Grupy dyskusyjne   »   GARBY 9

GARBY 9



1 Data: Lipiec 28 2008 07:09:20
Temat: GARBY 9
Autor:

witam .
tu  info            http://www.garby9.republika.pl/index.html
pzdr vivaldi vc



2 Data: Lipiec 28 2008 21:33:05
Temat: Re: GARBY 9
Autor: Benny.H /Volkslegion V.C. Warszawa/ 

Uprzedziłeś mnie ;)
Zapraszamy !!!

pozdro

Benny.H /President/
/Volkslegion V.C. Warszawa/
vw1200'64
..


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

3 Data: Sierpien 02 2008 22:22:35
Temat: Re: GARBY 9
Autor: Benny.H /Volkslegion V.C. Warszawa/ 

Jeszcze 19 dni
pozdro

 Benny.H /President/
 /Volkslegion V.C. Warszawa/
 vw1200'64
..

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4 Data: Sierpien 02 2008 14:44:52
Temat: Re: GARBY 9
Autor:

On 2 aoĂťt, 22:22, "Benny.H /Volkslegion V.C. Warszawa/"
 wrote:

Jeszcze 19 dni
pozdro

 Benny.H /President/
 /Volkslegion V.C. Warszawa/
 vw1200'64
.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

super nareszcie stronka funguje,
Benny, gratuluje zawziecia
fajne foty z wiosennych garbow, ciekawe jak przezyly upaly te deby co
sadzilem
teraz niestety wojazuje,
zatarlem silnik 1700 wg mnie wyluzowala korba bo stuka o glowice, ale
sie kreci 200 stopni

NIE polecam oleju mobile1 szyt na maxa , zrobilo sie z niego blotko
zamiast olej
a wymienilem wlasnie na ow olej przed zatarciem,

przy awarii bylem rozpedzony na tyle zeby zjechac na zatoke parking,
aby dokonac wyjecia motoru,
stalo sie to dokladnie na obwodnicy miasta metw we francji,
zlapalem stopa do strasburga gdzie francuzcy garbusiarze mnie
podratowali z silnikiem 16, ktory mi tam podwiezli 180 km jeszcze tego
samego dnia,

to sie nazywa solidarnosc! lepsza od walesowej

3mcie sie, pozdro Filip

ps szukam maila do tomczopa

5 Data: Sierpien 04 2008 09:26:20
Temat: Re: awaria Filipescu
Autor: falco 

 pisze:

NIE polecam oleju mobile1 szyt na maxa , zrobilo sie z niego blotko
zamiast olej
a wymienilem wlasnie na ow olej przed zatarciem,

H! ;)

Przejeździłem na oleju (M 1 - 5/50) grube tysiaki i byłem bardzo zadowolony. Zlewany był czyściiutki, nie było nagarów, temperatura pracy silnika przy extremalnych wysiłkach niższa od mineralnego nawet do 10 st.
Teraz też zalewam 5/50 ;)



--
(Po)zdrówka! falco

fKG - serwis reklama PL cała
__________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456

6 Data: Sierpien 04 2008 08:57:24
Temat: Re: GARBY 9
Autor: Seweryn 



NIE polecam oleju mobile1 szyt na maxa , zrobilo sie z niego blotko
zamiast olej
a wymienilem wlasnie na ow olej przed zatarciem,

I na podstawie powyższych doświadczeń życiowych odradzasz ten olej?
Gratuluję krótkowzroczności.  Osobiście - wręcz przeciwnie, polecam ten olej
na wszystkie pory roku (jeździłem na 0W40).  O zaletach nie będę się
rozpisywał, było w archiwum nie raz.

Pozdrawiam,
SPB

7 Data: Sierpien 04 2008 10:17:52
Temat: Re: GARBY 9
Autor: PETER1200 

 pisze:

On 2 aoĂťt, 22:22, "Benny.H /Volkslegion V.C. Warszawa/"
 wrote:
Jeszcze 19 dni

zatarlem silnik 1700 wg mnie wyluzowala korba bo stuka o glowice, ale
sie kreci 200 stopni

NIE polecam oleju mobile1 szyt na maxa , zrobilo sie z niego blotko
zamiast olej
a wymienilem wlasnie na ow olej przed zatarciem,

oj Felipe, Felipe... Myślę że może trzeba było zmienić mechanika a nie olej....;-)
Myślę że Twoje sprzęciory mają ciężkie życie z uwagi na "szamanizm" właściciela. "Jeśli coś ma slużyć nam latami, zróbmy to na drut..." ta zasada jako tako działa w ogrodnictwie ale słabo sprawdza się w samochodach ;-)))Naprawianie starego silnika gratami z 37 innych starych silników pozwoli zbudować jedynie 38 mutację złomu, który padnie za rogiem bez względu na to czy ma  Mobil 1 czy Kujawski z 1 tłoczenia :-).
Pozdrówka
Peter

GARBY 9



Grupy dyskusyjne