a jednak 125 ;]
1 | Data: Luty 07 2009 14:28:50 |
Temat: a jednak 125 ;] | |
Autor: metalbeast | od jakeigoś czasu miałem dylemat, co kupić. Była opcja enduro z rejestracją, była opcja crossa 250... 2 |
Data: Luty 07 2009 17:45:02 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Marek B | Czeć PS. Jaki mandat mozna dostaÄ za jechanie crossem po ulicy? mam taki odcinek ok 1km na obrzeżach miasta który możn tylko asfaltem przejechaÄ i wprawdzie znajomi tam jezdża i nigdy problemu nie mieli, ale pytanie mnie nurtuje.nie wiem jaki mandat za brak rejestracji ale za brak OC to niemały, wiÄc proponujÄ opłaciÄ OC! -- pozdrawiam Marek crf250x 3 |
Data: Luty 07 2009 23:42:46 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: metalbeast |
4 |
Data: Luty 08 2009 16:26:47 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Marek B | Witam *w jakiej formie i gdzie wykupiÄ takie ubezpieczenie? jestem przekonany że je wykupie tylko nie wiem gdzie i jak.Idziesz do agenta ubezpieczeniowego i mówisz co posiadasz, on daje kwit za 70-80 PLN i do polisy nr ramy wpisuje. *Jeszcze do sezonu troche zostało, wiec teraz siÄ biore za płyny, filtry i inne takie czynnoĹci przeglÄ dowo-serwisowe.czyli to wszystko co powinno siÄ zrobiÄ przed każdÄ "łikendowÄ " jazdÄ . teraz to najlepszy moment na wymianÄ linek, łożysk, manetek i wszystkiego innego na co szkoda czasu w sezonie. -- pozdrawiam Marek crf250x 5 |
Data: Luty 08 2009 20:16:40 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: metalbeast |
6 |
Data: Luty 08 2009 20:50:44 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Marek B | metalbeast pisze: W sumie wymiana uszczelniaczy to pare godzin roboty...A to zależy ilu kumpli w garażu i ile browara jest pod rÄkÄ ;-) Z pomocÄ jednego kolegi na szybko, to jakaĹ godzinka przy całym zawieszeniu przednim. OsobiĹcie jednak wolÄ to pierwsze rozwiÄ zanie bez poĹpiechu :-) -- pozdrawiam Marek crf250x 7 |
Data: Luty 07 2009 18:28:29 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Mustafa |
PS. Jaki mandat mozna dostać za jechanie crossem po ulicy? W wersji super hardcore to jest: - mandat kilka stówek - kara do UFG za jazdę pojazdem bez OC - 3500zł - motocykl na parking policyjny No ale żeby na odcinku 1 km trafić akurat na policję to trzeba mieć pecha :) 8 |
Data: Luty 07 2009 23:45:12 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: metalbeast |
W wersji super hardcore to jest: jak za jazde GSem bez PJ walą 300zł to w sytuacji gdy mam prawko, oc, tylko brak blachy i toczę sie nie przez miasto a bocznymi ulicami to pewnie mniej. - kara do UFG za jazdę pojazdem bez OC - 3500zł OC będzie na 100% - motocykl na parking policyjny albo motocyklem rura w teren w wesji hardcore ;] tylko pozniej trzeba by sie nie pokazywać w okolicy :(
ale różnie bywa 9 |
Data: Luty 08 2009 21:26:38 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: de Fresz | On 2009-02-07 18:28:29 +0100, "Mustafa" said: - kara do UFG za jazdę pojazdem bez OC - 3500zł Doprawdy? http://www.ufg.pl/file_download.php?id=49 Zerknij w jakieś źródła, zanim zaczniesz straszyć takimi horrorami. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 10 |
Data: Luty 09 2009 12:06:29 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Ozz | Mustafa pisze: PS. Jaki mandat mozna dostać za jechanie crossem po ulicy? Nie ma takiego miasta POJAZD, w tabeli kar sa osobne stawki dla samochodow osobowych, ciezarowych i autobusow oraz pozostalych pojazdow. -- Ozz GSX600F 11 |
Data: Luty 09 2009 12:57:24 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Mustafa |
Nie ma takiego miasta POJAZD, w tabeli kar sa osobne stawki dla Jest tylko Lądek - Lądek Zdrój :) No fakt, ale i tak kasa niemała...... 12 |
Data: Luty 07 2009 18:35:05 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Rafał Tomaszewski |
ok 1km na obrzeżach miasta który możn tylko asfaltem przejechać i albo zmień trase albo zmień znajomych:) jak może być coś co da się tylko asfaltem przejechać, rozumie że trzeba czasem droge przeciąć w poprzek ale żeby się nie dało tylko trzeba tym asfaltem jechać? A poza tym to bez jaj jak po mieście śmigam bez blachy i nie ma tragedii, rypie miasto na sztycha po drogach,parkingach, zachrystiach i gdzie się da i jakoś problemu nie ma. Z doświadczenia wiem że jak śmigniesz raz to dramatu nie będzie ale jak będziesz pałował 15min w tym samym miejscu to bez znaczenia czy to środek miasta czy polana w lesie jakiś gorliwy strażnik prawa sie zjawi. pozdrawiam rafał 450exc 13 |
Data: Luty 07 2009 23:49:50 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: metalbeast |
no crossem w sumie fakt -mozna przeciąc jakies polanki, ale wyjazd z garażu mam prosto na drogę, boczną ale ruchliwą, 100m i skręcam w wąską 1 kierunkową z 1km sie przejezdza ,pozniej skrzyżowania, ale da się przeciąc drogi w poprzek i rura już szutrami aż do trasy mx i nieużytków powojskowych gdzie powstało już multum fajnych tras. A poza tym to bez jaj jak po mieście śmigam bez blachy i nie ma tragedii, rypie miasto na sztycha po drogach,parkingach, zachrystiach i gdzie się da i jakoś problemu nie ma. Z doświadczenia wiem że jak śmigniesz raz to dramatu nie będzie ale jak będziesz pałował 15min w tym samym miejscu to bez znaczenia czy to środek miasta czy polana w lesie jakiś gorliwy strażnik prawa sie zjawi. moe zamierzam pałowac komuś pod blokami, bo to moto głośne jak pędzące piekło i sam bym sie wkurzał. Po to mam ogromne tereny dookoła (nie lasy) żeby tam się wyszaleć. Jeszcze niedawno pisałem o EXC 450. Dobrze ze tak skutecznie mi je odradzałeś jak i inni na grupie, bo zamiast przyjemności miał bym ciągłą walkę o utrzymanie... a i tak twierdze, że ta 125 to szatan nie motór ;D 14 |
Data: Luty 08 2009 17:52:22 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: Rafał Tomaszewski |
Jeszcze niedawno pisałem o EXC 450. Dobrze ze tak skutecznie mi je ogólnie 125 to mniejsze zło:) bo np. w podjazdach żeby dać rade na tym trzeba zaciąć gaz i iść pełną kur....( jak to mawiają starożytni górale ) żeby dolecieć na góre a w czteropaku jak np 450 mało ważne czy II czy III idzie jak ciągnik wręcz emerycko:) Mnie chodzi bardziej o to że 125 jest bardziej wymagajaca i więcej uczy a 4ipół ........ cóż siadasz i jedziesz.....wszędzie. Róznica jest gównie w reakcji na gaz czyli ile odwiniesz tyle masz w kole w czteropaku a w secie jak się nie wykręci to jest tylko kaszel i buczenie:) ale ogólnie dobry wybór, jedyne co bym ci polecił to zrobić dobrze zawias bo pewnie jest typowo MXowy a taki w enduro troche ręce upala pozdrawiam rafał 450exc 15 |
Data: Luty 08 2009 20:24:27 | Temat: Re: a jednak 125 ;] | Autor: metalbeast |
ogólnie 125 to mniejsze zło:) bo np. w podjazdach żeby dać rade na tym trzeba zaciąć gaz i iść pełną kur....( jak to mawiają starożytni górale ) żeby dolecieć na góre a w czteropaku jak np 450 mało ważne czy II czy III idzie jak ciągnik wręcz emerycko:) Mnie chodzi bardziej o to że 125 jest Już się nie mogę doczekać jak ruszę moją maszyną w teren. Uwielbiam tą pozycje na moto, to uczucie orania gleby i to wchodzenie w zakręty. Owszem, mam motocykl szosowy i lubię go, ale marzenie to własnie cross bardziej wymagajaca i więcej uczy a 4ipół ........ cóż siadasz i jedziesz.....wszędzie. Róznica jest gównie w reakcji na gaz czyli ile odwiniesz tyle masz w kole w czteropaku a w secie jak się nie wykręci to jest tylko kaszel i buczenie:) 3 razy jezdziłem (raz na jezdzie testowej przed kupnem) i za każdym razem po odpaleniu i lekkim zagrzaniu przy probie ruszenia zdychał :] jednak jestem przyzwyczajony torche że ciągnei od dołu. Muszę się przestawić. Pozniej juz jest ok i nawet pokręciłem się na małej 8 orając pobliską łąke.Ale bez butów nie ma szaleństw. Poza tym, jak mówiłem, musze moto sobie odszykować. Poza tym po tym jeżdzeniu to dziś z gorączą siedze w domu :| ale ogólnie dobry wybór, jedyne co bym ci polecił to zrobić dobrze zawias bo pewnie jest typowo MXowy a taki w enduro troche ręce upala Tego jeszcze nie miałem okazji przetestować, bo wciąż jestem pod wrażeniem jak to wybiera dziurska. |