Witam
Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził  poziom pływaka,
wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
postukał a garb jak kopcił tak kopci.
Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
brakować pomysłów.
Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
chciał bym uszkodzić mojej żaby.
| 2 | Data: Czerwiec 25 2008 13:56:08 | 
| Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu | 
| Autor: autotechnik | 
Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.Użytkownik  napisał w wiadomości
 
 Witam
 Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
 sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
 regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził  poziom pływaka,
 wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
 postukał a garb jak kopcił tak kopci.
 Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
 brakować pomysłów.
 Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
 chciał bym uszkodzić mojej żaby.
 
 
 | 3 | Data: Czerwiec 25 2008 20:18:25 |  | Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu |  | Autor: GarbusMac |  PoVWitać
 Albo złe paliwo np z ropą pomieszane... tylko ze od tego dym jest bardziej
 siwy niż czarny....
 
 
 Użytkownik "autotechnik"  napisał w wiadomości
 
 
 Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.
 | 4 | Data: Czerwiec 26 2008 01:42:24 |  | Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu |  | Autor: |  On 25 Cze, 13:56, "autotechnik"  wrote:
 Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.Użytkownik  napisał w
 Witam
 Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
 sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
 regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził  poziom pływaka,
 wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
 postukał a garb jak kopcił tak kopci.
 Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
 brakować pomysłów.
 Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
 chciał bym uszkodzić mojej żaby.
 
 
Ale wydaje mi się, że gdyby miał "gumowe pierścienie" to by nie miał 
mocy, a ma.
 | 5 | Data: Czerwiec 26 2008 03:48:19 |  | Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu |  | Autor: |  moze tez byc ze wzgledu na zryte uszczeleczki przy zaworach te co naglowicy przy prowadnicach sa,
 jak masz wywalone prowadnice to bedzie tez tak kopcil jak od
 pirrszcieni,
 najlepiej to sprawdic zdejmujac dekle zaworow, przy nastepnej
 regolacji, i zobacz czy na deklach masz taki osad jak z sadzy, jezeli
 jest sadza znaczy ze prowadnice na zaworach luzy maja i puszczaja olej
 do gara
 
 http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=218005 masz
 fote zrytej prowadnicy, i brak gumki uszczelniajacej, widac tez ostry
 luz
 
 
 | 6 | Data: Czerwiec 28 2008 16:56:00 |  | Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu |  | Autor: MarcinJM |   pisze:
 moze tez byc ze wzgledu na zryte uszczeleczki przy zaworach te co naglowicy przy prowadnicach sa,
 
 
Z ciekawosci: ktory silnik garbowy mial uszczelniacze zaworow?
 
--  
Pozdrawiam 
MarcinJM 
____________________________ 
gg: 978510, Skype: marcin.jm
 | 7 | Data: Czerwiec 26 2008 21:57:52 |  | Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu |  | Autor: autotechnik |  Niestety jesteś w błędzie.Moc będzie miał tylko w początkowej fazie.Najlepiej wykręć świece i opisz jak wyglądają.Zaobserwuj jaki jest
 kolor dymu i czy ubywa oleju.
 Użytkownik  napisał w wiadomości
 
 On 25 Cze, 13:56, "autotechnik"  wrote:
 
 Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.Użytkownik  napisał w
 
 Witam
 Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
 sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
 regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził poziom pływaka,
 wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
 postukał a garb jak kopcił tak kopci.
 Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
 brakować pomysłów.
 Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
 chciał bym uszkodzić mojej żaby.
 
 
Ale wydaje mi się, że gdyby miał "gumowe pierścienie" to by nie miał 
mocy, a ma.
 |  |  |  |  |  |