W starym czy w nowym nabytku ?
Bo te klopoty to moze byc tez kwestia regulacji srub
niekoniecznie, bardziej stawiałbym na zużyty reduktor
tak to jest że po jakimś czasie (zazwyczaj po przebiegu na LPG ponad 50kkm) zaczyna szwankować reduktor - dokładniej sztywnieją membrany i objawy są takie jak piszesz
przechodziłem identyczne objawy w mamy golfiku - rownież przy odpaleniu na benzynie i gdy zgasnie na zimnym silniku, pozniej są problemy z jego odpaleniem
po prostu membrany w parowniku zesztywniały i nalezałoby je wymienić (pewniejsza jest wymiana całego parownika)
taki reduktor bardzo ciezko się reguluje
wymienić na inny możesz ale mozliwa bedzie koniecznośc wprowadzenia zmian w układzie ze wzgledu na inna jego budowę
wymiana na tego samego typu ogranicza sie do regulacji reduktora
pozdr
L.W.
4 |
Data: Wrzesien 27 2008 14:16:57 |
Temat: Re: Czy mozna wymienic reduktor LPG na dowolny ? |
Autor: J.F. |
On Tue, 23 Sep 2008 08:58:20 +0200, Lukasz W. wrote:
W starym czy w nowym nabytku ?
Bo te klopoty to moze byc tez kwestia regulacji srub
niekoniecznie, bardziej stawiałbym na zużyty reduktor
tak to jest że po jakimś czasie (zazwyczaj po przebiegu na LPG ponad 50kkm)
zaczyna szwankować reduktor - dokładniej sztywnieją membrany i objawy są
takie jak piszesz
Jakies chinskie membrany widac teraz robia :-)
J.
|