Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch
jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczął
pokazywać coraz wyższą temperaturę, aż zaczął się zbliżać do czerwonego pola.
Potem temperatura spadła do normalnej wartości a ogrzewanie zaczęło normalnie
działać. Czy to wskazuje na zacięcie się termostatu czy też jest możliwa inna
przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zacięcie się termostatu nie wiąże się z
natychmiastową koniecznością wymiany?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
2 |
Data: Styczen 19 2009 13:56:19 |
Temat: Re: Czy to był termostat? |
Autor: ЧойŃŃаŃка |
Boban pisze:
Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczÄ
ł pokazywaÄ coraz wyższÄ
temperaturÄ, aż zaczÄ
ł siÄ zbliżaÄ do czerwonego pola. Potem temperatura spadła do normalnej wartoĹci a ogrzewanie zaczÄło normalnie działaÄ. Czy to wskazuje na zaciÄcie siÄ termostatu czy też jest możliwa inna przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zaciÄcie siÄ termostatu nie wiÄ
że siÄ z natychmiastowÄ
koniecznoĹciÄ
wymiany?
Ogrzewanie przeważnie "nie idzie" przez termostat, sprawdź poziom
płynu w chłodnicy ew. sprawdź czy nie zapowietrzone.
3 |
Data: Styczen 19 2009 14:03:04 | Temat: Re: Czy to był termostat? | Autor: RoMan Mandziejewicz |
Hello Boban,
Monday, January 19, 2009, 1:49:07 PM, you wrote:
Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch
jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczął
pokazywać coraz wyższą temperaturę, aż zaczął się zbliżać do czerwonego pola.
Potem temperatura spadła do normalnej wartości a ogrzewanie zaczęło normalnie
działać. Czy to wskazuje na zacięcie się termostatu czy też jest możliwa inna
przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zacięcie się termostatu nie wiąże się z
natychmiastową koniecznością wymiany?
Masz za mało płynu chłodzącego. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia
uszczelki pod głowicą lub nieszczelności pompy płynu chłodzącego.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :)
4 |
Data: Styczen 19 2009 13:16:18 | Temat: Re: Czy to był termostat? | Autor: Boban |
Sprawadziłem i faktycznie jest za mało płynu. Dzięki za diagnozę :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
5 |
Data: Styczen 19 2009 15:02:21 | Temat: Re: Czy to był termostat? | Autor: Adam Płaszczyca |
Dnia Mon, 19 Jan 2009 12:49:07 +0000 (UTC), Boban napisał(a):
Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch
jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczął
pokazywać coraz wyższą temperaturę, aż zaczął się zbliżać do czerwonego pola.
Potem temperatura spadła do normalnej wartości a ogrzewanie zaczęło normalnie
działać. Czy to wskazuje na zacięcie się termostatu czy też jest możliwa inna
przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zacięcie się termostatu nie wiąże się z
natychmiastową koniecznością wymiany?
Raczej układ Ci się zapowietrzył, a potem pompa przepchnęła w końcu bąbel
powietrza.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ GG: 3524356
| | | |