Czerwona pieknosc
1 | Data: Listopad 09 2011 18:43:26 |
Temat: Czerwona pieknosc | |
Autor: Tytus z domQ | http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg 2 |
Data: Listopad 09 2011 19:22:38 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: de Fresz | On 2011-11-09 18:43:26 +0100, "Tytus z domQ" said: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg Przeca włoszczyzna nadaje się tylko do zupy... Wiem, bo na preclu czytałem. -- Pozdrawiam de Fresz 3 |
Data: Listopad 09 2011 19:52:52 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Qlfon | W dniu 2011-11-09 18:43, Tytus z domQ pisze: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwgNo ładne to może i jest ale je¶li jest tak samo niewygodne jak 1098 to dziękuję, postoję. Ale jest postęp - wydech już nie smaży łydki:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 4 |
Data: Listopad 09 2011 20:37:43 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | Użytkownik "Tytus z domQ" napisał w wiadomo¶ci http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg Czerwone jak czerwone. Trytytki spinaj±ce elektrykę coraz lepiej maskuj±. (: Pytania z innej beczki. Czemu dopiero jak Buell padł, to zacz±ł się trend na tłumiki pod motocyklem? Czy za jaki¶ czas doczekamy się również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (: Je¶li mieliby te swoje dziwadła opatentowane, to ochrona patentowa nadal by działała. Może japońska czwórka ma spor± inercję, ale u Włochów chyba pierwszy widzę tłumik. Pierwszy raz w Japonii to bodaj kawasaki er-6 było. Cytuj±c klasykę precla "sk±d ta niechęć?" -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 5 |
Data: Listopad 09 2011 20:55:28 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze: Pytania z innej beczki. Wlasnie ! Nieudolne kopie same. Czy za jakiĹ› czas doczekamy siÄ™ również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (: Nie maja na tyle odwagi pajace. Na szczescie istnieje EBR i motocykle tej marki podtrzymuja tradycje. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 6 |
Data: Listopad 09 2011 20:57:55 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze: Czy za jakiĹ› czas doczekamy siÄ™ również hamulców ZTL? Oleju w wahaczu? (: Nie zapomnij o paliwie w ramie i tarczach hamulcowych mocowanych do obreczy !! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 7 |
Data: Listopad 09 2011 21:03:41 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomoĹ›ci W dniu 2011-11-09 20:37, Jasio pisze: MyĹ›lałem, że ZTL to tarcza mocowana do obrÄ™czy. Tak, tak jest (dziÄ™ki, wiki) Zajebistym pomysłem to jest miejsce na stacyjkÄ™. (: Dziwniej to tylko w starych volvo było - wygodniej policjantowi te kluczyki wyjąć niż kierowcy włożyć. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 8 |
Data: Listopad 09 2011 21:15:30 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Arni | W dniu 09.11.2011 21:03, Jasio pisze: Dziwniej to tylko w starych volvo było - wygodniej policjantowi te jak bardzo starych? bo wszystkie jakie znam maj± po prawej stronie kierownicy czyli w wersji lewostronnego ruchu to słabe ułatwienie -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 9 |
Data: Listopad 09 2011 21:16:50 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Arni | W dniu 09.11.2011 21:15, Arni pisze: W dniu 09.11.2011 21:03, Jasio pisze: oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 10 |
Data: Listopad 09 2011 21:45:44 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Yogi(n) | Użytkownik "Arni" napisał w wiadomo¶ci grup jak bardzo starych? bo wszystkie jakie znam maj± po prawej stronie oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego. Może raczej o saaba, który ma teraz więcej wspólnego z Chińczykami;-) -- Yogi(n) 11 |
Data: Listopad 09 2011 21:51:38 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | Użytkownik "Arni" napisał w wiadomo¶ci oczywiscie chodziło Ci o porsche tylko z volvo to ma niewiele wspólnego. A przysi±głbym, że Volvo albo Saab. Sprawdziłem, mea culpa. Niech będzie i porsze. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 12 |
Data: Listopad 09 2011 21:53:04 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Arni | W dniu 09.11.2011 21:51, Jasio pisze: Użytkownik "Arni" napisał w wiadomo¶ci saab ma w centralnej konsoli - jeszcze trudniej dla policjanta :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 13 |
Data: Listopad 10 2011 06:17:18 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-09 21:51, Jasio pisze: A przysiÄ…głbym, że Volvo albo Saab. i radziecka Lada. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 14 |
Data: Listopad 10 2011 03:38:20 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus | Siemka 15 |
Data: Listopad 10 2011 12:47:01 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | Tytus napisała rzekomo Siemka Tarcza przy obreczy to klawa rzecz - glownie pod garazem - chcialby je A ja przytoczę przykład rekordu ¶wiata w stoppie wykonanego na hamulcu Buella. Czy to nie miarodajny test "solidnego hamowania" gdzie opływ powietrza jest "znacznie ograniczony"? -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 16 |
Data: Listopad 10 2011 11:51:04 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: AZ | On 2011-11-10, Jasio wrote: Dobra, ale jaka zasluga tej tarczy byla w rekordowym stoppie? Poza tym czy wiecej masy na obreczy kola jest dobre? Co z masa niereserowana? -- Artur ZZR 1200 17 |
Data: Listopad 10 2011 13:10:37 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | AZ napisała rzekomo Dobra, ale jaka zasluga tej tarczy byla w rekordowym stoppie? Poza tym Tak tak, masa nieresorowana jest tak ważna, że Michelin wypu¶cił opony lżejsze od poprzedniego modelu o ile¶ tam. Kupiłe¶ je? (: Poza tym jest to jedna tarcza a nie dwie. Więcej odpowiedzi na te i inne pytania młodego precla tu: http://badweatherbikers.com/buell/messages/32777/223736.html?1157321833 -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 18 |
Data: Listopad 10 2011 13:19:06 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | Wiem, taki będzie lepszy. 19 |
Data: Listopad 10 2011 12:37:50 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: kakmar | Dnia 10.11.2011 AZ napisał/a: On 2011-11-10, Jasio wrote:To już było, nie pamiÄ™tam tylko na czym siÄ™ dyskusja skoĹ„czyła. Na pewno mocowanie tarczy na obrÄ™czy pozwala mieć teoretycznie mniejsze siły/momenty skrÄ™cajÄ…ce które musi przenieć felga na oponÄ™ w trakcie hamowania. Ale czy biorÄ…c pod uwagÄ™ inne obciÄ…żenia które musi wytrzymać, wystarczy tego na zrobienie lżejszej. Raczej nie. Do tego nawet jeĹ›li w sumie bÄ™dzie lżejsza, to mamy niekorzystne przeniesienie wiÄ™kszej masy bliżej obwodu koła. Co bezpoĹ›rednio przekłada siÄ™ na inne niepożÄ…dane zjawiska jak np. wiÄ™kszy efekt żyroskopowy, itd. -- kakmaratgmaildotcom 20 |
Data: Listopad 10 2011 13:54:22 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | kakmar napisał(a): To już było, nie pamiÄ™tam tylko na czym siÄ™ dyskusja skoĹ„czyła. No wnioskiem, ze se disklocki bedzie mozna do dupy wsadzic, przy takiej tarczy. Stad niechec producentow. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 21 |
Data: Listopad 10 2011 17:01:49 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 13:54, Kamil Nowak 'Amil' pisze: kakmar napisał(a): Hmmm. To jak ja zakladam disclocka w moim Buellu ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 22 |
Data: Listopad 12 2011 20:38:45 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Jasio | Kuczu napisała rzekomo W dniu 2011-11-10 13:54, Kamil Nowak 'Amil' pisze: Na tyln± tarczę. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 23 |
Data: Listopad 12 2011 21:22:55 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-12 20:38, Jasio pisze: napisa�a rzekomo Ostatnio gdy zdejmowalem blokade to byla na przedniej tarczy. Musiala przeskoczyc gdy nie patrzylem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 24 |
Data: Listopad 12 2011 21:28:01 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-12 21:22, Kuczu pisze: Ostatnio gdy zdejmowalem blokade to byla na przedniej tarczy. Musiala BTW. Nie ma problemu z zakladaniem disclocka na przednia tarcze, tam jest naprawde duzo miejsca: http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C19%5Cbikepics-2227179-full.jpg -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 25 |
Data: Listopad 10 2011 17:11:21 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 12:51, AZ pisze: On 2011-11-10, wrote: Zasadnicza. Bardzo skuteczny i rewelacyjnie dozowalny hamulec. Poza tym czy wiecej masy na obreczy kola jest dobre? Czyli jak masz dwie klasyczne tarcze to one sa resorowane a jedna na obwodzie felgi to juz nie ? Zapewniam Cie iz tarcza z Buella wazy mniej niz dwie z Twojego KHI. Tarcza Buella ma tylko dwie wady: - jest droga w produkcji - latwo ja uszkodzic innych wad chyba nie ma -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 26 |
Data: Listopad 10 2011 17:08:08 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 12:38, Tytus pisze: Po co macic jak najlepsze marki stosuja Brembo??? Nie napinaj sie tak bo Ci zylka jebnie. Brembo sa ok, ISR sa ok TZL sa ok. Miejsce oleju jest w misce lub zbiorniku a wachacz ma sluzyc do No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci. Paliwo w ramie powiadasz??? w bulwarowce ktora ma sluzyc do lansu pod No nie wiem, zdjac rame z napedu w Buellu to tylko kilka srub. Rama ta nie rozni sie specjalnie od tej w japonczyku. Tyle ze jest pelna paliwa. Tarcza przy obreczy to klawa rzecz - glownie pod garazem - chcialby je Tu juz pierdolisz. Jezdzilem moim, z pasazerka i bagazem, po gorskich serpentynach. Hamowal tak samo dobrze na poczatku jak i na koncu podrozy. Faddingu nie stwierdzilem, skrzywienia tarczy rowniez. A co do ograniczania oplywu powietrza to co Ci sie pomerdalo absolutnie. Smiem twierdzic iz jest lepiej chlodzona niz dwie tarcze schowane czesciowo pod plastikowym blotnikiem i znajdujace sie blizej osi motocykla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 27 |
Data: Listopad 10 2011 19:15:52 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus z domQ | Siemka 28 |
Data: Listopad 10 2011 20:00:29 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 19:15, Tytus z domQ pisze: Jesli ktos sie napina to raczej nie ja, nie probuje udowodnic ze No i ok. Wisimito. Tylko nie wypowiadaj sie autorytarnie o rzeczach ktore widziales przelotnie u klienta na swoje stacji diagnostyczniej lub w internecie. A dla mnie wykladnikiem techniki motocyklowej sa konstruktorzy sportowi a oni jak Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Widze ze zaczynasz grzebac w internecie. O Tokico i ISR juz doczytales ? I gdzie zaczelismy rozmawiac o sporcie wyczynowym bo chyba zmieniasz warunki brzegowe ? Z niewiadomego rowniez powodu nie stosuja cudownego patentu z jedna j.w. Gdzie ja pisalem o sporcie wyczynowym ? *** No wlasnie balast dzieki ktoremu obniza sie srodek ciezkosci. j.w. Pisales o druhu Walczaku. Moze jego spytaj czy istnieja silniki z sucha miska i osobnym zbiornikiem.
cytuje: "tak, ale jakos mi trudno wyobrazic sobie latwo demontowalna rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...". Ja tylko twierdze ze rama taka jest latwo demontowalna. O reszcie to Ty sobie teraz sam dodales. Posluchaj/poczytaj co mowia o Ale z tym "sportem" to sie urodzilo raczej w Twojej glowie niz w mojej. Albo zacznij zrozumiale zadawac pytania albo nie dopowiadaj sobie rzeczy post factum. Raczej sie nie porozumiemy bo rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach - Ty o Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem. I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 29 |
Data: Listopad 10 2011 20:08:56 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | A i jeszcze w temacie sportu: 30 |
Data: Listopad 10 2011 21:43:26 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 | Ogolnie z twoimi kwestiami w sprawie sie zgadzam choc nie jara mnie HD ani 31 |
Data: Listopad 10 2011 22:01:33 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus z domQ | Siemka 32 |
Data: Listopad 10 2011 21:41:58 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus z domQ | Siemka rame (jako zbiornik paliwa) w replice torowki...". Po raz kolejny ja o zupie Ty o dupie - ale wyjasnie. Motocyle sportowe maja zbiorniki montowane tak zeby przy nawet niewielkich wywrotkach odrywaly sie od reszty dla bezpieczenstwa. Raczej trudno mi jest sobie wyobrazic odrywajaca sie rame od reszty - abstrahujac juz od tego ze czesto po kozlach motocykla ramy po prostu sie lamia i dosc latwo moge sobie zwizualizowac co dzieje sie kiedy paliwo zalewa caly motocykl. O tym ze ramy sa klejone z kilku rodzajow materialow tez warto wspomniec nie zawsze odpornych na benzyne. *** Nienie. Wymysliles sobie teorie o chlodzeniu takiej duzej tarczy. Ja stwierdzilem ze racji nie masz. Teraz odwracasz kota ogonem. Zapewne dlatego n.im.w Suzuki tez sie myla stosujac sie do tej teorii. I juz w latach dziewiecdziesiatych wycofali sie z 6 tloczkowych zaciskow i wyscigu w rozmiarach tarcz...zakonczyli na 320-330mm z tego co pamietam - potem okazalo sie ze nie rozmiar sie liczy a technika. Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal rynek a dokladnie sami menagerowie w fabryce to przykre bo goniac za wspolczesna technologia dawaliby prace jeszcze dla kilku pokolen *** I nie teoretyzuj mi tu prosze z punktu widzenia kanapy, pilota i zatwiardzialego kibica MotoGP. Mi to nie imponuje, moze mlodziezy. LOL ales mnie pojechal ale i tu nieco sie roznimy - bo ja kilkanascie razy widzialem tor - miejsce ktore bardzo szybko weryfikuje opanowanie i mozliwosci techniczne motocykla. Miejsce gdzie po dniu treningow masz dosc jazdy na tydzien, gdzie po kilku kolkach okazuje sie ze tarcze hamulcowe zmienily kolor a opony nagrzaly sie tak ze mozna na nich gotowac herbate - ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I masz oczywiscie racje z ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to kanapa motocykla. Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w tej dziedzinie. -- Pozdrawiam Tytus 33 |
Data: Listopad 10 2011 22:28:20 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze: *** "Kuczu" No i ok. Wisimito. NO i ok. Przynajmniej wyjasnilismy sobie jedna kwestie.
Ale po co ? Zajrzyj do watku.
Ale czy ja tak twierdze ?? Tlumiki pod silnikiem istnialy dawno. Tyle ze wiekszosc motocykli ma silnik na tyle nisko na ile sie da i nie zaawsze da sie tam zmiescic tlumik. Ale zaraz czy to przypadkiem w juz w latach 90 w niejakiej 535 nie bylo 535 mialy tlumik ZA silnikiem. Fazer zreszta tez.
Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o Nissinach. A Brembo, nawiasem mowiac, jest dostawca hamulcow dla HD. To tak wspominam zeby dac Ci satysfakcje i upust Twoim problemom z Harleyami.
Wow. Widze ze chyba gosc z fredzlami Cie kiedys skrzywdzil bo masz straszny uraz. A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy.
Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I tylko do tego sie odnosilem. To Ty skreciles na tor bo brakowalo Ci argumentow. takich jakie ma to Ducati - ktore wg zapowiedzi w 2013 bedzie startowac Mnie nie rajcuje ogladanie motocykli w telewizji. Mam ich dosyc u siebie ,w garazu.
Nie, sucha miska jest bardzo dobra w sporcie, lepsza niz mokra, silnik motocykla z sucha miska jest niemal niewrazliwy na mocne przechyly boczne, stoppie i wheelie. Tyle ze komplikuje troche wiec jest malo stosowana. Ale juz w sporcie samochodowym jest mile widziana. Ale ja to rozumiem - jesli nie mozna pochwalic sie wlasciwosciami Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem jebnietym fanem (jak AZ z KHI). Po prostu probuje wylumaczyc czasami czemu uwazam cos za rozsadne. Nie podoba sie to nie ! Napisz moze do Erica Buella i jemu sie zal. Mnie to zwisa. A co do designu to mi akurat Buell pasuje. Bardziej niz odpustowy VTR. Aczkolwiek VTR, technicznie, fajnym motocyklem jest.
Bylo rozjasnic mi w glowie na poczatku. Jak sam stwierdziles nie jestem specem od SBK/GP/WSBK itp. Naucz sie zadawac pytania.
Bo wiecej niz 330 mm + zacisk nie miesci sie w feldze 17". Proste. A 6 tlokow nie zawsze jest lepiej niz 4. Lepsze jest 4 radialne bo daje to stabilniejszy zacisk. Niestety - rozwiazania techniczne i nowatorstowo Buella zweryfikowal Tak samo jak Benelli i kilku innych producentow. Na ogol wygrywaja ksiegowi.
No i gratuluje. Ale jak to zmienia Twoja znajomosc techniki motocyklowej ? Smigales po torze swoim VTR czy dwudziestoma roznymi motocyklami serii SBK ? Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki lotniczej ?? - ale zapewne masz inne spostrzezenia na ten temat. I masz oczywiscie racje z ta kanapa tyle, ze w moim przypadku byla to j.w. Ale byc moze Twoja skromnosc nie pozwala sie pochwalic osiagnieciami w Nie. Nie jeszdzilem po torze bo mnie to nie kreci i juz. Czy to oznacza ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 34 |
Data: Listopad 10 2011 22:54:08 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Robert T. |
W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze: Zaczyna robic sie ciekawie. Typowa preclowa rozmowa. Dobrze, ze mam chipsy i browarek :] -- Pozdr. Robert. T. ZR-7 00' 35 |
Data: Listopad 10 2011 23:03:40 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze: Dobrze, ze mam chipsy i browarek :] Uwazaj bo po takiej diecie mozesz sie juz na motocykl nie zmiescic. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 36 |
Data: Listopad 10 2011 23:30:27 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Robert T. |
W dniu 2011-11-10 22:54, Robert T. pisze: Spoko, jakby co to sobie kosz dorobie :) -- Pozdr. Robert. T. ZR-7 00' 37 |
Data: Listopad 10 2011 22:12:02 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: AZ | On 2011-11-10, Kuczu wrote: Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem? Kiedys to z Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz sie od fanboya iphone-a, tyle ze zamiast iphone-a jest hd/buell. BTW. Taki ze mnie fan KHI ze kupuje sobie gixxa... Stetryczales cos. -- Artur ZZR 1200 38 |
Data: Listopad 10 2011 23:33:17 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 23:12, AZ pisze: Czemu wycierasz sobie mna morde skoro rozmawiasz z Tytusem? Bo jestescie kumple wiec predzej zalapie. Kiedys to z Toba mozna bylo porozmawiac o motocyklach a teraz niczym nie roznisz sie Wow. Nadal mozna. Tyle ze na argumenty. Ja chetnie pogadam o technice a nie o przebitkach z TV-sat.
No i gratulacje, dorosles :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 39 |
Data: Listopad 10 2011 22:41:36 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: AZ | On 2011-11-10, Kuczu wrote: Masz mylne wyobrazenie o mnie jako o kims ktory widzi tylko swoj motocykl jako wzor i wszystko najlepsze co moze byc. Wlasnie teraz Ty tak sie zachowujesz. Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja wiele i wyscigi to nie tylko GP. Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do teleportacji. Ale czasem czlowiek pragnie pozapierdalac po torze (czy tam ulicy). -- Artur ZZR 1200 40 |
Data: Listopad 10 2011 23:51:39 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-10 23:41, AZ pisze: On 2011-11-10, wrote: Bez obrazy ale takiemu wyobrazeniu dajesz tu czest owyraz Wlasnie teraz Ty tak sie zachowujesz. Pokaz palcem gdzie ja napisalem ze Buell/Hd sa "najzajebistsze" na swiecie. Nie napisalem. Twierdze tylko ze Eric wymyslil pare fajnych rzeczy ktore sa obiektywnie niezle i nad ktorymi warto sie pochylic. Ja mialem w zyciu tyle motocykli ze naprawde bym musial byc debilem zeby powiedziez iz HD/Buell sa najlepsze na swiecie. Bo nie sa. Sie smiejesz z wyscigow moto ale to wyscigi moto wlasnie weryfikuja Ja sie nie smieje z wyscigow. Ja sie smieje z ludzi ktorzy gapia sie w telewizor i mysla ze dzieki temu wiedza wszystko o technice tam uzywanej. To tak jakbym ogladal skoki Malysza co niedziela i twierdzil ze wiem jakie narty sa najlepsze. Nigdzie nie napisalem ze KHI sprzedam, to fajny bezproblemowy sprzet do A ja mam w garazu prawie moje MotoGuzzi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 41 |
Data: Listopad 10 2011 23:03:01 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: AZ | On 2011-11-10, Kuczu wrote: Bos sztywny jakbys polknal kij od szczotki. KHI nabylem praktycznie przez przypadek a nie z zamilowania do marki. Wiec trudno zeby brac sprzecki KHI vs. Honda na powaznie... Nie wiem. Z niecierpliwoscia czekam na rewolucyjny pomysl zastosowania kol jako chlodnicy do wody. Nie. Nad wyscigami siedzi wiele tegich glow zeby byc najlepszym, wiec logicznym jest, ze tam sie rodza najlepsze/najskuteczniejsze pomysly? Czyz nie? -- Artur ZZR 1200 42 |
Data: Listopad 11 2011 01:28:58 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus z domQ | Siemka 43 |
Data: Listopad 11 2011 01:21:53 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus z domQ | Siemka ze nie mam prawa miec pojecia o technice ? Gdy bedziemy rozmawiac o technice pokonywania zakretow to chetnie i z szacunkiem Cie wyslucham. Znasz sie na budowie i tego nie neguje, a nawet uwazam ze jestes szpec, ale dowodzisz nie masz pojecia o z deka bardziej efektywnym wykorzystaniu motocykla. A jak juz pisalem - wyjazd na tor powoduje ze okazuje sie ze moto: nie skreca, nie hamuje, nie przyspiesza. Oczywiscie czesc z tego to braki w umiejetnosciach kierowcy. Ale nasze tory weryfikuja tez sprzet. Tu zawias buja jak u w transatlantyckim KHI tam hamulce sie zagotowaly etc a na codzien to takie porzadne moto bylo... No i nie dam sie przekonac do wywazania otwartych drzwi w typie - zamiast dwoch 320mm zeliwnych tarcz zastosujemy jedna ZTL BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle od osi kola skrecic??? -- Pozdrawiam Tytus 44 |
Data: Listopad 11 2011 09:24:50 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-11 01:21, Tytus z domQ pisze: *** Nie tylko Brembo istnieja w sporcie. Sam to stwierdziles wspominajac o Tu masz wszystkie zespoly MotoGP: Aeroport de Castello AirAsia-Sic-Ajo Andalucia Banca Civica Avant Intact Ajo Motorsport Avant-AirAsia-Ajo Avintia-STX Bankia Aspar Team Blusens-STX Cardion AB Motoracing Caretta Technology Forward Tea Ducati Team Forward Racing G22 Racing Team GP Team Switzerland Kiefer Rac Gresini Racing Moto2 Honda LCR HP Tuenti Speed Up Intact-Racing Team Germany Interwetten Paddock M2 Racing Ioda Racing Project Italtrans Racing Team JIR Moto2 Mahindra Racing Mapfre Aspar Team Mapfre Aspar Team MotoGP Marc VDS Racing Team Matteoni Racing Monster Yamaha Tech3 MZ Racing Team Ongetta-Abbink Metaal Ongetta-Centro Seta Pev-Blusens-SMX-Paris Hilton Phonica Racing Pons Racing Pramac Racing QMMF Racing Team Red Bull Avant-AirAsia-Ajo Repsol Honda Team Rizla Suzuki MotoGP RW Racing GP SAG Team San Carlo Honda Gresini Speed Master Speed Up Team Catalunya Caixa Repsol Team Italia FMI Tech 3 Racing Technomag-CIP Testowy zespół Thai Honda Singha SAG TT Motion Events Racing Viessmann Kiefer Racing WTR-Ten10 Racing Yamaha Factory Racing A te uzywaja Brembo: Yamaha Factory Racing​ ​ Repsol Honda Monster Yamaha Tech 3​ San Carlo Honda Gresini​ ​ Aspar Team​ ​ Yamaha Factory Racing​ Pramac Racing​ ​ Cardion AB Motoracing​ ​ ​ Rizla Suzuki MotoGP​ ​ LCR Honda MotoGP​ ​ Repsol Honda​ Repsol Honda​ Monster Yamaha Tech 3​ Ducati Corse​ ​ San Carlo Honda Gresini​ Pramac Racing​ ​ Nicky Hayden​ Dowiedz sie co uzywa reszta bo jakos malo tych z Brembo widze.
Na takim poziomie nie idzie z Toba dyskutowac. Masz jakis uraz i nie widze sensu. *** A o Ducu z poczatku watku to juz tu dawno nie rozmawiamy. Bylo o zapozyczeniach, do tego z przymruzeniem oka. Ale sie spiales i przestalo byc zabawnie *** Nie, pisales od poczatku ze ZTL jest chujowe bo ma zle chlodzenie. I Nie, calosc w sumie i tak jest lzejsza od rozwiazan klasycznych po drugie zacisk od osi kolejowej musi byc bo przy tej wielkosci klockow mniejszy Zacisk jest niewiele wiekszy od zwyklego radialnego 4 tlokowca. Plyn sie tak samo gotuje jak w normalnych ukladach. Dlatego w sporcie uzywa sie innych plynow niz w "cywilach". O zmianach w cisnieniu w oponach tez slowko Nie. Tarcza jest od felgi izolowana specjalnymi podkladkami. Nastepny argument potwierdzajacy fakt ze nie widziales a sie wypowiadasz i swoje przypuszczenia objawiasz jako fakt. a kazdy wie jak to jest z cisnieniem w oponach na torze i jak to wplywa na Wiesz. Ja akurat dmucham kola azotem, bo mam. Azot slabo zmienia swa objetosc wraz ze zmiana temperatury. Moze kierowcy wyscigowi tez go uzywaja ? Pytamboniewiem Masz juz 1199 w garazu nie mam to fajnie u mnie tylko monstery, czolgi i driftowozy... To nie ta grupa
Nie zapomnialem i o tym pisalem. Czytaj dokladnie Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltem no comments ***Chlopie ! Jebnij sie w czolo ! Ja nie jestem dealerem marki, nie jestem widocznie kazdy widzi co chce
To juz do niego nie do mnie
Mi sie fajnie jezdzilo na Firestormie. RVT jezdzilem chwile i jest dla mnie zbyt agresywna. No ale to Wy jestescie SCIGANCI i gdziez mi tam do Was. Przepraszam - nieslusznie zalozylem ze jesli ktos pisze na jakis temat Ja mam pojecie o czym pisze. Przynajmniej tak mi sie wydaje. To Ty naginasz zasady i pytania tak aby wyszlo na Twoje.
Tez. Ale mysle ze te niecale 6,2 mm na strone nie robi wielkiej roznicy w temacie wielkosci hamulcow.
Zdziwisz sie ale ja troche motocyklami jezdze. Roznymi. Nie po torze bo mnie to nie rajcuje. Znam tez troche zaplecze sportow motocyklowych, takich prawdziwych a nie spotkan emerytow na torze kartingowym. ***Ja lecialem kilka razy samolotem. Jestem juz specem od techniki Ale Ty znasz MotoGP z telewizji a ja przynajmniej samolotem lecialem ! No i nie dam sie przekonac do wywazania otwartych drzwi w typie - Ale pokaz gdzie ja napisalem ze ZTL jest lepsze od standardowego ukladu ? Probuje tylko Wam uzmyslowic ze wcale nie jest gorsze. Bo jak na razie wszyscy powtarzacie jakies mity i baje wyssane z palca ktore z rzeczywistoscia nie maja wiele wspolnego. Pisalem jakie ma wady ale nikt tego chyba nawet nie zauwazyl bo wszyscy sa zbyt zajeci udowadnianiem swoich racji i fascynacji. BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle Takich samych jak w normalnym ukladzie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 45 |
Data: Listopad 11 2011 13:18:53 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: kakmar | Dnia 11.11.2011 Kuczu napisał/a: OK, wszyscy szukajÄ… lżejszych rozwiÄ…zaĹ„, jak by miało tylko zalety to byliby też naĹ›ladowcy. Tyle że przesuniÄ™cie masy na obwód koła nie wpływa dobrze na skrÄ™canie. Choć stabilnoć w jeĽdzie na przedniej gumie może mieć wiÄ™kszÄ…. PisałeĹ› zdaje siÄ™ że jest droższe, a poza tym same zalety, (jak coĹ› pominÄ…łem to przypomnij). A to za mało żeby nie upowszechniło siÄ™ w sporcie. No obawiam siÄ™ że przy wiÄ™kszych prÄ™dkoĹ›ciach różnica może być zauważalna.BTW jakich sil trzeba uzyc zeby z takim kawalem zelastwa oddalonym tyle -- kakmaratgmaildotcom 46 |
Data: Listopad 11 2011 14:31:12 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-11 14:18, kakmar pisze: PisałeĹ› zdaje siÄ™ że jest droższe, a poza tym same zalety, (jak coĹ› pominÄ…łem Pisalem ze latwo uszkodzic. Tarcza jest tak cienka (w stosunku do srednicy) i lekka ze krzywi sie niemal od samego patrzenia na nia. No i strach wjezdzac przednim kolem na kazdy wiekszy kraweznik. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 47 |
Data: Listopad 11 2011 14:20:29 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: kakmar | Dnia 11.11.2011 Kuczu napisał/a: Fakt pisałeĹ›, to ważne. Za bardzo skupiłem siÄ™ nad zaletami/wadami samej koncepcji. PomijajÄ…c kwestie implementacji. -- kakmaratgmaildotcom 48 |
Data: Listopad 11 2011 21:37:19 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 |
Wiesz. Ja akurat dmucham kola azotem, bo mam. Azot slabo zmienia swa Jak uzyskujesz sam czysy azot w kole??????? dmuchasz w komorze z ktorej najpierw usuwasz tlen? sciskasz opone do zera? bzdury dla glupich kierowcow nie tylko moto co to dmuchaja sobie w zakladach czystym azotem za dodatkowa kase oczekujac jakichs cudow po tym zabiegu w wyniku ktorego w kole w najlepszym razie pozostaje jeszcze z minimum 10 procent tlenu nie mowiac o wilgoci itd hehehehe pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 49 |
Data: Listopad 11 2011 22:22:25 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Nikanor | Dnia 11-11-2011 o 21:37:19 doomin13 napisał(a): bzdury dla glupich kierowcow nie tylko moto co to dmuchaja sobie w zakladach czystym azotem za dodatkowa kase Użycie azotu ma sens, ale nie w zwykłych samochodach/motocyklach. Azotu używa siÄ™ w podwoziach samolotów i w kołach bolidów Formuły 1. Nie chodzi bynajmniej o jakieĹ› różnice w rozszerzalnoĹ›ci czy wilgotnoĹ›ci, tylko o to, że azot jest inercyjny, w przeciwieĹ„stwie do tlenu. PÄ™kajÄ…ca opona z powietrzem podziała na rozpalonÄ… tarczÄ™ hamulcowÄ… jak miech kowalski: dostarczy zwiÄ™kszonÄ… dawkÄ™ tlenu i może wywołać gwałtowny pożar. PÄ™kajÄ…ca opona z azotem raczej przygasi co tam siÄ™ mogło ewentualnie tlić. -- Nikanor 50 |
Data: Listopad 12 2011 00:12:36 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-11 22:22, Nikanor pisze: Dnia 11-11-2011 o 21:37:19 doomin13 napisał(a): Azot daje stabilnosci cisnieniowa bez wzgledu na temperature. Dlatego m.in. azot stosuje sie w hydroakumulatorach. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 51 |
Data: Listopad 12 2011 11:43:11 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 | Ciekawa teoria, ale jakos trudno sie z nia zgodzic. 52 |
Data: Listopad 12 2011 18:17:19 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Monster | W dniu 2011-11-12 11:43, doomin13 pisze: A w samolotach to chodzi glownie o korozyjnosc wody zawartej w zwyklymno i ze wzglÄ™du na gwałtowne zmiany temperatury. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 53 |
Data: Listopad 12 2011 11:56:53 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 |
54 |
Data: Listopad 12 2011 18:54:07 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Nikanor | Dnia 12-11-2011 o 11:56:53 doomin13 napisał(a): a co to jest gaz inercyjny ????????? ze niby ma mase, bezwladnosci itd, ale Inertny nie inercyjny. Sorry. Mój błÄ…d. A w sprawie palnoĹ›ci (uwaga duże: 2,5 MB): http://www.goodyearaviation.com/resources/pdf/aircraftmanual.pdf Strona 11 pkt. 2. I rzeczywiĹ›cie chodzi także o osuszenie gazu przed pompowaniem. -- Nikanor 55 |
Data: Listopad 12 2011 20:10:08 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 |
56 |
Data: Listopad 12 2011 22:09:16 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Nikanor | Dnia 12-11-2011 o 20:10:08 doomin13 napisał(a): A naprawde nie mozna pisac/mowic "obojetny"? taka sama kretynska moda jak Ja ten termin pamiÄ™tam z chemii w trzeciej liceum, a to było ćwierć wieku temu. Ale jeĹ›li ci trÄ…ci kretyĹ„skÄ… nowomodÄ… - to mów sobie dalej "obojÄ™tny". -- Nikanor [TE630, SH300, DR350] 57 |
Data: Listopad 12 2011 23:47:20 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 |
58 |
Data: Listopad 11 2011 23:37:03 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Tytus z domQ | Siemka 59 |
Data: Listopad 12 2011 00:09:47 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-11 21:37, doomin13 pisze: U�ytkownik napisa� w wiadomo�ci Normalnie. Biore butle z czystym azotem, do reduktora podlaczam pistolet do pompowania kol i pompuje. Jest jakas alternatywa ?? Seriopytam. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 60 |
Data: Listopad 12 2011 11:36:13 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 |
Jak uzyskujesz sam czysy azot w kole??????? To bylo ironiczne pytanie. No a w kole jest juz w tym momencie zwykle powietrze ktore dobijasz tylko o dodatkowa atm azotem. Wiec i tak czystego azotu tam nie masz :) pozdro, doomin13 smc660 vtr1000 61 |
Data: Listopad 12 2011 11:53:35 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-12 11:36, doomin13 pisze: U�ytkownik napisa� w wiadomo�ci Pomijalne ilosci zostaja. Pompujac kola nabijalem 4-4,5 bar, spuszczalem prawie do zera, znowu bilem do 4 bar, spuszczalem i pompowalem ostatecznie do nominalnego cisnienia. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 62 |
Data: Listopad 12 2011 12:00:20 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: doomin13 | No to nie wiedzialem ze az tak do tego podszedles :) 63 |
Data: Listopad 12 2011 13:11:45 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Kuczu | W dniu 2011-11-12 12:00, doomin13 pisze: No to nie wiedzialem ze az tak do tego podszedles :) Sie mi przypomnialo jak do znajomego wulkanizatora przyjechal upierdliwy klient. Wkurwiony zaproponowal mu mega hiper najnowsza mieszanke do pompowania kol - 78% azotu, 21% tlenu i reszta domieszki argonu i gazow szklachetnych. Gosc zadowolony zaplacil po 5 pln od kola za napompowanie tym najnowszym wynalazkiem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 64 |
Data: Listopad 11 2011 13:06:28 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: kakmar | Dnia 11.11.2011 Tytus z domQ napisał/a: Problem smarowania przy bocznych przechylach rozwiazuje sie ksztaltemTytus, zastanów siÄ™ chwilÄ™. Problem smarowania przy pochyleniu motocykla na dwu kołach w zakrÄ™cie nie wystÄ™puje. Olej zbiera siÄ™ w tym samym miejscu co przy jeĽdzie prosto. Przecież motocykl pochyla siÄ™ tak że wypadkowa ciÄ…żenia i momentu bezwładnoĹ›ci wychodzi dokładnie w osi pionowej. Nawet jeĹ›li zawodnik mocno zwiesza siÄ™ z motocykla, to zyskuje tym kilka stopni, co jest ważne dla prÄ™dkoĹ›ci ale nie dla miejsca gdzie spłynie olej. Przy przyĹ›pieszaniu i hamowaniu olej siÄ™ może bardziej przemieĹ›cić. Ale i tak niestandardowe rozwiÄ…zania sÄ… potrzebne dopiero do jazdy na gumie, jednej czy drugiej. Sucha miska, ma sens i jest powszechnie stosowana w krosach. Na asfalcie to raczej nie konieczne i zwykła sprawdza siÄ™ w motocyklu lepiej niż w autach. Znam przypadek zatarcia silnika w aucie, którym kierownik jeĽdził w ramach popisów w kółko po parkingu. -- kakmaratgmaildotcom 65 |
Data: Listopad 12 2011 01:20:39 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: marider | W dniu 2011-11-10 21:41, Tytus z domQ pisze: *** Przed chwila twierdziles ze tylko Brembo sie liczy. Ja tylko niesmialo dodam ze jest AP Racing (niektorzy twierdza ze toto lepsiejsze jest niz Brembo choc sportowa pompka hamulcowa rodem z Moto GP kosztuje grubo ponad $2000). No i sa jeszcze przerozne Magury, Beringery, Accosato a nawet Braking i inne takie wydumki... Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki 66 |
Data: Listopad 12 2011 18:23:58 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Monster | WracajÄ…c do tematu chyba brakuje najważniejszego w Ducach-rama jakoĹ› mocno ukryta,czyżby nie było kratownicy?? 67 |
Data: Listopad 12 2011 20:37:38 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Ivam | Użytkownik "Monster" napisał w wiadomoĹ›ci grup WracajÄ…c do tematu chyba brakuje najważniejszego w Ducach-rama jakoĹ› mocno ukryta,czyżby nie było kratownicy?? Nie ma kraty. Niestety, albo stety. -- pzdr: Ivam 68 |
Data: Listopad 09 2011 21:30:36 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Szymon Machel |
69 |
Data: Listopad 09 2011 22:05:29 | Temat: Re: Czerwona pieknosc | Autor: Songoku | W dniu 2011-11-09 18:43, Tytus z domQ pisze: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZiIcqZoQQwg No pikny, pikny, ciekawecz czy bÄ™dzie kosztował 100 czy 150 kilo-złotychy... -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |