wrote:
Auto traci moc na niskich obrotach (ale nie zawsze/ nieraz jak ruszam
spod swiatel autko nie wypluwa swojej mocy i potem powraca do
normalnosci kiedy mu sie podoba)
Silnik to 1.6 rocznik to 97.
To bedzie Cie kosztowalo co Ci teraz napisze.. Wiec jak juz bedzie ok, zapraszam do Gdanska na spocik, bedziesz mogl sie zrewanzowac w postaci dobrego piwka :)
Nie wiem co to znaczy "nie wypluwa swojej mocy", ale opis jest jednoznaczny dla mnie, padl G-28 czujnik obrotowy walu predkosci silnika.. Jest to czujnik induktywny. Czy tylko ten jeden blad wyskakuje na Vagu? To wrecz niemozliwe, przeciez komputer nie wie z jaka predkoscia obraca sie wal. Musi podobierac rozne wlasne wartosci np. na lambdzie, blad 513 wyskakuje, a inne? np. 525 lambda? 530 - przepustnica? Czy inne? Jaki dokladny blad wyskakuje przy 513? Nic nie napisales, tu nikt nie jest bogiem, zeby mozna bylo usterke na odleglosc zdiagnozowac.. Bierz miernik w lape.
Wykrec czujnik, bedzie on w bloku silnika umieszczony
Dla wszystkich 3 czujnikow czyli nr. kat.:
0 261 210 104 (360 dl. kabla)
0 261 210 147 (553 dl. kabla)
0 281 002 214 (450 dl. kabla)
Mozesz tez miec nr. 0 261 210 148
Nie mam etki, zeby sprawdzic...
rezystanacja przy ~20 stopniach powinna wynosic 860 +/- 10%.
Wtyczki oznaczone sa tak:
Dla: 281 002 214,... do 104
o o o
1 3 2
i
dla: 0 261 210 147
o o o
3 1 2
W pierwszym przypadku sprawdzasz opornosc na 1 i 2 pinie, w drugim przypadku na 3 i 2 pinie. Jesli opornosc bedzie sie roznila od 860 ohmow, to masz walniety czujnik - do wymiany.
Koszt czujnika okolo 250 zl.
Mozesz przylozyc magnes do czujnika, powinno zrobic niemalze zwarcie na omomomierzu..
--
Zobacz jak wyglada MOJA FURA!! ->
http://tinyurl.com/fhpfn
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com
6 |
Data: Listopad 29 2006 02:49:25 |
Temat: Re: a3 traci moc Komuter pokazuje: 513 czujnik obrotow silnika |
Autor: Filip KK |
|