On Wed, 27 Dec 2006 15:26:25 +0100,  Huckleberry wrote: 
Użytkownik "tomciar"  napisał w wiadomości 
pompy na sucho skraca jej zywotność. Powinno być minimum 1/3 baku.
pozdrawiam
Doczytałeś do końca posta kolegi?
Ok, nie zauważyłem tej "1/2" ale chodziło mi o zasadę. 
Zasada zasada, ale jesli kolega przy pol baku mial problem z
zapaleniem to niech szuka problemu w czym innym.
Nie wiem w astrze II, ale w pierszej kombi zbiornik wyglada tak
http://www.allegro.pl/item150919283_zbiornik_paliwa_astra_i_kombi_benzyna_nowy.html
pompa jest umieszczona w przedniej [na gornym zdjeciu w otworze po
prawej stronie] czesci zbiornika i pod gorke faktycznie moze byc
problem.
W samym zbiorniku ssak pompy jest w takim plastikowym "garnku",
wiec byc moze troche paliwa sie tam gromadzi nawet na przechylach.
J.
| 6 | 
Data: Grudzien 27 2006 17:38:14 | 
| Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | 
| Autor: J_K_K  | 
 
Użytkownik "Huckleberry"  napisał w wiadomości  
  
U mnie notoryczna jazda na rezerwie skończyła się wymianą pompy, która pewnego dnia odmówiła posłuszeństwa. 
 
To musiałeś się bardzo starać ;-) 
(w Astrze G są 2 stopnie rezerwy - najpierw zapala się lampka 
ciągła, gdzieś po ~50 km zaczyna migać i jak po kolejnych ~50 km 
się zatankuje, to widać, że w baku było jeszcze na kolejne ~50 km ;-)
 
Pzdr
 
JKK
 | 7 | 
Data: Grudzien 27 2006 15:23:23 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: zkruk [Lodz]  |  
Huckleberry wrote: 
 
 To jest samochód, którym nie można jeździć z małą ilością paliwa. Też 
kiedyś mi się pompa zawiesiła. W ogóle w każdym samochodzie jest to 
szkodliwe bo praca pompy na sucho skraca jej zywotność. Powinno być 
minimum 1/3 baku. pozdrawiam 
 
a dlaczego 1/3?
 
wydaje mi sie, ze w przewodach paliwowych, listwie zasilajacej itp nie  
zmiesci sie wiecej niz 5 litrow
 
w moim wypadku 1/3 to 15 litrow - czy aby nie lekka przesada?
 
--   
pozdrawiam
 www.zbigniewkruk.com <--  prywatna strona
 www.foto.forumslubne.pl <--  forum dla fotografow slubnych
 www.lodz.forumslubne.pl <--  forum dla par mlodych z okolic Łodzi
 | 8 | 
Data: Grudzien 27 2006 15:27:20 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: Huckleberry  |  
 
Użytkownik "zkruk [Lodz]"  napisał w wiadomości  
 a dlaczego 1/3? 
 
Tak słyszałem od mechaników samochodowych :) 
pozdrawiam
 | 9 | 
Data: Grudzien 27 2006 16:17:04 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: zkruk [Lodz]  |  
Huckleberry wrote: 
 
 Tak słyszałem od mechaników samochodowych :) 
pozdrawiam 
 
to ja bym to skorygowal do rezerwy 
czyli w zaleznosci od samochodu od 5 do 10 litrow ;)
 
--   
pozdrawiam
 www.zbigniewkruk.com <--  prywatna strona
 www.foto.forumslubne.pl <--  forum dla fotografow slubnych
 www.lodz.forumslubne.pl <--  forum dla par mlodych z okolic Łodzi
 | 10 | 
Data: Grudzien 27 2006 18:13:11 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: giecik  |  
zkruk [Lodz] napisał(a): 
 Huckleberry wrote: 
 
Tak słyszałem od mechaników samochodowych :) 
pozdrawiam 
 
 
to ja bym to skorygowal do rezerwy 
czyli w zaleznosci od samochodu od 5 do 10 litrow ;) 
 
 
Przeciez nawet gdy w baku jest 1 litr to przewody i pompa pracuja OK 
Gdyby paliwa nie bylo wogole a pompa mielila na sucho to wtedy ma to sens
 
--  
--  
Kamil "giecik" 
gg: 2228880   --  
Fiat 126p - 1982r 
Ciasny ale własny :)
 http://giecik.atobie.net/126p.jpg
| 11 | 
Data: Grudzien 27 2006 20:44:10 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: BratPit  |  
Objaw ten sam - jakby paliwo nie dochodziło... 
Po 15 min delikatnego "piłowania" zaskoczył 
- co jest grane? 
 
Autko to Astra II diesel DI 16V kombi 1998r; 
miał ktoś już taki kłopot ? 
 
Wygląda że układ paliwowy się zapowietrza, nad dyszami wtryskowymi są  
uszczelki które puszczają powietrze w układ, w baku nie ma pompki dodatkowej  
wiec pompa wtryskowa chodzi na sucho i czasem sie uda jej zassać paliwo,  
zwróć uwagę czy ten problem będzie występował przy parkowaniu przodem auta w  
dół, jeżeli nie wystąpi to jest duża szansa że właśnie jest tak jak piszę,  
można wówczas zacząć od wymiany przewodów przelewowych a gdy to nie pomoże  
to do wymiany są te uszczelki, koszt 4szt po ok 30zł/szt + wymiana- czytaj  
rozbieranie pół osprzętu silnika, 
brat 
Ps. Nie piłuj gdy sie zapowietrzy bo pompa odejdzie do krainy wiecznych  
łowów, one sie zacierają gdy jest w nich paliwo a co dopiero bez.
 | 12 | 
Data: Grudzien 27 2006 21:04:00 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: Wlodek  |  
Autko to Astra II diesel DI 16V kombi 1998r; 
miał ktoś już taki kłopot ? 
 
Ja slyszalem o podobnej sprawie (astra, 2.0 dth (100KM)). 
Gosc kiedys zatankowal ON zlej jakosci i mial klopoty 
z praca silnika. Niby z biegiem czasu wszystko wrocilo 
do normy ale po pewnym czasie stwierdzil problemy 
z odpalaniem po dluzszym postoju pod gorke i uwaza, ze 
to ma zwiazek z tamta historia. 
Niestety wiecej szczegolow nie znam i raczej wydaje mi 
sie, ze facet to olal, nie naprawial i raczej nic 
wiecej mi nie powie.
 
W.
 | 13 | 
Data: Grudzien 27 2006 22:39:07 |  | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |  | Autor: J_K_K  |  
 
Użytkownik "Wlodek"  napisał w wiadomości  
 Gosc kiedys zatankowal ON zlej jakosci i mial klopoty 
z praca silnika. Niby z biegiem czasu wszystko wrocilo 
do normy ale po pewnym czasie stwierdzil problemy 
z odpalaniem po dluzszym postoju pod gorke i uwaza, ze 
to ma zwiazek z tamta historia. 
 
Syfy w baku dopływ zatykają ?
 
Pzdr
 
JKK
  |  |  |  |  |  |  |  |