Golf VI
1 | Data: Sierpien 07 2008 13:34:38 |
Temat: Golf VI | |
Autor: adym | Oficjalnie:
2 |
Data: Sierpien 07 2008 06:38:57 | Temat: Re: Golf VI | Autor: maciej debski | On 7 Sie, 12:34, "adym" wrote: Wydawlo sie, ze stylisci pojda w strone passata ale skonczylo sie bez szalenstw. jak dla mnie skrzyzowanie golfa czworki z piatka, z boku astra III. wnetrze za to lepsze niz poprzednio, bardziej w kierunku A3. mac 3 |
Data: Sierpien 07 2008 13:53:45 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Myjk | adym napisać: Mnie to sie u Niemcow podoba, zgrabnie ale bez Nie ma to jak dobrze odgrzany kotlet. -- Pozdor Myjk http://emide.pl/xcl xCarLink MP3 Player 4 |
Data: Sierpien 07 2008 23:45:32 | Temat: Re: Golf VI | Autor: kamil | On Aug 7, 2:53 pm, "Myjk" wrote: Nie ma to jak dobrze odgrzany kotlet. Golfy akurat nigdy nie szokowaly kolejnymi wersjami, szczegolnie od czasow od Golfa III. Bo i po co zmieniac, skoro sie sprzedaje? Pozdrawiam Kamil 5 |
Data: Sierpien 11 2008 07:58:14 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Arek (G) | kamil pisze: On Aug 7, 2:53 pm, "Myjk" wrote: I się fajnie jeździ. 6 |
Data: Sierpien 07 2008 15:56:24 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Sebastian Ciesielski | Mnie to sie u Niemcow podoba, zgrabnie ale bez przerostu formy nad czytałem, że podstawą tego projektu było obniżenie kosztów produkcji, by skuteczniej konkurować z autami ze Wschodu S. 7 |
Data: Sierpien 08 2008 13:02:07 | Temat: Re: Golf VI | Autor: neo s@piens | Sebastian Ciesielski wrote: Mnie to sie u Niemcow podoba, zgrabnie ale bez przerostu formy nad W TopGear o tym piszą: http://www.topgear.com/content/news/stories/3098/ -- s@piens "Nothing is more practical than a good theory" Albert Einstein 8 |
Data: Sierpien 07 2008 16:27:39 | Temat: Re: Golf VI | Autor: red | On 2008-08-07 13:34:38 +0200, "adym" said: Wydawlo sie, ze stylisci pojda w strone passata ale skonczylo sie bez szalenstw. Mnie też siÄ przeważnie podoba, ale ten Golf po prosto woła "skonczyły nam siÄ pomysły!". Niewiele różnic w stosunku do poprzedniego, a dupa od Tuarega i tyle. 9 |
Data: Sierpien 07 2008 16:33:07 | Temat: Re: Golf VI | Autor: kamil d | adym pisze: Oficjalnie: Nie kapuje idei tych 3-cylindrowych wynalazków. Wersji też jakoś dziwnie dużo, jaki ma sens wstawianie silników różniących się od siebie o 5KM (75,80,85)? -- kamil d red 206 powered by limedia.pl mysłowice 10 |
Data: Sierpien 07 2008 08:50:42 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Arek ;-) | On 7 Sie, 16:33, kamil d wrote: adym pisze: A mi się podoba, wygląda dużo lepiej niż bezpłciowa V-tka. 1.2 silnik w kompakcie, do tego 3 cylindry - wersja dla superoszczędnych. Być może najsłabsza pozbawiona jest IC (?), niegdyś takie rozwiązanie stosowało PSA. A kiedyś autoszmaty pisały, iż VI-tka będzie czymś w rodzaju Golfa Plusa (kupuje to ktoś?), a 3drzwiówka będzie sportowym coupe ;-) Jak ja lubie te zapowiedzi, dobrze że wyssane z palca. 11 |
Data: Sierpien 07 2008 20:57:19 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik Arek ;-) napisał:
Chyba świat ku temu zmierza, aby silniki były coraz mniejsze i tylko turbodoładowanie zapewnia przy tym rozwiązaniu jako takie osiągi ;) Japończycy już dawno na swój rynek wytwarzali dużo malutkich silniczków chociażby 600ccm z turbinką :) Pozdro !! 12 |
Data: Sierpien 07 2008 12:07:31 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Arek ;-) | On 7 Sie, 20:57, Czarek Daniluk wrote: Użytkownik Arek ;-) napisał: Tyle, że u nich ma to raczej podłoże finansowe (wysokie stawki ubezpieczenia, zależne od pojemności), a w Europie to kwestia emisji spalin i zużycia paliwa. Summa summarum turbodoładowanie to genialny wynalazek ;-) 13 |
Data: Sierpien 07 2008 23:43:17 | Temat: Re: Golf VI | Autor: .Peeter | Arek ;-) wrote: Summa summarum turbodoładowanie to genialny wynalazek ;-) A jeszcze genialniejszy to silniki TFSI. Kompresor i turbo na raz. :) -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| 14 |
Data: Sierpien 07 2008 21:40:17 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Marcin Jan | Arek ;-) napisał(a): On 7 Sie, 16:33, kamil d wrote: Co do plusa to na drogach tego mało. Oglądałem to to w salonie i nie wiem co musiałoby mnie przekonać aby to kupić. W przeciwieństwie do konkurencji -- > Picasso poprostu napompowali golfa i już. Nawet bagażnik wcale nie powala na kolana, prócz tego że ma podwójne dno. -- Z pozdrowieniem marcin jan "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić" 15 |
Data: Sierpien 08 2008 08:14:24 | Temat: Re: Golf VI | Autor: K | Arek ;-) napisał(a): On 7 Sie, 16:33, kamil d wrote:cos masz z kodowaniem.... a wracajac do tematu: V akurat to najbardziej udany wzorniczo golf, a "plus" to juz w ogole..... 1.2 silnik w kompakcie, do tego 3 cylindry - wersja dla u mnie jest wysyp V z plusem rowniez, i wiesz co? jak dla mnie golf jest w tej chwili krok przed konkurencja jezeli chodzi o wzornictwo, dla mnie na dzien dzisiejszy przykladem przestarzalego wzornictwa w nowej konstrukcji jest Ceed, pozytywnie zaskakuje za to hyundai widzialem nastepce atosa - fajny, i30 fajny, getz - zajebisty, model powyzej i30 (elantra?) - po prostu zajebisty!!! -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 16 |
Data: Sierpien 08 2008 23:31:26 | Temat: Stylistyka Hyundaia i nie tylko (było: Re: Golf VI) | Autor: .Peeter | K wrote: dla mnie na dzien dzisiejszy przykladem przestarzalego wzornictwa w A Pro Ceed? Też przestarzałe wzornictwo? widzialem nastepce atosa - fajny i10? Fantazyjnie wystylizowany miejski tramwajek. Niiiieeee... i30 fajny Na zdjęciach ze strony Hyundaia jest jakaś topowa wersja, z fajnymi gadżetami i na fajnych kołach - to wygląda dobrze... Niestety większość jeżdżących po mieście (przynajmniej u mnie) to setupy ala dziadkowóz. Ogólnie fajnie wystylizowane auto, ale w zwykłej wersji totalna nuda. No i nie lubię takich tylnych lamp. :) getz - zajebisty Nie przepadam za małymi autami, ale Getz faktycznie niczego sobie. :) A powyżej I30 jest Sonata - wygląda nieźle, tylko trochę pachnie akcentami stylistycznymi z Lexusów. Jedno trzeba przyznać - Hyundai się bardzo stara, aby ichnie auta ciekawie wyglądały. Teraz jeszcze tylko prosimy jakieś fajne silniki, żeby można było konkurować z niemcami. :) Jeszcze co do Kia - byłem w GIGANTYCZNYM SZOKU, gdy oglądałem zdjęcia nadchodzącego Coupe (Koup czy jakoś tak) - świetne, trochę pozgapiane parę detali, ale i tak świetne. A najbardziej mnie rozbroiło wnętrze - zegary i konsola centralna: http://i.wp.pl/a/f/jpeg/20229/Kia_KCP13.jpeg http://i.wp.pl/a/f/jpeg/20229/Kia_KCP12.jpeg Fantastycznie to wygląda (poza tym lubię Thievery Corp. ;)), szkoda tylko, że pewnie księgowi wszystko zepsują. :/ .. .. .. No i bym nie był sobą, gdybym nie pozachwycał się czymś niemieckim. Ostatnio oglądałem Passata CC i mnie totalnie rozbroił. Ze zwykłego sedana zrobili IMHO dzieło sztuki. A i bardzo podobała mi się przejażdżka EOSem 2.0 TSI. :) -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| Tak, lubię VW. :D 17 |
Data: Sierpien 10 2008 23:05:10 | Temat: Re: Stylistyka Hyundaia i nie tylko (było: Re: Golf VI) | Autor: Bard13 | On 8 Sie, 23:31, ".Peeter" wrote: Jam mam Sonatę 3.3 V6 (z hameryki) samochód bajka. 235 KM to jest to co tygrysy lubią najbardziej. I nie chodzi tu o latanie koło 200, po prostu przyspieszenie aż miło. Życie stało się prostrze. 18 |
Data: Sierpien 07 2008 19:56:26 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Sebastian Ciesielski | Nie kapuje idei tych 3-cylindrowych wynalazków. Wersji też jakoś dziwnie 3 -cylindrowce są tańsze w wytworzeniu, poza tym, sądząc po obecnej fabce, którą chcę zmienić i ma lekko ponad 100kkm, nic im nie brakuje S. 19 |
Data: Sierpien 07 2008 21:37:10 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Marcin Jan | adym napisał(a): Oficjalnie: pewnie znajdą się na to amatorzy co to nie zabardzo lubią zmiany. IMHO w klasie kompakt trochę szaleństwa nie zaszkodzi, w przeciwieństwie do średniej czy tam wyższej. Jak dla mnie zieeeew. Sam ujeżdżam V i uważam że te auto nie ma jaj ;). Osobiściei podoba mi się podejście KIA do wyglądu poszczególnych wersji - widać że chcę zdecydowane je od siebie wyróżnić. A np. golf IV w wersji kombii to było doklejenie tyłu z kombii III. Teraz w kombii V jest ciut lepiej i trochę stylista pomyślał. -- Z pozdrowieniem marcin jan "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić" 20 |
Data: Sierpien 07 2008 23:09:14 | Temat: [OT] [ort?] Re: Golf VI | Autor: Grejon | Marcin Jan pisze: wyróżnić. A np. golf IV w wersji kombii to było doklejenie tyłu z kombii III. Teraz w kombii V jest ciut lepiej i trochę stylista pomyślał. Kombii to nazwa zespołu. Nadwozie to kombi. Przepisać 100 razy - kombi, kombi, kombi... PS. Marcin, ta uwaga to nie konkretnie do ciebie, ale sporo ludzi na tej grupie ma taką manierę :) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 21 |
Data: Sierpien 07 2008 23:41:47 | Temat: Re: Golf VI | Autor: .Peeter | Marcin Jan wrote: A np. golf IV w wersji kombii to było doklejenie tyłu Jeszcze była Bora kombi, jakby się komuś przód Golfa nie podobał. :) A MK6 się mnie podoba. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to tylne lampy, za bardzo wieją Touaregiem. Wolałbym, żeby nie było części lamp na klapie, tak jak w MK3/MK4. Ale to detal. :) Przód za to mi się bardzo podoba, przypomina starsze generacje, a to dla fanów modelu chyba najważniejsze. :) MK5 za bardzo odstawało, w dodatku było nudne, dopiero R32/GTI wyglądały fajnie. -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| Tak, fan VW poruszający się walącym w oczy czerwonym MK3 GTI. :) 22 |
Data: Sierpien 08 2008 13:48:48 | Temat: Re: Golf VI | Autor: adym | Użytkownik ".Peeter" :
A MK6 się mnie podoba. Jedyne, do czego mógłbym się Heh, mam dokladnie takie same wrazenia, przod bardzo mi sie podoba, tyl mniej. Lampki wtedy wygladaly by tak: http://www.tinyurl.pl?eDfXhm5M Cos jak A3 :) 23 |
Data: Sierpien 08 2008 22:50:44 | Temat: Re: Golf VI | Autor: .Peeter | adym wrote: Lampki wtedy wygladaly by tak: Mnie by się podobało. :D -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| 24 |
Data: Sierpien 11 2008 08:07:15 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Arek (G) | Marcin Jan pisze: adym napisał(a):
A co za różnica czy klasa kompakt czy średnia. Jak ktoś kupuje samochód, który jest jego jedynym samochodem to chciałby jeździć czymś fajnym, a nie jakimś śmiesznym star-trekiem. W mojej opinii V nadal bije stylistyką konkurencję. Co z tego, że nie nasrali tam jakimiś dziwnymi liniami załamaniami itp. Większość takich przekombinowanych samochodów nudzi się po roku. A to cholerstwo jeździ po drogach od 5 lat. I nadal wygląda świeżo. Że nie wspomnę o jakości wykończenia w środku. Ale wiadomo co kto woli. I zupełnie na koniec, samochód służy do jeżdżenia, a IMHO V jest do tego stworzona:) Zwłaszcza z jakimś fajniejszym silniczkiem:) Pozdrawiam, Arek 25 |
Data: Sierpien 11 2008 03:36:30 | Temat: Re: Golf VI | Autor: maciej debski | On 11 Sie, 07:07, "Arek (G)" wrote: Marcin Jan pisze: hie hie... Że nie wspomnę o jakości hahaha... mac 26 |
Data: Sierpien 11 2008 03:53:47 | Temat: Re: Golf VI | Autor: hamberg | W mojej opinii V nadal bije stylistyką konkurencję. Co z tego, że nie chyba jak porownasz stylistyke do ciezarowek... Alfe 156 z 95r albo BMW E36 widziales na oczy? komu sie ich wyglad znudzil niech podniesie reke... ;) 27 |
Data: Sierpien 11 2008 09:26:15 | Temat: Re: Golf VI | Autor: Arek ;-) | On 11 Sie, 12:53, hamberg wrote: > W mojej opinii V nadal bije stylistyką konkurencję. Co z tego, że nie Na E36 już patrzeć nie mogę... Pospolity "dresowóz" dla młodych w dresach. Mało zwyczajnych ludzi tym jeździ, za to E30 staje się powoli klasykiem. Co innego E38, klasyczna ładna linia limuzyny, albo Jag XJ8 ;-) |