Grupy dyskusyjne   »   Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo



1 Data: Czerwiec 01 2011 09:09:35
Temat: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 

i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?



2 Data: Czerwiec 01 2011 09:48:33
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Javelin 

Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 1 czerwca 2011 (09:09:35) napisano:

i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

3 Data: Czerwiec 01 2011 08:58:39
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Waldek Godel 

Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

4 Data: Czerwiec 01 2011 10:04:51
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Javelin 

Witam!

W liście od "Waldek Godel" datowanym 1 czerwca 2011 (09:58:39) napisano:

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

Osobiście jestem zwolennikiem zamka i staram się go stosować nawet tam
gdzie nie ma odpowiednich znaków


--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

5 Data: Czerwiec 01 2011 11:03:21
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Rafał "SP" Gil 

W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "ić na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...

Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym kierunkiem.

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY
ALUFELGI 15" 5x120,BMW "STYLE 5" lub BBS: Kreuzspeichen-Styling
Filtry do masek MP4 BULLDOG. Wszystko BCM od 1 PLN

6 Data: Czerwiec 05 2011 03:38:40
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:

No  to  chyba  nigdy  nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.

I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "ić na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...

Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym kierunkiem.

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

7 Data: Czerwiec 06 2011 10:02:09
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Javelin 

Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A ów znak nie niest znakiem nakazu a
jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?


--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

8 Data: Czerwiec 06 2011 23:42:52
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-06-06 10:02, Javelin pisze:

Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

mnie ciekawi jedno
gdy widze znak zakladka
to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
czyja by byla wina?

Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A ów znak nie niest znakiem nakazu a
jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?

Ma taką samą moc jak gdyby na znaku napisano "pij mleko".

To nie jest znak drogowy, jedynie rodzaj informacji dla kierowców jak należy się tu zachowywać żeby nie być burakiem.

9 Data: Czerwiec 07 2011 07:58:52
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 

skoro nie jest to znak to co robi w pasie drogowym
ktos wydal zezwolenie na jego postawienie?
postawienie czego jak to zdefiniowac?

10 Data: Czerwiec 05 2011 03:35:02
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

11 Data: Czerwiec 05 2011 09:06:04
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200,  Kris_Poland wrote:

To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ?

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.


J.

12 Data: Czerwiec 05 2011 10:43:00
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

13 Data: Czerwiec 05 2011 12:23:37
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

On Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100,  Waldek Godel wrote:

Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Ano owszem - wtedy niektorzy zauwaza ze za tirami szybciej i beda sie
ustawiac na prawym pasie, i potem jeszcze nie wpuszczac tych z lewego
i wszystko wroci do polskiej normy :-)


J.

14 Data: Czerwiec 05 2011 12:24:26
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: 'Tom N' 

Waldek Godel w

Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

15 Data: Czerwiec 05 2011 11:33:40
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200, 'Tom N' napisał(a):

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

WOW.. czytanie ze zrozumieniem masz jak widzę opanowane do perfekcji!!!!


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

16 Data: Czerwiec 05 2011 20:23:05
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:

Waldek Godel w
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?
b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

J.

17 Data: Czerwiec 05 2011 20:34:24
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: 'Tom N' 

J.F. w

On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Waldek Godel w
Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.
Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.
Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

A podobno lewy pusty od kilometra...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

18 Data: Czerwiec 05 2011 20:50:19
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

On Sun, 5 Jun 2011 20:34:24 +0200,  'Tom N' wrote:

J.F. w
On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200,  'Tom N' wrote:
Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.
Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
od poprzedzającego pojazdu?

a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

Widze ze nie lapiesz - musisz _ten_ przyklad przemyslec dokladniej,
narysowac sobie moze  :-)

b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.
A podobno lewy pusty od kilometra...

Ale za chwile sie konczy. A tam jedno auto przy drugim.

J.

19 Data: Czerwiec 07 2011 01:08:50
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

Wystarczy bardzo prosta zasada, że po osiągnięciu końca kolejki nie
wyprzedza się tych z prawej. I w efekcie na jeden samochód z prawego
przypada tyle samo długościowo aut z lewego. Obydwa pasy idą tak samo
szybko.
Ważne jest, żeby ruszanie było płynne, bo inaczej jełopy zaczną z lewego
wbijać się za wcześnie...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

20 Data: Czerwiec 05 2011 23:42:16
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200,  Kris_Poland wrote:
To jest beton którego nie da się przekonać

Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.

jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?

Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ?

Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
problem zniknie.

problem jest bo TIR blokuje :) o wiele wczesniej

21 Data: Czerwiec 05 2011 03:34:15
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "Javelin"  napisał w wiadomości

Zapomnij,  są  niereformowalni.  Na  forum  krakowskiej TV były kiedyś
próby  przekonania  kierowcy  ciężarówki  do  skuteczności  tego  typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

To jest beton którego nie da się przekonać

gdzies tam wlasnie w jakies TV reginalnej bylo ze na jakims moscie czy cus blokuja
u nas ustala sie wyzszosc hierarchia standa wiekszy silniejszy szkoda ze nie inelektem

z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

22 Data: Czerwiec 06 2011 09:59:05
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Javelin 

Witam!

W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:34:15) napisano:


z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie
zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

Ja  kiedyś  zablokowałem. Jechałem lewym pasem. Tir zajechał mi drogę.
Zmieniłem  pas,  dojechałem do szoferki i jechałem obok powoli. Reszta
pojazdów  za  mną zrobiła tak samo. Będąc złośliwym nie wpuściłem tira
na zwężeniu co skończyło się próbą wepchnięcia mnie do rowu, dyskoteką
i  orkiestrą  na_dętą.  Co ciekawe nikt za mną przez dłużyszy czas też
nie miał ochoty wpuścić buraka więc stała ta sierota na lewym pasie.



--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD

23 Data: Czerwiec 01 2011 10:19:52
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Kris_Poland"  napisał w

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac tyle co ci obok a nie stac.

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute podjezdzasz o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni otwiera.

A wielki tir to nie mala osoboweczka, ktora mozna zjechac na lewy pas a potem sie zgrabnie wcisnac. Co przy okazji swiadczy o braku zaufania do obecnosci kultury w narodzie, w tym i do kolegow tirmanow  :-)

Oczywiscie w duzej czesci winni tez ci ktorzy grzecznie czekaja w kolejce:
1) trzeba bylo nie tworzyc takiej dlugiej kolejki na jednym pasie, a drugiego pustego :-)
2) absolutnie nie wpuszczac nikogo w polowie korka. (ha ha, a delikwent chce zaparkowac na chodniku :-)
3) na koncu wpuscic jednego (albo i nie).

A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.

J.

24 Data: Czerwiec 01 2011 10:27:52
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Cavallino 

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości news:

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka -

Widzę, że dyżurne grupowe regulatorskie przygłupy nie skorzystały znowu z okazji żeby siedzieć cicho?

25 Data: Czerwiec 01 2011 11:24:40
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Rychu 

W dniu 2011-06-01 10:19, J.F. pisze:

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.


B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".

Przecież nie muszą się ustawiać na dwóch pasach. Jak ktoś chce stać
na prawym, jak lewy wolny, to jego sprawa. Natomiast jeśli ktoś
stoi albo toczy się lewym, mając przed sobą wolną drogę to już jest to:

Art. 19.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
- jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

....niestety baranów zasiali i nie przetłumaczysz im. Nawet pokazując
symulacje, przykłady, itp. Na zakutą pałę już nic nie pomoże.

Niestety gorzej jak masz np. pas do skrętu w lewo a drugi do jazdy
prosto. Wtedy już sprawa nie jest taka prosta i nie jest też
jednoznacznie opisana.

--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

26 Data: Czerwiec 01 2011 11:49:02
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Rychu"  napisał w

W dniu 2011-06-01 10:19, J.F. pisze:
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.

B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

No nie - bo omijanie nie wyprzedzanie, i konwencja genewska.

Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".
Przecież nie muszą się ustawiać na dwóch pasach. Jak ktoś chce stać
na prawym, jak lewy wolny, to jego sprawa.

Ale jednak to jest prawdziwa przyczyna. Nie chca sie rodacy ustawiac na wolnym pasie, i jesli ma byc inaczej to od tego trzeba zaczac.

Natomiast jeśli ktoś
stoi albo toczy się lewym, mając przed sobą wolną drogę to już jest to:
Art. 19.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
- jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
...niestety baranów zasiali i nie przetłumaczysz im. Nawet pokazując
symulacje, przykłady, itp. Na zakutą pałę już nic nie pomoże.

Ale potem jest inny przepis - zmieniajacy pas ma ustapic pierwszenstwa.
A jak juz stoi to mu nawet zakaz wyprzedzania nie pomoze  :-)

Niestety gorzej jak masz np. pas do skrętu w lewo a drugi do jazdy
prosto. Wtedy już sprawa nie jest taka prosta i nie jest też
jednoznacznie opisana.

I takich sytuacji jest cala masa, pare razy wymienialem kiedy i dlaczego piekny zamek wcale nie jest piekny.
Ale to juz wina dezorganizatorow ruchu w zarzadach drog, ze nie potrafia wykorzystac :-)

J.

27 Data: Czerwiec 01 2011 11:54:00
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Krzysiek Kielczewski 

On 2011-06-01, Rychu  wrote:

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.

B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

Nie wystarczy, nawet przestrzegany, nie rozwiązuje problemu z
naprzemiennym wpuszczaniem samochodów z obu pasów.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

28 Data: Czerwiec 05 2011 03:52:00
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "Rychu"  napisał w wiadomości

B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

jak bym proponowal silne magnesy, ktore swa sila wywieraly by wplyw na tempo
aut, regulujac ruch przy koncu zamka

29 Data: Czerwiec 01 2011 11:41:29
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: niusy.pl 


Użytkownik "J.F."

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

W ilu językach ?

Nie stukną się czytając takie teksty ???

30 Data: Czerwiec 01 2011 12:00:15
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "niusy.pl"  napisał w wiadomości

Użytkownik "J.F."
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

W ilu językach ?

Wystarczy w jednym, polskim.

Nie stukną się czytając takie teksty ???

To im glebiej zapadnie w pamiec :-)

J.

31 Data: Czerwiec 01 2011 14:39:10
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Michal Jankowski 

"J.F."  writes:

Użytkownik "niusy.pl"  napisał w wiadomości

Użytkownik "J.F."
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".

W ilu językach ?

Wystarczy w jednym, polskim.

Nie stukną się czytając takie teksty ???

To im glebiej zapadnie w pamiec :-)

W USA stawiają tabliczki 'lane ends, merge right' i działa...

  MJ

32 Data: Czerwiec 01 2011 15:32:42
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w

Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".
W ilu językach ?
Wystarczy w jednym, polskim.
Nie stukną się czytając takie teksty ???
To im glebiej zapadnie w pamiec :-)
W USA stawiają tabliczki 'lane ends, merge right' i działa...

Ale to jak rozumiem odwrotnie niz u nas - ostrzezenie ze pas zaniknie i trzeba go zmienic.

A u nas odwrotnie - nasi czy to z kultury, strachu czy zle pojetego cwaniactwa ustawiaja sie na dobrym na dlugo za wczesnie, i trzeba temu zapobiec :-)

J.

33 Data: Czerwiec 01 2011 12:28:24
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello niusy.pl,

Wednesday, June 1, 2011, 11:41:29 AM, you wrote:

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".
W ilu językach ?
Nie stukną się czytając takie teksty ???

Taki długi tekst i konieczność jego zrozumienia faktycznie mogą u
niektórych TIRmanów powodować zawieszenia...

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

34 Data: Czerwiec 05 2011 03:49:53
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)

spoko 30max
ludzie sa wypompowani

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch pasach".

jak to nie ma takiego znaku ?
to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie istnieje?
wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?

sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac tyle co ci obok a nie stac.


bo oni go wydluzaja
gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
to zamek by sie spelnil w 100%,
a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go nie wpusci

Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute podjezdzasz o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni otwiera.

a postalem
i zadna regulowana ciezarowa nigdy mnie nie wyprzedzila
z nawiazka wszyscy ja wyprzadzali i jeszcze prawidlowo ja spowalniali
bo i takie msciwe zdarzenia widzialem

A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.

co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

35 Data: Czerwiec 05 2011 09:12:28
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

On Sun, 5 Jun 2011 03:49:53 +0200,  Kris_Poland wrote:

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".

jak to nie ma takiego znaku ?
to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie
istnieje?
wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
reklamowa :-)

Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca
gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?
sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

Ale gdzie stoi

Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko
trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac
tyle co ci obok a nie stac.

bo oni go wydluzaja
gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
to zamek by sie spelnil w 100%,
a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go
nie wpusci

Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
dwoch pasach.

A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.
co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

Wyborcy ?
od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
:-)

J.

36 Data: Czerwiec 06 2011 01:04:35
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
reklamowa :-)

to zrobmy tak
niech ktos odwazny zadzwoni na 112 i powie ze jest postawiony tutaj znaku ktorego
nie rozumie, a i w kodeksie drogowym go przeciez nia ma
reczysz na to glowa ze takiego znaku nie ma?

i co zrobisz dzwoniac na 112? powiesz ze takiego znaku nie ma, czy zostal nielegalnie postawiawiony
pierwsze jest prawdopodobne, 2 panstwie prawa niemozliwe

Ale gdzie stoi

przed koncem zwezenia
nie 200, 600 metrow wczesniej
ale doklanie przy finishu zwezenia

> Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
dwoch pasach.

bzdura
pustego nie ubywa, bo przed nim wszyscy jada w jednym slupku
tylko wydluza korek
gdyby odpuscil i osobowki jechaly lewyem w 70% przypadkow
to kwestia zamka by sie spelnila
wystarczy byc uprzejmym

Wyborcy ?
od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
:-)

tylko na kogo wszyscy byli przy korycie co sa w wejmie i co z tego
potrafimy tworzyc buble
a sama przetargi wygrywaja wykonawacy ktorzy funduja nam pekajace pofaldowane drogi wylewane nawet zima
przy - stopniach

37 Data: Czerwiec 01 2011 11:08:14
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Krzysiek Kielczewski 

On 2011-06-01, Kris_Poland  wrote:

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

38 Data: Czerwiec 01 2011 09:24:00
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Piotr Czyż 

Krzysiek Kielczewski pisze:

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?



--
Piotr Czyż

39 Data: Czerwiec 01 2011 11:50:47
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Krzysiek Kielczewski 

On 2011-06-01, Piotr Czyż  wrote:

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?

Nie widzę, jestem za jazdą obydwoma pasami aż do zwężenia. Z taką samą
prędkością na obu pasach, bo inaczej zamek nie będzie działał.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

40 Data: Czerwiec 01 2011 12:03:20
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Piotr Czyż"  napisał w wiadomości

Krzysiek Kielczewski pisze:
ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.

A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?

kilometr to nie , ale 50-200m w zaleznosci od predkosci to jak najbardziej tak.

Poza tym nie odpowiedziales na pytanie kolegi - chcesz jechac na zamek czy wyprzedzac ciezarowki ?
Bo tak zeby najpierw je wyprzedzic a potem one grzecznie wpuscily to na dluzsza mete sie nie da - juz sie nie da :-)


J.

41 Data: Czerwiec 01 2011 12:26:37
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Piotr,

Wednesday, June 1, 2011, 11:24:00 AM, you wrote:

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.
A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?

Nie wiesz po co? A choćby żeby zablokować możliwość zjazdu tym zjazdem
na 800 metrów przed zwężeniem. Jak stoimy to wszyscy - ci do zjazdu
też! ;)


--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

42 Data: Czerwiec 01 2011 18:25:23
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:

i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy

tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy

JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno

kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek

ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany, bo opróżnia się na trzy sposoby:
- przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
- nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy zjeżdżają z niego
- już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący kończącym zmieniają pas ruchu

I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie on 3x szybciej.

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

43 Data: Czerwiec 01 2011 19:42:23
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: P.B. 

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

44 Data: Czerwiec 01 2011 19:56:09
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Yogi(n) 

Użytkownik "P.B."  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg

45 Data: Czerwiec 01 2011 20:06:57
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: P.B. 

Dnia Wed, 1 Jun 2011 19:56:09 +0200, Yogi(n) napisał(a):

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

Będę kiedyś jechał bez dzieci, to spróbuję :)

--
Pozdrawiam,

Przemek

46 Data: Czerwiec 01 2011 19:14:12
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 01 Jun 2011 19:56:09 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
wystukał:

Użytkownik "P.B."  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łÄ…czą się na zakładkę 1:1 - nie
zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
maksymalnie pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

za mało "kurwa" kurwa!


--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

47 Data: Czerwiec 02 2011 13:00:30
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

przestawic na mala moc i wystarcza 4 slowa " nie wpusc chuja, kurwa". Co nam zalatwia pkt 2 i 3 :-)

A potem zobaczycie ze i na koncu panuje kultura :-)

J.

48 Data: Czerwiec 01 2011 20:02:58
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: 'Tom N' 

P.B. w

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

Kurwa szerokość trzymać kurwa potem kurwa na przemian kurwa

Może być? ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

49 Data: Czerwiec 01 2011 21:20:22
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-06-01 19:42, P.B. pisze:

Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

W sumie to nic nie da, bo problemem są wcześniejsze zmiany pasa, a to najczęściej ani TIRmani, ani J.F., a ludzie którzy nawet nie mają CB.

50 Data: Czerwiec 05 2011 03:59:35
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości

Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

prawda, ale to wina wszytskich bojacych sie ze ich nikt nie wpusci na prawo
gdyby sie wymieszali gatunkowo ci co maja obiekcje i np ja, to zamek moze by sie spelnil

No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

to jego problem ze sie boi dociagnac lewym do finishu i blokuj pas
za to od razu mandacik

Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

j/w

I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie on 3x szybciej.

no i po raz n-ty lece do konca lewym i co zapomnij, proszenie o laske z wlaczonym kierunkiem
nagle wszyscy jada zderzak w zderzak, no nie moim celem bylo was wyprzedzac bo mam to w dupie
i tak zaraz skrecam gdzie zalapie sie moze na 2-03 ture swiatel, a wy i tak polecicie prosto

A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1

ok
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

51 Data: Czerwiec 05 2011 13:43:32
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

52 Data: Czerwiec 06 2011 01:06:04
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 


Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości

W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

53 Data: Czerwiec 06 2011 22:31:00
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-06-06 01:06, Kris_Poland pisze:


Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości

W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Nie spotykam takich prawie nigdy.
Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

54 Data: Czerwiec 07 2011 09:39:11
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: niusy.pl 


Użytkownik "Tomasz Pyra"

- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci
wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

Nie spotykam takich prawie nigdy.
Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

Ludzie się chyba boją, że tak będzie a naprawdę nie ma żadnego problemu

55 Data: Czerwiec 07 2011 01:39:34
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Mon, 6 Jun 2011 01:06:04 +0200, Kris_Poland napisał(a):

Nie zjeżdżać wcześniej.
Dopiero na samym końcu na zakładkę.

i kto cie wpusci

Jakoś nie mam z tym nigdy problemu, żeby mnie ktoś wpuścił.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

56 Data: Czerwiec 07 2011 07:32:10
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Autor: Kris_Poland 

dzis dla odmiany blokowal autobus podmiejskiej lini
to ci dopiero niezly przypadek debilizmu
moze zadzwonic do mzk czy jak to sie tam zwie:)

Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo



Grupy dyskusyjne