem zaspokojony. Jesli dobrze rozumiesz, to w nagrode podam Ci prawidlowe tlumaczenie Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumie jazda sportowa jest w pewnym sensie ,,proactive''. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 12 |
Data: Marzec 15 2007 18:32:56 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumieZdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania przyjemnosci. Tomek 13 |
Data: Marzec 15 2007 20:03:04 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 15 Mar 2007 18:32:56 GMT, Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumieZdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania A czyż auto klasy GTI nie kupuje się do tego celu? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 14 |
Data: Marzec 15 2007 22:02:55 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: blackbird | Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu Fabia 1.4 tdi. 15 |
Data: Marzec 15 2007 22:09:49 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Alex81 | In article says... Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu Trzeba przyznać że okratowane Fabie to na naszych drogach prawdziwe supersportowe maszyny wyprzedzające wszystko, zawsze i wszędzie - nawet przy akompaniamencie maszyny do szycia o pojemności 1.2 :D -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 16 |
Data: Marzec 16 2007 11:57:55 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8 17 |
Data: Marzec 16 2007 14:05:19 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-03-16, wrote: Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8 Pytanie jak sprawny byl lacznik bialkowy miedzy siedzeniem a kierownica... A w dodatku w poblizu Vmaks cos Celice biegi nie pasowaly. W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 18 |
Data: Marzec 16 2007 15:30:41 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? W żadnym. 19 |
Data: Marzec 16 2007 17:51:39 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-03-16, Boombastic wrote: W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? Zepsules. ;-> -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 20 |
Data: Marzec 16 2007 19:02:35 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: |
Byly testy porownawcze w AS OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra. Tomek 21 |
Data: Marzec 16 2007 20:09:16 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Alex81 | In article >W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze wersje JDM ale bez przesady, nie 240-konne. Taki silnik (2.0 N/A 240KM) siedzi w S2000. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 22 |
Data: Marzec 16 2007 20:10:33 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze A i tak w S2K zdaje się nie spada z ostrej krzywki. 23 |
Data: Marzec 17 2007 10:57:44 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cos 24 |
Data: Marzec 17 2007 12:45:14 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | On Sat, 17 Mar 2007 10:57:44 GMT, wrote: To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cosKurde, im dluzej nad tym mysle, tym bardziej mnie wpienia, ze nie pamietam. Wiem, ze wtedy mnie tamoc nie dziwila, no bo skoro bylo 1,6 VTEC 160KM, to 100KM/litr bylo "normalne" Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat 90??? Moze to bylo 2,4 240KM. Na pewno wtedy byly normalne Accordy 150KM (chyba 2,0). No nie pamietam... Tomek 25 |
Data: Marzec 17 2007 14:26:30 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat Był Accord Type-R 2,2 212 KM, był Civ 1,6 160 KM oraz 1,8 169 KM, potem pojawił się CTR 2,0 200 KM i S2K 2,0 240 KM. Obecne Accordy z silnikiem 2,4 mają bidne 190 KM, a amerykańskie Accordy miały 3,0 V6 200 KM. W Integrze nie było poza Japonią silników ponad 200 KM. 26 |
Data: Marzec 17 2007 01:08:11 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-03-16, wrote: OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra. Pewnie nie... Zgaduj dalej ;) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 27 |
Data: Marzec 15 2007 18:32:56 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumieZdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania przyjemnosci. Tomek 28 |
Data: Marzec 15 2007 20:03:04 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 15 Mar 2007 18:32:56 GMT, Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumieZdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania A czyż auto klasy GTI nie kupuje się do tego celu? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 29 |
Data: Marzec 15 2007 22:02:55 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: blackbird | Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu Fabia 1.4 tdi. 30 |
Data: Marzec 15 2007 22:09:49 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Alex81 | In article says... Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu Trzeba przyznać że okratowane Fabie to na naszych drogach prawdziwe supersportowe maszyny wyprzedzające wszystko, zawsze i wszędzie - nawet przy akompaniamencie maszyny do szycia o pojemności 1.2 :D -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 31 |
Data: Marzec 16 2007 11:57:55 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8 32 |
Data: Marzec 16 2007 14:05:19 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-03-16, wrote: Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8 Pytanie jak sprawny byl lacznik bialkowy miedzy siedzeniem a kierownica... A w dodatku w poblizu Vmaks cos Celice biegi nie pasowaly. W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 33 |
Data: Marzec 16 2007 15:30:41 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? W żadnym. 34 |
Data: Marzec 16 2007 17:51:39 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-03-16, Boombastic wrote: W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? Zepsules. ;-> -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 35 |
Data: Marzec 16 2007 19:02:35 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: |
Byly testy porownawcze w AS OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra. Tomek 36 |
Data: Marzec 16 2007 20:09:16 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Alex81 | In article >W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ? W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze wersje JDM ale bez przesady, nie 240-konne. Taki silnik (2.0 N/A 240KM) siedzi w S2000. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 37 |
Data: Marzec 16 2007 20:10:33 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze A i tak w S2K zdaje się nie spada z ostrej krzywki. 38 |
Data: Marzec 17 2007 10:57:44 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cos 39 |
Data: Marzec 17 2007 12:45:14 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | On Sat, 17 Mar 2007 10:57:44 GMT, wrote: To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cosKurde, im dluzej nad tym mysle, tym bardziej mnie wpienia, ze nie pamietam. Wiem, ze wtedy mnie tamoc nie dziwila, no bo skoro bylo 1,6 VTEC 160KM, to 100KM/litr bylo "normalne" Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat 90??? Moze to bylo 2,4 240KM. Na pewno wtedy byly normalne Accordy 150KM (chyba 2,0). No nie pamietam... Tomek 40 |
Data: Marzec 17 2007 14:26:30 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat Był Accord Type-R 2,2 212 KM, był Civ 1,6 160 KM oraz 1,8 169 KM, potem pojawił się CTR 2,0 200 KM i S2K 2,0 240 KM. Obecne Accordy z silnikiem 2,4 mają bidne 190 KM, a amerykańskie Accordy miały 3,0 V6 200 KM. W Integrze nie było poza Japonią silników ponad 200 KM. 41 |
Data: Marzec 17 2007 01:08:11 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-03-16, wrote: OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra. Pewnie nie... Zgaduj dalej ;) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 42 |
Data: Marzec 15 2007 14:14:41 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: blackbird | Z wykresu podanego przez Dmana wychodzi, że około 120. Całe 10 A co bedzie po zestawieniu tego wykresu z wykresem 1.6/110? Powinno byc w calym zakresie nieco lepiej, a jak wiadomo nie mozna kupic Corolli z "normalnym" silnikiem 1.8 lub 2.0. 43 |
Data: Marzec 16 2007 18:24:56 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Robert Rędziak wrote: Jak dla mnie kupowanie TSporta do spokojno-ekonomicznego latania W ogóle kupowanie semi sportowego auta do aby w nim oszczędzać paliwo to ogromna wtopa. To tak jak wtedy, kiedy wybrałem się do Poznania Leonem i stwiedziłem w pod Łowiczem, że a) mam 30 zł przy duszy b) nie wziąłem karty c) spaliłem do Łowicza 1/3 dostępnego paliwa. No i cóż, udało mi się ograniczyć spalanie o połowę, ale nigdy w życiu nie byłem tak zmęczony po 300 kilometrach. Natomiast jak już kupować to TSport ma jedną podstawową zaletę wśród aut o podobnej mocy i w podobnych rocznikach: jest bardzo tani, a ponieważ to Toyota i tylko 1.8, to i ubezpieczenie będzie tanie. Dokładnie tak jak było z moim Leonem. Oby tylko nie wtopić z podkatowanym egzemplarzem, bo ja już wydałem na poprawki po poprzednim właścicielu ponad 5k, a jeszcze całe zawieszenie mnie czeka, bo gnojek podciął sprężyny "o zwój". :/ -- Cz. 44 |
Data: Marzec 16 2007 19:43:35 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 16 Mar 2007 18:24:56 +0100, Cz wrote: Natomiast jak już kupować to TSport ma jedną podstawową zaletę wśród aut Gdybym był ograniczony klasą do 1800 i mógł wybierać między VAG-iem, a CTS-em, kupiłbym VAG-a: jego możliwości zaczynają sie tam, gdzie Toyota się kończy. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 45 |
Data: Marzec 16 2007 22:17:21 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Robert Rędziak wrote: Gdybym był ograniczony klasą do 1800 i mógł wybierać między To pewnie prawda, ale z kolei w VAGach jest poważny problem z wytrzymałością podzespołów, głównie w zakresie elektroniki silnika... Oczywiście nie bazując na tym co wyczytałem na forach... post factum. ;) No i oczywiście dochodzi do tego fakt, że mój Leon jest raczej trupowaty... Tak, czy inaczej w niedzielę, albo w poniedziałek się TSportem przejadę i powiem co myślę. 46 |
Data: Marzec 14 2007 15:50:32 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Daniel Kowalski |
Hm :) dieselek troche mniejsza moc, oraz koszmarnie drogie czesci i serwis. W dieselku też masz hamulce tarczowe, chyba, że coś umknęło mojej uwadze. IMO jeśli masz kupę kasy na paliwo, bierz TS. Ale rozejrzałbym się za jakąś mocniejszą wersją D4D. 47 |
Data: Marzec 14 2007 17:09:31 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Tomasz Nowicki | Daniel Kowalski powiada w dniu 2007-03-14 15:50:
Poza tym diesla da się łatwo zachipować - i wtedy to dopiero można się lansować wykresami z hamowni ;) T. 48 |
Data: Marzec 16 2007 18:29:09 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Tomasz Nowicki wrote: Poza tym diesla da się łatwo zachipować - i wtedy to dopiero można się lansować wykresami z hamowni ;) Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować. Można mu też dać dobry zawias i dobre hamulce i wyciąć zachipowanego 'ciężkonosego' D4D na pierwszym zakręcie. -- Cz. 49 |
Data: Marzec 16 2007 18:41:34 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować. Taaa, jasne. Ciekawe co tym chipem chcesz osiągnąć? 50 |
Data: Marzec 16 2007 19:13:19 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Boombastic wrote: Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować.Taaa, jasne. Ciekawe co tym chipem chcesz osiągnąć? No na pewno mniej niż korzystniejszym rozkładem mas. :) -- Cz. 51 |
Data: Marzec 16 2007 19:45:23 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 16 Mar 2007 18:29:09 +0100, Cz wrote: Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować. Czapi, nie ma z czego. To jest wolnossak, w dodatku trudny w rzeźbie choćby z uwagi na VVTL-i. Jedyna droga to kompresor od TRD, drogi jak pies (z rodowodem). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 52 |
Data: Marzec 16 2007 22:14:30 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Robert Rędziak wrote: Czapi, nie ma z czego. To jest wolnossak, w dodatku trudny w No dobra, ale żeby ropniak był lepszy?!? -- Cz. 53 |
Data: Marzec 16 2007 21:24:39 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 16 Mar 2007 22:14:30 +0100, Cz wrote: Czapi, nie ma z czego. To jest wolnossak, w dodatku trudny w Turboropniaki się dobrze czipują, a poza tym zaczipowany turbognojek ma spore szanse się lepiej zbierać z dołu niż CTS. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl 54 |
Data: Marzec 16 2007 23:36:02 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Robert Rędziak wrote: Turboropniaki się dobrze czipują, a poza tym zaczipowany No właśnie ciekaw jestem jak mnie się spodoba ten słaby dół za mocną górę... Jeśli Toyka miałaby się słabiej mimo wszystko zbierać od Leona to pewnie wyjdę lepiej już naprawiając go do końca... ....moich dni. ;) -- Cz. 55 |
Data: Marzec 17 2007 15:50:40 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Marek | test Robert Rędziak wrote: 56 |
Data: Marzec 14 2007 19:35:01 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: jotes |
Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce Wszystkie Corolle mają tarcze z tyłu i takie samo wnętrze. Gdzie ta wygoda? 57 |
Data: Marzec 14 2007 20:23:32 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: patashnik | On Wed, 14 Mar 2007 10:25:51 +0000, Jedrzej wrote: Czesc A wlasnie - jak sie sprawuje wariator by Toyota? Alfowicze przez wariatory siwieli, jak to wyglada w corollach T-Sp.? -- stukający na podstawie: "użyłem niewłaściwego skrótu myślowego" ____________________________________________ Balcerowicz musi wrócić... 58 |
Data: Marzec 14 2007 22:10:46 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Boombastic | A wlasnie - jak sie sprawuje wariator by Toyota? Alfowicze przez wariatory Na przykład w Hondzie jeszcze nigdy nie słyszałem by się to popsuło. 59 |
Data: Marzec 15 2007 08:48:16 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Dman-666 | Patrze a tu w szybce robal taki: ! A wlasnie - jak sie sprawuje wariator by Toyota? Alfowicze przez Jak w pozostalych Tojkach-nikt nigdy nie slyszal o awarii ukladu zmiennych faz rozrzadu. ;) -- Dman-666 Jarek Srebrny, Stolec 60 |
Data: Marzec 16 2007 18:50:50 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: Cz | Jedrzej wrote: Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w miescie ? Jakie spalanie poza miastem ? Samochod bedzie uzywany 80% w trasie 20% w miescie. Polecilibyscie ten samochod ? Jak dobrze pójdzie to przejadę się taką w niedzielę to dam dokładnie znać jakie wrażenia. Jeśli będzie o wiele przyjemniejsza od mojego turbośmietnika ((c) by RR albo WJ - nie pamiętam), to może się nawet zdecyduję. Generalnie wygląda na to, że nasprowadzali takich trochę z zachodu więc ceny są całkiem przyzwoite. Jedynie szukać ładnego modelu po rozsądnym kierowcy, albo jeżdżonego tylko na zachodzie. -- Cz. 61 |
Data: Marzec 18 2007 22:03:43 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: | Jakie spalalnie w miescie ? Np. takie: http://krzysztofp.fotopic.net/p19386859.html Polecilibyscie ten samochod ? Tak. Ale zalezy do czego. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 62 |
Data: Kwiecien 11 2007 15:04:38 | Temat: Re: Corolla T-Sport ? | Autor: TSport Owner | " " wrote in Jakie spalalnie w miescie ? to bylo troche bardziej kreatywne - standardowo w miescie 14 (jednak troche kusi zeby przycisnac jak jest gdzie), ale mozna i 9-10 ;) na torze okolo 34, szybka trasa 14-16, ponizej 130 (w miare spokojnie) w okolicach 10 - autostradowa jazda z predkoscia 200km/h to spokojnie 20l/100km (na 6 biegu przy 100km/h ma 3kobr) Polecilibyscie ten samochod ? zeby cos z TSporta wydobyc nie ma co sie patrzec na 9l/100km, a jak nie patrzysz to stajesz co 300km- 350km na stacji i tracisz czas - 180KM diesel w RAV4 przejezdza dystans o wiele dluzszy, w dodatku niewiele ustepujac czasowo TSportowi do pierwszego tankowania tego pierwszego (RAV jedzie dalej) co innego na torze... ale tego trzeba sie nauczyc - dodatkowo skrzynia w TS nie jest najlepsza i latwo mozna jej zrobic krzywde (a moze to kwestia pary sprzeglo od diesla + skrzynia, szczegolnie ze w lotusie ta skrzynia daje rade) - lepiej zmiany robic dokladnie i troche wolniej (niewielka strata a skrzynia cala) jezeli lubisz dzwiek silnika wkrecanego na 8.2kobr, zonglowanie biegami i nie mozesz bez tego zyc to jak najbardziej (nawet stawanie co 300km nie bedzie Cie denerwowalo) jezeli jezdzisz spokojnie a tylko od czasu do czasu chcesz przycisnac (np. jak trzeba) to TS moze tez sie sprawdzic, a przy okazji bedziesz mial calkiem zwawa (bez przesady - z taka moca niektore samochody jezdza lepiej), niezawodna zabawke na tor - tego diesel ci nie da w przeciwnym wypadku wez D4D jezeli mialbym wybierac miedzy benzyna 1.6, a TSportem wybralbym to drugie - majac do wyboru D4D i TSport-a (80% przebiegu to mialaby byc trasa), wybor nie bylby taki prosty |