Grupy dyskusyjne   »   Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?

Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?



1 Data: Listopad 29 2006 14:15:59
Temat: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

Witam
po wymyciu silnika jakisms "psik psik" nieszkodliwym dla srodowiska (nie
cuchnal), odczekaniu 15 min i wyplukaniu woda nie pali jeden cylinder...
niestety czas (kilka dni) nie uleczyl ran (woda nie wyparowala?).. co moze
byc przyczyna?
- zalanie "wglebienia" na swiece? (niestety raczej nie)
- ...????
Auto to celica V 2,0 ale to nieistotne.. po prostu stary silnik na wtrysku
Pozdrowienia,
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Listopad 29 2006 15:55:46
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Cyneq 

Przemek napisał(a):

Witam
po wymyciu silnika jakisms "psik psik" nieszkodliwym dla srodowiska (nie cuchnal), odczekaniu 15 min i wyplukaniu woda nie pali jeden cylinder... niestety czas (kilka dni) nie uleczyl ran (woda nie wyparowala?).. co moze byc przyczyna?
- zalanie "wglebienia" na swiece? (niestety raczej nie)
- ...????

A ile mają świece i przewody?

--
Cyneq

3 Data: Listopad 29 2006 14:58:09
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

A ile mają świece i przewody?
przyjmijmy ze np. 10 lat swiece i 15 lat przewody.. co to ma za znaczenie? to
stalo sie po splukaniu silnika szlaufem
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

4 Data: Listopad 29 2006 15:59:19
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Karolek 


Użytkownik "Przemek "  napisał w wiadomości

A ile mają świece i przewody?
przyjmijmy ze np. 10 lat swiece i 15 lat przewody.. co to ma za znaczenie? to
stalo sie po splukaniu silnika szlaufem

Ma znaczenie i to ogromne.
Wymien najpierw przewody.




Karolek

5 Data: Listopad 29 2006 16:11:28
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Cyneq 

Przemek napisał(a):

A ile mają świece i przewody?
przyjmijmy ze np. 10 lat swiece i 15 lat przewody..

Jeden facet miał tłumik który miał 10 lat.
I jak go kiedyś kopnął to się rozpadł.
Stało się to po kopnięciu, wiec wiek nie ma nic do rzeczy.
:)

Mam nadzieję że widzisz analogię.

--
Cyneq

6 Data: Listopad 29 2006 15:21:45
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

Jeden facet miał tłumik który miał 10 lat.
I jak go kiedyś kopnął to się rozpadł.
Stało się to po kopnięciu, wiec wiek nie ma nic do rzeczy.
:)

Mam nadzieję że widzisz analogię.

jeden facet mial klopoty z zaplonem.. posluchal Karola i wymienil kable...
nic nie pomoglo, 200 zyla w plecy.. drugi facet pomyslal, zagladnal do
dokumentacji, dowiedzial sie jaka rezystancje powinny miec kable WN, wzial
miernik elektorniczny .. sprawdzil ja, byla w normie... 150 zyla zostalo w
kieszenie
Mam nadzieje, ze widzisz analogie
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

7 Data: Listopad 29 2006 16:29:37
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Blyskacz 

nic nie pomoglo, 200 zyla w plecy.. drugi facet pomyslal, zagladnal do dokumentacji, dowiedzial sie jaka rezystancje powinny miec kable WN, wzial miernik elektorniczny .. sprawdzil ja, byla w normie... 150 zyla zostalo w kieszenie
mierzac opornosc kabli to sobie mozesz sampoczucie poprawic tylko ;-)

pozdrawiam Blyskacz

--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

8 Data: Listopad 29 2006 15:37:04
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

mierzac opornosc kabli to sobie mozesz sampoczucie poprawic tylko ;-)

wymieniajac kable WN, ktore maja rezystancje w normie mierzona w temp
przewidzianej w manualu do auta mozna sobie poprawic co najwyzej samopoczucie
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

9 Data: Listopad 29 2006 16:39:39
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Blyskacz 

wymieniajac kable WN, ktore maja rezystancje w normie mierzona w temp przewidzianej w manualu do auta mozna sobie poprawic co najwyzej samopoczucie
taa.... a izolacja na to niemożliwe...

Blyskacz

--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

10 Data: Listopad 29 2006 16:30:41
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

> przewidzianej w manualu do auta mozna sobie poprawic co najwyzej
samopoczucie
taa.... a izolacja na to niemożliwe...
dobra.. wiec poza rezystancja jeszcze nocne ogladanie "piorunkow" pod
maska... cos jeszcze?
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

11 Data: Listopad 29 2006 17:43:49
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Blyskacz 

dobra.. wiec poza rezystancja jeszcze nocne ogladanie "piorunkow" pod maska... cos jeszcze?

poczytaj sobie jak i kiedy zmienia sie opornosc mieszanki w cylindrze, opornosc powietrza  i zastanow sie czy jestes w stanie zasymulowac te sytuacje stojac sobie wieczorkiem pod blokiem i zagladajac pod maske...
generalnie jak widac ciagle przebicia tzn ze juz dawno nalezalo te druty
wymienic... to mniej wiecej tak jakbys nagle sie opamietal, zerknal na
pasek rozrzadu i zobaczyl go w strzepach... no niby jeszcze sie nic nie
stalo, ale z poprawna  eksploatacja nie ma to nic wspolnego...

pozdrawiam Blyskacz

--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

12 Data: Listopad 29 2006 16:40:18
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Cyneq 

Przemek napisał(a):

Jeden facet miał tłumik który miał 10 lat.
I jak go kiedyś kopnął to się rozpadł.
Stało się to po kopnięciu, wiec wiek nie ma nic do rzeczy.
:)

Mam nadzieję że widzisz analogię.

jeden facet mial klopoty z zaplonem.. posluchal Karola i wymienil kable... nic nie pomoglo, 200 zyla w plecy.. drugi facet pomyslal, zagladnal do dokumentacji, dowiedzial sie jaka rezystancje powinny miec kable WN, wzial miernik elektorniczny .. sprawdzil ja, byla w normie... 150 zyla zostalo w kieszenie
Mam nadzieje, ze widzisz analogie

Jeden facet miał samochód w którym nie miał kasy na zmienianie głupich WNek, bo to kosztowało 200 zł (qrwa, złote one są czy jak??).
Ale to już nie jest moja wina, jak Cie nie stać na jazdę furą (wliczając normalną eksploatacje) to postaw na cegłach i kup sobie rower.
Rozrząd też zmienisz dopiero jak Ci pierdyknie, płyn hamulcowy jak się zatrzymasz na drzewie a opony jak są łyse?

Z mojej strony EOT, jak jesteś taki mądrala to sobie poradzisz sam, ja mam dzisiaj zły dzień i nie bawi mnie to że chcę komuś pomóc, a ktoś jest oporny na wiedze.


--
Cyneq

13 Data: Listopad 29 2006 17:18:37
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

poczytaj sobie jak i kiedy zmienia sie opornosc mieszanki w cylindrze,
opornosc powietrza  i zastanow sie czy jestes w stanie zasymulowac te

Wiesz co.. nie chce mi sie prowadzic akademiskiej dyskusji o tym, czy
supermarkowe nowe kable WN w kolorze czerwonym z napisem "power" zagwarantuja
minimalnie wieksza iskre na benzynie vpower albo dadza 0,001% mniejsze prawd
wypadania zaplonu. Generalnie jak cylinder nie pali przez kable to sa one
przerwane albo maja uszkodzona izolacje
rezystancja kabla nie zalezy od skladu mieszanki wiec rownie dobrze mozna
sobie o tlumikach poczytac


wymienic... to mniej wiecej tak jakbys nagle sie opamietal, zerknal na
pasek rozrzadu i zobaczyl go w strzepach... no niby jeszcze sie nic nie
stalo, ale z poprawna  eksploatacja nie ma to nic wspolnego...
pasek rozrzadu jest newralgiczny i sie go wymienia "na wszelki wypadek" co
jakis czas/przebieg niezaleznie czy jest on w juz kiepskim czy dobrym stanie
Pozostale paski klinowe nie wymienia sie ale dokonuje sie ich "inspekcji"  co
zadany okres i zapewne wiekszosc isntrukcji przewiduje sposob jej
przeprowadzenia
Oczywiscie dla lepszego samopoczucia mozna wymieniac sobie kable WN,
wszystkie plyny (lacznie ze wspomaganiem) i wszystkie paski ... nie ma
problemu.. mechanicy i producenci czesci juz sie ciesza
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

14 Data: Listopad 29 2006 18:51:41
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Blyskacz 

wypadania zaplonu. Generalnie jak cylinder nie pali przez kable to sa one przerwane albo maja uszkodzona izolacje

tyle,ze stwierdzic uszkodzenie izolacji nie jest tak prosto jak Ci sie wydaje...

rezystancja kabla nie zalezy od skladu mieszanki wiec rownie dobrze mozna sobie o tlumikach poczytac

rezystancja kabla nie, ale napiecie potrzebne do wytworzenia iskry juz scisle od tych wartosci zalezy i dalej idac... wymagania stawiane izolacji rowniez zaleza od wysokosci napiec na jakich pracuje instalacja... czyli, to ze w danej sytuacji izolacja jeszcze nie dopuszcza do przebic nie oznacza, ze np. przy chwilowym zubozeniu miesznki przebicia sie nie pojawia...
... i to nie jest akademicka dyskusja a poprostu praktyka ...

pasek rozrzadu jest newralgiczny i sie go wymienia "na wszelki wypadek" co

przewody tez nalezy wymieniac zgodnie z zaleceniami... ale jak ktos woli dziadowac to jego sprawa...

Pozostale paski klinowe nie wymienia sie ale dokonuje sie ich "inspekcji"  co zadany okres i zapewne wiekszosc isntrukcji przewiduje sposob jej przeprowadzenia

ciekawe, ale w instrukcjach do pojazdow ktorymi sie poruszalem czas wymiany paska do urzadzen zewnetrznych byl zawsze scisle okreslony - w obecnym aucie to 90kkm.
moze warto zerknac do instrukcji ?
oczywiscie dziadowac zawsze mozna...

Oczywiscie dla lepszego samopoczucia mozna wymieniac sobie kable WN, wszystkie plyny (lacznie ze wspomaganiem) i wszystkie paski ... nie ma problemu.. mechanicy i producenci czesci juz sie ciesza
tak, wiem... instrukcja obslugi to przepis na nabijanie kasy producentom czesci...

rob jak uwazasz, ja wymieniam zgodnie z zaleceniami producenta i poki co
nie musialem szukac w drodze pomocy...


pozdrawiam Blyskacz

--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

15 Data: Listopad 30 2006 08:18:03
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

izolacji rowniez zaleza od wysokosci napiec na jakich pracuje
instalacja... czyli, to ze w danej sytuacji izolacja jeszcze nie
dopuszcza do przebic nie oznacza, ze np. przy chwilowym zubozeniu
miesznki przebicia sie nie pojawia...
... i to nie jest akademicka dyskusja a poprostu praktyka ...
dobrze... podyskutujemy sobie kiedys wiec o tym czy na czerwonych kablach,
benyznie vpower i 4 elektordowych swiecach platynowych jest lepiej niz na
zwyklych kablach, swiecy iskra i zwyklej benzynie... tylko to raczej ma sie
ni jak do problemu typu "dlaczaego nie pali"

przewody tez nalezy wymieniac zgodnie z zaleceniami... ale jak ktos woli
dziadowac to jego sprawa...
no racja, chlopie.. pelna zgoda!!!... zgodnie z zaleceniami - tylko w nich
nie ma "co 3 lata" tylko jest mowa i sprawdzeniu uszkodzen zewnetrznych i
zmierzeniu rezystancji w zadanej temperaturze

ciekawe, ale w instrukcjach do pojazdow ktorymi sie poruszalem czas
wymiany paska do urzadzen zewnetrznych byl zawsze scisle okreslony - w
obecnym aucie to 90kkm.
no popatrz.. a u mnie nie? Przeedstaw prosze zalecenia w Twoim autku co do
wymiany paska napedzajacego kompresor klimy... co ile nalezy go wymieniac?

moze warto zerknac do instrukcji ?
moeze byc taka z napisem "service manual"?
Przemek

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

16 Data: Listopad 30 2006 10:35:10
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Blyskacz 

zwyklych kablach, swiecy iskra i zwyklej benzynie... tylko to raczej ma sie ni jak do problemu typu "dlaczaego nie pali"
ale ja nie pisze nt Twojego problemu a jednynie nt Twojej tezy o weryfikacji przewodow WN...

nie ma "co 3 lata" tylko jest mowa i sprawdzeniu uszkodzen zewnetrznych i zmierzeniu rezystancji w zadanej temperaturze

ok, to mierz sobie i ogladaj...


no popatrz.. a u mnie nie? Przeedstaw prosze zalecenia w Twoim autku co do wymiany paska napedzajacego kompresor klimy... co ile nalezy go wymieniac?

no przeciez napisalem... co 90 kkm...

moeze byc taka z napisem "service manual"?

pod warunkiem, ze znasz angielski to pewnie tak :-)

btw, to taki spec jak Ty powinien wiedziec, ze przyczyna takich problemow jest najczesciej wilgoc w istalacji zaplonowej... czyli zaczynasz od suszrki, opalarki badz tym podobnego urzadzenia i suszysz wszystko po kolei...
poza tym to przeciez bardzo latwo zdiagnozowac - zakladasz swieczki na druty, ktos kreci Ty sie gapisz - iskra ma  byc konkretna, jak mizerna to jest szansa, ze w komorze nie bedzie jej wcale ( to wlasnie zwiazane z opornoscia mieszanki) ... jak iskre masz wszedzie, tzn, ze ktorys wrtysk nie daje... wiec suszysz instalacje wtryskowa...
....zawsze twierdzilem, ze mycie silnikow to proszenie sie o klopoty, ale jak sie ktos nudzi, to czemu nie ? ;-)

Blyskacz

--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

17 Data: Listopad 30 2006 15:19:37
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

Ciesze sie, ze jestes swiadomy, ze nalezy trzymac sie zalecen producenta
wlasnie dzwonilem na infolinie volvo (telefon 0801186586)..zapytalem sie o
wymiane kabli wysokiego napiecia w modelu 850 z silnikiem 2,5L (znasz taki?)
powiedziano mi, ze NIE JEST PRZEWIDZIANA okresowa ani co zadana ilosc km
wymiana tej czesci

silnik mylem by na czystym ustalic gdzie i jak duze sa wycieki/saczenia oleju
(auto swiezo po zakupie z zagranicy, rejestracja w trakcie). Obecnie stoi u
mechanika, ktory wymienil oleje, jakis gumki itp .. przy okazji chcialbym aby
ustalil dlaczego nie pali bo nie chce przy tym grzebac. wiem ze ma duzo
roboty i rozczulac sie nie bedzie (nie jest elektrykiem).. im
wiecej "punktow" potencjalnej przyczyny odhaczy tym wieksze prawd ze znajdzie
i jak bede mial problem z glowy...

Pozdrawiam,
Przemek


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

18 Data: Listopad 30 2006 17:53:06
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Blyskacz 

wymiane kabli wysokiego napiecia w modelu 850 z silnikiem 2,5L (znasz taki?)
znam, ale to nie moj...rotfl.. polecam zaznajomic sie z oznaczeniami silnikow w volvo ;) a dopiero potem wydzwaniac...lol

powiedziano mi, ze NIE JEST PRZEWIDZIANA okresowa ani co zadana ilosc km wymiana tej czesci
a co mnie to obchodzi co Ci tam mowia w "naszym" aso... VADIS "mowi" wyraznie : pasek urzadzen co 90kkm druty co 120kkm lub 8 lat ...
polskie aso o modelach cyferkowych ma mierne pojecie... wroclawskie aso np. nie posiada zadnego specjalistycznego testera elementow elektronicznych do tego modelu, zadnych breakout box-ow, nic... a doswiadczenie mechanikow tez marne, bo malo ktorego posiadacza starszych egzemplarzy stac na serwisowanie go w aso, tym bardziej, ze sa na miescie lepsze i tansze warsztaty...

pozdrawiam Blyskacz

--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

19 Data: Listopad 29 2006 17:28:40
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

Z mojej strony EOT, jak jesteś taki mądrala to sobie poradzisz sam, ja
mam dzisiaj zły dzień i nie bawi mnie to że chcę komuś pomóc, a ktoś
jest oporny na wiedze.
jezeli sie sle posta z pomoca to trzeba troche umysl wysilic.. jakby to byla
dyskusja na temat... "no troche czasem przerywa" to mozna by sobue
podyskutowac czy moze kable a moze swieca powinna miec 0,5mm mniejsza przerwe
a moze cos tam.. jezeli cylinder nie chodzi wcale to przyczyna musi byc
wyrazista (nie jakies wypadanie zaplonow "czasem" ale brak iskry wcale, brak
podawania paliwa) - rozumiem, ze chciuales pomoc ale mam 5te auto i naprawde
takie porady to sobie mozesz darowac
co do kasy.. martw sie bardziej swoimi finansami
Przemek


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

20 Data: Listopad 29 2006 17:00:16
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Jakub Witkowski 

Przemek wrote:

nic nie pomoglo, 200 zyla w plecy.. drugi facet pomyslal, zagladnal do dokumentacji, dowiedzial sie jaka rezystancje powinny miec kable WN, wzial

Napisz jeszcze, skąd ten geniusz wziął odpowiedni miernik, a potem opisz
jak konkretnie zmierzył upływność izolacji tudzież odporność na przebicie
w zakresie kilowoltów i to na całej powierzchni tych kabli.

--
Jakub Witkowski
z domeny gts /kropka/ pl

21 Data: Listopad 29 2006 22:06:50
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Karolek 


Użytkownik "Przemek "  napisał w wiadomości

Jeden facet miał tłumik który miał 10 lat.
I jak go kiedyś kopnął to się rozpadł.
Stało się to po kopnięciu, wiec wiek nie ma nic do rzeczy.
:)

Mam nadzieję że widzisz analogię.

jeden facet mial klopoty z zaplonem.. posluchal Karola i wymienil kable...
nic nie pomoglo, 200 zyla w plecy..

Najpierw wymien, a potem komentuj.

drugi facet pomyslal, zagladnal do
dokumentacji, dowiedzial sie jaka rezystancje powinny miec kable WN, wzial
miernik elektorniczny .. sprawdzil ja, byla w normie... 150 zyla zostalo w
kieszenie
Mam nadzieje, ze widzisz analogie

To wez sobie ten miernik elektroniczny i zmierz opornosc swojego mozgu, bo najwyrazniej jest na bardzo wysokim poziomie.
Poza tym nie chodzi o opornosc przewodu tylko o przebicia przez izolacje, ktora moze byc ze starosci spekana i ci poprostu iskra ucieka.





Karolek

22 Data: Listopad 29 2006 19:01:19
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Maseł 

Przemek wrote:

Jeden facet miał tłumik który miał 10 lat.
I jak go kiedyś kopnął to się rozpadł.
Stało się to po kopnięciu, wiec wiek nie ma nic do rzeczy.
:)

Mam nadzieję że widzisz analogię.

jeden facet mial klopoty z zaplonem.. posluchal Karola i wymienil kable...
nic nie pomoglo, 200 zyla w plecy.. drugi facet pomyslal, zagladnal do
dokumentacji, dowiedzial sie jaka rezystancje powinny miec kable WN, wzial
miernik elektorniczny .. sprawdzil ja, byla w normie... 150 zyla zostalo w

HMM - ale 50 zyla to i tak przy tych pomiarach wyparowalo...


Pozdro

Maseł

23 Data: Listopad 29 2006 16:02:25
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: DoQ 

Użytkownik "Przemek "  napisał w wiadomości

Witam
po wymyciu silnika jakisms "psik psik" nieszkodliwym dla srodowiska (nie
cuchnal), odczekaniu 15 min i wyplukaniu woda nie pali jeden cylinder...
niestety czas (kilka dni) nie uleczyl ran (woda nie wyparowala?).. co moze
byc przyczyna?
- zalanie "wglebienia" na swiece? (niestety raczej nie)
- ...????

Jesli masz mechaniczny rozdzielacz zaplonu, zajrzyj pod kopulke czy tam sie
nie dostala woda.


--
Pozdrawiam
Paweł

Chrysler Stratus
http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/

24 Data: Listopad 29 2006 17:36:39
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: Przemek  

Jesli masz mechaniczny rozdzielacz zaplonu, zajrzyj pod kopulke czy tam sie
nie dostala woda.
dzieki za porade.. mechanicy niestety teraz maja full roboty-> znaczy sie nie
maja czasu na dluzsze rozwazania (robia auto za autem)..... pewnie sam bede
musial zagladnac
.. za tydzien sie okaze
Pozdrawiam,
Przemek


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

25 Data: Listopad 29 2006 17:38:52
Temat: Re: Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?
Autor: PAndy 


"Przemek "  wrote in message

Witam
po wymyciu silnika jakisms "psik psik" nieszkodliwym dla srodowiska (nie
cuchnal), odczekaniu 15 min i wyplukaniu woda nie pali jeden cylinder...
niestety czas (kilka dni) nie uleczyl ran (woda nie wyparowala?).. co moze
byc przyczyna?
- zalanie "wglebienia" na swiece? (niestety raczej nie)
- ...????
Auto to celica V 2,0 ale to nieistotne.. po prostu stary silnik na wtrysku
Pozdrowienia,

Uzyj kompresora - sprezone powietrze potrafi zrobic uda po takich dzialaniach - caly silnik wraz z dodatkami musi byc suchy...

Cylinder nie pali!!! - po myciu... jaka przyczyna?



Grupy dyskusyjne