Witam,
mam dziwny objaw w skladanym silniorze do Peugeot'a
silnik wytwarza cisnienie w dolocie a na wydechu zasysa
pierwszy typ - silnik chodzi w druga strone - odpada (na bank idzie
dobrze)
drugi typ - walniety rozrzad i tu dwie sytuacje
1.gora
2. dol
dol sprawdzany 10000000 razy nawet na suwmairce itd.
typ padl na gore - walek walniety o 180 stopni
po setnej zmianie kombinacji walek i wal - to samo
macie jakies pomysly ?
pozdrawiam
Taptuś
2 |
Data: Marzec 07 2009 22:24:16 |
Temat: Re: [OT] ale nie do konca - problem z silnikiem |
Autor: bestya |
Complex-IT wrote:
Witam,
mam dziwny objaw w skladanym silniorze do Peugeot'a
silnik wytwarza cisnienie w dolocie a na wydechu zasysa
pierwszy typ - silnik chodzi w druga strone - odpada (na bank idzie
dobrze)
drugi typ - walniety rozrzad i tu dwie sytuacje
1.gora
2. dol
dol sprawdzany 10000000 razy nawet na suwmairce itd.
typ padl na gore - walek walniety o 180 stopni
po setnej zmianie kombinacji walek i wal - to samo
macie jakies pomysly ?
pozdrawiam
Taptuś
zacznij kręcić silnikiem w prawo, nie w lewo :)
3 |
Data: Marzec 08 2009 13:44:18 | Temat: Re: [OT] ale nie do konca - problem z silnikiem | Autor: Tasman |
Użytkownik "bestya" napisał w wiadomości
Complex-IT wrote:
Witam,
mam dziwny objaw w skladanym silniorze do Peugeot'a
silnik wytwarza cisnienie w dolocie a na wydechu zasysa
pierwszy typ - silnik chodzi w druga strone - odpada (na bank idzie
dobrze)
drugi typ - walniety rozrzad i tu dwie sytuacje
1.gora
2. dol
dol sprawdzany 10000000 razy nawet na suwmairce itd.
typ padl na gore - walek walniety o 180 stopni
po setnej zmianie kombinacji walek i wal - to samo
macie jakies pomysly ?
pozdrawiam
Taptuś
zacznij kręcić silnikiem w prawo, nie w lewo :)
To samo poradzilem taptusiowi :)
4 |
Data: Marzec 09 2009 09:01:50 | Temat: Re: [OT] ale nie do konca - problem z silnikiem | Autor: Complex-IT |
Użytkownik "Tasman" napisał w wiadomości
Użytkownik "bestya" napisał w wiadomości
Complex-IT wrote:
Witam,
mam dziwny objaw w skladanym silniorze do Peugeot'a
silnik wytwarza cisnienie w dolocie a na wydechu zasysa
pierwszy typ - silnik chodzi w druga strone - odpada (na bank idzie
dobrze)
drugi typ - walniety rozrzad i tu dwie sytuacje
1.gora
2. dol
dol sprawdzany 10000000 razy nawet na suwmairce itd.
typ padl na gore - walek walniety o 180 stopni
po setnej zmianie kombinacji walek i wal - to samo
macie jakies pomysly ?
pozdrawiam
Taptuś
zacznij kręcić silnikiem w prawo, nie w lewo :)
To samo poradzilem taptusiowi :)
eh chlopaki chlopaki moze byscie czytali dokladniej ????
pierwszy typ - silnik chodzi w druga strone - odpada (na bank idzie
dobrze)
pzdr.
Taptuś ;)
| | |