Grupy dyskusyjne   »   F16 - jedynka w czasie jazdy

F16 - jedynka w czasie jazdy



1 Data: Listopad 28 2006 23:02:59
Temat: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: MilDav 

Hej,

Zauważyłem, że kiedy jadę moją Felą, to 1-ka wchodzi baaaardzo ciężko. Im
szybciej jadę tym ciężej. Kiedy mam >20km/h to w zasadzie urwę dźwignię a 1
nie wejdzie. Dopiero gdy zwolnię wchodzi gładko.

Znakomite zabezpieczenie przed rozwaleniem skrzyni tylko....

Jest to fabryczne czy mi się zalęgło??

M



2 Data: Listopad 28 2006 23:15:27
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: Tomek 


Użytkownik "MilDav"  napisał w wiadomości

Hej,

Zauważyłem, że kiedy jadę moją Felą, to 1-ka wchodzi baaaardzo ciężko. Im
szybciej jadę tym ciężej. Kiedy mam >20km/h to w zasadzie urwę dźwignię a
1
nie wejdzie. Dopiero gdy zwolnię wchodzi gładko.

Znakomite zabezpieczenie przed rozwaleniem skrzyni tylko....

Jest to fabryczne czy mi się zalęgło??


LOL

3 Data: Listopad 29 2006 08:50:23
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: Michał 


Użytkownik "MilDav"  napisał w wiadomości

Hej,

Zauważyłem, że kiedy jadę moją Felą, to 1-ka wchodzi baaaardzo ciężko. Im
szybciej jadę tym ciężej. Kiedy mam >20km/h to w zasadzie urwę dźwignię a
1
nie wejdzie. Dopiero gdy zwolnię wchodzi gładko.

Znakomite zabezpieczenie przed rozwaleniem skrzyni tylko....

Jest to fabryczne czy mi się zalęgło??

Napewno nie fabrycznie bo normalnie wchodzi. Nie wiem jak w 1.6 ale w 1.3 1
jest zbędna - nigdy jeszcze w czasie jazdy nie wrzucałem podczas jazdy,
nawet jak koła prawie staną z dwójki się spoko rusza.

4 Data: Listopad 30 2006 00:06:44
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: MilDav 

Napewno nie fabrycznie bo normalnie wchodzi. Nie wiem jak w 1.6 ale w 1.3
1
jest zbędna - nigdy jeszcze w czasie jazdy nie wrzucałem podczas jazdy,
nawet jak koła prawie staną z dwójki się spoko rusza.

W silniku 1.6 jest dość "szybka" 2-ka. Ja, kiedy parkuję, a jest ciasno,
zwalniam i wrzucam 1 gdy auto się toczy.
M.

5 Data: Listopad 29 2006 09:34:45
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: Yvet 

MilDav said the following on 2006-11-28 23:02:

Hej,

Zauważyłem, że kiedy jadę moją Felą, to 1-ka wchodzi baaaardzo ciężko. Im
szybciej jadę tym ciężej. Kiedy mam >20km/h to w zasadzie urwę dźwignię a 1
nie wejdzie. Dopiero gdy zwolnię wchodzi gładko.

Znakomite zabezpieczenie przed rozwaleniem skrzyni tylko....

Jest to fabryczne czy mi się zalęgło??

Ja u siebie coś takiego mam, praktycznie jedynke mogę wbić dopiero po
zatrzymaniu auta.

Pozdrawiam
MarcinT

6 Data: Listopad 29 2006 10:29:38
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: MrJiNks 

Yvet napisał(a):

MilDav said the following on 2006-11-28 23:02:
Hej,

Zauważyłem, że kiedy jadę moją Felą, to 1-ka wchodzi baaaardzo ciężko. Im szybciej jadę tym ciężej. Kiedy mam >20km/h to w zasadzie urwę dźwignię a 1 nie wejdzie. Dopiero gdy zwolnię wchodzi gładko.

Znakomite zabezpieczenie przed rozwaleniem skrzyni tylko....

Jest to fabryczne czy mi się zalęgło??

Ja u siebie coś takiego mam, praktycznie jedynke mogę wbić dopiero po
zatrzymaniu auta.

Pozdrawiam
MarcinT

To samo mam u siebie w Fabii, muszę jechać bardzo powoli żeby jedynka się wrzuciła, i to wchodzi ciężko, ale wchodzi.

Pozdrawiam
MrJiNks

--
http://667.pl <-- - Alternatywny Serwis Techniczny

7 Data: Listopad 29 2006 15:38:15
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: wroclawiak31 

To samo mam u siebie w Fabii, muszę jechać bardzo powoli żeby jedynka się wrzuciła, i to wchodzi ciężko, ale wchodzi.


to w ogóle jest problem jak jeżdzić przy bardzo niskich prędkościach - zbyt niskich na jazdę na dwójce [na przykład w dużym korku, który powoli się porusza].

ja staram się po przejechaniu kilku/kilkuastu metrów jednak przerzucić na dwójkę, ale jeśli sznur w tempie 5km/h ma do przejechania powiedzmy 50 metrów, to na przemian odłączam napęd pozwalając się toczyć na sprzęgle i podłączam go wyciągając z niskich obrotów.

co więc lepsze: redukować na jedynkę, czy sunąć na półsprzęgle na dwójce, wyciągając od czasu do czasu z b.niskich obrotów?

wroclawiak31

8 Data: Listopad 30 2006 00:10:06
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: MilDav 

ja staram się po przejechaniu kilku/kilkuastu metrów jednak przerzucić na
dwójkę, ale jeśli sznur w tempie 5km/h ma do przejechania powiedzmy 50
metrów, to na przemian odłączam napęd pozwalając się toczyć na sprzęgle i
podłączam go wyciągając z niskich obrotów.

co więc lepsze: redukować na jedynkę, czy sunąć na półsprzęgle na dwójce,
wyciągając od czasu do czasu z b.niskich obrotów?

Ja polecam metodę ekonomiczną dla zbiornika paliwa, jak mam podjechać kilka
metrów, daję 1-kę + trochę gazu by "pchnąć" auto i natychmiast puszczam gaz
a wciskam sprzęgło, auto toczy się na sprzęgle "pchnięte" silnik mruczy
poniżej tysiąca obrotów, ziewam... :)

M.

9 Data: Listopad 30 2006 14:16:47
Temat: Re: F16 - jedynka w czasie jazdy
Autor: Dawid 


Użytkownik "wroclawiak31"  napisał w wiadomości



 przejechania powiedzmy 50  metrów, to na przemian odłączam napęd pozwalając
się toczyć na sprzęgle i

podłączam go wyciągając z niskich obrotów.

co więc lepsze: redukować na jedynkę, czy sunąć na półsprzęgle na dwójce,
wyciągając od czasu do czasu z b.niskich obrotów?

wroclawiak31

Jazda na jedynce na takim odcinku to nic strasznego.
Natomiast częsta jazda na półsprzęgle niedługo będzie
Cię sporo kosztować.
Pozdrawiam

F16 - jedynka w czasie jazdy



Grupy dyskusyjne