Dzieki, mialbym jeszcze jedno pytanie: czy reflektor stanowi calosc z tym
ustrojstwem w srodku, w ktorym osadza sie zarowke (nie chodzi mi o
gniazdo, do ktorego podlacza sie przewod) ?
Czy jak kupie :
http://allegro.pl/item420892359_reflektor_lampa_fiat_seicento_hydro_ele_lewa.html
to do wymiany nie bedzie trzeba dokupywac czegos wiecej (pomijam mechanizm
do opuszczania i podnoszenia) ?
Oczywiście, to wszystko stanowi całość, łącznie z elementem do mocowania
żarówki,
pozostaje Ci do dokupienia tylko regulacja,
moja rada:
http://allegro.pl/item441410163_reflektor_lampa_fiat_seicento_nowy_original_elekt.html
tutaj za 130zł masz oryginał carello z silniczkiem,
przykręcasz reflektor, jedziesz na regulacje, diagnosta śrubą na regulatorze
elektrycznym (silniczku)
ustawia wysokość, do tego jakieś rozsądne żaróweczki i masz super
oświetlenie,
bo nie wiem czy robienie instalacji pod tą regulacje ma sens, musiał byś
kupic silniczki + pokrętło z panelem,
przeciągnąc pomiędzy komorą silnika a kabina 3 przewody, wpiąć się w
instalację,
a ta reg. służy tylko temu, aby obniżyc światła gdy wieziesz coś ciężkiego w
bagażniku,
czy jest Ci to potrzebne ? w CC takiej reg. nie było wcale ;)
nie pamiętam dokładnie jak to jest rozwiązane, ale ogólnie mówić jeśli nie
ma żadnego regulatora (el. lub hydr,.)
odbłyśnik w reflektorze "lata" i nie da się go ustawić, dopiero dodatkowym
elementem który trzyma ten odłyśnik
mocujesz go do regulatora, i możesz ustawic światła/regulować wysokość,
nie wiem na ile kompletne są te zamienniki, i czy będziesz miał wszystkie
elementy aby połączyć obłyśnik z regulatorem,
(nie chcę pisać że nie są bo nie wiem, ale kolega miał z tym problem),
w oryginale z wkręconym już silniczkiem, masz pewność że bez problemu je
założysz,
dodatkowo jest różnica w jakości/trwałości odłyśnika pomiędzy oryginałem
carello a zamiennikami typu depo/tyc,
zamienniki szybciej się wypalają, gdybym miał kupować do samochodu do
którego oryginalny reflektor kosztuje 600zł,
napewno kupił bym zamiennik, ale jeśli do Sejka za 130 można mieć oryginał,
to moim zdaniem warto,
ja kupiłem oryginały u sprzedającego do którego aukcji podałem link, do tego
porządne żarówki osram'a,
jeżdzę dużo w nocy i jestem bardzo zadowolony,
to taka sugestia z własnego doświadczenia bo kilka miesięcy temu również
wyrzucałem stare/hydrauliczne :)
pzdr,
Ł.
5 |
Data: Wrzesien 19 2008 08:53:30 |
Temat: Re: [sc 899] Gdzie sruby od reflektorow. |
Autor: Marcin Cerkiewnik |
Lukas_Rzeszow wrote:
Oczywiście, to wszystko stanowi całość, łącznie z elementem do mocowania żarówki,
O, to mi chodzilo. Dzieki.
pozostaje Ci do dokupienia tylko regulacja,
moja rada:
Regulacja jest - hydrauliczna, martwa na amen. Nie jest mi ona specjalnie potrzebna, dlatego nie zamierzam jej naprawiac.
Niech sobie siedza te cholerstwa, nawet nie dzialajace. Nie jezdze duzo w nocy i nie wyladowuje bagaznika (wozek bez kratki).
Zabawa z montazem elektrycznej regulacji nie bardzo mi sie usmiecha. Kupie zamienniki, bo samochod nie jest juz nowy i za maks 3-4 lata chce kupic cos innego.
A w tym zestawie widze czesc do recznej regulacji, ktora trzyma odblysnik i to mi starczy.
|