Fiat Ulysse 2,1 td
1 | Data: Kwiecien 27 2009 23:51:04 |
Temat: Fiat Ulysse 2,1 td | |
Autor: Jacus1Rex | Witam wszystkich grupowiczów 2 |
Data: Kwiecien 28 2009 08:59:16 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
3 |
Data: Kwiecien 28 2009 09:05:13 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Grejon | Adam Szewczak pisze: Poczytaj na autocentrum. ROTFL. Ulysse i Scudo? Chyba ci się z Ducato pomyliło. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ 4 |
Data: Kwiecien 28 2009 09:08:55 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
Adam Szewczak pisze: Ducato to wielki dostawczak. A to niby co to jest http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0503808/FIAT/FIAT-Ulysse-2-1-TD-EL-- 1996-1998-.jpg - Ulysse http://i4.ebayimg.com/02/m/000/a3/f5/a2c9_12.JPG - Scudo PZDr Adam 5 |
Data: Kwiecien 28 2009 08:28:30 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:05:13 +0200, Grejon napisał(a): ROTFL. Ulysse i Scudo? Chyba ci się z Ducato pomyliło. Scudo, scudo. Ulysse, Peugeot 806, Citroen Evasion i Lancia Zeta to bliźniaki produkowane przez PSA w Valenciennes. Z silnikami PSA - wspomniany powyżej to citroenowski 2.1TD, bardzo dobry, choć stary (to nie jest HDI). Jak ktoś szuka topowych wersji, to najłatwiej znaleźć z logo Lancii (choć samych Lancii jest najmniej). Na bazie tego eurovana zrobiono serię dostawczaków - Scudo, Jumpy/Dispatch, Expert. Mają tą samą płytę podłogową praktycznie to samo zawieszenie i nieco inną budę. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. 6 |
Data: Kwiecien 28 2009 09:32:51 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: jack | Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:05:13 +0200, Grejon napisał(a):Pomysl o benzyniaku i zagazowaniu,bo ten dizelek to raczej ponizej 10l nie zejdzie. I jeszcze jedno wystrzegaj sie jak ognia peugeota -duzo złego się o niem naczytałem. Fakt najlepsza lancia zeta. pozdro.jack[tez sie na to zapatrzyłam i kupiłem frontere haha] -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 7 |
Data: Kwiecien 28 2009 08:35:10 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:32:51 +0200, jack napisał(a): Pomysl o benzyniaku i zagazowaniu,bo ten dizelek to raczej ponizej 10l nie zejdzie. najwyżej sobie znaczki przełoży <ROOOOOTFL> Przecież to z tej samej taśmy produkcyjnej schodzi. Poćwicz jeszcze czytanie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. 8 |
Data: Kwiecien 28 2009 09:32:28 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:05:13 +0200, Grejon napisał(a):Pomysl o benzyniaku i zagazowaniu,bo ten dizelek to raczej ponizej 10l nie Z benzyniakow tam byl chyba 2.0T (najsensowniejszy) ale nie wiem jak to sie gazuje. Adam 9 |
Data: Kwiecien 28 2009 18:53:32 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Adam Szewczak pisze: Co rozumiesz przez słowo "najsensowniejszy"? Bo akurat w tym aucie 150KM 2.0TCT ma co robić i ciężko w mieście zejść z 12-15l. Gazowanie - każdy gazownik to zrobi nawet "na śrubkę" - szkoda, że tylko bardzo niewielu klientów będzie z tego zadowolonych ;). -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 10 |
Data: Kwiecien 28 2009 19:15:56 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
Adam Szewczak pisze: Nowsze te po faceliftingu mialy juz silniki JTD to te chyba byly najlepsze do tego typu pojazdy, w miare mocny i diesel. No ale jeden lupi klekota inny benzyne, to dla kazdego cos milego ;P PZDr Adam 11 |
Data: Kwiecien 28 2009 19:31:23 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Adam Szewczak pisze: Nowsze te po faceliftingu mialy juz silniki JTD to te chyba byly najlepsze do tego typu pojazdy, w miare mocny i diesel.Silniki diesla z wtryskiem CR w tych autach to akurat pochodzą jak i wszystkie z PSA i mają oznaczenie DW10AETD lub DW10AETD4 - obydwa mają 110KM. Silnik XUD11 - czyli 2.1 TD to sprawdzona konstrukcja, o mechanicznej pompie wtryskowej :) sterowanej elektronicznie :(. Też ma 110KM, ale niestety wyższe spalanie niż 2.0HDi. W zamian jest bardziej odporny na wynalazki ropo-podobne co ma znaczenie w naszym pięknym kraju. Znaczek JTD to tylko z zewnątrz "pod klienta". Sam mam Fiata (konstrukcja) + Forda (silnik) z napisem na masce i w papierach: Citroen HDi ;) Wielkie koncerny wzajemnie wymieniają się myślą techniczną i rozwiązaniami. A że klienci się przyzwyczaili do takiego znaczka - to go dostają ... -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 12 |
Data: Kwiecien 28 2009 21:14:33 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
Adam Szewczak pisze: Ciekawe czy biodiesla lyknie ;P PZDr Adam 13 |
Data: Kwiecien 28 2009 21:20:03 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Adam Szewczak pisze: Ciekawe czy biodiesla lyknie ;PKtóry? i jakiego - czyli o jakiej zawartości estrów? 2.0HDi - nie radzę - silnik NIE JEST przystosowany do tego, a naprawa jest bardzo kosztowna. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 14 |
Data: Kwiecien 28 2009 22:44:27 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
Adam Szewczak pisze: No fakt nie napisalem, to ze HDi nie lyknie to wiem. Chodzilo o starego 2.1 A BIO to ten z bliskiej najpopularniejszy jest. To raczej jako ciekawostka. PZDr Adam 15 |
Data: Kwiecien 28 2009 19:42:14 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Jacus1Rex pisze: Jak oceniacie taki wybór? Oczywiście stojąc "daleko obok" ale mającSensownie :) - tylko na ile jest wiarygodny przebieg tego auta? zazwyczaj trzeba by dopisać jakieś 200.000 aby mieć prawdziwy ;) Jako użytkownik mogę wypisać: Wady: Wygląda potężnie i początkowo kierowca nie wie jak tym zaparkować, ale to tylko złudzenie ponieważ długość jest... mniejsza od kompakta kombi! Brak ograniczeń w pakowaniu zakupów/rzeczy na wyjazdy, choć Jeśli myślisz, że kobieta pakując do wyjazdu nie zapełni go w całości, to się mylisz ;) - nadźwigasz się... Brak czucia drogi - zawieszenie pozbawia kręgosłup informacji o dziurach, wybojach, garbach... Nieprestiżowa konstrukcja i marka (cokolwiek to miało by oznaczać...) Zalety To samo co powyżej oraz: Przesuwane drzwi boczne - docenisz na pierwszym ciasnym parkingu... Przewymiarowane zawieszenie - za solidne na autostrady, ale na nasze drogi w sam raz. Wysoka pozycja kierowcy Sprawdzona i rozpowszechniona konstrukcja mechaniczna i silnikowa. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 16 |
Data: Kwiecien 28 2009 21:15:48 | Temat: Re: Fiat Ulysse 2,1 td | Autor: Adam Szewczak |
Jacus1Rex pisze: Ja mam jakos zbocznie na punkcie takich wiekszych samochodow. Tyle ze mnie osobiscie najbardziej sie Lancia podoba ;] Ech narazie czekam az moj multivan wroci z remontu... PZDr Adam |