Grupy dyskusyjne   »   F13 - po kalibracji przepustnicy

F13 - po kalibracji przepustnicy



1 Data: Czerwiec 14 2007 16:37:24
Temat: F13 - po kalibracji przepustnicy
Autor: Pawel Janik 

Witam

Jestem z Bytomia i mam skaczące obroty (1 tyś - 2 tyś) po czyszczeniu
przepustnicy ...
Znalazłby się ktoś z okolic kto posiada VAG`a i wolną chwili by podpiąć moją
F13 pod komputer ?

Pozdrawiam

Paweł



2 Data: Czerwiec 14 2007 19:14:31
Temat: Re: F13 - po kalibracji przepustnicy
Autor: Vokal 


Jestem z Bytomia i mam skaczące obroty (1 tyś - 2 tyś) po czyszczeniu
przepustnicy ...

Rozumiem, ze wahania sa na postoju.
A nie masz przypadkiem walnietej uszczelki pod glowica? Moze uzywales
czeskiego plynu chlodniczego? Ja po 50 kkm musialm wymienic uszczelke przez
to badziewie. Ale skoki ustapily.

Silniczka krokowego oczywiscie nie wylaczam z podejrzen. W 1,3 niestety
trzeba wymieniac z cala gardziela przepustnicy :/

Mysle ze VAG moglby Ci podac tylko to, ze sonda lamda jest walnieta (nawet
jesli to nieprawda :/).

Sproboj podpiac inna przpustnice i jak bedzie to samo, na 99% uszczelka.

Pozdrawiam
Vokal

3 Data: Czerwiec 14 2007 19:24:00
Temat: Re: F13 - po kalibracji przepustnicy
Autor: Pawel Janik 

Vokal wrote:


Jestem z Bytomia i mam skaczące obroty (1 tyś - 2 tyś) po czyszczeniu
przepustnicy ...

Rozumiem, ze wahania sa na postoju.
A nie masz przypadkiem walnietej uszczelki pod glowica? Moze uzywales
czeskiego plynu chlodniczego? Ja po 50 kkm musialm wymienic uszczelke
przez to badziewie. Ale skoki ustapily.

Silniczka krokowego oczywiscie nie wylaczam z podejrzen. W 1,3 niestety
trzeba wymieniac z cala gardziela przepustnicy :/

Mysle ze VAG moglby Ci podac tylko to, ze sonda lamda jest walnieta (nawet
jesli to nieprawda :/).

Sproboj podpiac inna przpustnice i jak bedzie to samo, na 99% uszczelka.

Pozdrawiam
Vokal

eee nie uszczelka.
Typowy objaw zaraz po czyszczeniu przepustnicy.

Co prawda może komputer się sam skalibruje ale jak by była możliwość
podpięcia i kalibracji .... zaoszczędził bym czas i pieniądze.

Pozdrawiam

Paweł

4 Data: Czerwiec 15 2007 08:09:29
Temat: Re: F13 - po kalibracji przepustnicy
Autor: pawelo_pl 

Pawel Janik pisze:

Vokal wrote:

Jestem z Bytomia i mam skaczące obroty (1 tyś - 2 tyś) po czyszczeniu
przepustnicy ...
Rozumiem, ze wahania sa na postoju.
A nie masz przypadkiem walnietej uszczelki pod glowica? Moze uzywales
czeskiego plynu chlodniczego? Ja po 50 kkm musialm wymienic uszczelke
przez to badziewie. Ale skoki ustapily.

Silniczka krokowego oczywiscie nie wylaczam z podejrzen. W 1,3 niestety
trzeba wymieniac z cala gardziela przepustnicy :/

Mysle ze VAG moglby Ci podac tylko to, ze sonda lamda jest walnieta (nawet
jesli to nieprawda :/).

Sproboj podpiac inna przpustnice i jak bedzie to samo, na 99% uszczelka.

Pozdrawiam
Vokal

eee nie uszczelka.
Typowy objaw zaraz po czyszczeniu przepustnicy.

Co prawda może komputer się sam skalibruje ale jak by była możliwość
podpięcia i kalibracji .... zaoszczędził bym czas i pieniądze.

Pozdrawiam

Paweł
Zapal na zimno i poczekaj aż silnik tak się nagrzeje, że włączy się wentylator. W tym czasie nie dodawaj gazu - silnik cały czas ma pracować na własnych obrotach . Teoria mówi, że komputer sam powinien skorygować ustawy. Kosztuje Cię to najwyżej 2 litry benzyny. Jeśli nie pomoże szukaj VAG.
PS
Powiem szczerze , że przy Octavi mi to nie zadziałało skończyło się i tak zakupem VAG. Ale koleś który mi ten sposób podał mówił że to działa ..
Pozdrawiam: ...

5 Data: Czerwiec 15 2007 08:44:11
Temat: Re: F13 - po kalibracji przepustnicy
Autor:



pawelo_pl napisał(a):


Zapal na zimno i poczekaj aż silnik tak się nagrzeje, że włączy się
wentylator. W tym czasie nie dodawaj gazu - silnik cały czas ma pracować
na własnych obrotach . Teoria mówi, że komputer sam powinien skorygować
ustawy.

U mnie ta procedura zadziałała.

Kosztuje Cię to najwyżej 2 litry benzyny.

Ile ? W dzisiejszych temperaturach to jest maks. pół godziny pracy
silnika na luzie, przy średnim zużyciu 0.8 l/h wyjdzie raptem niecałe
pół litra.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

6 Data: Czerwiec 18 2007 11:20:37
Temat: Re: F13 - po kalibracji przepustnicy
Autor: Pawel Janik 

Pawel Janik wrote:

Witam

Jestem z Bytomia i mam skaczące obroty (1 tyś - 2 tyś) po czyszczeniu
przepustnicy ...
Znalazłby się ktoś z okolic kto posiada VAG`a i wolną chwili by podpiąć
moją F13 pod komputer ?

Pozdrawiam

Paweł

Skoro nie ma chętnych .. .to możecie mi polecić w moich okolicach jakiś
warsztat który posiada VAG`a i zrobi to dobrze/szybko/tanio ? ;-)

Pozdrawiam

Paweł

F13 - po kalibracji przepustnicy



Grupy dyskusyjne