Jak w temacie.
Czy ma ktos moze zdjecie, albo zlitowalby sie i zrobil?
Chodzi o to, ze jak otworze tylna klape, to w miejscu, w ktorym dach laczy
sie z tym, co jest pod nim
(na srodku, nie chodzi mi o slupki), blacha nie jest idealnie rowna. Pod
lakierem widac cos, co
wyglada jak spawy lub rdza. Moze to normalne - moze tak sie to laczy w
fabryce, ale nie znam sie na tym i panikuje.
Przy zakupie sprawdzalem szyby. Wszystkie wygladaja na oryginalne, ale i tak
sie boje.
Nie sprawdzalem auta na warsztacie, bo kupilem od osoby, ktorej bardzo ufam.
Gdzie najlepiej jechac, zeby fachowiec ocenil, czy auto jednak nie mialo
zadnego dzwona?
Do pierwszego lepszego zakladu blacharskiego?
2 |
Data: Sierpien 13 2007 08:18:23 |
Temat: Re: Felicia - jak powinno wygladac fabryczne laczenie dachu z tylu samochodu? |
Autor: Scyzoryk |
Gdzie najlepiej jechac, zeby fachowiec ocenil, czy auto jednak nie mialo
zadnego dzwona?
Do pierwszego lepszego zakladu blacharskiego?
najlepiej do ASO. Sprawdza ci wszystko.
Tak wogole to wspolczuje twojemu sprzedajacemu, jesli ty tak analizujesz
zakup X letniej Felicji ;)
--
Pozdr Scyzoryk
Corolla E11 1.6 P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
3 |
Data: Sierpien 13 2007 08:30:26 | Temat: Re: Felicia - jak powinno wygladac fabryczne laczenie dachu z tylu samochodu? | Autor: Gabriel'Varius' |
Chodzi o to, ze jak otworze tylna klape, to w miejscu, w ktorym dach laczy sie z tym, co jest pod nim
Zamiast sie martwic ksztaltem blachy sprawdz klape od spodu oraz blache pod uszczelkami tylnej klapy. Tam na 99% jest juz sitko i wszedzie pelno rudej.
Gdzie najlepiej jechac, zeby fachowiec ocenil, czy auto jednak nie mialo zadnego dzwona?
Do ASO :-)
pozdrawiam
--
<-- - http://www.varius.jawnet.pl -- ->
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
4 |
Data: Sierpien 13 2007 19:47:02 | Temat: Re: Felicia - jak powinno wygladac fabryczne laczenie dachu z tylu samochodu? | Autor: hephalump |
Arek pisze:
Jak w temacie.
Czy ma ktos moze zdjecie, albo zlitowalby sie i zrobil?
Chodzi o to, ze jak otworze tylna klape, to w miejscu, w ktorym dach laczy sie z tym, co jest pod nim
(na srodku, nie chodzi mi o slupki), blacha nie jest idealnie rowna. Pod lakierem widac cos, co
wyglada jak spawy lub rdza. Moze to normalne - moze tak sie to laczy w fabryce, ale nie znam sie na tym i panikuje.
Ten typ tak ma. W mojej byłej :> poniżej krawędzi dachu też były takie nierówności. Ale to były nierówności warstwy lakieru. Cóż, w końcu nie kupujesz maybacha.
Przy zakupie sprawdzalem szyby. Wszystkie wygladaja na oryginalne, ale i tak sie boje.
Nie sprawdzalem auta na warsztacie, bo kupilem od osoby, ktorej bardzo ufam.
Sprawdź blachę na nadkolach oraz stan 'klapy' bagażnika. To miejsca gdzie rdza pojawia się najczęściej/najwcześniej.
Gdzie najlepiej jechac, zeby fachowiec ocenil, czy auto jednak nie mialo zadnego dzwona?
Do pierwszego lepszego zakladu blacharskiego?
To w końcu ufasz tej osobie czy nie? Kompleksowe badanie to zrobią Ci w ASO Skody i ztcw nie jest ono bardzo drogie. Więc jeśli Cię to uspokoi to sie nie zastanawiaj tylko zrób.
--
pięć lat minęło, a jeszcze się chce
to powiedział *hephalump*
| | |