On 2009-02-06 22:21:56 +0100, "Hinek" said:
Mam taki obecnie w GSX600F i zrobiłem na nim juz 25 tyś i nawet nie jest w połowie naciągu. Wcześniej miałem VM i zrobiłem na nim 15 tyś. Warto dorzucić te pare groszy.
VM spokojnie wytrzyma ~30 tys km w 100-konnym motocyklu.
Oj to chyba nie tylko od samej mocy zależy.
To nienormalne ze wytrzymal w jajku tylko 15 tys.
Przychylam się do tej opinii - u mnie w Sevence VM ma ponad 20kkm i jest gdzieś tak w połowie naciągu. Prędzej się spodziewam nierównomiernego wyciągniecia, niż końca regulacji.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
5 |
Data: Luty 06 2009 21:44:41 |
Temat: Re: ĹaĹcuch CBF1000A |
Autor: Marek B |
Bartek CBF1000A pisze:
Witam!
czeć!
Czy do mojego moto CBF1000A wystarczy łaĹcuch DID X-ring super wzmocniony(VM) czy warto zainwestowaÄ w droższy DID X-ring hiper wzmocniony (ZVM2) ???
osobiĹcie zakupiłem vm ale do innego typu motocykla zdał egzamin na połowÄ sezonu przy "łikendowych" wypadach w trudny teren wiÄc jestem zadowolony. MyĹlÄ że na hiper-hajper-super i tak nie przeskoczy wymiany zÄbatek wiÄc proponujÄ sobie odpuĹciÄ. Ja zużywam dwie zdawcze zÄbatki i jednÄ
dużÄ
na łaĹcuch.
Sam odpowiedz sobie na pytanie czy super-hajper czy super moje zdanie znasz.
--
pozdrawiam
Marek
crf250x
|