Użytkownik "Mazi" napisał w wiadomości
Kiedys juz to robilem ze znajomym ale za cholere nie pamietam kolejnosci
prac - tylko mu podawalem narzedzia ;-)
1. Wrzucasz bieg, podkładasz kliny pod koło po przeciwnej do podnoszonej
stronie.
2. Luzujesz śruby koła.
3. Podnosisz samochód.
4. Odkrecasz i zdejmujesz koło, które następnie umieszczasz pod samochodem.
5. Zdejmujesz "kapselek" z nakrętki od bębna.
6. Zdejmujesz przy pomocy kombinerek zabezpieczenie nakrętki od będbna.
7. Odkręcasz nakrętkę bębna - klucz 24 albo 27 - nie pamiętam dokładnie.
8. Wkładasz śrubokręt w dzirkę po śrubie, w górno-lewej okolicy bębna, i
szukasz sprężynki, gdy już ją wymacasz wcześniej wspomnianym śrubokrętem,
starasz się dojść do jej górnego końca, jak dojdziesz trzymasz jadną ręką
bęben, a druga stroną starasz się wypchnać do góry to na czym kończy się
sprężynka, w tym momencie bęben powinien dać się zdjąć.
9. Wycierasz dokładnie smar z wnętrza bębna.
10. Wybijakami wybijasz obręcze łożysk - zewnętrznego i wewnętrznego, będa
tam specjalne wycięcia do tego celu.
11. Wbijasz nowe obręcze łożysk.
12. Obficie samrujesz łożyska, najlepiej specjalnie do tego przeznaczonym
smarem, następnie nasmarowane wkładasz łożyska w obręcze.
13. Od tyłu wbijasz coś w rodzaju simmeringu.
14. Zakładasz bęben, przykręcasz nakrętkę, tylko z wyczuciem bo jak za mocno
skręcisz to łożyska padną w ekspresowym tempie.
15. Zakładasz zabezpieczenia, kapselek, koło i gotowe.
Pozdrawiam!
--
Mlody
www.jetta.org.pl
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A OKLEJONA
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"
5 |
Data: Kwiecien 13 2007 15:47:39 |
Temat: Re: Golf III - wymiana lozysk |
Autor: Mazi |
1. Wrzucasz bieg, podkładasz kliny pod koło po przeciwnej do podnoszonej
Dzieki za info - jutro bede walczyl ;-)
--
pozdrawiam Mazi
|