Grupy dyskusyjne   »   Gdzie przerobię niedrogo tylne czerwone kierunkowskazy w amerykańskim samochodzie

Gdzie przerobię niedrogo tylne czerwone kierunkowskazy w amerykańskim samochodzie



1 Data: Sierpien 19 2008 11:23:10
Temat: Gdzie przerobię niedrogo tylne czerwone kierunkowskazy w amerykańskim samochodzie
Autor: Andrzej 

najlepiej w okolicach trójmiasta? Z góry dziękuję za odpowiedź
Pzdr



2 Data: Sierpien 19 2008 16:11:45
Temat: Re: Gdzie przerobię niedrogo tylne czerwone kierunkowskazy w amerykańskim samochodzie
Autor: Rosomaczunio 

Andrzej pisze:

najlepiej w okolicach trójmiasta? Z góry dziękuję za odpowiedź Pzdr

Wsadź zielone (!) żarówki, odpowiednio mocniejsze. Będzie migać na
pomarańczowo. ;-)

--
Rosomaczki wskakują na krzaczki

3 Data: Sierpien 19 2008 17:19:17
Temat: Re: Gdzie przerobiꠎiedrogo tylne czerwone kierunkowskazy w ameryka񳍊m samochodzie
Autor: Wmak 

Rosomaczunio  napisa?(a):

Andrzej pisze:

> najlepiej w okolicach trójmiasta? Z góry dziękuję za odpowiedź Pzdr

Wsadź zielone (!) żarówki, odpowiednio mocniejsze. Będzie migać na
pomarańczowo. ;-)


Rosomaczunio  napisa?(a):

Andrzej pisze:

> najlepiej w okolicach trójmiasta? Z góry dziękuję za odpowiedź Pzdr

Wsadź zielone (!) żarówki, odpowiednio mocniejsze. Będzie migać na
pomarańczowo. ;-)


W większości amerykańskich aut to nie jest takie proste.
Te same włókna żarówek używane są do stopów i do kierunkowskazów, co
komplikuje instalację.
Gdy dźwignia kierunkowskazów jest w neutrum, to tylne obie żarówki są
połączone równolegle (odłączone od przednich kierunkowych) i dostają
zasilanie od włącznika stopu (po naciśnięciu tegoż).
Po włączeniu kierunkowskazu najpierw rozłączane jest to połączenie, potem
łączą się żarówki po jednej stronie i dopiero wtedy dostają napięcie z
przerywacza.
Jeśli hamujesz i jednocześnie skręcasz to z tyłu jedna czerwona lampa świeci
stale a druga miga.
Przy przeróbce trzeba założyć np. żółte żarówki w bezbarwnych kloszach
cofania (jeśli są), przeciąć odpowiednie i skrosować inne punkty instalacji
a obie czerwone żarówki stopów najłatwiej połączyć bezpośrednio ze stopem
centralnym (jeśli jest) albo przeciągnąć przewody do przodu w okolicę
przełącznika kierunkowskazów.
Różnie w różnych autach. trochę trzeba pomyśleć.
Wmak

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Gdzie przerobię niedrogo tylne czerwone kierunkowskazy w amerykańskim samochodzie



Grupy dyskusyjne