Grupy dyskusyjne   »   Corolla T-Sport ?

Corolla T-Sport ?



1 Data: Marzec 14 2007 10:25:51
Temat: Corolla T-Sport ?
Autor: Jedrzej 

Czesc
Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w miescie ?
Jakie spalanie poza miastem ? Samochod bedzie uzywany 80% w trasie 20% w
miescie. Polecilibyscie ten samochod ?
Jedrzej

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Marzec 14 2007 11:22:53
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 14 Mar 2007 10:25:51 +0000 (UTC), Jedrzej
 wrote:

Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w miescie ?
Jakie spalanie poza miastem ?

 Nie lepiej kupić D4D?

Samochod bedzie uzywany 80% w trasie 20% w
miescie.

 Przy spokojnej jeździe w takich warunkach każdy samochód spali
 niewiele.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

3 Data: Marzec 14 2007 12:49:43
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Jedrzej 

Robert Rędziak  napisał(a):

On Wed, 14 Mar 2007 10:25:51 +0000 (UTC), Jedrzej
 wrote:

> Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w
miescie ?
> Jakie spalanie poza miastem ?

 Nie lepiej kupić D4D?

Hm :) dieselek troche mniejsza moc, oraz koszmarnie drogie czesci i serwis.
Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce
tarczowe przod i tyl oraz wygodniejsze wnetrze.

Jedrzej

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

4 Data: Marzec 14 2007 13:41:47
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 14 Mar 2007 12:49:43 +0000 (UTC), Jedrzej
 wrote:

 Nie lepiej kupić D4D?

Hm :) dieselek troche mniejsza moc,

 T-Sport, żeby konkretnie jeździł, musi być pociągnięty ponad
 6krpm, coby poprzełączały się fazy i krzywki, i wymaga sprawnej
 ręki, która będzie mieszała drążkiem.

oraz koszmarnie drogie czesci i serwis.

 A myślisz, że graty do T-Sporta będą za darmo?

Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce
tarczowe przod i tyl

 W jeździe o kropelkę rodzaj tylnego hamulca nie ma znaczenia.

oraz wygodniejsze wnetrze.

 Może fotele wygodniejsze (za to zawias twardszy), ale czy inne
 wersje wyposażeniowe nie mają fajnych foteli czy innych pierdów?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

5 Data: Marzec 14 2007 14:05:12
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Jedrzej 

> Hm :) dieselek troche mniejsza moc,

 T-Sport, żeby konkretnie jeździł, musi być pociągnięty ponad
 6krpm, coby poprzełączały się fazy i krzywki, i wymaga sprawnej
 ręki, która będzie mieszała drążkiem.


A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ?
Gdzies znalazlem, ze lift podnosi moc w tym silniku o ok. 50KM, czyli
wychodzi, ze tak kolo 140KM powinno byc bez dociskania go do 6krpm?

Jedrzej

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

6 Data: Marzec 14 2007 14:18:29
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:  ! Pewnie
kiero jakis, ten Jedrzej . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
uszy:

A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ?

Calkiem niezle jak na kompakta:

http://corollaclub.org//zdjecia/opisy/3/1074850773.jpg


--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

7 Data: Marzec 14 2007 14:26:49
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 14 Mar 2007 14:05:12 +0000 (UTC), Jedrzej
 wrote:

A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ?
Gdzies znalazlem, ze lift podnosi moc w tym silniku o ok. 50KM, czyli
wychodzi, ze tak kolo 140KM powinno byc bez dociskania go do 6krpm?

 Z wykresu podanego przez Dmana wychodzi, że około 120. Całe 10
 więcej od diesla...

 Jak dla mnie kupowanie TSporta do spokojno-ekonomicznego latania
 poza miastem nadal nie ma uzasadnienia. Co innego do
 proaktywnego latania, ale wtedy nie zadaje się pytania o
 spalanie, tylko się leje i cierpi w milczeniu ;>

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

8 Data: Marzec 14 2007 14:54:40
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:  

> A ponizej 6krpm dopoki lift nie dziala ile to ma mocy ?
> Gdzies znalazlem, ze lift podnosi moc w tym silniku o ok. 50KM, czyli
> wychodzi, ze tak kolo 140KM powinno byc bez dociskania go do 6krpm?

 Z wykresu podanego przez Dmana wychodzi, że około 120. Całe 10
 więcej od diesla...

 Jak dla mnie kupowanie TSporta do spokojno-ekonomicznego latania
 poza miastem nadal nie ma uzasadnienia. Co innego do
 proaktywnego latania, ale wtedy nie zadaje się pytania o
 spalanie, tylko się leje i cierpi w milczeniu ;>


No ale jak kupujesz uzywany to patrzysz rowniez na inne rzeczy :) Takie jak
czy byl bity, jaki ma przebieg, kto tym jezdzil...

Jedrzej

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

9 Data: Marzec 14 2007 15:00:32
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 14 Mar 2007 14:54:40 +0000 (UTC),
 wrote:

No ale jak kupujesz uzywany to patrzysz rowniez na inne rzeczy :) Takie jak
czy byl bity, jaki ma przebieg, kto tym jezdzil...

 W takim wypadku jeszcze ostrożniej podchodzę do wszelakich GTI
 -- zwykle nie kupuje się ich do taczania się, tylko do dawania w
 palnik. Nie każdy też dorósł do posiadania takiego auta, a i
 dzwony takim wózkom zdarzają się chyba częściej.

 Jak dla mnie to chciałbyś zjeść ciastko i mieć ciastko. Da się,
 tylko że potrzeba do tego dwóch ciastek.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

10 Data: Marzec 15 2007 11:26:26
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:


Jak dla mnie kupowanie TSporta do spokojno-ekonomicznego latania
poza miastem nadal nie ma uzasadnienia. Co innego do
proaktywnego latania, ale wtedy nie zadaje się pytania o
spalanie, tylko się leje i cierpi w milczeniu ;>

Wytlumacz, jak rozumiesz (to wszechobecne, niepolskie i w kontekscie
jezyka polskiego kompletnie bezsensowne) slowo "proaktywne" w
kontekscie jeszcze latania.

Tomek

P.S.
Jesli dobrze rozumiesz, to w nagrode podam Ci prawidlowe tlumaczenie
"proactive".

Tomek

11 Data: Marzec 15 2007 16:08:36
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Thu, 15 Mar 2007 11:26:26 GMT,
 wrote:

Wytlumacz, jak rozumiesz (to wszechobecne, niepolskie i w kontekscie
jezyka polskiego kompletnie bezsensowne) slowo "proaktywne" w
kontekscie jeszcze latania.

 Pochrzaniło mi się z innym, nowomodnym, słowem ,,kreatywne''
 (cudzysłów sobie zostaw). Wyszło zbyt dużo obcowania z takimi
 zwrotami jak ,,proactive security''. Liczę, ze Waść został tym
 wytłumaczeniem zaspokojony.

Jesli dobrze rozumiesz, to w nagrode podam Ci prawidlowe tlumaczenie
"proactive".

 Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumie
 jazda sportowa jest w pewnym sensie ,,proactive''.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

12 Data: Marzec 15 2007 18:32:56
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumie
jazda sportowa jest w pewnym sensie ,,proactive''.

Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania
przyjemnosci.

Tomek

13 Data: Marzec 15 2007 20:03:04
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Thu, 15 Mar 2007 18:32:56 GMT,
 wrote:

Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumie
jazda sportowa jest w pewnym sensie ,,proactive''.

Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania
przyjemnosci.

 A czyż auto klasy GTI nie kupuje się do tego celu?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

14 Data: Marzec 15 2007 22:02:55
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: blackbird 

Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania
przyjemnosci.

A czyż auto klasy GTI nie kupuje się do tego celu?

Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu
Fabia 1.4 tdi.

15 Data: Marzec 15 2007 22:09:49
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Alex81 

In article   says...

Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu
Fabia 1.4 tdi.

Trzeba przyznać że okratowane Fabie to na naszych drogach prawdziwe
supersportowe maszyny wyprzedzające wszystko, zawsze i wszędzie - nawet
przy akompaniamencie maszyny do szycia o pojemności 1.2 :D

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

16 Data: Marzec 16 2007 11:57:55
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8
lekkie turbo czyli stare dobre 150KM, 5 biegow) lomotal Celice jak
chcial i nie chcial. Wazyly w zasadzie tyle samo.

A w dodatku w poblizu Vmaks cos Celice biegi nie pasowaly.

Zrobic napompowanego dziwolaga jest latwo, ale dopasowac go do
konkretnego auta to juz nie zawsze sie udaje.

Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

Tomek

17 Data: Marzec 16 2007 14:05:19
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-03-16,   wrote:

Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8
lekkie turbo czyli stare dobre 150KM, 5 biegow) lomotal Celice jak
chcial i nie chcial. Wazyly w zasadzie tyle samo.

Pytanie jak sprawny byl lacznik bialkowy miedzy siedzeniem a
kierownica...

A w dodatku w poblizu Vmaks cos Celice biegi nie pasowaly.

Zrobic napompowanego dziwolaga jest latwo, ale dopasowac go do
konkretnego auta to juz nie zawsze sie udaje.

Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

18 Data: Marzec 16 2007 15:30:41
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

W żadnym.

19 Data: Marzec 16 2007 17:51:39
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-03-16, Boombastic  wrote:

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

W żadnym.

Zepsules. ;->

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

20 Data: Marzec 16 2007 19:02:35
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:


Pytanie jak sprawny byl lacznik bialkowy miedzy siedzeniem a
kierownica...

Byly testy porownawcze w AS


Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra.

Tomek

21 Data: Marzec 16 2007 20:09:16
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Alex81 

In article  
says...

>W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?
>
OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra.

W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze
wersje JDM ale bez przesady, nie 240-konne. Taki silnik (2.0 N/A 240KM)
siedzi w S2000.

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

22 Data: Marzec 16 2007 20:10:33
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze
wersje JDM ale bez przesady, nie 240-konne. Taki silnik (2.0 N/A 240KM)
siedzi w S2000.

A i tak w S2K zdaje się nie spada z ostrej krzywki.

23 Data: Marzec 17 2007 10:57:44
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cos
mi jednak mowi, ze to byla Integra) byl w AS i poteznie narzekali.

Tomek

24 Data: Marzec 17 2007 12:45:14
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

On Sat, 17 Mar 2007 10:57:44 GMT,  wrote:

To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cos
mi jednak mowi, ze to byla Integra) byl w AS i poteznie narzekali.

Kurde, im dluzej nad tym mysle, tym bardziej mnie wpienia, ze nie
pamietam. Wiem, ze wtedy mnie tamoc nie dziwila, no bo skoro bylo 1,6
VTEC 160KM, to 100KM/litr bylo "normalne"

Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat
90??? Moze to bylo 2,4 240KM. Na pewno wtedy byly normalne Accordy
150KM (chyba 2,0). No nie pamietam...

Tomek

25 Data: Marzec 17 2007 14:26:30
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat
90??? Moze to bylo 2,4 240KM. Na pewno wtedy byly normalne Accordy
150KM (chyba 2,0). No nie pamietam...

Był Accord Type-R 2,2 212 KM, był Civ 1,6 160 KM oraz 1,8 169 KM, potem
pojawił się CTR 2,0 200 KM i S2K 2,0 240 KM. Obecne Accordy z silnikiem 2,4
mają bidne 190 KM, a amerykańskie Accordy miały 3,0 V6 200 KM. W Integrze
nie było poza Japonią silników ponad 200 KM.

26 Data: Marzec 17 2007 01:08:11
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-03-16,   wrote:



Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra.

Pewnie nie... Zgaduj dalej ;)

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

27 Data: Marzec 15 2007 18:32:56
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumie
jazda sportowa jest w pewnym sensie ,,proactive''.

Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania
przyjemnosci.

Tomek

28 Data: Marzec 15 2007 20:03:04
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Thu, 15 Mar 2007 18:32:56 GMT,
 wrote:

Ale zdajesz sobie sprawę, że można to dopasować? Bo w sumie
jazda sportowa jest w pewnym sensie ,,proactive''.

Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania
przyjemnosci.

 A czyż auto klasy GTI nie kupuje się do tego celu?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

29 Data: Marzec 15 2007 22:02:55
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: blackbird 

Zdecydowanie tak, ale to juz tzw. wyzsza potrzeba odczuwania
przyjemnosci.

A czyż auto klasy GTI nie kupuje się do tego celu?

Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu
Fabia 1.4 tdi.

30 Data: Marzec 15 2007 22:09:49
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Alex81 

In article   says...

Chyba nie, 90% tych aut porusza sie wolniej niz przecietny kratkowoz typu
Fabia 1.4 tdi.

Trzeba przyznać że okratowane Fabie to na naszych drogach prawdziwe
supersportowe maszyny wyprzedzające wszystko, zawsze i wszędzie - nawet
przy akompaniamencie maszyny do szycia o pojemności 1.2 :D

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

31 Data: Marzec 16 2007 11:57:55
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8
lekkie turbo czyli stare dobre 150KM, 5 biegow) lomotal Celice jak
chcial i nie chcial. Wazyly w zasadzie tyle samo.

A w dodatku w poblizu Vmaks cos Celice biegi nie pasowaly.

Zrobic napompowanego dziwolaga jest latwo, ale dopasowac go do
konkretnego auta to juz nie zawsze sie udaje.

Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

Tomek

32 Data: Marzec 16 2007 14:05:19
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-03-16,   wrote:

Z tym ze akurat z 1,8 192KM Toyocie to cos nie poszlo. Golf 4 (1,8
lekkie turbo czyli stare dobre 150KM, 5 biegow) lomotal Celice jak
chcial i nie chcial. Wazyly w zasadzie tyle samo.

Pytanie jak sprawny byl lacznik bialkowy miedzy siedzeniem a
kierownica...

A w dodatku w poblizu Vmaks cos Celice biegi nie pasowaly.

Zrobic napompowanego dziwolaga jest latwo, ale dopasowac go do
konkretnego auta to juz nie zawsze sie udaje.

Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

33 Data: Marzec 16 2007 15:30:41
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

W żadnym.

34 Data: Marzec 16 2007 17:51:39
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-03-16, Boombastic  wrote:

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

W żadnym.

Zepsules. ;->

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

35 Data: Marzec 16 2007 19:02:35
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:


Pytanie jak sprawny byl lacznik bialkowy miedzy siedzeniem a
kierownica...

Byly testy porownawcze w AS


Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra.

Tomek

36 Data: Marzec 16 2007 20:09:16
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Alex81 

In article  
says...

>W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?
>
OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra.

W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze
wersje JDM ale bez przesady, nie 240-konne. Taki silnik (2.0 N/A 240KM)
siedzi w S2000.

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

37 Data: Marzec 16 2007 20:10:33
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

W Type-R ostatniej serii - 1.8 190KM :) Może były jakieś mocniejsze
wersje JDM ale bez przesady, nie 240-konne. Taki silnik (2.0 N/A 240KM)
siedzi w S2000.

A i tak w S2K zdaje się nie spada z ostrej krzywki.

38 Data: Marzec 17 2007 10:57:44
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cos
mi jednak mowi, ze to byla Integra) byl w AS i poteznie narzekali.

Tomek

39 Data: Marzec 17 2007 12:45:14
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:

On Sat, 17 Mar 2007 10:57:44 GMT,  wrote:

To moze cos pokrzaniwszy, tym niemniej jednak test tego wozidla (cos
mi jednak mowi, ze to byla Integra) byl w AS i poteznie narzekali.

Kurde, im dluzej nad tym mysle, tym bardziej mnie wpienia, ze nie
pamietam. Wiem, ze wtedy mnie tamoc nie dziwila, no bo skoro bylo 1,6
VTEC 160KM, to 100KM/litr bylo "normalne"

Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat
90??? Moze to bylo 2,4 240KM. Na pewno wtedy byly normalne Accordy
150KM (chyba 2,0). No nie pamietam...

Tomek

40 Data: Marzec 17 2007 14:26:30
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

Kurde, co to byl za silnik w Integrze o tak duzej mocy pod koniec lat
90??? Moze to bylo 2,4 240KM. Na pewno wtedy byly normalne Accordy
150KM (chyba 2,0). No nie pamietam...

Był Accord Type-R 2,2 212 KM, był Civ 1,6 160 KM oraz 1,8 169 KM, potem
pojawił się CTR 2,0 200 KM i S2K 2,0 240 KM. Obecne Accordy z silnikiem 2,4
mają bidne 190 KM, a amerykańskie Accordy miały 3,0 V6 200 KM. W Integrze
nie było poza Japonią silników ponad 200 KM.

41 Data: Marzec 17 2007 01:08:11
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-03-16,   wrote:



Podobny klopot byl kiedys z silnikiem 2.0 240KM w Accordzie. Nawet
przy zmianie z III na IV "wylatywal z krzywek".

W ktorym Accordeonie siedzial taki motor ?

OK, pewnie ten Accord sie nazywal Integra.

Pewnie nie... Zgaduj dalej ;)

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

42 Data: Marzec 15 2007 14:14:41
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: blackbird 

Z wykresu podanego przez Dmana wychodzi, że około 120. Całe 10
więcej od diesla...

A co bedzie po zestawieniu tego wykresu z wykresem 1.6/110? Powinno byc w
calym zakresie nieco lepiej, a jak wiadomo nie mozna kupic Corolli z
"normalnym" silnikiem 1.8 lub 2.0.

43 Data: Marzec 16 2007 18:24:56
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Robert Rędziak wrote:

 Jak dla mnie kupowanie TSporta do spokojno-ekonomicznego latania
 poza miastem nadal nie ma uzasadnienia. Co innego do
 proaktywnego latania, ale wtedy nie zadaje się pytania o
 spalanie, tylko się leje i cierpi w milczeniu ;>

W ogóle kupowanie semi sportowego auta do aby w nim oszczędzać paliwo to ogromna wtopa. To tak jak wtedy, kiedy wybrałem się do Poznania Leonem i stwiedziłem w pod Łowiczem, że
a) mam 30 zł przy duszy
b) nie wziąłem karty
c) spaliłem do Łowicza 1/3 dostępnego paliwa.

No i cóż, udało mi się ograniczyć spalanie o połowę, ale nigdy w życiu nie byłem tak zmęczony po 300 kilometrach.

Natomiast jak już kupować to TSport ma jedną podstawową zaletę wśród aut o podobnej mocy i w podobnych rocznikach: jest bardzo tani, a ponieważ to Toyota i tylko 1.8, to i ubezpieczenie będzie tanie.
Dokładnie tak jak było z moim Leonem.

Oby tylko nie wtopić z podkatowanym egzemplarzem, bo ja już wydałem na poprawki po poprzednim właścicielu ponad 5k, a jeszcze całe zawieszenie mnie czeka, bo gnojek podciął sprężyny "o zwój". :/

--
Cz.

44 Data: Marzec 16 2007 19:43:35
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 16 Mar 2007 18:24:56 +0100, Cz  wrote:

Natomiast jak już kupować to TSport ma jedną podstawową zaletę wśród aut
o podobnej mocy i w podobnych rocznikach: jest bardzo tani, a ponieważ
to Toyota i tylko 1.8, to i ubezpieczenie będzie tanie.
Dokładnie tak jak było z moim Leonem.

 Gdybym był ograniczony klasą do 1800 i mógł wybierać między
 VAG-iem, a CTS-em, kupiłbym VAG-a: jego możliwości zaczynają sie
 tam, gdzie Toyota się kończy.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

45 Data: Marzec 16 2007 22:17:21
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Robert Rędziak wrote:

 Gdybym był ograniczony klasą do 1800 i mógł wybierać między
 VAG-iem, a CTS-em, kupiłbym VAG-a: jego możliwości zaczynają sie
 tam, gdzie Toyota się kończy.

To pewnie prawda, ale z kolei w VAGach jest poważny problem z wytrzymałością podzespołów, głównie w zakresie elektroniki silnika... Oczywiście nie bazując na tym co wyczytałem na forach... post factum. ;)

No i oczywiście dochodzi do tego fakt, że mój Leon jest raczej trupowaty...

Tak, czy inaczej w niedzielę, albo w poniedziałek się TSportem przejadę i powiem co myślę.

46 Data: Marzec 14 2007 15:50:32
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Daniel Kowalski 


Hm :) dieselek troche mniejsza moc, oraz koszmarnie drogie czesci i serwis.
Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce
tarczowe przod i tyl oraz wygodniejsze wnetrze.


W dieselku też masz hamulce tarczowe, chyba, że coś umknęło mojej uwadze.
IMO jeśli masz kupę kasy na paliwo, bierz TS. Ale rozejrzałbym się za jakąś mocniejszą wersją D4D.

47 Data: Marzec 14 2007 17:09:31
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Tomasz Nowicki 

Daniel Kowalski powiada w dniu 2007-03-14 15:50:


Hm :) dieselek troche mniejsza moc, oraz koszmarnie drogie czesci i serwis.
Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce
tarczowe przod i tyl oraz wygodniejsze wnetrze.


W dieselku też masz hamulce tarczowe, chyba, że coś umknęło mojej uwadze.
IMO jeśli masz kupę kasy na paliwo, bierz TS. Ale rozejrzałbym się za jakąś mocniejszą wersją D4D.


Poza tym diesla da się łatwo zachipować - i wtedy to dopiero można się lansować wykresami z hamowni ;)

T.

48 Data: Marzec 16 2007 18:29:09
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Tomasz Nowicki wrote:

Poza tym diesla da się łatwo zachipować - i wtedy to dopiero można się lansować wykresami z hamowni ;)

Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować. Można mu też dać dobry zawias i dobre hamulce i wyciąć zachipowanego 'ciężkonosego' D4D na pierwszym zakręcie.

--
Cz.

49 Data: Marzec 16 2007 18:41:34
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować.

Taaa, jasne. Ciekawe co tym chipem chcesz osiągnąć?

50 Data: Marzec 16 2007 19:13:19
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Boombastic wrote:

Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować.
Taaa, jasne. Ciekawe co tym chipem chcesz osiągnąć?

No na pewno mniej niż korzystniejszym rozkładem mas. :)

--
Cz.

51 Data: Marzec 16 2007 19:45:23
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 16 Mar 2007 18:29:09 +0100, Cz  wrote:

Słaby argument, TSporta też pewnie da się zachipować.

 Czapi, nie ma z czego. To jest wolnossak, w dodatku trudny w
 rzeźbie choćby z uwagi na VVTL-i. Jedyna droga to kompresor od
 TRD, drogi jak pies (z rodowodem).

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

52 Data: Marzec 16 2007 22:14:30
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Robert Rędziak wrote:

 Czapi, nie ma z czego. To jest wolnossak, w dodatku trudny w
 rzeźbie choćby z uwagi na VVTL-i. Jedyna droga to kompresor od
 TRD, drogi jak pies (z rodowodem).

No dobra, ale żeby ropniak był lepszy?!?

--
Cz.

53 Data: Marzec 16 2007 21:24:39
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 16 Mar 2007 22:14:30 +0100, Cz  wrote:

 Czapi, nie ma z czego. To jest wolnossak, w dodatku trudny w
 rzeźbie choćby z uwagi na VVTL-i. Jedyna droga to kompresor od
 TRD, drogi jak pies (z rodowodem).

No dobra, ale żeby ropniak był lepszy?!?

 Turboropniaki się dobrze czipują, a poza tym zaczipowany
 turbognojek ma spore szanse się lepiej zbierać z dołu niż CTS.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl

54 Data: Marzec 16 2007 23:36:02
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Robert Rędziak wrote:

 Turboropniaki się dobrze czipują, a poza tym zaczipowany
 turbognojek ma spore szanse się lepiej zbierać z dołu niż CTS.

No właśnie ciekaw jestem jak mnie się spodoba ten słaby dół za mocną górę... Jeśli Toyka miałaby się słabiej mimo wszystko zbierać od Leona to pewnie wyjdę lepiej już naprawiając go do końca...

....moich dni. ;)

--
Cz.

55 Data: Marzec 17 2007 15:50:40
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Marek 

test



Użytkownik "Cz"  napisał w wiadomości

Robert Rędziak wrote:
 Turboropniaki się dobrze czipują, a poza tym zaczipowany
 turbognojek ma spore szanse się lepiej zbierać z dołu niż CTS.

No właśnie ciekaw jestem jak mnie się spodoba ten słaby dół za mocną
górę... Jeśli Toyka miałaby się słabiej mimo wszystko zbierać od Leona to
pewnie wyjdę lepiej już naprawiając go do końca...

...moich dni. ;)

--
Cz.

56 Data: Marzec 14 2007 19:35:01
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: jotes 



Ogolnie czemu nie, ale T-Sport ma znacznie lepsze wyposazenie, hamulce
tarczowe przod i tyl oraz wygodniejsze wnetrze.

Wszystkie Corolle mają tarcze z tyłu i takie samo wnętrze. Gdzie ta wygoda?

57 Data: Marzec 14 2007 20:23:32
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: patashnik 

On Wed, 14 Mar 2007 10:25:51 +0000, Jedrzej wrote:

Czesc
Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w miescie ?
Jakie spalanie poza miastem ? Samochod bedzie uzywany 80% w trasie 20% w
miescie. Polecilibyscie ten samochod ?

A wlasnie - jak sie sprawuje wariator by Toyota? Alfowicze przez wariatory
siwieli, jak to wyglada w corollach T-Sp.?


--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...

58 Data: Marzec 14 2007 22:10:46
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Boombastic 

A wlasnie - jak sie sprawuje wariator by Toyota? Alfowicze przez wariatory
siwieli, jak to wyglada w corollach T-Sp.?

Na przykład w Hondzie jeszcze nigdy nie słyszałem by się to popsuło.

59 Data: Marzec 15 2007 08:48:16
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:  !
Pewnie kiero jakis, ten patashnik . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:

 

A wlasnie - jak sie sprawuje wariator by Toyota? Alfowicze przez
wariatory siwieli, jak to wyglada w corollach T-Sp.?

Jak w pozostalych Tojkach-nikt nigdy nie slyszal o awarii ukladu zmiennych
faz rozrzadu. ;)



--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

60 Data: Marzec 16 2007 18:50:50
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: Cz 

Jedrzej wrote:

Czy ktos mial okazje jezdzic Corolla T-Sport ? Jakie spalalnie w miescie ? Jakie spalanie poza miastem ? Samochod bedzie uzywany 80% w trasie 20% w miescie. Polecilibyscie ten samochod ?

Jak dobrze pójdzie to przejadę się taką w niedzielę to dam dokładnie znać jakie wrażenia. Jeśli będzie o wiele przyjemniejsza od mojego turbośmietnika ((c) by RR albo WJ - nie pamiętam), to może się nawet zdecyduję.

Generalnie wygląda na to, że nasprowadzali takich trochę z zachodu więc ceny są całkiem przyzwoite. Jedynie szukać ładnego modelu po rozsądnym kierowcy, albo jeżdżonego tylko na zachodzie.

--
Cz.

61 Data: Marzec 18 2007 22:03:43
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor:  

Jakie spalalnie w miescie ?

Np. takie:
http://krzysztofp.fotopic.net/p19386859.html


Polecilibyscie ten samochod ?

Tak. Ale zalezy do czego.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

62 Data: Kwiecien 11 2007 15:04:38
Temat: Re: Corolla T-Sport ?
Autor: TSport Owner 

" "  wrote in

Jakie spalalnie w miescie ?

Np. takie:
http://krzysztofp.fotopic.net/p19386859.html

to bylo troche bardziej kreatywne - standardowo w miescie 14 (jednak troche kusi zeby przycisnac jak jest
gdzie), ale mozna i 9-10 ;) na torze okolo 34, szybka trasa 14-16, ponizej 130 (w miare spokojnie) w okolicach
10 - autostradowa jazda z predkoscia 200km/h to spokojnie 20l/100km (na 6 biegu przy 100km/h ma 3kobr)

Polecilibyscie ten samochod ?

Tak. Ale zalezy do czego.

zeby cos z TSporta wydobyc nie ma co sie patrzec na 9l/100km, a jak nie patrzysz to stajesz co 300km-
350km na stacji i tracisz czas - 180KM diesel w RAV4 przejezdza dystans o wiele dluzszy, w dodatku
niewiele ustepujac czasowo TSportowi do pierwszego tankowania tego pierwszego (RAV jedzie dalej)

co innego na torze... ale tego trzeba sie nauczyc - dodatkowo skrzynia w TS nie jest najlepsza i latwo
mozna jej zrobic krzywde (a moze to kwestia pary sprzeglo od diesla + skrzynia, szczegolnie ze w lotusie ta
skrzynia daje rade) - lepiej zmiany robic dokladnie i troche wolniej (niewielka strata a skrzynia cala)

jezeli lubisz dzwiek silnika wkrecanego na 8.2kobr, zonglowanie biegami i nie mozesz bez tego zyc to jak
najbardziej (nawet stawanie co 300km nie bedzie Cie denerwowalo)

jezeli jezdzisz spokojnie a tylko od czasu do czasu chcesz przycisnac (np. jak trzeba) to TS moze tez sie
sprawdzic, a przy okazji bedziesz mial calkiem zwawa (bez przesady - z taka moca niektore samochody
jezdza lepiej), niezawodna zabawke na tor - tego diesel ci nie da

w przeciwnym wypadku wez D4D

jezeli mialbym wybierac miedzy benzyna 1.6, a TSportem wybralbym to drugie - majac do wyboru D4D i
TSport-a (80% przebiegu to mialaby byc trasa), wybor nie bylby taki prosty

Corolla T-Sport ?



Grupy dyskusyjne