Forester z Ameryki...
1 | Data: Sierpien 19 2009 11:27:24 |
Temat: Forester z Ameryki... | |
Autor: Massai | Tak sobie od jakiegoś czasu dumam czyby nie zmienić samochodu na wyższy. 2 |
Data: Sierpien 19 2009 12:58:02 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: kamil |
Tak sobie od jakiegoś czasu dumam czyby nie zmienić samochodu na wyższy. forum.subaru.pl Pozdrawiam Kamil 3 |
Data: Sierpien 19 2009 16:10:28 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: FoxŁódź_nspam | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości Jak to jest z tymi wersjami amerykańskimi? Znacznie gorsze od sprawdź układ hamulcowy (na moje oko ma mniejsze tarcze, więc z hamowaniem będzie gorzej niż w wersji eu) sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą znacznie gorzej niż europejskie - pomijam tu kwestię kształtu wiązki. może sie okazać że czeka Cię wymiana reflektorów, wtedy sprawdź czy da sie w ogóle to wykonać, bo instalacja może w ogóle nie być przewidziana do tego. to tak na szybko z głowy pozdr Fox 4 |
Data: Sierpien 19 2009 18:44:53 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Tadeusz |
mało prawdopodobne, ze identyczne wersja miały różne hamulce dla US i EU a że 2,5turbo będzie miał większe tarcze niż 2,0 bez turbo to chyba nic dziwnego... sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą znacznie gorzej niż europejskie że niby dlaczego? amerykańskie żarówki świecą na czarno czy jak? :) nie wiem jak MY2008 ale znajomy w MY2006 nie miał żadnego problemu z wymianą żarówkowych reflektorów amerykańskich na europejskie w Foresterze 2,5 bez turbo z USA -- pozdrawiam Tadeusz 5 |
Data: Sierpien 20 2009 13:26:03 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: FoxŁódź_nspam |
mało prawdopodobne, ze identyczne wersja miały różne hamulce dla US i EU sprawdź to się prekonasz. mi się tak wydaje z obeserwacji. z autopsji mogę powiedzieć ze accord us 2.2 ma tarcze od civica 1.6, które jak łatwo się domyślić nie są takie same jak tarcze dla accorda 2.2. eu... sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą znacznie gorzej niż europejskie porównaj wymagania światłości i dokładności dla żarówek wg normy ISO i DIN, z wymaganiami SAE 9001 to zobaczysz :) nie wiem jak MY2008 ale znajomy w MY2006 nie miał żadnego problemu no to cool w accordzie nie było tak łatwo :) co prawda są lampy europejskie, ale wiązka jest zupełnie inna. stereowanie długimi jest masą - przy wlączonych światłach mijania na obu biegunach dlugich jest podany +, w momencie włączenia długich jeden + zamieniany jest na -. Nie wiem po co tak zrobili, ale odseparowanie banalne nie było... pozdr Fox 6 |
Data: Sierpien 23 2009 22:55:02 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Olleo | sprawdź układ hamulcowy (na moje oko ma mniejsze tarcze, więc z hamowaniem Subaru turbo generalnie ma slabe hamulce... jesli spojrzec na nie z perspektywy kilkukrotnego ostrego hamowania z duzej predkosci do zera. Modyfikacje zaczynaja sie od tego ;-) Wolnossace maja wystarczajace do normalnych zastosowan. sprawdź światła - bardzo często jest tak że światła amerykańskie świecą Jesli dobrze sobie przypominam, to w Foresterze swiatel wymieniac nie trzeba. -- Olleo 7 |
Data: Sierpien 19 2009 21:34:28 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: xxx | znajoma ma outbacka z usa, z 2006r 8 |
Data: Sierpien 19 2009 23:41:43 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: eManitou |
znajoma ma outbacka z usa, z 2006r W tym Forku jest pewnie ta sama ma ona raczej kiepską opinię. Nowa skrzynia Subaru (bezstopiowa ZTCW) jest dopiero w opracowaniu. 9 |
Data: Sierpien 19 2009 22:25:15 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Scypio | Dnia Wed, 19 Aug 2009 23:41:43 +0200, eManitou napisal(a): W tym Forku jest pewnie ta sama ma ona raczej kiepsk? opini?. Nowa skrzynia Subaru Legacy MY10 z nową skrzynią CVT (na łańcuchu) można już od jakiegoś czasu kupić w stanach, obejrzeć testy na youtube, przeczytać recenzje i wrażenia użytkowników. Natomiast jakoś na przełomie września i października nowe Legacy ma się pojawić w polsce. pozdrawiam, -- scypio 10 |
Data: Sierpien 20 2009 05:56:02 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Massai | eManitou wrote:
O cechach skrzyń automatycznych wiem, i się z nimi godzę. Co to znaczy "ma kiepską opinię"? Sypie się jak cholera, czy "nie wytrzymała jak zachipowałem"? -- Pozdro Massai 11 |
Data: Sierpien 20 2009 08:43:08 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Tadeusz |
stara konstrukcja i mocno mułowata, skutecznie ucina to co silnik mógłby dać z reczną skrzynią... PS: przy automacie nie masz też napędu 50/50 przod /tył :( tylko jakoś dziwnie: dużo przód/mało tył -- pozdrawiam Tadeusz 12 |
Data: Sierpien 23 2009 22:58:25 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Olleo | stara konstrukcja i mocno mułowata, Konkretnie - przy normalnym przyspieszaniu i tak recznie ciezko zmienic szybciej. Gorzej, jesli chodzi o gwaltowna redukcje, wrzucenie najwyzszego biegu po sprincie itd. No i dochodza b. dlugie biegi (4 biegi). PS: przy automacie nie masz też napędu 50/50 przod /tył :( Zalezy - od 90/10 przez 60+/30+ po 30+/60+. Zalezy od rocznika i silnika. -- Olleo 13 |
Data: Sierpien 20 2009 08:42:25 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Tomasz Finke | Massai pisze: Co to znaczy "ma kiepską opinię"? Sypie się jak cholera, czy "nie Dość wolno redukuje biegi w normalnym trybie pracy i przed wyprzedzaniem warto przestawić skrzynię w tryb sportowy. Do tego kickdown nie zawsze działa zgodnie z wolą kierowcy, np. przy wyprzedzaniu pod stromą górkę można deptać pedał gazu, odpuszczać i znowu dusić, ale skrzynia wie lepiej i nie zredukuje biegu, na szczęście można to zrobić ręcznie. T. 14 |
Data: Sierpien 23 2009 22:56:25 | Temat: Re: Forester z Ameryki... | Autor: Olleo | W tym Forku jest pewnie ta sama ma ona raczej kiepską opinię. Ktora sprowadza sie do tego, ze jest powolna. Jesli chodzi o automat, to poszczegolne roczniki tez sie roznia miedzy soba - tak szybkoscia dzialania, jak i np. inicjalnym podzialem momentu na przod/tyl. -- Olleo |