Michał pisze:
Mam taką teorie że autem telepie przez świece bo na niskich obrotach panuje niższe ciśnienie a pod niższym ciśnieniem trudniej o iskre. Czy dobrze kombinuje?
A na wyższych obrotach ciśnienie wyższe i łatwiej o iskre więc jest ok?
Raczej przy wyższej prędkości obrotowej jest większa bezwładność silnika, więc i telepanie mniej odczuwalne.
Ale równie dobrze może to być problem z przewodami, albo cewką.
Zwłaszcza w R6 w którym nawet problem z cewką (która obsługuje pewnie 2 cylindry), czy zupełne niedziałanie jednego cylindra nie powodują jakiś bardzo upierdliwych efektów.
Dodam że na zewnątrz iskra jest (jak się wyjmie świece) ale być moze za mała? I też nie jestem pewien czy na wszytskich świecach bo sprawdzałem na jednej.
No to musiałbyś sprawdzić na wszystkich.
Chociaż podobno lepiej odpinać zasilanie wtryskiwaczy.
Chodzi o to że jak odłączasz sprawny cylinder to poczujesz to w zachowaniu silnika.
Jak odłączysz niepracujący to nic się nie zmieni.
--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++