On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski said:
Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie sprawdził i poszedł w świat?
Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.
Bosz, a to dopiero początek ;-)
Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.
Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
--
Pozdrawiam
de Fresz
3 |
Data: Maj 10 2010 01:19:59 |
Temat: Re: Czternascie na hamowni |
Autor: doktorski |
On 10 Maj, 10:07, de Fresz wrote:
A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)
Yelonkoyebca rozumiem się nie
sprawdził i poszedł w świat?
Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.
Bosz, a to dopiero początek ;-)
Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :).
Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.
Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem.
pzdr, dr
14/525
4 |
Data: Maj 10 2010 10:30:41 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: de Fresz |
On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski said:
A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)
Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy.
Yelonkoyebca rozumiem się nie
sprawdził i poszedł w świat?
Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.
A to już tylko miesiąc ;-)
Bosz, a to dopiero początek ;-)
Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :)
Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę nowej Undzie?
Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.
A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
--
Pozdrawiam
de Fresz
5 |
Data: Maj 10 2010 01:38:41 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski |
On 10 Maj, 10:30, de Fresz wrote:
Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
nowej Undzie?
Cos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :)
A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na
Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace
tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :).
pzdr, dr
14/525
6 |
Data: Maj 10 2010 11:30:22 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: de Fresz |
On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski said:
Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu.
Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
--
Pozdrawiam
de Fresz
7 |
Data: Maj 10 2010 02:33:05 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski |
On 10 Maj, 11:30, de Fresz wrote:
Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy
na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie.
pzdr, dr
14/525
8 |
Data: Maj 10 2010 12:00:22 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: Tytus z fabryki |
Siemka
*** "doktorski"
Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.
W zasadzie phiiii....jak bez strobo
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
9 |
Data: Maj 10 2010 15:30:12 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: Grzegorz Rogala |
doktorski pisze:
6, tu doktorski;
Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
[cut]
I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie przemawia :]
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl
10 |
Data: Maj 10 2010 11:11:00 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski |
On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala wrote:
I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
No ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :).
Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
przemawia :]
Dobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :).
pzdr, dr
14/525
11 |
Data: Maj 10 2010 21:51:39 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: (pj) |
W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze:
[..]
Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
--
pozdr
pj
gsx1300r
R-coĹ tam wiÄcej niż wiÄkszoć
12 |
Data: Maj 11 2010 01:49:02 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: marider |
doktorski pisze:
6, tu doktorski;
Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
mapie 5-tego biegu.
http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#
Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.
pzdr, dr
14/525
Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?... Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
Pzdr
PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk
13 |
Data: Maj 10 2010 20:58:16 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski |
On 11 Maj, 01:49, marider wrote:
Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm.
Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :)
PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
To tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal
160 KM.
PJ wrote:
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
pzdr, dr
14/525
14 |
Data: Maj 11 2010 13:11:29 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: (pj) |
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
PJ wrote:
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren
--
pozdr
pj
gsx1300r
bez zadnych ingerencji
15 |
Data: Maj 11 2010 21:02:37 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: kocyk |
(pj) wrote:
W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
PJ wrote:
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren
Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
K.
16 |
Data: Maj 11 2010 12:22:29 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski |
On 11 Maj, 21:02, kocyk wrote:
Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :)
pzdr, dr
14/525
| | | | | | | | | | | | | |